-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Апарати для штучної вентиляції легень та Апарати для регіонарної анестезії
Завершена
7 336 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 36 680.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 36 680.00 UAH
Період оскарження:
05.06.2018 11:40 - 02.07.2018 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Наявність у документації порушень чинного законодавства України
Номер:
699dbc1ecb024dd29da56ae64cfb3fa6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-05-000897-a.a1
Назва:
Наявність у документації порушень чинного законодавства України
Вимога:
Доводимо до відома тендерного комітету, що в оголошенні про заплановану на 13 серпня 2018 року закупівлю за процедурою відкритих торгів, Ідентифікатор закупівлі: UA-2018-06-05-000897-a, предметом закупівлі є: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (Апарати для штучної вентиляції легень та Апарати для реґіонарної анестезії ) – 8 штук, про наявність у документації порушень чинного законодавства України, а саме:
у Додатку 1 «Медико технічні вимоги» до предмету закупівлі вказані - Апарат штучної вентиляції легень та Аппарат для регионарной анестезии, і віднесено їх до коду ДК 021:2015: 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації Єдиний закупівельний словник, що є неприйнятним.
На підставі наказу Міністерства економічного розвитку та торгівлі України № 454 від 17.03.2016 та Закону України «Про публічні закупівлі» предмет закупівлі визначається за п’ятим знаком коду ДК, на підставі технічних характеристик, а не за місцем їх використання.
Ці предмети закупівлі класифікуються відповідно до Державного класифікатора продукції та послуг ДК 021:2015 за різними кодами. Таким чином, Наркозно-дихальний апарат та апарат ШВЛ класифікуються за кодом 33157400-9 – Медична дихальна апаратура, Аппарат для регионарной анестезии (нейростімулятори) класифікуються за кодом 38430000-8 - Детектори та аналізатори.
Відповідно до чинного законодавства України у сфері публічних закупівель такі предмети не можуть бути предметом закупівлі за одним лотом та мати один предмет закупівлі, вони розділяються за окремими лотами. Така вимога є націлена для дотримання принципів здійснення закупівель (відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі»), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників.
Керуючись чинним законодавством України в сфері публічних закупівель просимо Вас внести зміни до Тендерної документації або у разі неможливості виправити допущені порушення - відмінити процедуру закупівлі
Пов'язані документи:
Замовник
- протокол 23.06.2018 10:40
Дата подачі:
20.06.2018 14:28
Вирішення:
Уважно ознайомившись з запитанням пояснюємо наступне:
По-перше, ваше твердження щодо визначення предмета закупівлі за п’ятим знаком коду ДК, на підставі технічних характеристик, а не за місцем їх використання не мають під собою правового підґрунтя. Звертаю вашу увагу, що Визначення предмету закупівлі з 01.01.2017 року здійснюється у відповідності до вимог пункту 1 розділу ІІ Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, який установлює спосіб визначення замовником предмета закупівлі, а саме: Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
До того ж, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
На виконання зазначеної норми нами визначено предмет закупівлі 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015 (Апарати для штучної вентиляції легень та Апарати для регіонарної анестезії )
По- друге, ваше твердження про не неприйнятність віднесення - Апарат штучної вентиляції легень та Апарат для регионарной анестезії, до коду 33170000-2 Обладнання для анестезії та реанімації Єдиного закупівельного словника підкреслює вашу необізнаність щодо принципів роботи зазначеного обладнання, а також невірне тлумачення вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономрозвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454.
Запропонований вами код 33157400-9 – Медична дихальна апаратура до Апарату штучної вентиляції легень за четвертою цифрою має назву 33150000-6 Апаратура для радіотерапії, механотерапії, електротерапії та фізичної терапії та передбачає придбання небулайзерів, інгаляторів або іншої апаратури яка застосовується у фізіотерапії. Віднесення Апарату для регионарной анестезії до коду 38430000-8 - Детектори та аналізатори є абсурдним, оскільки зазначене обладнання застосовується у практиці для методів обезболювання.
Враховуючи вище наведеного, Замовником визначено предмет закупівлі у відповідності до вимог Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 17.03.2016 № 454, з урахуванням норм чинного законодавства та положень Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII., не вбачає за необхідне вносити зміни до тендерної документації та не бачить підстав для відміни торгів.
Статус вимоги:
Не задоволено