• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів)

Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою. Переклад повинен бути засвідчений підписом та печаткою (у разі використання) учасника торгів, або засвідчений нотаріально (на розсуд учасника). Виключення: 1. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, у тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. 2. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами, та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимозі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу.

Завершена

223 950.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 119.75 UAH
Період оскарження: 05.08.2024 14:45 - 10.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: c245f50e474e4840824ea01d19deab63
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-05-007246-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
на рішення Замовника про визначення переможцем відкритих торгів з особливостями по закупівлі UA-2024-08-05-007246-a
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 02.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.09.2024 15:45
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 04.10.2024 16:46
Автор: ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, Коханов Руслан 380979114498 RUSLANTARKOM@GMAIL.COM http://www.tarkom.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 8e94926b10284648ab45b6422e090996
Заголовок пункту скарги: Заголовок
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 05.08.2024 року Комунальним некомерційним підприємством "Перша Черкаська міська лікарня" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів)», згідно з ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами з очікуваною вартістю 223 950,00 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС»;
• ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ»;
• ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
21.08.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС», але його тендерна пропозиція була відхилена. Крім цього, також тула відхилена тендерна пропозиція ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ».
20.09.2024 року відповідно до ПРОТОКОЛУ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №148 від 20.09.2024 року Переможцем процедури закупівлі визнано ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО».
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. Відтак його тендерна пропозиція повинна була бути відхиленою Замовником.

1. Відповідно до п.4.6. додатку 1 до тендерної документації Учасники під час виконання договору повинні враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки. Інформація про це подається у формі довідки за підписом уповноваженої особи учасника. Переможцем у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист (файл гарантійний лист 5.pdf), відповідно до якого ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» гарантує наступне: при проведенні своєї діяльності Учасник застосовує заходи із захисту довкілля відповідно до чинного законодавства України. Також у складі тендерної пропозиції Переможця надано гарантійний лист (файл Гарантійний лист довкілля.pdf), відповідно до якогоТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» гарантує дотримання вимог із захисту довкілля, що передбачені згідно Закону України «Про охорону навколишнього природного середовища», Закону України «Про управління відходами», а також вживати заходи захисту довкілля, що визначенні діючим законодавством України для свого виду та способу господарської діяльності.
Але дані листи, як і інші документи у складі тендерної пропозиції Переможця не містять інформації про те, що ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» буде враховувати заходи щодо захисту довкілля та дотримуватися положень чинних нормативно-правових актів у галузі охорони навколишнього середовища та екологічної безпеки.
Відтак тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам, встановленим Замовником у п.4.6. додатку 1 до тендерної документації.

2. Відповідно до п.3 додатку 1 до тендерної документації Учасники повинні надати документи та/або інформацію на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
У складі тендерної пропозиції Переможцем надано Інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі* (файл тех умови погоджені.pdf), в якій відсутня інформація, яка б підтверджувала відповідність технічних характеристик послуг, які надаються Переможцем технічним умовам, які вимагаються Замовником. У наданому файлі лише зазначено «повинен підтвердити», а не «підтверджує», «має здійснюватися», а не «здійснюватиметься». Крім цього, інших документів, які б підтверджували відповідність технічних характеристик послуг, які надаються Переможцем технічним умовам, які вимагаються Замовником у складі тендерної пропозиції не надано. Про непідтвердження відповідності технічним вимогам, які вимагаються Замовником у такому випадку за наявності таких формулювань свідчать рішення АМКУ №1022-р/пк-пз від 20.01.2020, №14254-р/пк-пз від 04.10.2019, № 15814-р/пк-пз від 01.11.2019 (надаються як доказ).
З огляду на це, у складі тендерної пропозиції Переможцем відсутні документи та/або інформацію на підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а тому тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.3 додатку 1 до тендерної документації.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.1 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
3. Відповідно до п.1 додатку 1 до тендерної документації Учасники повинні надати довідку в довільній формі про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці:
надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди.
надати технічний паспорт обладнання,чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
У складі тендерної пропозиції Переможцем надана Довідка про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів (файл Довідка про наявність обладнання для знищення_знешкодження.pdf), у якій вказано в якості обладнання Теплогенератор модульний ТМТ-300 “OVK-KZOT” - К-300+0. Разом з цим, на підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного у довідці надана Видаткова накладна № 158 від 07 серпня 2018 р. (файл Видаткова УТ.pdf), якій зазначено таке обладнання як Теплогенератор модульний ТМ-Т-300 “OVK-КZOT”-K-300+O, Комплект Д-З.5 М лів. 90, під дв. 3\1500 та сертифікат відповідності № UA.PN.191.3208_23 від 27.12.2023 року із протоколом випробувань № 2023.191.12.27.15 від 27.12.2023 року (файл Сертифікат обладання з протоколом УТ.pdf), у яких зазначено, що цей сертифікат та протокол видані на таке обладнання як Теплогенератор модульний транспортабельний (утилiзатор термiчний) ТМ-Т-300 "OVK-KZOT" - К-300+О з системою очистки газiв та вiдновлення теплової енергiї.
Таким чином, обладнання зазначене у Довідці про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів є іншим, ніж обладнання, зазначене у Видатковій накладній № 158 від 07 серпня 2018 р., сертифікаті відповідності № UA.PN.191.3208_23 від 27.12.2023 року із протоколом випробувань № 2023.191.12.27.15 від 27.12.2023 року.
З огляду на це, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.1 додатку 1 до тендерної документації.

4. Відповідно до п.1 додатку 1 до тендерної документації Учасники повинні надати у складі пропозиції у формі довідки з зазначенням посади та ПІБ інформацію про наявність фахівців з управління небезпечними відходами. У складі тендерної пропозиції Переможцем надано Довідку (файл Довідка про працівників (1).pdf), у якій зазначено про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідний досвід та знання. Але у даній довідці, як і у інших документах тендерної пропозиції відсутня інформація про наявність фахівців з управління небезпечними відходами.
З огляду на це, тендерна пропозиція Переможця не відповідає вимогам п.1 додатку 1 до тендерної документації.

З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО», чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення замовника

Номер: 0856059555ab43dca9100238e544ee17
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-05-007246-a.b1
Назва: Скарга на рішення замовника
Скарга:
Від 27 серпня 2024 року Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Замовник, рішення якого оскаржуються: Комунальне некомерційне підприємство "Перша Черкаська міська лікарня" Код в ЄДРПОУ 01994238 Юридична адреса 08500, Україна, Київська область, Фастів, вулиця Героїв Чорнобиля,28 Скаржник: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" Код в ЄДРПОУ 02004947 Юридична адреса 18009, УКРАЇНА, ЧЕРКАСЬКА ОБЛАСТЬ, ЧЕРКАСИ, ДАХНІВСЬКА, 32 Інформація про закупівлю: Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами Ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-05-007246-a Очікувана вартість закупівлі 223 950,00 Гривня (з ПДВ) Скарга на рішення Замовника (у порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178) Через електронну систему публічних закупівель «ProZorro» 05 серпня 2024 о 14:45 год. Замовником Комунальне некомерційне підприємство "Перша Черкаська міська лікарня" було оголошено процедуру закупівлі відкритих торгів з особливостями «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами UA-2024-08-05-007246-a. Свої пропозиції до участі у даній закупівлі подали ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС з ціною 149 000,00 Гривня з ПДВ, ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" з ціною 149 367,00 Гривня з ПДВ та ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" з ціною 223 950,00 Гривня з ПДВ Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 128 від 23 серпня 2024 року Замовником було визначено переможцем процедури закупівлі ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ". Вважаємо, що незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Скаржника (суб’єкта оскарження), є рішення Замовника щодо визначенням переможцем торгів ТОВ "НВК"УКРЕКОПРОМ". Скаржник вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Відповідно до положень абз. 2 ч. 8 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 128 від 23 серпня 2024 року Замовником було визначено переможцем торгів ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами UA-2024-08-05-007246-a. , в протоколі було зазначено зокрема наступне: «Пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" № електронною системою закупівель визначена наступною найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", яка визнана найбільш економічно вигідною, підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника не виявлено.» Скаржник категорично не погоджується із таким рішенням Замовника та вимагає скасувати його з підстав незаконності, необґрунтованості та порушення принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, з огляду на наступні обставини. 1) Серед вимог ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій містилася зокрема вимога про надання наступних документів: «- Довідка в довільній формі про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів. На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці: надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди. надати технічний паспорт обладнання,чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.» На виконання даної вимоги у складі пропозиції учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" надав: Довідку №0l/03-2590/4 від 12.08.2024 р в якій зазначено обладнання: 1.Спеціалізований вантажний самоскид ЗИЛ 5301, реєстраційний номер ВН І 604НВ Рік випуску: 2007; 2.Нежитлове приміщення, загальною площею 3095,70 кв. м, за адресою: Одеська область, Одеський район (Л11манський район), тг Фонтанська (с/р Фонтанська), Старокнївське шосе, 21-й км, буд. 55; 3.Утилізатор Ут-3000ДП в комплекті з трубою Рік випуску : 2015; 4. Система очистки димових газів для Утилізатора термічного УТ3000ДП Рік випуску :2015; 5.Установка розподілу компонентів 1 Екотром-2. Сертифікат відповідності № UA.024.C.0125-24 на продукцію «Установка для високотемпературного спалювання небезпечних відходів органічних рослинного і тваринного походження, моделі УТ 3000 з пальником, що працює на рідкому паливі». Протокол № 348/15 ВУС від 11 .11.2015 р. на «Установка для термічного знищення відходів УТ 100 з пальником на дизельному паливі Ecoflam МАХ 15 TL TW Bl0» в якому на сторінці 11 зазначено, що Протокол випробувань поширюється тільки на випробуваний зразок установки. Також зазначений протокол наданий не в повному обсязі. Технічний паспорт на «Установка для термічного знищення відходів УТ 3000Д Договір виготовлення та поставки обладнання № 03/04-lк від 24 квітня 2015р., та видаткові накладні № РН – 0000051 від 13 липня 2015р на «Утилізатор УТ3000ДП в комплекті з трубою» та № РН – 0000094 від 15 жовтня 2015р. на «Систему очистки димових газів для Утилізатора термічного УТ3000ДП». Звертаємо увагу комісії, що в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією містяться невідповідності, зокрема зазначені різні моделі установки для знищення/знешкодження небезпечних відходів, а саме в Сертифікаті відповідності № UA.024.C.0125-24 - УТ 3000, у Протоколі № 348/15 ВУС від 11 .11.2015р. - УТ 100 , в Технічному паспорті УТ 3000Д, в той час як у довідці №0l/03-2590/4 від 12.08.2024 р наданої учасником, а також у Договорі виготовлення та поставки обладнання № 03/04-lк від 24 квітня 2015р. та видаткових накладних № РН – 0000051 від 13 липня 2015р» та № РН – 0000094 від 15 жовтня 2015р. вказано модель - УТ3000ДП. На решту обладнання вказаного в довідці відсутні технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідності в цій частині порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. 2) Серед вимог ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містилася зокрема вимога про надання наступних документів: «посвідчення про затвердження Мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023; правила утилізації та знищення лікарських засобів згідно Наказу МОЗ від 24.04.2015 № 242; правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15) (з наданням посвідчення).» У складі пропозиції учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" відсутні зазначені документи. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідності в цій частині порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. 3) Серед вимог ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у пункті 3.1. містилась зокрема вимога: «Учасник повинен підтвердити своєправо або право субпідрядника /спввиконавця у ( уразі залучення) на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 2), а саме надати у складі пропозиції наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів.» У Додаток 2 до тендерної документації зазначені наступні відходи відповідно до Національного переліку відходів: «18 01 03*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій 18 02 02*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи 06 04 04* Відходи які містять ртуть» Учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у своїй тендерній пропозиції надав: Наказ Міндовкілля № 119 від 02.02.2024 про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами; Додаток до Наказу Міндовкілля № 119 від 02.02.2024 з інформацією про суб’єкт господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з переліком небезпечних відходів із зазначенням кодів та переліком операцій відповідно до додатку 1, 2 ЗУ «Про управління відходами», в якому відсутні коди відходів відповідно до Національного переліку відходів: 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції та: 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідності в цій частині порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Відповідно до п. 4 ч. 1 Закону України «Про антимонопольний комітет України», у сфері здійснення контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції Антимонопольний комітет має повноваження, зокрема, перевіряти суб’єкти господарювання, об’єднання, органи влади, органи місцевого самоврядування, органи адміністративно-господарського управління та контролю щодо дотримання ними вимог законодавства про захист економічної конкуренції та під час проведення розслідувань за заявами і справами про порушення законодавства про захист економічної конкуренції. Рішення Замовника, що викладене у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 128 від 23 серпня 2024 року порушує, зокрема, права Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій учасників Процедури закупівлі, недискримінаційний підхід, прозорість на всіх стадіях закупівель тощо, а також інші права та законні інтереси. Метою Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. У зв’язку із вищевикладеним, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабміну від 12 жовтня 2022 р. № 1178, – ПРОСИМО: Зобов’язати Замовника, Комунальне некомерційне підприємство "Перша Черкаська міська лікарня", скасувати рішення, оформлене протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 128 від 23 серпня 2024 року про визнання ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі з особливостями Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами UA-2024-08-05-007246-a. Додатки: 1. Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 128 від 23 серпня 2024 року. 2. Додаток 2 Технічні характеристики. 3. Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги). 4. Сертифікат відповідності № UA.024.C.0125-24 5. Протокол № 348/15 ВУС від 11 .11.2015 р 6. Технічний паспорт 7. Договір виготовлення та поставки обладнання № 03/04-lк від 24 квітня 2015р; видаткові накладні № РН – 0000051 від 13 липня 2015р , № РН – 0000094 від 15 жовтня 2015р. 8. Наказ Міндовкілля № 119 від 02.02.2024 про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами; 9. Додаток до Наказу Міндовкілля № 119 від 02.02.2024 з інформацією про суб’єкт господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з переліком небезпечних відходів із зазначенням кодів та переліком операцій відповідно до додатку 1, 2 ЗУ «Про управління відходами», 10. Документи до пропозиції Довідка №0l/03-2590/4 від 12.08.2024 р 11. Документи на працівників. Директор ТОВ «ОЛЕСТАС ЕКО» Чуприна О.О.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.08.2024 15:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.09.2024 15:39
Дата виконання рішення Замовником: 16.09.2024 15:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: За результатами розгляду скарги ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО" (надалі – Скаржник) (код ЄДРПОУ 38469527) в закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів)», Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) було прийняте рішення № 14912-р/пк-пз від 05.09.2024 про задоволення вимог Скаржника та зобов'язати комунальне некомерційне підприємство «Перша Черкаська міська лікарня» скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-05-007246-a, тому Замовник на підставі вищевикладеного та керуючись пунктом 22 статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25.12.2015 № 922-VIII скасовує рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "УКРЕКОПРОМ" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів)". . ВИРІШИВ: 1.1. Скасувати рішення щодо визначення переможцем товариства з обмеженою відповідальністю "Науково-виробнича компанія "УКРЕКОПРОМ" (код ЄДРПОУ 39624900) в закупівлі "ДК 021:2015 (CPV) : 90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Послуги з утилізації медичних відходів)" на підставі рішення № 14912-р/пк-пз від 05.09.2024 Комісії.
Автор: ТОВ "ОЛЕСТАС ЕКО", Чепурний Іван Іванович 380960886969 olestas2@ukr.net http://www.olestaseko.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 43b2ea43edd141a9953760f8591f714e
Заголовок пункту скарги: .ФАКТИЧНІ ОБСТАВИНИ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 128 від 23 серпня 2024 року Замовником було визначено переможцем торгів ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у процедурі закупівлі відкритих торгів з особливостями «Код згідно ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 90524000-6 Послуги у сфері поводження з медичними відходами UA-2024-08-05-007246-a. , в протоколі було зазначено зокрема наступне:
«Пропозиція ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" № електронною системою закупівель визначена наступною найбільш економічно вигідною. Відповідно до пункту 41 Особливостей, розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Під час розгляду на відповідність вимогам тендерної документації тендерної пропозиції ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", яка визнана найбільш економічно вигідною, підстав для відхилення тендерної пропозиції вказаного учасника не виявлено.»

Скаржник категорично не погоджується із таким рішенням Замовника та вимагає скасувати його з підстав незаконності, необґрунтованості та порушення принципів об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, з огляду на наступні обставини.

1) Серед вимог ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій містилася зокрема вимога про надання наступних документів:

«- Довідка в довільній формі про наявність обладнання для знищення/знешкодження небезпечних відходів.
На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці:
надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди.
надати технічний паспорт обладнання,чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.»

На виконання даної вимоги у складі пропозиції учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" надав:




Довідку №0l/03-2590/4 від 12.08.2024 р в якій зазначено обладнання:
1.Спеціалізований вантажний самоскид ЗИЛ 5301, реєстраційний номер ВН І 604НВ Рік випуску: 2007; 2.Нежитлове приміщення, загальною площею 3095,70 кв. м, за адресою: Одеська область, Одеський район (Л11манський район), тг Фонтанська (с/р Фонтанська), Старокнївське шосе, 21-й км, буд. 55;
3.Утилізатор Ут-3000ДП в комплекті з трубою Рік випуску : 2015;
4. Система очистки димових газів для Утилізатора термічного УТ3000ДП Рік випуску :2015;
5.Установка розподілу компонентів 1 Екотром-2.

Сертифікат відповідності № UA.024.C.0125-24 на продукцію «Установка для високотемпературного спалювання небезпечних відходів органічних рослинного і тваринного походження, моделі УТ 3000 з пальником, що працює на рідкому паливі».

Протокол № 348/15 ВУС від 11 .11.2015 р. на «Установка для термічного знищення відходів УТ 100 з пальником на дизельному паливі Ecoflam МАХ 15 TL TW Bl0» в якому на сторінці 11 зазначено, що Протокол випробувань поширюється тільки на випробуваний зразок установки. Також зазначений протокол наданий не в повному обсязі.

Технічний паспорт на «Установка для термічного знищення відходів УТ 3000Д

Договір виготовлення та поставки обладнання № 03/04-lк від 24 квітня 2015р., та видаткові накладні
№ РН – 0000051 від 13 липня 2015р на «Утилізатор УТ3000ДП в комплекті з трубою» та № РН – 0000094 від 15 жовтня 2015р. на «Систему очистки димових газів для Утилізатора термічного УТ3000ДП».

Звертаємо увагу комісії, що в інформації та документах, що подані учасником ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у тендерній пропозиції та подання яких передбачалося тендерною документацією містяться невідповідності, зокрема зазначені різні моделі установки для знищення/знешкодження небезпечних відходів, а саме в Сертифікаті відповідності № UA.024.C.0125-24 - УТ 3000, у Протоколі № 348/15 ВУС від 11 .11.2015р. - УТ 100 , в Технічному паспорті УТ 3000Д, в той час як у довідці №0l/03-2590/4 від 12.08.2024 р наданої учасником, а також у Договорі виготовлення та поставки обладнання № 03/04-lк від 24 квітня 2015р. та видаткових накладних № РН – 0000051 від 13 липня 2015р» та № РН – 0000094 від 15 жовтня 2015р. вказано модель - УТ3000ДП.
На решту обладнання вказаного в довідці відсутні технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідності в цій частині порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.

2) Серед вимог ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід містилася зокрема вимога про надання наступних документів:
«посвідчення про затвердження Мінімальних вимог безпеки та гігієни ручного переміщення вантажів згідно наказу МОЗ №1191 від 30.06.2023; правила утилізації та знищення лікарських засобів згідно Наказу МОЗ від 24.04.2015 № 242; правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт (НПАОП 0.00-1.75-15) (з наданням посвідчення).»

У складі пропозиції учасника ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" відсутні зазначені документи.

Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідності в цій частині порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.



3) Серед вимог ДОДАТОК 1 до тендерної документації Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у пункті 3.1. містилась зокрема вимога:

«Учасник повинен підтвердити своєправо або право субпідрядника /спввиконавця у ( уразі залучення) на провадження діяльності у сфері управління відходами зазначеними в тендерній документації (Додаток 2), а саме надати у складі пропозиції наказ про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами разом з додатком до такого наказу із зазначенням виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів.»

У Додаток 2 до тендерної документації зазначені наступні відходи відповідно до Національного переліку відходів:
«18 01 03*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій
18 02 02*Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції
16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи
20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи
06 04 04* Відходи які містять ртуть»

Учасник ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ" у своїй тендерній пропозиції надав:
Наказ Міндовкілля № 119 від 02.02.2024 про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами;
Додаток до Наказу Міндовкілля № 119 від 02.02.2024 з інформацією про суб’єкт господарювання, щодо якого прийнято рішення про видачу ліцензії на право провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами з переліком небезпечних відходів із зазначенням кодів та переліком операцій відповідно до додатку 1, 2 ЗУ «Про управління відходами», в якому відсутні коди відходів відповідно до Національного переліку відходів: 18 02 02* Відходи, збирання та видалення яких обумовлено спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекції та: 16 12 46* Змішані медичні та фармацевтичні відходи.


Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідності в цій частині порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)