-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів та небезпечних хімічних речовин, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин на території Садівської сільської ради
Завершена
4 598 676.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 993.38 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 993.38 UAH
Період оскарження:
05.08.2024 14:14 - 10.08.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП
Дискрименаційні вимоги
Номер:
f8ffad68d7e24b31ae942747cd9a89b8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-05-006589-a.a1
Назва:
Дискрименаційні вимоги
Скарга:
Садівська сільська рада Сумського району Сумської області (надалі за текстом – Замовник) на веб-сайті уповноваженого органу (https://prozorro.gov.ua/) було оприлюднене оголошення за № UA-2024-08-05-006589-a про проведення процедури відкритих торгів на закупівлю Послуги з забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів та небезпечних хімічних речовин, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин на території Садівської сільської ради за кодом ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами я.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій 13 серпня 2024 08:00.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга дискрименаційні вимоги 09.08.2024 16:41
- sign.p7s 09.08.2024 16:43
- рішення від 13.08.2024 № 13687.pdf 13.08.2024 16:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2024 17:22
Причина:
Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
13.08.2024 16:59
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5a164eb4190a4e1faaaeb0e1d105cb45
Заголовок пункту скарги:
На нашу думку, умови, викладені у тендерній документації, є дискримінаційними, незаконними та такими, порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), виходячи з наступного.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів безоплатно оприлюднюється в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Згідно з другою частиною статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2024-08-05-006589-a зазначено:
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42343, Україна, Сумська область, с. Сад, вул. Войти,5.
Слід звернути увагу, що предметом закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Управління небезпечними відходами).
Ці послуги надаються за адресами Замовника, які є чітко визначеними.
При цьому в Тендерній документації Замовника (файл ТД 8312 від 05.08.2024.docx) вказано наступне:
«Місце надання послуг:
- Низівський старостинський округ Садівської сільськох ради Сумської області – за 1 км від селища Низи;
- Шпилівський старостинський округ Садівської сільської ради Сумської області – за 0,5 км від с. Шпилівка;
- Сульський старостинський округ Садівської сільської ради Сумської області – за 1 км від с. Печище.
Обсяг надання послуг – 1 послуга, що включає в себе збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення 36,760 тонн відходів та небезпечних хімічних речовин, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (у тому числі: Низівський старостинський округ за межами селища Низи – 24,8 т, Шпилівський старостинський округ за межами с. Шпилівка –2,4 т), Сульський старостинський округ за межами с. Печище –9,56 т.».
Таким чином, є незрозумілим якій інформації вірити та як у зв’язку з цим правильно готувати тендерну пропозицію.
У порушення ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація Замовника містить вимоги, що не передбачені законодавством та є дискримінаційними з наступного.
Згідно з додатком 3 до Тендерної документації «Технічне завдання Забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин» (далі – Додаток 3 до Тендерної документації).
Орієнтовний обсяг послуг (проведення робіт із забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів та небезпечних хімічних речовин, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин, у тому числі з підготовки та вивезення їх з місць централізованого зберігання. Місце надання послуг:
- Низівський старостинський округ Садівської сільськох ради Сумської області – за 1 км від селища Низи;
- Шпилівський старостинський округ Садівської сільської ради Сумської області – за 0,5 км від с. Шпилівка;
- Сульський старостинський округ Садівської сільської ради Сумської області – за 1 км від с. Печище.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про управління відходами» цей Закон регулює відносини, пов’язані із запобіганням утворенню та з управлінням відходами, що утворюються в Україні, а також з управлінням відходами, що перевозяться через територію України, вивозяться за її межі та ввозяться в Україну з метою відновлення, у тому числі рециклінг
Управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів (п. 38 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про управління відходами»).
Звертаємо увагу що такого виду послуг як утилізації та знешкодження відходів, чинним законодавством (зокрема, Законом України «Про управління відходами») не передбачено.
При цьому п. 2.1. Додатку 3 до Тендерної документації містить наступні вимоги:
«2. Вимоги для виконання послуг:
2.1. Нормативно-правові вимоги
Учасник повинен:
- провадити свою діяльність згідно з вимогами чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про управління відходами», Закону України «Про пестициди і агрохімікати», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх видаленням (знешкодженням) і Жовтого та Зеленого переліків відходів», постанови Кабінету Міністрів України від від 9 травня 2023 р. № 458 «Про затвердження Порядку одержання посвідчення про право роботи з пестицидами», постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
У пункті 2.3. Додатку 3 до Тендерної документації Замовник вказує «Вимоги до отримання дозвільно – ліцензійних документів:
У складі пропозиції надається копії ліцензії, сертифікатів, дозволів, виданих уповноваженими державними органами, необхідних для надання послуг».
Відповідно до статті 7 Закону України «Про управління відходами» відходи поділяються на два класи: 1) небезпечні відходи; 2) відходи, що не є небезпечними. Класифікація здійснюється відповідно до Національного переліку відходів і Порядку класифікації відходів з урахуванням Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3).
Відповідно до п. 6 Постанова № 1278 до заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи такі документи, зокрема:
4) перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів, наведених
у додатках VIII, IX до Базельської конвенції про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням,
Національному переліку відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102,
та переліку операцій з видалення відходів, на які отримується або розширюється дія ліцензії, що наведені в додатку 1 до Закону України «Про управління відходами»,
та переліку операцій з відновлення відходів, на які отримується або розширюється дія ліцензії, що наведені в додатку 2 до Закону України «Про управління відходами», згідно з додатком 8.
Слід зазначити що ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами містить іфнормацію про перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів, наведених у додатках VIII, IX до Базельської конвенції про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням, Національному переліку відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102, та переліку операцій, на які отримана ліцензія певним суб’єктом господарювання.
Тендерна документації Замовника не містить інформації щодо конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, Тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» предмет закупівлі не містить, які відходи з якими кодами підлягають видаленню та які операції повинні бути здійснено
За таких умов, вищезазначені умови Тендерної документації не узгоджуються із вимогами законодавства, Законом України «Про управління відходами» та Постановою № 1278.
Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник повинен був визначити види відходів, що підлягають видаленню та мав би вимагати Ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, що підлягатимуть збиранню та видаленню, відповідно до Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів згідно з вимогами Закону України «Про управління відходами».
Крім цього, відпвідно до п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено вимоги: «Нормативно-правові вимоги
Учасник повинен: мати узгоджену та затверджену в установленому порядку нормативно-технічну документацію (технологічний регламент, технічні умови, локальні спеціальні правила, інструкції), за якою здійснюються операції у сфері поводження з небезпечними відходами.»
відпвідно до п. 2.3 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено: «Вимоги до отримання дозвільно – ліцензійних документів:
У складі пропозиції надається копії ліцензії, сертифікатів, дозволів, виданих уповноваженими державними органами, необхідних для надання послуг.
Учасник повинен:
- забезпечити допуск відходів та небезпечних хімічних речовин, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин тільки осіб, які мають професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами, що підтверджується посвідченням відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Мінюсті України 15.02.2005 за № 231/10511, та не мають медичних протипоказань».
Ці вимога Замовника не передбачена законодавством та суперечить вимогам Закону України «Про управління відходами» та є дискримінаційними.
Вимога Замовника мати осіб, які мають професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами, що підтверджується посвідченням не відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» тому, що вид господарської діяльність з поводження з небезпечними відходами не існує на час проведення даних закупівель.
Відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані:
- мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або письмову згоду (повідомлення) на транскордонне перевезення небезпечних відходів чи висновок на транскордонне перевезення відходів відповідно до закону (п. 10 ч. 2 ст. 17 цього Закону);
-забезпечувати професійну підготовку, підвищення кваліфікації та проведення атестації фахівців у сфері управління відходами (п. 11 ч. 2 ст. 17 цього Закону);
Таким чином, суб’єкти господарювання не повинні мати працівників які мають необхідні знання та досвід у сфері поводження з небезпечними відходами.
Відповідно до пункту 1 Постанови № 1278 Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік 5 документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності.
Постанова № 1278 містить розділ кадрові вимоги до провадження господарської діяльності.
Відповідно до п. 12 та п. 13 Постанови № 1278:
«12. Для провадження господарської діяльності здобувач ліцензії (ліцензіат) повинен:
мати штатну чисельність спеціалістів, необхідних для провадження ліцензованого виду діяльності (виконавців робіт залежно від видів робіт і рівня забезпечення матеріально-технічної бази), які пройшли навчання з охорони праці, підвищення кваліфікації та мають документальне підтвердження;
призначити відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст).
13. Працівники, крім завдань, обов’язків і знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Отже, вищевказані вимоги Тендерної документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги чинного законодавства, Закону України «Про управління відходами» та Постанови № 1278, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації.
Враховуючи викладене вище, на підставі, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, -
Згідно з другою частиною статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію, зокрема, 3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг.
В оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2024-08-05-006589-a зазначено:
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42343, Україна, Сумська область, с. Сад, вул. Войти,5.
Слід звернути увагу, що предметом закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (Управління небезпечними відходами).
Ці послуги надаються за адресами Замовника, які є чітко визначеними.
При цьому в Тендерній документації Замовника (файл ТД 8312 від 05.08.2024.docx) вказано наступне:
«Місце надання послуг:
- Низівський старостинський округ Садівської сільськох ради Сумської області – за 1 км від селища Низи;
- Шпилівський старостинський округ Садівської сільської ради Сумської області – за 0,5 км від с. Шпилівка;
- Сульський старостинський округ Садівської сільської ради Сумської області – за 1 км від с. Печище.
Обсяг надання послуг – 1 послуга, що включає в себе збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізацію, видалення, знешкодження і захоронення 36,760 тонн відходів та небезпечних хімічних речовин, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин (у тому числі: Низівський старостинський округ за межами селища Низи – 24,8 т, Шпилівський старостинський округ за межами с. Шпилівка –2,4 т), Сульський старостинський округ за межами с. Печище –9,56 т.».
Таким чином, є незрозумілим якій інформації вірити та як у зв’язку з цим правильно готувати тендерну пропозицію.
У порушення ч. 3 ст. 22 Закону, тендерна документація Замовника містить вимоги, що не передбачені законодавством та є дискримінаційними з наступного.
Згідно з додатком 3 до Тендерної документації «Технічне завдання Забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення непридатних до використання хімічних засобів захисту рослин» (далі – Додаток 3 до Тендерної документації).
Орієнтовний обсяг послуг (проведення робіт із забезпечення екологічно безпечного збирання, перевезення, зберігання, оброблення, утилізації, видалення, знешкодження і захоронення відходів та небезпечних хімічних речовин, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин, у тому числі з підготовки та вивезення їх з місць централізованого зберігання. Місце надання послуг:
- Низівський старостинський округ Садівської сільськох ради Сумської області – за 1 км від селища Низи;
- Шпилівський старостинський округ Садівської сільської ради Сумської області – за 0,5 км від с. Шпилівка;
- Сульський старостинський округ Садівської сільської ради Сумської області – за 1 км від с. Печище.
Відповідно до статті 2 Закону України «Про управління відходами» цей Закон регулює відносини, пов’язані із запобіганням утворенню та з управлінням відходами, що утворюються в Україні, а також з управлінням відходами, що перевозяться через територію України, вивозяться за її межі та ввозяться в Україну з метою відновлення, у тому числі рециклінг
Управління відходами - комплекс заходів із збирання, перевезення, оброблення (відновлення, у тому числі сортування, та видалення) відходів, включаючи нагляд за такими операціями та подальший догляд за об’єктами видалення відходів (п. 38 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про управління відходами»).
Звертаємо увагу що такого виду послуг як утилізації та знешкодження відходів, чинним законодавством (зокрема, Законом України «Про управління відходами») не передбачено.
При цьому п. 2.1. Додатку 3 до Тендерної документації містить наступні вимоги:
«2. Вимоги для виконання послуг:
2.1. Нормативно-правові вимоги
Учасник повинен:
- провадити свою діяльність згідно з вимогами чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про управління відходами», Закону України «Про пестициди і агрохімікати», Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2000 р. № 1120 «Про затвердження Положення про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх видаленням (знешкодженням) і Жовтого та Зеленого переліків відходів», постанови Кабінету Міністрів України від від 9 травня 2023 р. № 458 «Про затвердження Порядку одержання посвідчення про право роботи з пестицидами», постанови Кабінету Міністрів України від 5 грудня 2023 р. № 1278 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами».
У пункті 2.3. Додатку 3 до Тендерної документації Замовник вказує «Вимоги до отримання дозвільно – ліцензійних документів:
У складі пропозиції надається копії ліцензії, сертифікатів, дозволів, виданих уповноваженими державними органами, необхідних для надання послуг».
Відповідно до статті 7 Закону України «Про управління відходами» відходи поділяються на два класи: 1) небезпечні відходи; 2) відходи, що не є небезпечними. Класифікація здійснюється відповідно до Національного переліку відходів і Порядку класифікації відходів з урахуванням Переліку властивостей, що роблять відходи небезпечними (додаток 3).
Відповідно до п. 6 Постанова № 1278 до заяви про отримання ліцензії або розширення провадження виду господарської діяльності додаються засвідчені підписом здобувача ліцензії (ліцензіата) або іншої уповноваженої особи такі документи, зокрема:
4) перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів, наведених
у додатках VIII, IX до Базельської конвенції про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням,
Національному переліку відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102,
та переліку операцій з видалення відходів, на які отримується або розширюється дія ліцензії, що наведені в додатку 1 до Закону України «Про управління відходами»,
та переліку операцій з відновлення відходів, на які отримується або розширюється дія ліцензії, що наведені в додатку 2 до Закону України «Про управління відходами», згідно з додатком 8.
Слід зазначити що ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами містить іфнормацію про перелік небезпечних відходів із зазначенням кодів, наведених у додатках VIII, IX до Базельської конвенції про контроль за транскордонними перевезеннями небезпечних відходів та їх утилізацією/видаленням, Національному переліку відходів, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 20 жовтня 2023 р. № 1102, та переліку операцій, на які отримана ліцензія певним суб’єктом господарювання.
Тендерна документації Замовника не містить інформації щодо конкретного виду та коду відходів, відповідно до Національного переліку відходів і додатків 8, 9 до Базельської конвенції про контроль за транскордонним перевезенням небезпечних відходів та їх видаленням, та конкретного виду операції, відповідно до вимог Закону України «Про управління відходами».
Таким чином, Тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» предмет закупівлі не містить, які відходи з якими кодами підлягають видаленню та які операції повинні бути здійснено
За таких умов, вищезазначені умови Тендерної документації не узгоджуються із вимогами законодавства, Законом України «Про управління відходами» та Постановою № 1278.
Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник повинен був визначити види відходів, що підлягають видаленню та мав би вимагати Ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами, з зазначенням конкретного виду та коду відходів, що підлягатимуть збиранню та видаленню, відповідно до Порядку класифікації відходів та Національного переліку відходів згідно з вимогами Закону України «Про управління відходами».
Крім цього, відпвідно до п. 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено вимоги: «Нормативно-правові вимоги
Учасник повинен: мати узгоджену та затверджену в установленому порядку нормативно-технічну документацію (технологічний регламент, технічні умови, локальні спеціальні правила, інструкції), за якою здійснюються операції у сфері поводження з небезпечними відходами.»
відпвідно до п. 2.3 Додатку 3 до Тендерної документації Замовником встановлено: «Вимоги до отримання дозвільно – ліцензійних документів:
У складі пропозиції надається копії ліцензії, сертифікатів, дозволів, виданих уповноваженими державними органами, необхідних для надання послуг.
Учасник повинен:
- забезпечити допуск відходів та небезпечних хімічних речовин, у тому числі непридатних або заборонених до використання хімічних засобів захисту рослин тільки осіб, які мають професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами, що підтверджується посвідченням відповідно до Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою, затвердженого наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 № 15, зареєстрованого в Мінюсті України 15.02.2005 за № 231/10511, та не мають медичних протипоказань».
Ці вимога Замовника не передбачена законодавством та суперечить вимогам Закону України «Про управління відходами» та є дискримінаційними.
Вимога Замовника мати осіб, які мають професійну підготовку щодо поводження з небезпечними відходами, що підтверджується посвідченням не відповідає вимогам Закону України «Про управління відходами» тому, що вид господарської діяльність з поводження з небезпечними відходами не існує на час проведення даних закупівель.
Відповідно до частини другої статті 17 Закону України «Про управління відходами» суб’єкти господарювання у сфері управління відходами зобов’язані:
- мати ліцензію на здійснення господарської діяльності з управління небезпечними відходами та/або письмову згоду (повідомлення) на транскордонне перевезення небезпечних відходів чи висновок на транскордонне перевезення відходів відповідно до закону (п. 10 ч. 2 ст. 17 цього Закону);
-забезпечувати професійну підготовку, підвищення кваліфікації та проведення атестації фахівців у сфері управління відходами (п. 11 ч. 2 ст. 17 цього Закону);
Таким чином, суб’єкти господарювання не повинні мати працівників які мають необхідні знання та досвід у сфері поводження з небезпечними відходами.
Відповідно до пункту 1 Постанови № 1278 Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік 5 документів, які додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з управління небезпечними відходами (далі - ліцензія), а також визначають вичерпний перелік організаційних, кадрових, технологічних вимог, обов’язкових до виконання під час провадження такої діяльності.
Постанова № 1278 містить розділ кадрові вимоги до провадження господарської діяльності.
Відповідно до п. 12 та п. 13 Постанови № 1278:
«12. Для провадження господарської діяльності здобувач ліцензії (ліцензіат) повинен:
мати штатну чисельність спеціалістів, необхідних для провадження ліцензованого виду діяльності (виконавців робіт залежно від видів робіт і рівня забезпечення матеріально-технічної бази), які пройшли навчання з охорони праці, підвищення кваліфікації та мають документальне підтвердження;
призначити відповідальних осіб з управління небезпечними відходами, які повинні мати вищу освіту екологічного напряму підготовки (магістр, спеціаліст).
13. Працівники, крім завдань, обов’язків і знань, які передбачено відповідними кваліфікаційними характеристиками, повинні знати, виконувати та додержуватися правил і норм охорони праці, санітарно-гігієнічних вимог та протипожежного захисту, виконувати правила внутрішнього трудового розпорядку, відповідні підготовчі та завершальні роботи на початку і в кінці робочого дня (зміни).»
Отже, вищевказані вимоги Тендерної документації є незаконними, дискримінаційними та такими, що порушують вимоги чинного законодавства, Закону України «Про управління відходами» та Постанови № 1278, тому просимо зобов'язати Замовника внести відповідні зміни до Документації.
Враховуючи викладене вище, на підставі, ст.ст. 3, 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178, -
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.