• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Реконструкція очисних споруд м. Корсунь-Шевченківський Черкаської області

Обсяг виконання робіт визначено згідно технічного завдання до тендерної документації (додаток 2). Строк виконання визначатиметься згідно умов договору, зокрема календарного графіку. Передбачається часткове фінансування робіт протягом 2018 року та згідно затверджених кошторисних призначень для Замовника на 2018 рік.

Торги не відбулися

10 218 932.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 55 000.00 UAH
Період оскарження: 15.06.2018 11:08 - 29.06.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Стосовно відповіді на вимогу UA-2018-06-15-000753-a.a2

Номер: 11caf1078d5d4089a6db0697b15ef9e7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-000753-a.c5
Назва: Стосовно відповіді на вимогу UA-2018-06-15-000753-a.a2
Вимога:
Встановлення вимоги про надання копій аналогічних договорів та відгуків по ним у кількості не менше трьох обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше трьох виконаних аналогічних договорів, що дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання у тому числі. Статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно ч.3 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. До того ж кваліфікаційний критерій відповідно ч.2 ст. 16 Закону звучить саме як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", а не "договорів". Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації вимог щодо надання копій аналогічних договорів у кількості не менше трьох порушують вимоги ч.3 ст.5, ч.2 ст.16 та ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст.3 Закону. Беззаперечно згодні з Вами, що Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження встановленим ним кваліфікаційним критеріям, та виходячи з особливостей закупівлі. Але ж все це Замовник повинен робити, не порушуючи при цьому Закон України "Про публічні закупівлі". Вимога про надання документального підтвердження досвіду за трьома аналогічними договорами є дискримінаційною, і таку позицію підтверджує АМКУ своїм рішенням у процедурі UA-2017-03-10-000350-a. Радимо ознайомитися з даною позицією і прийняти відповідне рішення, усвідомлюючи можливі наслідки для Замовника від порушення Закону України "Про публічні закупівлі". Виходячи з вищевикладеного вимагаємо усунути наявні порушення шляхом внесення змін до тендерної документації та встановити вимогу надання копії аналогічного договору на підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічного договору та відгуку стосовно нього у кількості одного.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: З вказаного Вами питання вже було надано відповідь, можете ознайомитись повторно. У своїй діяльності тендерний комітет керується положеннями Закону, принципами здійснення публічних закупівель, а так само враховує офіційні роз'яснення уповноваженого органу з питань публічних закупівель - Міністерства економічного розвитку та торгівлі України. В той же час слід зауважаити, що правова система України не є прецедентною, відповідно органи державної влади та інші суб'єкти повинні діяти в межах, визначених законами України. будь-які рішення судів, інших уповноважених інстанцій з вирішення відносин, що стосуються визначеного кола осіб, носять виключно індивідуальний характер та виконуються (обов'язкові до виконання) сторонами таких відносин та не більше. В той же час, Ви, як суб'єкт публічних закупівель маєте право у порядку ст. 18 Закону звернутись до органу оскарження з відповідною скаргою.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Стосовно відповіді на вимогу UA-2018-06-15-000753-a.a1. (спосіб подання інформації)

Номер: 7ff21b5687c542e8aba37ccf2b997239
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-000753-a.b4
Назва: Стосовно відповіді на вимогу UA-2018-06-15-000753-a.a1. (спосіб подання інформації)
Вимога:
Ми не заперечуємо, що сучасне програмне забезпечення дозволяє зменшувати об'єми файлів з інформацією із збереженням їх прийнятної якості для ознайомлення. Дякуємо за поради та рекомендації по зверненню до компетентних осіб стосовно даного питання. Ми не просили розставляти акценти у складності тих чи інших завдань, які будуть виконуватися учасником при підготовці тендерної пропозиції та визначати їх примітивність чи складність для нас, як учасника. В свою чергу, слід зазначити, що у Замовника безумовно також є компетентні особи, які мають базові навики з відкриття 4,5,6 тощо файлів з інформацією. Чи вони можуть відкривати тільки 3 частини файлу? До того ж наголошуємо, що суть поставленого Вам питання була геть зовсім іншою та наполегливо просимо надати ЗМІСТОВНУ відповідь. Чому вимагається поділ файлу з інформацією у складі тендерної пропозиції учасника саме на 3 частини і не більше?, не 5, 6, 7 тощо? Яким нормативним актом регулюється подання інформації Учасником саме в такий спосіб (поділ не більше 3 частин)? Просимо не обмежувати учасників в кількості частин файлів інформації, які він буде завантажувати в систему та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ч. 1 ст. 25 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, вимогам, визначеним у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в окремому файлі. Отже, ще раз звертаємо на норму Закону згідно якої документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, та документи, що містять технічній опис предмета закупівлі, подаються в ОКРЕМОМУ ФАЙЛІ. В той же час замовником надано можливість розділити такий файл на ТРИ ЧАСТИНИ, з урахуванням можливих значних об'ємів інформації та для зручності подання тендерної пропозиції. Окрім цього враховано визначені регламентами акредитованих електронних майданчиків стандартних об'ємів файлів для завантаження. Виходячи з вказаної вами інформації у замовника відсутні будь-які підстави вносити зміни до тендерної документації
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дата відповіді

Номер: 8b72ca4a1d2b446097a66fc2956d0bfe
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-000753-a.c3
Назва: Дата відповіді
Вимога:
Відповідно п.5 " Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації дата видачі відгуку по аналогічному договору має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів. Вважаємо дану вимогу тендерної документації дискримінаційною, оскільки вона звужує коло учасників даної закупівлі та порушує принципи здійснення закупівель відповідно ст.3 Закону України "Про публічні закупівлі". Учасник може мати такі відгуки до оголошення даної закупівлі і в нього немає потреби брати їх повторно. Незрозуміло, яким чином дата надання відгуку впливає на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів. Просимо або обгрунтувати необхідність даної вимоги або внести зміни до тендерної документації та не обмежувати дату надання відгуку замовником по аналогічному договору.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. При цьому, визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Отже, Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження встановленим ним кваліфікаційним критеріям, та виходячи з особливостей закупівлі. Вбачається очевидним, що отримання позитивного відгуку на запит підрядника за умови добросовісного виконання ним умов договору підряду не повинно супроводжуватись проблемами. Окрім цього, однією з категорій інформації, що повинна бути зазначена у відгуці є інформація про відсутність або наявність фактів виявлення недоліків щодо якості виконання робіт в процесі експлуатації об’єкту, що стались через неналежне виконання учасником робіт. Останнє можливо виключно зі спливом певного часу після завершення будівництва. У будь-якому випадку, Вами документально не обгрунтовано та не підтверджено неможливості своєчасного отримання відповідних відгуків
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Кваліфікаційний критерій (досвід виконання аналогічних договорів)

Номер: 7a353e56cfca486db579a0a227c653e5
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-000753-a.a2
Назва: Кваліфікаційний критерій (досвід виконання аналогічних договорів)
Вимога:
Встановлення вимоги про надання копій аналогічних договорів та відгуків по ним у кількості не менше трьох обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше трьох виконаних аналогічних договорів, що дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання у тому числі. Статтею 3 Закону України "Про публічні закупівлі" визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно ч.3 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. До того ж кваліфікаційний критерій відповідно ч.2 ст. 16 Закону звучить саме як "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору", а не "договорів". Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації вимог щодо надання копій аналогічних договорів у кількості не менше трьох порушують вимоги ч.3 ст.5, ч.2 ст.16 та ч.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі", якими передбачена недискримінація учасників, а також їх права та законні інтереси, пов'язані з їх участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені ст.3 Закону. Виходячи з вищевикладеного вимагаємо усунути наявні порушення шляхом внесення змін до тендерної документації та встановити вимогу надання копії аналогічного договору на підтвердження кваліфікаційного критерію досвіду виконання аналогічного договору та відгуку стосовно нього у кількості одного.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Згідно ст. 16 Закону України "Про публічні закупівлі" замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації. Отже, Замовник самостійно визначає спосіб документального підтвердження встановленим ним кваліфікаційним критеріям, та виходячи з особливостей закупівлі. При цьому, Законом визначено зміст кваліфікаційного критерію, а замовником визначено спосіб документального підтвердження у вигляді переліку документів щодо виконання декількох аналогічних договорів. Також слід зазначити, що кількість аналогічних договорів згвдно тендерної документації відповідає критеріям розумності та достатності досвіду учасника, що теоретично свідчить про спроможність виконати у повному об'ємі будівництво об'єкту. В той же час, Вами документально не підтверджено неможливості подання визначеного тендерною документацією переліку документів. Також слід зазначити, що Закон не встановлює жодних преференцій для учасників, що не мають досвіду виконання аналогічних договорів, працівників, тощо. У випадку невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям, пропозиція такого учасника буде відхилена згідно ст. 31 Закону
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Спосіб подання інформації

Номер: 5ba0f592bb2243ba9af6ee20ee3f36be
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-15-000753-a.a1
Назва: Спосіб подання інформації
Вимога:
Відповідно п.п 1.5 п.1 "Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції" розділу "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" : у випадку, якщо розмір об’єднаного файлу перевищує 45 Мбайт, дозволяється розділити такий файл, але не більше ніж на 3 частини, та з урахуванням вимог, передбачених цією документацією. Вважаємо дану вимогу тендерної документації дискримінаційною, оскільки обсяг документів та розмір файлів, які необхідно завантажити Учаснику в електронну систему закупівель, дуже великий і може бути поділений на будь-яку кількість частин. Чому вимагається саме 3?, а не 5, 6, 7 тощо. Яким нормативним актом регулюється подання інформації Учасником саме в такий спосіб (поділ не більше 3 частин)? Просимо не обмежувати учасників в кількості частин файлів інформації, які він буде завантажувати в систему та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо зазначеного питання слід зазначити, що сучасне програмне забезпечення дозволяє зменшувати об'єми файлів з інформацією із збереженням їх прийнятної якості для ознайомлення, тощо. Радимо звернутись до компетентних осіб, що мають базові навики роботи з вказаним програмним забезпеченням. Окрім цього визначена Вами вимога є малозначимою з точки зору підготовки тендерної пропозиції та беззмістовною, оскільки завдання з розроблення кошторисних розрахунків, які Ви як потенційний підрядник повинні виконати для подання у складі тендерної пропозиції, є незрівнянно складнішим у порівняні з примітивними операціями щодо об'єднання/редагування/зменшення об'ємів, тощо, файлів з текстовою та графічною інформацією. В даному випадку не вбачається жодних обгрунтованих підстав будь-яким чином змінювати умови тендерної документації.
Статус вимоги: Відхилено