• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

поточний ремонт коридорів 2-го поверху та 4-х кабінетів 1-го поверху адміністративної будівлі Обухівської районної ради по вулиці Малишка, будинок 10 в місті Обухові Київської області

Завершена

317 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 585.00 UAH
Період оскарження: 08.06.2018 17:09 - 23.06.2018 00:00
Вимога
Є відповідь

Про дискваліфікацію ТОВ «СТАНАТ»

Номер: 59a0cd6f88364ae198c92ccd91419a08
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-08-000802-b.a1
Назва: Про дискваліфікацію ТОВ «СТАНАТ»
Вимога:
Відповідно до п. 2.3 Інструкції з підготовки тендерної пропозиції учасник повинен надати копії документів, що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі (крім інформації, що становить комерційну таємницю). Відповідно до пп. 6.4.2 п.6.4 розділу 6 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» при визначені вартості виконаних обсягів робіт і проведенні взаєморозрахунків за виконані роботи по об’єктах будівництва, зведення яких здійснюється за рахунок державних коштів, застосовуються примірні форми первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма № КБ 2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (примірна форма № КБ 3), які наведено у додатку Т да додатку У. В пропозиції ТОВ «СТАНАТ» наявний Акт приймання виконаних будівельних робіт б/н за грудень 2016 до договору від 30.11.2016 №306. Проте Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат в пропозиції відсутня. Таким чином, ТОВ «СТАНАТ» не надав в повному обсязі документи, що підтверджують виконання аналогічного договору. Відповідно до умов Тендерної документації «Якщо тендерної пропозиції не містить всіх документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, то така тендерна пропозиція відхиляється». Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «СТАНАТ» підлягає дискваліфікації, як така що не відповідає умовам Тендерної документації.
Вирішення: Відповідно до умов пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції», пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен подати свою тендерну пропозицію в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, та завантажити файли із сканованими копіями документів, серед яких інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, згідно переліку, наведеного у пункті 5 цього розділу ТД, зокрема: - копію аналогічного договору в повному обсязі з усіма додатками до нього; - копії документів, що підтверджують виконання аналогічного договору в повному обсязі (крім інформації, що становить комерційну таємницю). Розглянувши всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, поданої переможцем торгів, встановлено наявність копії договору від 30.11.2016 № 306 (далі – Договір № 306), укладеного з Управлінням освіти Шевченківської районної в м. Києві державної адміністрації, відповідно до якого переможцем торгів надавались аналогічні до предмета закупівлі послуги з поточного ремонту загальною вартістю 120,0 тис. грн. Крім того, для підтвердження виконання вказаного аналогічного договору, переможцем торгів надано копію акту приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року в обсязі 120,0 тис. грн, що відповідає вартості Договору № 306 в повному обсязі. Зазначений акт приймання виконаних будівельних робіт за грудень 2016 року в обсязі 120,0 тис. грн належним чином підписаний уповноваженими представниками сторін 21.12.2016 року, що свідчить про те, що виконавець за Договором № 306 надав необхідні послуги, а замовник їх прийняв. З метою розширення конкурентного середовища серед учасників торгів, умовами тендерної документації не визначено конкретного переліку документів, які подаються учасником процедури закупівлі для підтвердження його відповідності кваліфікаційному критерію «наявність досвіду виконання аналогічного договору» в частині надання копій документів про виконання такого договору. Такий перелік документів, що підтверджують виконання аналогічного договору, учасник визначає самостійно на власний розсуд. Замовник вважає, що документами, які підтверджують виконання аналогічного договору можуть бути акти приймання-передачі, рекомендаційні листи, листи-відгуки, розрахункові документи, акти звірок тощо). При цьому, Замовник не має повноважень втручатись у господарську діяльність учасника торгів – самостійного суб’єкта господарювання та оцінювати правильність складання та оформлення ним будь-яких документів, що не пов’язані безпосередньо із складанням та оформленням тендерної пропозиції. Разом з тим, відповідно до умов пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» відповідальність за достовірність наданої інформації в своїй тендерній пропозиції несе учасник. Замовник не несе відповідальності за зміст та якість інформації і документів (або їх завірених копій), поданих учасником процедури закупівлі у своїй тендерній пропозиції. Умовами тендерної документації не встановлено заборони учаснику процедури закупівлі надавати у складі тендерної пропозиції будь-які додаткові документи, їх копії та інформацію, яку він вважає суттєвою та необхідною. Розглянувши всі документи тендерної пропозиції переможця торгів, що визначені умовами тендерної документації та які підлягають розгляду і відповідають вимогам тендерної документації, в тому числі в частині їх якості, Замовником не виявлено порушень законодавства у сфері публічних закупівель та вимог тендерної документації. Всі необхідні документи, які вимагались тендерною документацією, зокрема пунктами 1, 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації – в наявності та оформлені належним чином
Статус вимоги: Не задоволено