• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплектні трансформаторні підстанції

Комплектні трансформаторні підстанції (детально в додатку №3 технічна специфікація)

Завершена

11 929 340.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 119 293.40 UAH
Період оскарження: 02.08.2024 14:08 - 19.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга що до не правомірного відхиленя пропозиції ТОВ "ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"

Номер: 3d822f7125bd4a63942b7366fd547136
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-02-007550-a.c2
Назва: Скарга що до не правомірного відхиленя пропозиції ТОВ "ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 24.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.09.2024 17:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 26.09.2024 17:55
Автор: ТОВ "ПІВДЕННА ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ", Віталій Єфімов +380954383535 vitaliy.efimov@cable-union.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: c44539826e3f433bae1813d1e92dbc6e
Заголовок пункту скарги: Не правомірне відхилення пропозиції ТОВ "ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» не погоджується та вважає безпідставним відхилення нашої пропозиції:
По перше хочемо прямо наголосити на тому, що Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» на підставі умов яких не існує в складі тендерної документації.
На відсутність порушення прямо вказує відсутність згадки в протоколі відхилення яку позицію тендерної документації порушило ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ». Протокол відхилення містить лише обґрунтування, засноване на вимозі п.11 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» а саме «Якщо учасник процедури закупівлі не є Виробником, він зобов'язаний надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) Виробника» та їхньому трактуванні, наведений як аргумент для підтвердження відхилення, однак ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» наголошує що, жоден пункт тендерної документації не містить вимоги стосовно того що учасник процедури закупівлі повинен підтвердити якимось чином що він є виробником запропонованої продукції. Враховуючи те що ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» є виробником Комлексних трансформаторних підстанції, компанієй не надовалося будь яких підтверджень статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) Виробника . Враховуючи те що ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» чітко виконала вимоги Замовника це означає, що рішення Замовника не має належного правового обґрунтування і може бути розцінене як порушення принципів чесної конкуренції та рівного ставлення до всіх учасників.
Відсутність чіткої прив'язки до вимог тендерної документації робить рішення про відхилення пропозиції Скаржника необґрунтованим і таким, що не відповідає вимогам закону. Замовник має забезпечити прозорість та об'єктивність у прийнятті рішень, а не базувати їх на умовах, які не були заздалегідь визначені в тендерній документації.

По друге відповідно до вимоги тендерної документації п.10 Додатку 1 учасник процедури закупівлі надає « Довідка в довільній формі із зазначенням запропонованого товару, що є предметом закупівлі, з ступенем локалізації (не менше 20 відсотків), та посиланням на відповідний товар у переліку, який оприлюднений на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу завірену підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа (надається у складі тендерної пропозиції учасника у випадку, коли підтвердження ступеню локалізації потребується)) АБО Лист–пояснення (згідно Додатку №10 до тендерної документації (надається у складі тендерної пропозиції учасника у випадку, коли підтвердження ступеню локалізації не потребується))».

ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» наголошує що в данній вимозі чітко зазначено що «…..надається у складі тендерної пропозиції учасника у випадку, коли підтвердження ступеню локалізації потребується….»
Предметом закупівлі данних торгів є «Комплектні трансформаторні підстанції» Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва", не застосовується до " Комплектна двотрансформаторна підстанція тупикова 1600 кВА ; Комплектна двотрансформаторна підстанція прохідна 1000 кВА; Комірка КСО-393В; Комірка КСО-393; ", які є предметом закупівлі. А застосовуються лише до Трансформатор ТМГ-1000/10-У1 10/0,4 Д/Ун-11; Трансформатор ТМГ-1600/10-У1 10/0,4 Д/Ун-11 які є складовою предмета закупівлі, та внесені в перелік товарів які підлягають обов’зковій локалізіції.Отже, враховуючи зазначине ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» було виконано всі вимоги Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей 1178.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Вимога
Є відповідь

Безпідставне відхилення пропозиції

Номер: 5f08f707163f43d4b53d72e37f0dc4f6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-02-007550-a.c1
Назва: Безпідставне відхилення пропозиції
Вимога:
Шановний Замовнику!!! ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» не погоджується та вважає безпідставним відхилення нашої пропозиції: По перше хочемо прямо наголосити на тому, що Замовник відхилив пропозицію ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» на підставі умов яких не існує в складі тендерної документації. На відсутність порушення прямо вказує відсутність згадки в протоколі відхилення яку позицію тендерної документації порушило ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ». Протокол відхилення містить лише обґрунтування, засноване на вимозі п.11 Додатку 1 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» а саме «Якщо учасник процедури закупівлі не є Виробником, він зобов'язаний надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) Виробника» та їхньому трактуванні, наведений як аргумент для підтвердження відхилення, однак ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» наголошує що, жоден пункт тендерної документації не містить вимоги стосовно того що учасник процедури закупівлі повинен підтвердити якимось чином що він є виробником запропонованої продукції. Враховуючи те що ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» є виробником Комлексних трансформаторних підстанції, компанієй не надовалося будь яких підтверджень статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) Виробника . Враховуючи те що ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» чітко виконала вимоги Замовника це означає, що рішення Замовника не має належного правового обґрунтування і може бути розцінене як порушення принципів чесної конкуренції та рівного ставлення до всіх учасників. Відсутність чіткої прив'язки до вимог тендерної документації робить рішення про відхилення пропозиції Скаржника необґрунтованим і таким, що не відповідає вимогам закону. Замовник має забезпечити прозорість та об'єктивність у прийнятті рішень, а не базувати їх на умовах, які не були заздалегідь визначені в тендерній документації. По друге відповідно до вимоги тендерної документації п.10 Додатку 1 учасник процедури закупівлі надає « Довідка в довільній формі із зазначенням запропонованого товару, що є предметом закупівлі, з ступенем локалізації (не менше 20 відсотків), та посиланням на відповідний товар у переліку, який оприлюднений на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу завірену підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа (надається у складі тендерної пропозиції учасника у випадку, коли підтвердження ступеню локалізації потребується)) АБО Лист–пояснення (згідно Додатку №10 до тендерної документації (надається у складі тендерної пропозиції учасника у випадку, коли підтвердження ступеню локалізації не потребується))». ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» наголошує що в данній вимозі чітко зазначено що «…..надається у складі тендерної пропозиції учасника у випадку, коли підтвердження ступеню локалізації потребується….» Предметом закупівлі данних торгів є «Комплектні трансформаторні підстанції» Відповідно до пункту 6¹ Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6¹ Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує зокрема у 2024 році - 20 відсотків. Перелік товарів з підтвердженим ступенем локалізації оприлюднюється на веб- порталі та офіційному веб-сайті Мінекономіки за посиланнями: https://prozorro.gov.ua/page/localisation https://cutt.ly/SX8MmIQ. Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва" (далі - Порядок) встановлений механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6¹ розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6¹ Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону. На підтвердження відповідного ступеня локалізації виробництва товару, що є предметом закупівлі і визначений підпунктом 2 пункту 6¹ Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6¹ Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням найменування товару, назви виробника та ID товару, який присвоєно електронною системою закупівель на веб – порталі Уповноваженого органу в Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації. Дія Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 року в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 року в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", що підтверджується сертифікатом про походження товару. З огляду на викладене, у разі якщо закупівля товару підпадає під дію положень про державні закупівлі відповідного(них) міжнародного(их) договору(ів) України, на підтвердження походження товару з країни, яка є стороною такої угоди, у складі пропозиції учасник надає сертифікат про походження такого товару. Замовник самостійно здійснює перевірку товару на підтвердження ступеня локалізації. У випадку невідповідності учасника вищезазначеним вимогам, зокрема, відсутності товару у Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації (крім випадку якщо дія Порядку не застосовується до закупівлі такого товару) та учасник не надав сертифікат про походження товару згідно з цією Документацією, учасник вважатиметься таким, що не відповідає умовам, визначеним в Документації, а його Пропозиція підлягатиме відхиленню на підставі пункту 1 частини першої статті 31 Закону. У складі Пропозиції ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» містяться: - документ «3 Локалізація», у якій ТОВ "ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" зазначає, зокрема: "Найменування товару: Трансформатор ТМГ-1000/10-У1 10/0,4 Д/Ун-11; Трансформатор ТМГ-1600/10-У1 10/0,4 Д/Ун-11 ТОВ "ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ" зазначає: "Продукція, що пропонується до постачання нашим підприємством, а саме: " Комплектна двотрансформаторна підстанція тупикова 1600 кВА ; Комплектна двотрансформаторна підстанція прохідна 1000 кВА; Комірка КСО-393В; Комірка КСО-393; ", не відносятся до випадку коли дія Порядку локалізації застосовується до закупівлі такого товару , враховуючи те що Комплексні трвнсформаторні підстанції є окремим видом товару до складу яких входить трансформатор ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» надала відомості що до локалізації саме трансфоматорів закупівля яких підлягає підтвердженню ступеня локалізації виробництва товарів на які є посилання в тендерної документації Замовника та товар який визначений в пункті 6¹ Розділу Х, підпунктом 2 пункту 6¹ Розділу Х та підпунктом 3 пункту 6¹ Розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі". Замовник здійснює закупівлю товарів, включених до додаткового переліку товарів, затвердженого Кабінетом Міністрів України, виключно у випадку, якщо їх ступінь локалізації виробництва перевищує або дорівнює ступеню локалізації виробництва, встановленому у зазначеному додатковому переліку товарів. Підпункт 2 пункту 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону містить перелік товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом. Слід зазначити, Коплексні тронсформаторні підстанції, які є предметом закупівлі, не відноситься до переліку товарів, до яких застосовуються особливості здійснення закупівель, визначені пунктом 61 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону. Відповідно до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва": 1. Цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону. 3. Дія цього Порядку не застосовується до закупівель товарів, вартість яких дорівнює або перевищує суми, зазначені в Угоді про державні закупівлі, укладеній 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, а також положеннях про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, зокрема угодах про вільну торгівлю, в гривневому еквіваленті на дату закупівлі і країною походження яких є країни, з якими Україна уклала такі угоди, та країни, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", що підтверджується сертифікатом про походження товару. Перелік країн, з якими укладено угоди про вільну торгівлю, а також перелік країн, які є учасниками Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", публікується на офіційному веб-сайті Мінекономіки. Враховуючи викладене, Порядок підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 "Про затвердження порядків підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів та проведення моніторингу дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва", не застосовується до " Комплектна двотрансформаторна підстанція тупикова 1600 кВА ; Комплектна двотрансформаторна підстанція прохідна 1000 кВА; Комірка КСО-393В; Комірка КСО-393; ", які є предметом закупівлі. А застосовуються лише до Трансформатор ТМГ-1000/10-У1 10/0,4 Д/Ун-11; Трансформатор ТМГ-1600/10-У1 10/0,4 Д/Ун-11 які є складовою предмета закупівлі, та внесені в перелік товарів які підлягають обов’зковій локалізіції. Практика Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України РІШЕННЯ № 28-р/пк-пз від 02.01.2023 свідчить про те, що Замовник не може відхилити пропозицію учасника якщо товар не міститься в переліку товарів, які мають закуповуватись відповідно до вимог по локалізації Отже, враховуючи зазначине ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» було виконано всі вимоги Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей 1178. Враховуючи вище наведене вимагаємо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПІВДЕННО ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ» і завершити процедуру у встановленому законом порядку. В протилежному разі з метою захисту своїх законних прав та інтересів будемо змушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо наступне: Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме в частині пункту 8 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації, замовником вимагалося від учасника надати в складі тендерної пропозиції документ Тендерна пропозиція (цінова) згідно з Додатком №4 до тендерної документації, завірений підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа. В Додатку №4 до тендерної документації стовпець 3 має назву «Виробник, країна походження товару**» та Інструкція для підготовки документу роз’яснює «** Учасник зазначає найменування виробника та країну походження товару». ТОВ «Південна промислова компанія» в складі тендерної пропозиції надано тендерну пропозицію (цінову) від 21.08.2024 Вих. № 20240405/10, під час розгляду якої встановлено, що у стовпці 3 «Виробник, країна походження товару**» зазначено тільки країну походження товару, інформація щодо виробника відсутня. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме в частині пункту 11 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: якщо учасник процедури закупівлі не є Виробником, він зобов'язаний надати документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) Виробника. Оскільки в пропозиції ТОВ «Південна промислова компанія» відсутня інформація щодо виробника запропонованого товару, відсутнє документальне підтвердження статусу уповноваженого представника (дилера, дистриб’ютора тощо) Виробника, замовник не може здійснити повноцінну оцінку тендерної пропозиції учасника. Відповідно до пункту 4 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме в частині пункту 10 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації: учасник повинен надати довідку в довільній формі із зазначенням запропонованого товару, що є предметом закупівлі, з ступенем локалізації (не менше 20 відсотків), та посиланням на відповідний товар у переліку, який оприлюднений на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу завірену підписом керівника/уповноваженої особи учасника (для учасників-юридичних осіб) або підписом учасника – фізичної особи, фізичної особи-підприємця та скріплену печаткою (якщо учасник здійснює свою діяльність за наявності печатки) або у формі електронного документа (надається у складі тендерної пропозиції учасника у випадку, коли підтвердження ступеню локалізації потребується) або лист–пояснення (згідно Додатку №10 до тендерної документації (надається у складі тендерної пропозиції учасника у випадку, коли підтвердження ступеню локалізації не потребується)). Відповідно до пункту 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі. Так, замовником під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення зазначено наступне: Комплектна двотрансформаторна підстанція тупикова 1600 кВА (ДК 021:2015: 31171000-5 — Трансформатори з рідинним діелектриком); Комплектна двотрансформаторна підстанція прохідна 1000 кВА (ДК 021:2015: 31171000-5 — Трансформатори з рідинним діелектриком); Комірка КСО-210 (або еквівалент) (ДК 021:2015: 31171000-5 — Трансформатори з рідинним діелектриком); Комірка КСО-310 (або еквівалент) (ДК 021:2015: 31171000-5 — Трансформатори з рідинним діелектриком). Відповідно до пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а саме: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році - 20 відсотків. Особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом застосовують зокрема і до трансформаторів з рідинним діелектриком, що є предметом закупівлі Замовника. Відповідно до пункту 8 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації інформація щодо ступеня локалізації виробництва товару міститься у Переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації за посиланням: https://prozorro.gov.ua/search/products. У разі відсутності товару запропонованого учасником процедури закупівлі у відповідному переліку або у разі, якщо ступінь локалізації товару є меншим ніж 20 відсотків, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника на підставі Закону та пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12.10.2022р. № 1178 (далі - Особливості), а саме: тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Учасником на вищезазначені вимоги у складі тендерної пропозиції надана Довідка щодо ступеня локалізації Вих. № 03122023/3 від 21.08.2024 тільки на Трансформатор ТМГ-1000/10-У110/0,4Д/Ун-11, Трансформатор ТМГ-1600/10-У10/0,4 Д/Ун-11, тобто на складові частини номенклатурних позицій, а не на весь запропонований товар, що є предметом закупівлі. Відповідно до пункту 4 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Статус вимоги: Відхилено