-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)
Закупівля,ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л) , здійснюється на підставі "Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (зі змінами) затверджено Рішення № 207 від 02.08.2024
Торги не відбулися
397 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 986.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 986.50 UAH
Період оскарження:
02.08.2024 12:06 - 07.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга щодо неправомірного відхилення
Номер:
2e58f275862e40cfb3078880eac15c4d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-02-005370-a.b3
Назва:
Скарга щодо неправомірного відхилення
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга щодо відхилення.docx 27.09.2024 15:45
- Скарга щодо відхилення-.pdf 27.09.2024 15:45
- sign.p7s 27.09.2024 15:52
- рішення від 01.10.2024 №16058.pdf 01.10.2024 16:10
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2024 №16486.pdf 09.10.2024 11:42
- рішення від 08.10.2024 №16486.pdf 11.10.2024 10:34
- Додаток 3.docx 03.10.2024 15:02
- Лист Учасника від 25.09.2024.pdf 03.10.2024 15:02
- Скан-копія Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи, наданий Учасником.docx 03.10.2024 15:02
- Документи Учасника до Додатку 3.pdf 03.10.2024 15:02
- Додаток 1.docx 03.10.2024 15:02
- Протокол № 266 від 26.09.2024.pdf 03.10.2024 15:02
- Файл Учасника Фото товару.pdf 03.10.2024 15:02
- Пояснення на Скаргу.docx 03.10.2024 15:02
- Пояснення на Скаргу.pdf 03.10.2024 15:02
- Протокол № 279 від 14.10.2024.pdf 14.10.2024 10:56
- Протокол № 279 від 14.10.2024.pdf 14.10.2024 11:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 16:10
Дата розгляду скарги:
08.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2024 16:10
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.10.2024 10:37
Дата виконання рішення Замовником:
14.10.2024 11:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії АМКУ від №16486-р/пк-пз від 08.10.2024, уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради скасовано рішення від 26.09.2024 про відхилення тендерної пропозиції учасника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ФАРТУНАТ», ЄДРПОУ 37308833 у відкритих торгах з особливостями UA-2024-08-02-005370-a на закупівлю ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)»
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
61db3b1c47314f23ae42d683b9aa98b6
Заголовок пункту скарги:
ТОВ «ФАРТУНАТ» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Скаржника, оскільки вважає його неправомірним, прийнятим з порушенням чинного законодавства, та таким що порушує наші права виходячи з наступного.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. В Протоколі №266 від 26.09.2024 р. вказано, що тендерну пропозицію ТОВ «ФАРТУНАТ» відхилено на підставі того, що учасник, нібито, частково виконав вимоги про усунення невідповідностей, а саме не надав фото продукції.
Дане твердження Замовника не відповідає дійсності.
Відповідно до вимог п.33 Додатку 9 до тендерної документації, до переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відноситься наступний:
«Маркування запропонованого Товару має бути українською мовою, та відповідати міжнародним попередженням із логотипом про біологічну небезпеку.
На підтвердження Учасник надає фото продукції.»
З цієї вимоги, яку встановив Замовник в Додатку 9 до тендерної документації, вбачається, що учасник має надати фото продукції, яке повинно підтверджувати, що маркування запропонованого Товару викладено українською мовою, та відповідає міжнародним попередженням із логотипом про біологічну небезпеку.
На підтвердження відповідності встановленій вимозі Замовника у складі своєї пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ» надав файл «Фото товару.pdf», в якому міститься фото всієї продукції, яка пропонується учасником.
Варто зауважити, що в тендерній документації Замовником не було встановлено окремих вимог до формату фото продукції, які учасник має надати у складі своєї пропозиції (наприклад: 2D-зображення, або 3D-зображення, або об’ємне фото тощо). Таким чином учасник самостійно обрав варіант фото продукції яке і надав у складі своєї пропозиції, а саме фото кожної з сторін упаковки продукції (контейнери мають прямокутну форму, тому фото зроблено з кожної сторони цього контейнеру щоб було видно інформацію, яка на ньому зазначена; пакети плоскі тому фото зроблено зверху де вказана вся інформація про цей товар)
Також, надані Скаржником фото продукції повністю відповідають встановленим вимогам Замовника в п.33 Додатку 9 до тендерної документації, а саме підтверджують той факт, що маркування запропонованого Товару викладено українською мовою, та відповідає міжнародним попередженням із логотипом про біологічну небезпеку.
Весь текст, який вказаний на упаковці продукції викладений українською мовою, а також на фото кожної продукції міститься логотип про біологічну небезпеку, який виглядає наступним чином .
Замовник не має повноважень на оцінку фотографій, які надаються учасниками.
На підставі наведеного вище, Замовник не мав законних підстав для визначення наданих фото продукції у складі тендерної пропозиції Скаржника, як невідповідність і не мав вимагати виправлення їх, оскільки надані Скаржником у складі своєї пропозиції фото продукції повністю відповідають встановленим Замовником вимогам в п.33 Додатку 9 до тендерної документації.
Висунувши вимогу на виправлення впродовж 24 годин наданих у складі тендерної пропозиції Скаржника фото продукції, Замовник порушив норми Закону та Особливостей, а також наші права та законні інтереси.
На підставі того, що вимога на усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції Скаржника в частині, яка вказана вище є неправомірною, Замовник не мав законного права на відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави того, що ця незаконна вимога не була виправлена Скаржником впродовж 24 годин.
Отже, ТОВ «ФАРТУНАТ» у складі своєї пропозиції надав фотографії продукції, як це вимагалося в п.33 Додатку 9 до тендерної документації, тому Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника за цією підставою, чим порушив наші права, законні інтереси та законодавство України.
2. В Протоколі №266 від 26.09.2024 р. вказано, що тендерну пропозицію ТОВ «ФАРТУНАТ» відхилено на підставі того, що учасник, нібито, частково виконав вимоги про усунення невідповідностей, а саме наданий Учасником Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.08.2024, без номеру, за власним підписом директора ТОВ «ФАРТУНАТ», не відповідає вимогам чинного законодавства України і не може бути прийнятим Замовником у складі тендерної пропозиції Учасника.
Дане твердження Замовника не відповідає дійсності.
Відповідно до вимог п.21 Додатку 9 до тендерної документації, до переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відноситься наступний:
«Скан-копія оригіналу Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи.
Якщо на даний товар не передбачено вищезазначені документи, надати лист-пояснення, з посиланням на нормативні акти.»
Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації Замовником не було встановлено окремих вимог до органу, яким має бути видано документ під назвою «Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи», тому учасник самостійно приймає рішення щодо місця отримання такого документу.
Також, умовами тендерної документації, а саме в Додатку 9 до тендерної документації, в якому перелічені всі документи і інформація, яку учасник повинен надати у складі своєї пропозиції, не було встановлено вимог щодо надання документів з підтвердженням наявності у учасника акредитованої експертної лабораторії та ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі.
На підтвердження відповідності встановленій вимозі Замовника у складі своєї пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ» надав файл «Додаток 3. Технічні вимоги.pdf», в якому на сторінках 1-9 надано документ під назвою «Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи», який видано 08.08.2024 р., та який містить інформацію щодо запропонованого товару та відповідає умовам документації.
Слід зазначити, що тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо складання вище вказаного документу, а саме в частині підтвердження повноважень підписанта.
У документації також відсутня вимога щодо підтвердження акредитації експертної лабораторії та вимога щодо надання ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі. Таким чином, Замовник не має права вимагати вище згадані документи, оскільки вони не передбачені документацією.
На підставі наведеного вище, Замовник не мав законних підстав для визначення наданого Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.08.2024 р. у складі тендерної пропозиції Скаржника, як невідповідність і не мав права вимагати додаткову інформацію щодо наявності у ТОВ «Фартунат» акредитованої експертної лабораторії та ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі, а також, повноваження директору ТОВ «Фартунат» на підписання Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо результатів проведеної 05.08.2024 експертизи на вироби власного виробництва, та експертизи щодо контейнерів 5л, 10 л, запропонованих виробником ТОВ «Мед-партнер, оскільки це не передбачено умовами тендерної документації.
Висунувши вимогу на виправлення впродовж 24 годин, а саме надання додаткової інформації щодо наявності у ТОВ «Фартунат» акредитованої експертної лабораторії та ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі, а також, повноваження директору ТОВ «Фартунат» на підписання Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо результатів проведеної 05.08.2024 експертизи на вироби власного виробництва, та експертизи щодо контейнерів 5л, 10 л, запропонованих виробником ТОВ «Мед-партнер, оскільки це не передбачено умовами тендерної документації, Замовник порушив норми Закону та Особливостей, а також наші права та законні інтереси.
На підставі того, що вимога на усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції Скаржника в частині, яка вказана вище, є неправомірною, Замовник не мав законного права на відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави того, що ця незаконна вимога не була виправлена Скаржником впродовж 24 годин.
Отже, ТОВ «ФАРТУНАТ» у складі своєї пропозиції надав Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи», як це вимагалося в п.21 Додатку 9 до тендерної документації, тому Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника за цією підставою, чим порушив наші права, законні інтереси та законодавство України.
Підсумовуючи все вище наведене, Замовник неправомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ», оскільки вона повністю відповідає всім вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації, чим порушив наші права, законні інтереси та законодавство України.
Враховуючи викладене у скарзі, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке оприлюднено 26.09.2024 р. в Протоколі про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №266 від 26.09.2024 р.
ТОВ «ФАРТУНАТ» вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення наших прав та законних інтересів в частині незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ», а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вище вказаного ТОВ «ФАРТУНАТ» звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
ПРОСИМО:
1) Прийняти цю скаргу до розгляду;
2) Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке оприлюднено 26.09.2024 р. в Протоколі про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №266 від 26.09.2024 р.
Дане твердження Замовника не відповідає дійсності.
Відповідно до вимог п.33 Додатку 9 до тендерної документації, до переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відноситься наступний:
«Маркування запропонованого Товару має бути українською мовою, та відповідати міжнародним попередженням із логотипом про біологічну небезпеку.
На підтвердження Учасник надає фото продукції.»
З цієї вимоги, яку встановив Замовник в Додатку 9 до тендерної документації, вбачається, що учасник має надати фото продукції, яке повинно підтверджувати, що маркування запропонованого Товару викладено українською мовою, та відповідає міжнародним попередженням із логотипом про біологічну небезпеку.
На підтвердження відповідності встановленій вимозі Замовника у складі своєї пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ» надав файл «Фото товару.pdf», в якому міститься фото всієї продукції, яка пропонується учасником.
Варто зауважити, що в тендерній документації Замовником не було встановлено окремих вимог до формату фото продукції, які учасник має надати у складі своєї пропозиції (наприклад: 2D-зображення, або 3D-зображення, або об’ємне фото тощо). Таким чином учасник самостійно обрав варіант фото продукції яке і надав у складі своєї пропозиції, а саме фото кожної з сторін упаковки продукції (контейнери мають прямокутну форму, тому фото зроблено з кожної сторони цього контейнеру щоб було видно інформацію, яка на ньому зазначена; пакети плоскі тому фото зроблено зверху де вказана вся інформація про цей товар)
Також, надані Скаржником фото продукції повністю відповідають встановленим вимогам Замовника в п.33 Додатку 9 до тендерної документації, а саме підтверджують той факт, що маркування запропонованого Товару викладено українською мовою, та відповідає міжнародним попередженням із логотипом про біологічну небезпеку.
Весь текст, який вказаний на упаковці продукції викладений українською мовою, а також на фото кожної продукції міститься логотип про біологічну небезпеку, який виглядає наступним чином .
Замовник не має повноважень на оцінку фотографій, які надаються учасниками.
На підставі наведеного вище, Замовник не мав законних підстав для визначення наданих фото продукції у складі тендерної пропозиції Скаржника, як невідповідність і не мав вимагати виправлення їх, оскільки надані Скаржником у складі своєї пропозиції фото продукції повністю відповідають встановленим Замовником вимогам в п.33 Додатку 9 до тендерної документації.
Висунувши вимогу на виправлення впродовж 24 годин наданих у складі тендерної пропозиції Скаржника фото продукції, Замовник порушив норми Закону та Особливостей, а також наші права та законні інтереси.
На підставі того, що вимога на усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції Скаржника в частині, яка вказана вище є неправомірною, Замовник не мав законного права на відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави того, що ця незаконна вимога не була виправлена Скаржником впродовж 24 годин.
Отже, ТОВ «ФАРТУНАТ» у складі своєї пропозиції надав фотографії продукції, як це вимагалося в п.33 Додатку 9 до тендерної документації, тому Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника за цією підставою, чим порушив наші права, законні інтереси та законодавство України.
2. В Протоколі №266 від 26.09.2024 р. вказано, що тендерну пропозицію ТОВ «ФАРТУНАТ» відхилено на підставі того, що учасник, нібито, частково виконав вимоги про усунення невідповідностей, а саме наданий Учасником Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.08.2024, без номеру, за власним підписом директора ТОВ «ФАРТУНАТ», не відповідає вимогам чинного законодавства України і не може бути прийнятим Замовником у складі тендерної пропозиції Учасника.
Дане твердження Замовника не відповідає дійсності.
Відповідно до вимог п.21 Додатку 9 до тендерної документації, до переліку документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції відноситься наступний:
«Скан-копія оригіналу Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи.
Якщо на даний товар не передбачено вищезазначені документи, надати лист-пояснення, з посиланням на нормативні акти.»
Звертаємо увагу, що умовами тендерної документації Замовником не було встановлено окремих вимог до органу, яким має бути видано документ під назвою «Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи», тому учасник самостійно приймає рішення щодо місця отримання такого документу.
Також, умовами тендерної документації, а саме в Додатку 9 до тендерної документації, в якому перелічені всі документи і інформація, яку учасник повинен надати у складі своєї пропозиції, не було встановлено вимог щодо надання документів з підтвердженням наявності у учасника акредитованої експертної лабораторії та ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі.
На підтвердження відповідності встановленій вимозі Замовника у складі своєї пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ» надав файл «Додаток 3. Технічні вимоги.pdf», в якому на сторінках 1-9 надано документ під назвою «Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи», який видано 08.08.2024 р., та який містить інформацію щодо запропонованого товару та відповідає умовам документації.
Слід зазначити, що тендерна документація Замовника не містить окремих вимог щодо складання вище вказаного документу, а саме в частині підтвердження повноважень підписанта.
У документації також відсутня вимога щодо підтвердження акредитації експертної лабораторії та вимога щодо надання ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі. Таким чином, Замовник не має права вимагати вище згадані документи, оскільки вони не передбачені документацією.
На підставі наведеного вище, Замовник не мав законних підстав для визначення наданого Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи від 08.08.2024 р. у складі тендерної пропозиції Скаржника, як невідповідність і не мав права вимагати додаткову інформацію щодо наявності у ТОВ «Фартунат» акредитованої експертної лабораторії та ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі, а також, повноваження директору ТОВ «Фартунат» на підписання Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо результатів проведеної 05.08.2024 експертизи на вироби власного виробництва, та експертизи щодо контейнерів 5л, 10 л, запропонованих виробником ТОВ «Мед-партнер, оскільки це не передбачено умовами тендерної документації.
Висунувши вимогу на виправлення впродовж 24 годин, а саме надання додаткової інформації щодо наявності у ТОВ «Фартунат» акредитованої експертної лабораторії та ліцензії на проведення наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, яка є предметом даної закупівлі, а також, повноваження директору ТОВ «Фартунат» на підписання Висновку наукової санітарно-епідеміологічної експертизи щодо результатів проведеної 05.08.2024 експертизи на вироби власного виробництва, та експертизи щодо контейнерів 5л, 10 л, запропонованих виробником ТОВ «Мед-партнер, оскільки це не передбачено умовами тендерної документації, Замовник порушив норми Закону та Особливостей, а також наші права та законні інтереси.
На підставі того, що вимога на усунення невідповідностей у складі тендерної пропозиції Скаржника в частині, яка вказана вище, є неправомірною, Замовник не мав законного права на відхилення тендерної пропозиції Скаржника з підстави того, що ця незаконна вимога не була виправлена Скаржником впродовж 24 годин.
Отже, ТОВ «ФАРТУНАТ» у складі своєї пропозиції надав Висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи», як це вимагалося в п.21 Додатку 9 до тендерної документації, тому Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника за цією підставою, чим порушив наші права, законні інтереси та законодавство України.
Підсумовуючи все вище наведене, Замовник неправомірно прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ», оскільки вона повністю відповідає всім вимогам, встановленим Замовником в тендерній документації, чим порушив наші права, законні інтереси та законодавство України.
Враховуючи викладене у скарзі, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке оприлюднено 26.09.2024 р. в Протоколі про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №266 від 26.09.2024 р.
ТОВ «ФАРТУНАТ» вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення наших прав та законних інтересів в частині незаконного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ФАРТУНАТ», а також порушено принципи, задекларовані ч. 1 статті 5 Закону: добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі; максимальної економії та ефективності; запобігання корупційним діям і зловживанням.
На підставі вище вказаного ТОВ «ФАРТУНАТ» звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та
ПРОСИМО:
1) Прийняти цю скаргу до розгляду;
2) Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке оприлюднено 26.09.2024 р. в Протоколі про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №266 від 26.09.2024 р.
×
-
Назва доказу:
Протокол №266 від 26.09.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Скарга щодо відхилення-.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, яке оприлюднено 26.09.2024 р. в Протоколі про оприлюднення в електронній системі закупівель інформації про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №266 від 26.09.2024 р.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного обрання переможця
Номер:
73ff61fa6bdc47ab8d19a51ccb86012a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-02-005370-a.a1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного обрання переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на обрання переможця.pdf 14.08.2024 23:13
- Скарга на обрання переможця.docx 14.08.2024 23:13
- sign.p7s 15.08.2024 09:31
- рішення від 19.08.2024 №13937.pdf 19.08.2024 16:02
- інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2024 №14376.pdf 28.08.2024 12:42
- рішення від 27.08.2024 №14376.pdf 29.08.2024 17:36
- Декларація про відповідність Технічному регламенту від 05.06.2023.pdf 20.08.2024 11:15
- Сертифікат якості № 18 від 25.01.2024.pdf 20.08.2024 11:15
- Пояснення на Скаргу.pdf 20.08.2024 11:15
- Сертифікат якості № 149 від 27.07.2023.pdf 20.08.2024 11:15
- Гарантійний лист 0908.3.5 від 09.08.2024.pdf 20.08.2024 11:15
- Додаток № 4 Тендерна пропозиція.pdf 20.08.2024 11:15
- Заповнена таблиця відповідності технічним вимогам.pdf 20.08.2024 11:15
- Пояснення на Скаргу.docx 20.08.2024 11:15
- Сертифікат якості № 150 від14.05.2024.pdf 20.08.2024 11:15
- Висновок наукової сан.-епід. експертизи № SES-2024-0423-1 від 23.04.2024.pdf 20.08.2024 11:15
- Сертифікат якості № 157 від 10.06.2024.pdf 20.08.2024 11:15
- Оригінал гарантійного листа виробника від 08.08.2024.pdf 20.08.2024 11:15
- Гарантійний лист 0908.3.1 від 09.08.2024.pdf 20.08.2024 11:15
- Сертифікат якості № 89 від 15.04.2024.pdf 20.08.2024 11:15
- Протокол № 237 від 30.08.24 уповноваженої особи про скасування рішення про визначення переможця процедури закупівлі.pdf 30.08.2024 11:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.08.2024 09:59
Дата розгляду скарги:
27.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
19.08.2024 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
29.08.2024 17:36
Дата виконання рішення Замовником:
30.08.2024 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 14376-р/пк-пз від 27.08.2024, уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради, 30.08.2024 скасоване рішення від 14.08.2024 про визнання переможцем відкритих торгів з особливостями UA-2024-08-02-005370-a на закупівлю ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л)» Фізичну особу-підприємця Тищенко Олену Сергіївну (код ЄДРПОУ 3637210741).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9095bf9d99854ddc90334f0bd2394bf0
Заголовок пункту скарги:
ТОВ «ФАРТУНАТ» не погоджується з прийнятим рішенням Замовника щодо обрання переможцем пропозиції ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" та рішенням про намір укласти договір з цим учасником, що оприлюднено в Протоколі розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №221, оскільки вважає його неправомірним, прийнятим з порушенням чинного законодавства, та таким що порушує наші права.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
На товар, який ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" пропонує за позицією №1, 2, 3, 4, 5 Додатку 3 до тендерної документації, не містить підтвердження відповідності технічних характеристик всім технічним вимогам (характеристикам) Замовника, які встановлені в Додатку 3 до тендерної документації, а саме не надані скан-копії оригіналу технічного документа виробника (сертифікат якості виробника, та/або паспорт якості виробника, та/або настанови з експлуатації, та/або інструкції, та/або технічного опису чи технічних умов, та/або іншого документа виробника про застосування), які містять інформацію, вказану в Додатку 3 до тендерної документації.
Таким чином, пропозиція ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації, а тому Замовник мав відхилити цю пропозицію відповідно до абзацу 1 пп.2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Таким чином, пропозиція ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" не відповідає вимогам Додатку 3 до тендерної документації, а тому Замовник мав відхилити цю пропозицію відповідно до абзацу 1 пп.2 пункту 44 Особливостей, оскільки тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
У складі своєї пропозиції ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" до позиції №4 «Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «B» 25 л» не було надано фото продукції, що суперечить вимогам п.7 Додатку 3 до тендерної документації.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на обрання переможця.pdf
-
-
Назва доказу:
У складі своєї пропозиції ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" до позиції №4 «Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «B» 25 л» не було надано ані Декларації про відповідність технічному регламенту, ані Сертифікат відповідності, виданий органом з Оцінки відповідності, що суперечить вимогам п.4 Додатку 3 до ТД.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на обрання переможця.pdf
-
-
Назва доказу:
На товар, який ФОП "Тищенко Олена Сергіївна" пропонує за позицією №1, 2, 3, 4, 5 Додатку 3 до ТД, не містить підтвердження відповідності технічних характеристик всім технічним вимогам (характеристикам) Замовника, які встановлені в Додатку 3 до ТД, а саме не надані скан-копії оригіналу технічного документа виробника.
-
Повʼязаний документ:
Скарга на обрання переможця.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Враховуючи викладене у скарзі, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищенні шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про обрання переможцем пропозицію ФОП "Тищенко Олена Сергіївна", яке оприлюднено в Протоколі розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями №221 від 14.08.2024 р.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного скасування процедури закупівлі
Номер:
0f6d189948c54b4882e4a8dad977a11e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-02-005370-a.c2
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо неправомірного скасування процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 12.09.2024 №15232.pdf 17.09.2024 15:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2024 №15232.pdf 13.09.2024 10:52
- рішення від 05.09.2024 №14874.pdf 05.09.2024 18:26
- Витяг з досуд.розслідування_27.08.24.pdf 09.09.2024 14:53
- Пояснення на Скаргу.pdf 09.09.2024 14:53
- Акт пощкодження_26.07.24.pdf 09.09.2024 14:53
- Протокол про скасування рішення про відміну процедури закупівлі.pdf 18.09.2024 09:16
- Акт пошкодження_02.07.24 (1).pdf 09.09.2024 14:52
- Витяг з досуд.розслідування_02.07.24.pdf 09.09.2024 14:52
- Повідомлення про реєстрацію заяви_26.07.24.pdf 09.09.2024 14:53
- Акт пошкодження_21.08.24.pdf 09.09.2024 14:53
- Протокол відміни торгів.pdf 09.09.2024 14:53
- Витяг з досуд.розслідування_21.08.24.pdf 09.09.2024 14:52
- Витяг з досуд.розслідування_25.07.24.pdf 09.09.2024 14:53
- Акт пошкодження_25.07.24.pdf 09.09.2024 14:53
- Фінансовий план підприємства (зі змінами) на 2024 рік.pdf 09.09.2024 14:53
- Фінансовий план 2024 планування.pdf 09.09.2024 14:53
- Витяг з досуд.розслідування_13.07.24.pdf 09.09.2024 14:53
- Скани документів благодійної допомоги.pdf 09.09.2024 14:53
- Акт пошкодження_13.07.24.pdf 09.09.2024 14:52
- Пояснення на Скаргу.docx 09.09.2024 14:53
- Акт пошкодження_13.07.24_2 обстріл.pdf 09.09.2024 14:53
- Акт пошкодження транспорту_27.08.24.pdf 09.09.2024 14:52
- sign.p7s 03.09.2024 14:54
- Скарга на скасування закупівлі.docx 03.09.2024 14:49
- Скарга на скасування закупівлі.pdf 03.09.2024 14:49
- Протокол відміни торгів.pdf 03.09.2024 14:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
03.09.2024 15:22
Дата розгляду скарги:
12.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.09.2024 18:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.09.2024 15:14
Дата виконання рішення Замовником:
18.09.2024 09:16
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 12.09.2024 №15232-р/пк-пз, уповноваженою особою Комунального некомерційного підприємства «Херсонська міська клінічна лікарня ім. Є. Є. Карабелеша» Херсонської міської ради, 18.09.2024 скасоване рішення Замовника від 02.09.2024 про відміну процедури закупівлі ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії "В" 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії "В" 35 л, 60 л, 120 л)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-02-005370-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c4250e8e329c4079b0777b2eed340e1f
Заголовок пункту скарги:
ТОВ «ФАРТУНАТ» стало відомо про порушення його прав та законних інтересів в частині неправомірної відміни процедури закупівлі на підставі Протоколу про відміну відкритих торгів №240 від 02.09.2024 р.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ФАРТУНАТ» є учасником закупівлі UA-2024-08-02-005370-a та його тендерна пропозиція, після розгляду скарги № UA-2024-08-02-005370-a.a1 є найбільш економічно вигідною. Неправомірна відміна процедури закупівлі перешкоджає ТОВ «ФАРТУНАТ» стати потенційним переможцем цієї процедури закупівлі.
Відповідно до Протоку №240 від 02.09.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «керуючись підпунктом 3 пункту 50 Особливостей уповноваженою особою прийнято рішення відмінити торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-02-005370-a, у зв’язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг».
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №240 від 02.09.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.
По-друге, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно умовами пп. 4.3 пункту 4 розділу 6 Тендерної документації, Замовником встановлено наступне:
«Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».
Відповідно до умов п.6.2.4 Проекту договору, який викладений в Додатку 6 до тендерної документації, Замовником встановлено наступне:
««Замовник» має право:
6.2.4. Зменшувати обсяг закупівлі Товару та ціну (загальну вартість) цього Договору залежно від реального фінансування видатків на зазначені цілі, а також у випадку змен-шення обсягу споживчої потреби Товару. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору.»
Відповідно до умов п.13.6 Проекту договору, який викладений в Додатку 6 до тендерної документації, Замовником встановлено наступне:
«13.6. Згідно пункту 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особ-ливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передба-чених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім під-пункту 13 пункту 13) Постанови не можуть змінюватися після його підписання до вико-нання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;»
Аналогічне положення закріплене у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що під час відміни закупівлі Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив факт «скорочення видатків» через які Замовник відмінив торги.
Оскільки у Замовника наявна подальша потреба у закупівлі товару, що є предметом закупівлі за цими торгами, а сталося лише скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів (як це зазначає Замовник), то нічого не заважає йому закінчити цю процедуру закупівлі з визначенням переможця торгів та під час укладання відповідного договору, укласти додаткову угоду до нього на зменшення обсягу поставки товару.
Внаслідок протизаконних дій Змовника було грубо порушено право ТОВ «ФАРТУНАТ» бути обраним переможцем процедури закупівлі.
Так, у діях Замовника містяться ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а перш за все: відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/прощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до Протоку №240 від 02.09.2024 р. уповноваженою особою Замовника було прийнято наступне рішення – «керуючись підпунктом 3 пункту 50 Особливостей уповноваженою особою прийнято рішення відмінити торги з особливостями на закупівлю ДК 021:2015:44610000-9 – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 2,25 л, 5 л, 10 л, 25 л, 28 л; Мішки для збору та безпечної утилізації медичних відходів категорії «В» 35 л, 60 л, 120 л), ідентифікатор закупівлі UA-2024-08-02-005370-a, у зв’язку зі скороченням обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт та послуг».
Скаржник не погоджується з Протокольним рішенням №240 від 02.09.2024 р. та вважає його таким, що порушує законодавство на підставі наступного.
По-перше, відповідно до норм частини 1 статті 4 Закону, планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план). Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Однак, у всупереч встановленим нормам частини 1 статті 4 Закону, Замовником не були внесені зміни у річний план щодо цієї закупівлі.
По-друге, взагалі незрозуміла доцільність відміни тендеру Замовником, адже тендерна документація та Закон України «Про публічні закупівлі» передбачають внесення змін до договору у зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника.
Згідно умовами пп. 4.3 пункту 4 розділу 6 Тендерної документації, Замовником встановлено наступне:
«Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпунктів 13 та 15 пункту 13) Особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника».
Відповідно до умов п.6.2.4 Проекту договору, який викладений в Додатку 6 до тендерної документації, Замовником встановлено наступне:
««Замовник» має право:
6.2.4. Зменшувати обсяг закупівлі Товару та ціну (загальну вартість) цього Договору залежно від реального фінансування видатків на зазначені цілі, а також у випадку змен-шення обсягу споживчої потреби Товару. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього Договору.»
Відповідно до умов п.13.6 Проекту договору, який викладений в Додатку 6 до тендерної документації, Замовником встановлено наступне:
«13.6. Згідно пункту 19 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 р. «Про затвердження особ-ливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передба-чених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами), істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім під-пункту 13 пункту 13) Постанови не можуть змінюватися після його підписання до вико-нання зобов'язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;»
Аналогічне положення закріплене у ст. 41 Закону.
За таких підстав вбачається безпідставність дій Замовника щодо відміни торгів.
Підсумовуючи вищевикладене, вважаємо, що під час відміни закупівлі Замовник не обґрунтував та документально не підтвердив факт «скорочення видатків» через які Замовник відмінив торги.
Оскільки у Замовника наявна подальша потреба у закупівлі товару, що є предметом закупівлі за цими торгами, а сталося лише скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів (як це зазначає Замовник), то нічого не заважає йому закінчити цю процедуру закупівлі з визначенням переможця торгів та під час укладання відповідного договору, укласти додаткову угоду до нього на зменшення обсягу поставки товару.
Внаслідок протизаконних дій Змовника було грубо порушено право ТОВ «ФАРТУНАТ» бути обраним переможцем процедури закупівлі.
Так, у діях Замовника містяться ознаки порушення принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ст. 5 Закону, а перш за все: відкритості та прозорості на всіх стадіях публічних закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/прощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Скарга на скасування закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Скарга на скасування закупівлі.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі, яке оприлюднено в Протоколі про відміну відкритих торгів №240 від 02.09.2024 р.