• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ЦЗВ-24Т_261_ВО: Шпаклівки (44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники)

Торги не відбулися

7 580 111.65 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 37 900.56 UAH
Період оскарження: 01.08.2024 16:16 - 23.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: 86d610391b8145099dfc3b3db3580830
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-01-008284-a.b2
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
01.08.2024 року Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) в електронній системі закупівель Prozorro на сайті за посиланням «https://prozorro.gov.ua/uk» було розміщено оголошення про проведення процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі - UA-2024-08-01-008284-a. Предмет закупівлі: Шпаклівки 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли учасники: - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КОЛОР С.І.М.» (надалі - Скаржник); - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ» (надалі – Переможець, ТОВ «ЗНТ»). 09.10.2024 р Замовником опубліковано протокол розгляду тендерних пропозицій 261_24_ВО від 09 жовтня 2024 р. (файл з назвою «261_24_ВО - протокол розгляду (акцепт).docx») яким вирішили визнати переможцем відкритих торгів процедури закупівлі за оголошенням № UA-2024-08-01-008284-a учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЗАВОД НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ», як такого, чия тендерна пропозиція відповідає умовам, визначеним в тендерній документації та оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір на суму: 7 423 924,68 грн. без ПДВ (Сім мільйонів чотириста двадцять три тисячі дев'ятсот двадцять чотири гривнi 68 копійок). З даним протоколом (рішенням) не погоджуємося та вважаємо прийняте рішення незаконним та таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та право Скаржника на недискримінацію учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, з наступних причин: Пропозицію Скаржника було відхилено рішенням Замовника на виконання рішення колегії АМКУ, але ми, як учасник вищезазначеної закупівлі, маємо право на справедливе визначення переможця закупівлі, і укладанні договору з учасником, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника. Визначивши Переможцем учасника ТОВ «ЗНТ», чия пропозиція є дорожчою та має суттєві та грубі невідповідності в тендерній пропозиції, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель, які передбачені ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей: добросовісної конкуренції серед учасників та недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням та максимальній економії, ефективності та прозорості.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 23.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.10.2024 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 28.10.2024 11:33
Дата виконання рішення Замовником: 29.10.2024 13:14
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії АМКУ від 23.10.2024р. № 17323-р/пк-пз оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2024-08-01-008284-a, Замовником скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ЗАВОД НОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ» переможцем процедури закупівлі — "ЦЗВ-24Т_261_ВО: Шпаклівки (44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-01-008284-a.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Колор С.І.М.", ТОВ "КОЛОР С.І.М." 380503768898 olena@colorsim.com http://www.colorsim.com/

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0cecf3e55f284be893ce356f8c5f553a
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: П. 4.1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А.
Так як в тендерній документації Замовника відсутні будь-які посилання на нормативно-технічну документацію, згідно якої виготовляється продукція, учасники, що пропонують замовнику певний товар, повинні були підтвердити його відповідність вимогам шляхом надання порівняльної таблиці.
За умови, якби Замовник зазначив у вимогах посилання на певну нормативно-технічну документацію, учасник, що пропонує товар виготовлений за цією ж нормативно технічною документацію, може не надавати порівняльної таблиці, в усіх інших випадках порівняльна таблиця обов’язково повинна бути надана в складі тендерної пропозиції учасника.
В складі пропозиції ТОВ «ЗНТ» порівняльна таблиця відсутня. Умови тендерної документації не містять посилання на нормативно технічну документацію, за якою виготовлена продукція ТМ «НіАКолор®», зважаючи на це ТОВ «ЗНТ» не виконав вимоги Замовника в цій частині, чим порушив виконання вимог передбачених п. 4.1. Додатку 1 др тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 6dea6e7f021e47c396a5c2383775b41d
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Згідно п.1.1 Додатку 1 На продукцію, щодо якої проводиться добровільна оцінка відповідності заявленим вимогам надати оригінал або копію одного з наступних документів про відповідність:
- декларації (у тому числі декларації про відповідність);
- протоколу (у тому числі протоколу випробувань);
- звіту;
- висновку;
- сертифікату (у тому числі сертифікату відповідності);
- атестату;
- іншого документу, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності.
Оцінка відповідності, зазначена вище (крім декларування), має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою.
Для випадку добровільної оцінки відповідності декларація про відповідність має бути складена відповідно до вимог ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 із посиланням на документи, складені за результатами проведеної оцінки відповідності продукції органами з оцінки відповідності, акредитованими в Національному агентстві з акредитації України.
На виконання вимог замовника, Переможець ТОВ «ЗНТ» надає декларацію про відповідність №1, що підписана 08.08.2024р, яка містить посилання на наступні документи:
1. протоколи випробувань, сертифікати якості Лабораторно-випробувального наукового центру ТОВ «Завод нових технологій»;
2. сертифікат відповідності UA.1О083.1.IP.4.0054-24;
3. сертифікат на систему управління якістю №UA8O073.QMS.0053-24 від 23.05.2024р.
Зазначені документи не відповідають вимогам тендерної документації, не підтверджують відповідність запропонованого ТОВ «ЗНТ» товару заявленим Замовником вимога Додатку 1 до тендерної документації з наступних причин:
по-перше, Переможець зазначає, що відповідність, якість та здатність продукції забезпечувати відповідні декоративні та антикорозійні властивості продукції підтверджується протоколами випробувань, сертифікатами якості Лабораторно-випробувального наукового центру ТОВ «Завод нових технологій». Не зрозуміло, якими протоколами випробувань та сертифікатами якості підтверджується якість та здатність продукції забезпечувати відповідні декоративні та антикорозійні властивості продукції. Жодного посилання на ці документи декларація не містить. Якщо об’єктом декларації є шпаклівка, жоден компетентний виробник лакофарбових матеріалів не зазначить в своєму документі те, що шпаклівка забезпечує декоративні та антикорозійні властивості. Це не специфіка даного матеріалу, тому що шпаклівки призначаються для вирівнювання та виправлення дефектів поверхні.
Лабораторно-випробувальний науковий центр ТОВ «Завод нових технологій» НЕ Є АКРЕДИТОВАНИМ ОРГАНОМ в Національному агентстві з акредитації України.

У вільному доступі на сайті НААУ міститься повний та вичерпний перелік акредитованих органів (https://naau.org.ua/3-reiestr-akreditovanikh-oov). В переліку відсутня інформація про Лабораторно-випробувальний науковий центр ТОВ «Завод нових технологій», відповідно вказаний науковий центр не є акредитованим, у зв’язку з чим Переможець посилаючись на результати досліджень проведених даним органом, не може підтвердити відповідність запропонованого товару вимогам ТД.
Переможець ТОВ «ЗНТ» надав лист Вих№07/08/24-47 від 07.08.2024р. в якому підтверджує, що ТОВ «ЗНТ» не надає атестату випробувальної лабораторії, а лише Свідоцтво № ПЧ 07-0/2503-2024, видане ДП «Дніпростандартметрологія», а не НААУ. Даний лист не містить посилання на нормативні документи, які б роз’яснили законні підстави надання замість атестату свідоцтва.

Таким чином, жодні протоколи випробувань чи сертифікати якості, хоч із декларації і не зрозуміло, на які саме протоколи та сертифікати посилається Переможець, видані Лабораторно-випробувальним науковим центром ТОВ «Завод нових технологій» не підтверджують вимоги Замовника, оскільки такі протоколи та сертифікати видані НЕ АКРЕДИТОВАНИМ ОРГАНОМ в Національному агентстві з акредитації України.

По-друге, Переможець в декларації посилається на сертифікат відповідності UA.1О083.1.IP.4.0054-24. В тендерній пропозиції відсутній сертифікат відповідності за вказаним номером, тому не можливо перевірити його відповідність вимогам Змовника.
Якщо розглядати завантажений Переможцем сертифікат відповідності UA.1О083.IP.4.0054-24. на продукцію шпаклівки «НіАКолор®», що відповідає вимогам ТУ У 24.3-25518123-005-2004 «Шпатлівки «НіАКолор®». Технічні умови» за показниками: 3, 5, 6 таблиці 2, п.2.2.
Згідно таблиці 2, п.2.2. ТУ У 24.3-25518123-005-2004 «Шпатлівки «НіАКолор®». Технічні умови»
- показник 3 – час висихання до ступеня шліфуємості
- показник 5 – стікання шпаклівки з вертикальної поверхні
- показник 6 – масова частка нелетких речовин.
Замовником заявлені наступні технічні вимоги до шпаклівок:
Для шпаклівки поліефірної та шпаклівки фібер (зі скловолокном):
- міцність плівки при ударі,
- еластичність плівки при згині,
- час висихання до моменту шліфуємості.
Для грунт-шпаклівки:
- міцність плівки при ударі,
- еластичність плівки при згині,
- час висихання до моменту шліфуємості,
- ступінь перетирання.
Таким чином, наданий ТОВ «ЗНТ» сертифікат відповідності UA.1О083.IP.4.0054-24 не підтверджує відповідність товару за показниками:
- міцність плівки при ударі,
- еластичність плівки при згині,
- ступінь перетирання.

Отже, сертифікат відповідності UA.1О083.IP.4.0054-24 не є документом, що підтверджує відповідність запропонованого товару всім заявленим вимогам Замовника.

По-третє, в декларації про відповідність міститься посилання на сертифікат на систему управління якістю №UA8O073.QMS.0053-24 від 23.05.2024р., який жодним чином не підтверджує відповідність запропонованого товару вимогам Замовника, не містить жодного показника якості.
Декларацію надано про те, що об’єкт декларації, шпаклівки та грунт-шпаклівка «НіАКолор®» відповідають вимогам ТУ У 24.3-25518123-005-2004, в свою чергу сертифікат на систему управління якістю №UA8O073.QMS.0053-24 від 23.05.2024р. жодним чином не підтверджує відповідність об’єкта декларації вказаному ТУ, і тому не може бути внесено в декларацію про відповідність.
На підставі вищевикладеного вважаємо, що надана Переможцем ТОВ «ЗНТ» декларація про відповідність не відповідає вимогам замовника згідно п.1.1 Додатку 1.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: b2e13df265fa4140b4421f782e73a0d3
Заголовок пункту скарги: Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Згідно пункту 3.2 Розділу 3 тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції надається учасником у вигляді банківської гарантії.
Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004
№ 639, зі змінами, Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, затвердженими наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897, з урахуванням Особливостей.
Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати вимогам, зазначеним у Додатку 5 до тендерної документації.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції:
37 800,00 грн (Тридцять сім тисяч вісімсот гривень 00 копійок).

Згідно з пунктом 26 Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, зі змінами (надалі Положення) гарантія повинна, зокрема, містити такі реквізити: дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини.
Згідно з пунктом з Положення базові відносини – відносини між принципалом та бенефіціаром, як виникають на підстав договору, інших правочинів, тендерної документації, законодавчих актів щодо зобов’язань принципала на користь бенефіціара, виконання яких забезпечує гарантія. Тендерна документація – документація, яку готує замовник тендеру й використовують його учасники для підготовки та їх участі в тендері.
Надана Переможцем ТОВ «Завод нових технологій» банківська гарантія №G0824/6737 дата видачі 16.08.2024 року містить посилання на стару редакцію тендерної документації, а саме: «тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги (Нова редакція) на закупівлю: Шпаклівки 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники, затверджена рішенням Уповноваженої особи від «07» серпня 2024».
Після вказаної редакції тендерної документації замовником було внесено зміни, відповідно нова редакція (остання) тендерної документації затверджена рішення Уповноваженої особи від «19» серпня 2024.
Тобто базові відносини між принципалом та бенефіціаром згідно наданої банківської гарантії №G0824/6737 дата видачі 16.08.2024 виникли на підставі тендерної документації в редакції від «07» серпня 2024, відповідно, забезпечення на тендерну документацію від «19» серпня 2024 відсутнє.
Таким чином, Переможець надав забезпечення на умови закупівлі, що передбачені у редакції від «07» серпня, тендерне забезпечення на вимоги замовника згідно тендерної документації від «19» серпня 2024 відсутні серед поданих Переможцем ТОВ «ЗНТ» документів.

Згідно абзацу 3 пункту 3.1. Розділу 3 тендерної документації: «Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).»
Згідно пункту 3.9. Розділу 3 тендерної документації: «Виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником, виявлених під час розгляду тендерної пропозиції, здійснюється відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей: «Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.»
У пропозиції учасника ТОВ «Завод нових технологій» відсутня банківська гарантія надана як забезпечення пропозиції згідно вимог тендерній документації редакції від «19» серпня 2024, відповідно Замовник не має права надавати учаснику можливість виправити таку невідповідність.
Завантажена 09.10.2024р Зміна №1 складена 09.10.24 до банківської гарантії №G0824/6737 дата видачі 16.08.2024 вважається такою, що подана Переможцем після кінцевого строку подання тендерних пропозицій, не може прийматися Замовником до розгляду, відтак, пропозиція ТОВ «ЗНТ» повинна бути відхилена Замовником, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
В момент розкриття пропозицій в складі пропозиції ТОВ «ЗНТ» відсутня банківська гарантія на забезпечення його пропозиції і в період з 26.08.2024 по 09.10.24 пропозиція ТОВ «ЗНТ» не мала тендерного забезпечення, і це неможливо виправити шляхом завантаження зміни, оскільки зміна до банківської гарантії, завантажена Переможцем на вимогу Замовника про усунення невідповідності, почала діяти лише з 09.10.2024р.
Більше того, надавши Переможцю 24 години на усунення невідповідності, сам Замовник підтверджує, що в його розумінні банківська гарантія видана на тендерну документацію від «07» серпня 2024 не відповідає його ж вимогам. Замовник не міг прийняти рішення про визначення ТОВ «ЗНТ» переможцем закупівлі без усунення невідповідності щодо посилання на дату прийняття тендерної документації в останній редакції.
Згідно п. 3 Додатку 5 до тендерної документації строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж 131 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерної пропозиції (включно), відтак в період з дати розкриття пропозицій – 26.08.2024р (включно) по дату внесення зімни №1 до банківської гарантії №G0824/6737 та її публікації - 09.10.2024р, вищезгадана банківська гарантія була не дійсною, що порушує вимогу тендерної документації про строк дії банківського гарантії з дати кінцевого строку подання пропозицій.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

про порушення законодавства у сфері порушення закупівель

Номер: 9179e7c98f554a6b84807300bbbffd42
Ідентифікатор запиту: UA-2024-08-01-008284-a.a1
Назва: про порушення законодавства у сфері порушення закупівель
Скарга:
Замовником філією "Центр забезпечення виробництва" АТ "Укрзалізниця" (далі – Замовник) було оголошено відкриті торги з особливостями щодо закупівлі товару «Шпаклівки код за ДК 021:2015 – 44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники». Очікувана вартість – 7 580 111,65 грн. без ПДВ. Статус процедури – відкриті торги з особливостями. Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-08-01-008284-a Кінцева дата подання пропозицій – 26 серпня 2024 р. о 10:00 год. Відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій № 261_24_ВО від 16.09.2024, що опубліковано в системі Prozorro 16.09.2024 року (дата, коли ТОВ «Завод нових технологій» (надалі – Скаржник) стало відомо про визначення переможця торгів), Замовником Вирішено визначити переможцем торгів учасника ТОВ " КОЛОР С.І.М." та опублікував повідомлення про намір укласти договір з ТОВ " КОЛОР С.І.М." (надалі – Переможець). Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 21.09.2024 включно. Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару. Скаржник вважає, що Замовник визначив Переможця з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Переможця є такою, яка не відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель. Детально проаналізувавши тендерну пропозицію Переможця на предмет відповідності її вимогам тендерної документації Замовника, Скаржник зазначає про таке. Тендерна пропозиція Переможця ТОВ " КОЛОР С.І.М." підлягає відхиленню з підстав невідповідності її умовам тендерної документації.
Дата розгляду скарги: 30.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.09.2024 14:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.10.2024 15:31
Дата виконання рішення Замовником: 03.10.2024 15:17
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення Комісії АМКУ від 30.09.2024р. № 15986-р/пк-пз оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2024-08-01-008284-a, Замовником скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "КОЛОР С.І.М." переможцем процедури закупівлі — "ЦЗВ-24Т_261_ВО: Шпаклівки (44830000-7 Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-01-008284-a.
Автор: Товариство з обмеженою відповідальністю "Завод нових технологій", Циммер Альона Юріївна 380503400178 ZNT@UA.FM

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 96e6cf54b1ad4a1089a7ce53f14d5a31
Заголовок пункту скарги: невідповідність інформації про технічні характеристики
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).

Відповідно до п 3.7., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.

У додатку 1 до ТД встановлено наступні вимоги до предмета закупівлі.
Додаток 1
до тендерної
документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ
Шпаклівки
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ поз. Код ЄЗС Обліковий номер Найменування продукції Позначення нормативно-технічної документації Од. виміру Кількість

1 44830000-7 1002023 Грунт-шпаклівка Додаток А кг 3 243
2 44830000-7 1002094 Шпаклівка поліефірна Додаток А кг 31 332
3 44830000-7 1002095 Шпаклівка фібер Додаток А кг 19 054
** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні повністю задовільняти вимоги, зазначені в тендерній документації.
ДОДАТОК А

Шпаклівка фібер
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Продукція, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам.
Технічні параметри
Марка - Шпаклівка фібер
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Шпаклівки призначаються для вирівнювання та виправлення дефектів заґрунтованих металевих і дерев’яних поверхонь, які експлуатуються в атмосферних умовах та в приміщеннях.
2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
2.1 Зовнішній вигляд покриття шпаклівкою після висихання повинно бути рівним, однорідним, без пузирів, подряпин, тріщин та механічних включень.
2.2 Шпаклівки не повинні стікати з вертикальної поверхні.
2.3 Шпаклівки повинні шліфуватись.
2.4 Життєздатність шпаклівки з затверджувачем визначається шляхом змішування цих двох компонентів у відповідності до рецептури виробника. Через 5 хвилин шпаклівка повинна бути однорідною та без зусиль наноситись шпателем на знежирену металеву поверхню.
2.5 Шпаклівки повинні відповідати вимогам наведеним у таблиці1
Таблиця1
Найменування показника Значення для шпаклівки Нормативний документ
Шпаклівка фібер (зі скловолокном)
Міцність плівки при ударі
- на приладі У-1, см, не менше
- на приладі Еріксена (модель 304),
дюйм, не менше
25

10,84 ДСТУ ISO
6272-1:2015,
ДСТУ ISO
6272-2:2015
Еластичність плівки при згині, мм, не більше 32 ДСТУ ISO 1519:2015
Час висихання до моменту шліфуємості при температурі (23±2)°С і вологості повітря (50±5)%, годин, не більше 0,5 ДСТУ ISO
9117-1:2015
Для оптимальної сполучуваності шарів лакофарбового покриття (здатності утворювати покриття) необхідно щоб всі лакофарбові матеріали, які утворюють покриття, були одного виробника.
Документом з підтвердження використання продукції при фарбуванні залізничного пасажирського рухомого складу є наявність договору на постачання лакофарбової продукції (емалі двокомпонентної, ґрунту, шпаклівки, розчинника, затверджувача) та позитивний лист-відгук від підприємства, що виконувало фарбування залізничного пасажирського рухомого складу з підтвердженням відсутності зауважень до декоративних та антикорозійних властивостей лакофарбового покриття під час експлуатації.
В разі, якщо лакофарбова продукція не використовувалась для фарбування залізничного пасажирського рухомого складу необхідно проведення натурних випробувань протягом не менше 1-го року.
Гарантійні зобов’язання
Гарантійний термін зберігання – не менше 12 місяців від дати отримання кінцевим споживачем
Гарантійний термін експлуатації – відповідно до нормативного документу виробника
Умови зберігання
Відповідно до нормативного документу виробника.
Умови транспортування
Відповідно до нормативного документу виробника.
Умови пакування, маркування
Відповідно до нормативного документу виробника.
Шпаклівка поліефірна
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Продукція, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам.
Технічні параметри
Марка - Шпаклівка поліефірна
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Шпаклівки призначаються для вирівнювання та виправлення дефектів заґрунтованих металевих і дерев’яних поверхонь, які експлуатуються в атмосферних умовах та в приміщеннях.
2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
2.1 Зовнішній вигляд покриття шпаклівкою після висихання повинно бути рівним, однорідним, без пузирів, подряпин, тріщин та механічних включень.
2.2 Шпаклівки не повинні стікати з вертикальної поверхні.
2.3 Шпаклівки повинні шліфуватись.
2.4 Життєздатність шпаклівки з затверджувачем визначається шляхом змішування цих двох компонентів у відповідності до рецептури виробника. Через 5 хвилин шпаклівка повинна бути однорідною та без зусиль наноситись шпателем на знежирену металеву поверхню.
2.5 Шпаклівки повинні відповідати вимогам наведеним у таблиці1
Таблиця1
Найменування показника Значення для шпаклівки Нормативний документ
Шпаклівка поліефірна
Міцність плівки при ударі
- на приладі У-1, см, не менше
- на приладі Еріксена (модель 304),
дюйм, не менше 20

8,67 ДСТУ ISO
6272-1:2015,
ДСТУ ISO
6272-2:2015
Еластичність плівки при згині, мм, не більше 32 ДСТУ ISO 1519:2015
Час висихання до моменту шліфуємості при температурі (23±2)°С і вологості повітря (50±5)%, годин, не більше 0,5 ДСТУ ISO
9117-1:2015
Для оптимальної сполучуваності шарів лакофарбового покриття (здатності утворювати покриття) необхідно щоб всі лакофарбові матеріали, які утворюють покриття, були одного виробника.
Документом з підтвердження використання продукції при фарбуванні залізничного пасажирського рухомого складу є наявність договору на постачання лакофарбової продукції (емалі двокомпонентної, ґрунту, шпаклівки, розчинника, затверджувача) та позитивний лист-відгук від підприємства, що виконувало фарбування залізничного пасажирського рухомого складу з підтвердженням відсутності зауважень до декоративних та антикорозійних властивостей лакофарбового покриття під час експлуатації.
В разі, якщо лакофарбова продукція не використовувалась для фарбування залізничного пасажирського рухомого складу необхідно проведення натурних випробувань протягом не менше 1-го року.
Гарантійні зобов’язання
Гарантійний термін зберігання – не менше 12 місяців від дати отримання кінцевим споживачем
Гарантійний термін експлуатації – відповідно до нормативного документу виробника
Умови зберігання
Відповідно до нормативного документу виробника.
Умови транспортування
Відповідно до нормативного документу виробника.
Умови пакування, маркування
Відповідно до нормативного документу виробника.

Грунт-шпаклівка
Продукція має відповідати вимогам:
Учасник повинен надати підтвердження відповідно Додатку 1 до тендерної документації щодо відповідності, а саме:
1. Продукція, щодо якої виробник проводить добровільну оцінку відповідності заявленим вимогам.
Технічні параметри
Марка - Грунт-шпаклівка
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Шпаклівки призначаються для вирівнювання та виправлення дефектів заґрунтованих металевих і дерев’яних поверхонь, які експлуатуються в атмосферних умовах та в приміщеннях.
2 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
2.1 Зовнішній вигляд покриття шпаклівкою після висихання повинно бути рівним, однорідним, без пузирів, подряпин, тріщин та механічних включень.
2.2 Шпаклівки не повинні стікати з вертикальної поверхні.
2.3 Шпаклівки повинні шліфуватись.
2.4 Життєздатність шпаклівки з затверджувачем визначається шляхом змішування цих двох компонентів у відповідності до рецептури виробника. Через 5 хвилин шпаклівка повинна бути однорідною та без зусиль наноситись шпателем на знежирену металеву поверхню.
2.5 Шпаклівки повинні відповідати вимогам наведеним у таблиці1
Таблиця1
Найменування показника Значення для шпаклівки Нормативний документ
Грунт-шпаклівка
Міцність плівки при ударі
- на приладі У-1, см, не менше
- на приладі Еріксена (модель 304),
дюйм, не менше 25

10,84 ДСТУ ISO
6272-1:2015,
ДСТУ ISO
6272-2:2015
Еластичність плівки при згині, мм, не більше 32 ДСТУ ISO 1519:2015
Час висихання до моменту шліфуємості при температурі (23±2)°С і вологості повітря (50±5)%, годин, не більше 3 ДСТУ ISO
9117-1:2015
Ступінь перетирання, мкм, не більше. 70 ДСТУ ISO
1524:2015
Для оптимальної сполучуваності шарів лакофарбового покриття (здатності утворювати покриття) необхідно щоб всі лакофарбові матеріали, які утворюють покриття, були одного виробника.
Документом з підтвердження використання продукції при фарбуванні залізничного пасажирського рухомого складу є наявність договору на постачання лакофарбової продукції (емалі двокомпонентної, ґрунту, шпаклівки, розчинника, затверджувача) та позитивний лист-відгук від підприємства, що виконувало фарбування залізничного пасажирського рухомого складу з підтвердженням відсутності зауважень до декоративних та антикорозійних властивостей лакофарбового покриття під час експлуатації.
В разі, якщо лакофарбова продукція не використовувалась для фарбування залізничного пасажирського рухомого складу необхідно проведення натурних випробувань протягом не менше 1-го року.
Гарантійні зобов’язання
Гарантійний термін зберігання – не менше 12 місяців від дати отримання кінцевим споживачем
Гарантійний термін експлуатації – відповідно до нормативного документу виробника
Умови зберігання
Відповідно до нормативного документу виробника
Умови транспортування
Відповідно до нормативного документу виробника
Умови пакування, маркування
Відповідно до нормативного документу виробника

Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документи та інформація, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.

У складі тендерної пропозиції Переможця міститься:
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та їх документальне підтвердження вих. № 581/пз від 16.08.2024 р. яка не підтверджує відповідність вимогам ТД, а саме:
- По першій позицій:
1) переможець замість марки грунт-шпаклівки пропонує поліефірну шпаклівку,
2) зазначив яким має бути товар, по суті скопіювавши вимоги ТД, а не підтвердив відповідність запропонованого до постачання товару вимогам ТД, у
* п. 2.1 зазначив яким має бути зовнішній вигляд покриття шпаклівкою після висихання «повинно бути рівним, однорідним», а повинен був підтвердити, що після висихання «покриття є рівним, однорідним»;
*п. 2.2. зазначив, що шпаклівка не повинна стікати з вертикальної поверхні, а мав зазначити, що шпаклівка не стікає з вертикальної поверхні;
* п . 2.3. зазначив, що шпаклівки повинні шліфуватись, а мав зазначити, що шпаклівка шліфується.
* п.2.4 зазначив, що шпаклівка повинна бути однорідною та без зусиль наноситись шпателем, а мав зазначити, що шпаклівка є однорідною та без зусиль наноситься шпателем.
* п. 2.5 зазначив, що шпаклівка повинна відповідати вимогам наведеним у таблиці 1, а мав зазначити, що шпаклівка відповідає вимогам наведеним у таблиці 1.
3) не зазначив гарантійний термін експлуатації, умовим зберігання, транспортування , пакування та маркування.
- По другій позицій:
1) зазначив яким має бути товар, по суті скопіювавши вимоги ТД, а не підтвердив відповідність запропонованого до постачання товару вимогам ТД, у
* п. 2.1 зазначив яким має бути зовнішній вигляд покриття шпаклівкою після висихання «повинно бути рівним, однорідним», а повинен був підтвердити, що після висихання «покриття є рівним, однорідним»;
*п. 2.2. зазначив, що шпаклівка не повинна стікати з вертикальної поверхні, а мав зазначити, що шпаклівка не стікає з вертикальної поверхні;
* п . 2.3. зазначив, що шпаклівки повинні шліфуватись, а мав зазначити, що шпаклівка шліфується.
* п.2.4 зазначив, що шпаклівка повинна бути однорідною та без зусиль наноситись шпателем, а мав зазначити, що шпаклівка є однорідною та без зусиль наноситься шпателем.
* п. 2.5 зазначив, що шпаклівка повинна відповідати вимогам наведеним у таблиці 1, а мав зазначити, що шпаклівка відповідає вимогам наведеним у таблиці 1
2) не зазначив гарантійний термін експлуатації, умовим зберігання, транспортування , пакування та маркування.
- По третій позицій:
1) переможець замість марки Шпаклівка фібер пропонує поліефірну шпаклівку
2) зазначив яким має бути товар, по суті скопіювавши вимоги ТД, а не підтвердив відповідність запропонованого до постачання товару вимогам ТД, у
* п. 2.1 зазначив яким має бути зовнішній вигляд покриття шпаклівкою після висихання «повинно бути рівним, однорідним», а повинен був підтвердити, що після висихання «покриття є рівним, однорідним»;
*п. 2.2. зазначив, що шпаклівка не повинна стікати з вертикальної поверхні, а мав зазначити, що шпаклівка не стікає з вертикальної поверхні;
* п . 2.3. зазначив, що шпаклівки повинні шліфуватись, а мав зазначити, що шпаклівка шліфується.
* п.2.4 зазначив, що шпаклівка повинна бути однорідною та без зусиль наноситись шпателем, а мав зазначити, що шпаклівка є однорідною та без зусиль наноситься шпателем.
* п. 2.5 зазначив, що шпаклівка повинна відповідати вимогам наведеним у таблиці 1, а мав зазначити, що шпаклівка відповідає вимогам наведеним у таблиці 1.
3) не зазначив гарантійний термін експлуатації, умовим зберігання, транспортування , пакування та маркування.


Переможець не підтвердив відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації відповідно до вимог п. 1, додатку 2 до ТД, а тому пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 14ac06c1076c401ca7bf62b3f654e3e7
Заголовок пункту скарги: невідповідність порівняльної таблиція
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ІІ. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
.

Відповідно до п 3.7., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документи та інформація, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.




ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ


№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
2.2 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Для продукції, що підлягає інспекторському контролю, визначеної відповідно до наказу АТ «Укрзалізниця» від 01.02.2016 №044, зразки документів повинні містити відмітки про здійснення інспекторського контролю відповідно до п. 7.4 ДСТУ ГОСТ 23894:2016.
Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.

4. Інші вимоги 4.1 Якщо продукція виготовляється за нормативно-технічною документацією, яка відрізняється від зазначеної у вимогах до тендерної документації, учасник повинен надати порівняльну таблицю технічних та якісних характеристик згідно Додатку А.


Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик
Вимоги замовника
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), які зазначені в документації. Пропозиція учасника
Технічні вимоги та характеристики продукції (товарів, робіт, послуг), яка пропонується учасником до постачання у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість (паспорт, сертифікат якості тощо).






У складі тендерної пропозиції Переможця містяться
Порівняльна таблиця технічних та якісних характеристик вих. № 586/пз від 16.08.2024 р., яка не відповідає вимогам ТД, оскільки заповнена не у відповідності п. 4.1. Додатку 1 до ТД, а саме інформація зазначена у порівняльній таблиці зазначена не у відповідності до нормативно-технічної документації, згідно якої виготовляється продукція та документам виробника, що підтверджують її якість:
Для товару поліефірна шпаклівка CS System “GLASS” та “UNI” зазначено, що час висихання до моменту шліфуємості при температурі (23±2)°С і вологості повітря (50±5)%, годин, не більше зазначено «0,33», а в поданих до складу тендерної ТУ У 20.3-31299514-026:2015 зі змінами № 3 зазначено показник «3-20 хвилин». В сертифікаті якості від 14.08.2024 р.зазначено 17 хвилин для поліефірної шпаклівки CS System “GLASS” та у сертифікаті якості від 13.08.2024 р.16 хвилин для поліефірної шпаклівки CS System “UNI”.
Для товару поліефірна шпаклівка CS System “SPRAY” зазначено, що час висихання до моменту шліфуємості при температурі (23±2)°С і вологості повітря (50±5)%, годин, не більше зазначено «1,5», а в поданих до складу тендерної ТУ У 20.3-31299514-026:2015 зі змінами № 3 зазначено показник «6-90 хвилин». В сертифікаті якості від 12.08.2024 р. зазначено 55 хвилин.
Гарантійний термін експлуатації, умови зберігання, транспортування, пакування та маркування не зазначено.

Переможець не заповнив порівняльну таблицю у відповідності до вимог п.4.1. Додатку 1 до ТД, а тому пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 6be577bf577941eba617d07c75977313
Заголовок пункту скарги: призначення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ІІІ. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
.

Відповідно до п 3.7., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документи та інформація, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.

ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕХНІЧНИМ, ЯКІСНИМ, КІЛЬКІСНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ


№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності продукції, що пропонується до постачання, вимогам тендерної документації.
2. Документи щодо підтвердження виконання заданих вимог на товар 2.1 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.


У додатку 1 до ТД встановлено наступні вимоги до предмета закупівлі.
Додаток 1
до тендерної
документації
ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ТА ЇХ ДОКУМЕНТАЛЬНЕ ПІДТВЕРДЖЕННЯ
Шпаклівки
(узагальнена назва предмета закупівлі)
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ поз. Код ЄЗС Обліковий номер Найменування продукції Позначення нормативно-технічної документації Од. виміру Кількість

1 44830000-7 1002023 Грунт-шпаклівка Додаток А кг 3 243
2 44830000-7 1002094 Шпаклівка поліефірна Додаток А кг 31 332
3 44830000-7 1002095 Шпаклівка фібер Додаток А кг 19 054
** технічні параметри та характеристики еквівалента повинні повністю задовільняти вимоги, зазначені в тендерній документації.
ДОДАТОК А
Шпаклівка фібер
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Шпаклівки призначаються для вирівнювання та виправлення дефектів заґрунтованих металевих і дерев’яних поверхонь, які експлуатуються в атмосферних умовах та в приміщеннях.
Шпаклівка поліефірна
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Шпаклівки призначаються для вирівнювання та виправлення дефектів заґрунтованих металевих і дерев’яних поверхонь, які експлуатуються в атмосферних умовах та в приміщеннях.

Грунт-шпаклівка
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Шпаклівки призначаються для вирівнювання та виправлення дефектів заґрунтованих металевих і дерев’яних поверхонь, які експлуатуються в атмосферних умовах та в приміщеннях.

У складі тендерної пропозиції Переможця містяться
ТУ У 20.3-31299514-026:2015 зі змінами № 3 відповідно до абзацу 2, п. 1.1, р. 1 зазначено, що шпаклівки призначені для заповнення нерівностей і виправлення дефектів поверхні автомобілів та різних металоконструкцій при ремонті.
Таким чином, подані до складу тендерної пропозиції ТУ на підставі яких виготовляється запропонований до постачання товар не підтверджують, що вказані шпаклівки призначені для дерев’яних поверхонь, а тому пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД та підлягає відхиленню.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 2ec34dd08acb4ed48fa252d5bb0c5dc8
Заголовок пункту скарги: антикорозійні властивості
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ІV. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації відповідно до Додатку 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи відповідно до Додатку 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).
.

Відповідно до п 3.7., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Додаток 2
до тендерної документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документи та інформація, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 до тендерної документації.

У додатку 1 для всіх позицій встановлено наступну вимогу: Документом з підтвердження використання продукції при фарбуванні залізничного пасажирського рухомого складу є наявність договору на постачання лакофарбової продукції (емалі двокомпонентної, ґрунту, шпаклівки, розчинника, затверджувача) та позитивний лист-відгук від підприємства, що виконувало фарбування залізничного пасажирського рухомого складу з підтвердженням відсутності зауважень до декоративних та антикорозійних властивостей лакофарбового покриття під час експлуатації.

У складі тендерної пропозиції Переможця містяться
Лист відгук № 314 від 23.08.2024 р. від виробничого підрозділу «пасажирське вагонне депо Львів» філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», Лист відгук б/н б/д від Локомотивного депо Київ-Пасажирський, Лист-відгук № ПКВЧД-14-2/967 від 09.07.204 р. виробничого підрозділу пасажирське вагонне депо Ковель філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», однак жодний із поданих документів не підтверджує саме антикорозійні властивості.

Пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена.

Визнаючи Переможцем тендерну пропозицію, що не відповідає встановленим вимогам ТД, Замовник порушує вимоги ЗУ «Про Публічні закупівлі» та наші права.

На підставі викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про Публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір