-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Офісні меблі
Завершена
1 035 410.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 177.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 177.05 UAH
Період оскарження:
01.08.2024 15:25 - 06.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на відміну процедури закупівлі
Номер:
68af6c131b79457e84fb6438b57a4a42
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-01-006993-a.a2
Назва:
Скарга на відміну процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Доповідна записка.pdf 19.09.2024 10:39
- Пояснення по суті скарги 19.09.docx 19.09.2024 10:39
- протокол 462 від 11.09.2024р..pdf 19.09.2024 10:39
- пояснення по суті скарги 19.09.pdf 19.09.2024 10:39
- рішення від 23.09.2024 № 15669.pdf 25.09.2024 17:39
- рішення від 16.09.2024 № 15272.pdf 16.09.2024 13:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2024 № 15669.pdf 24.09.2024 13:40
- sign.p7s 12.09.2024 14:18
- протокол 462 від 11.09.2024р..pdf 12.09.2024 14:17
- Скарга на повторну відміну.pdf 12.09.2024 14:17
- Tender-documents-[UA-2024-08-01-006993-a].zip 12.09.2024 14:17
- Рішення від 03.09.2024 №14750.pdf 12.09.2024 14:17
- Скарга на повторну відміну.docx 12.09.2024 14:17
- Протокол №423 15.08.2024.pdf 12.09.2024 14:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.09.2024 16:34
Дата розгляду скарги:
23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.09.2024 13:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2024 17:39
Дата виконання рішення Замовником:
22.10.2024 09:33
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник скасував рішення про відміну процедури закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015 - 39130000-2 - Офісні меблі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-01-006993-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bb16fba10f004529911a57ae46f81a0f
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) за ідентифікатором: UA-2024-08-01-006993-a, предмет закупівлі Офісні меблі ДК 021:2015 - 39130000-2 - Офісні меблі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ – ТЕХНОСТИЛЬ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до вимог тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» 968 000 грн Очікує рішення
ТОВ «ДЖОЛІКС» 1 034 410 грн Очікує розгляду
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
11.09.2024 р. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокольне рішення (протокол) № 462 від 11.09.2024 р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі, у якому зазначено наступне:
«Під час проведення процедури щодо Закупівлі надійшла доповідна записка від ініціатора закупівлі, начальника ЦЗ ГУНП в Чернівецькій області №2913-2024 від 10.09.2024 р., щодо виявлення допущеної помилки у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме розбіжності в розмірах вказаних в найменуванні товару та технічних характеристик, а саме товар «Стіл офісний прямий приставний» в найменуванні глибина стільниці вказана 600 мм, а в технічних характеристиках 200 мм. Дана помилка допущена в двох місцях.
Загальна очікувана кількість товару «Стіл офісний прямий приставний» становить 23 шт. Проте, зазначені розміри в технічних характеристиках не відповідають реальним потребам ініціатора закупівлі. Офісний стіл зі стільницею шириною 200 мм., не є придатним для будь-якого типу роботи, оскільки така ширина не забезпечує достатнього простору для комфортної та ефективної роботи. Це може призвести до незручностей та зниження продуктивності працівників.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.»
Також у системі закупівель зазначено –
«Причина скасування закупівлі: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо, що факт уточнення технічних характеристик товару не є таким порушенням, яке неможливо усунути, оскільки:
По-перше, Замовник не заперечує, що потреба у товарі зберігається;
По-друге, технічні характеристики товару можуть бути уточнені шляхом внесення змін до специфікації до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.3 п.19 Особливостей - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
По-третє, Замовник вже намагався скасувати цю закупівлю з аналогічних підстав: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме помилка у розмірах «Шафа офісна для одягу» (розмір 370*370*1850. (Протокольне рішення (протокол) № 423 від 15.08.2024 р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі).
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визнала це рішення про відміну закупівлі неправомірним, і таким, що порушує вимоги пункту 50 Особливостей, а також зобов'язала Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області (код ЄДРПОУ: 40109079) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Офісні меблі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-01-006993-a. (рішення №14750 -р/пк-пз від 03.09.2024 р.).
Повторне незаконне скасування Замовником цієї закупівлі порушує наші права та законні інтереси і свідчить про ухилення від укладання з нами договору.
Вважаємо, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав, у тому числі, наявність підстав для відміни Процедури закупівлі у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ – ТЕХНОСТИЛЬ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до вимог тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ «МЕБЛІ-ТЕХНОСТИЛЬ» 968 000 грн Очікує рішення
ТОВ «ДЖОЛІКС» 1 034 410 грн Очікує розгляду
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
11.09.2024 р. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокольне рішення (протокол) № 462 від 11.09.2024 р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі, у якому зазначено наступне:
«Під час проведення процедури щодо Закупівлі надійшла доповідна записка від ініціатора закупівлі, начальника ЦЗ ГУНП в Чернівецькій області №2913-2024 від 10.09.2024 р., щодо виявлення допущеної помилки у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме розбіжності в розмірах вказаних в найменуванні товару та технічних характеристик, а саме товар «Стіл офісний прямий приставний» в найменуванні глибина стільниці вказана 600 мм, а в технічних характеристиках 200 мм. Дана помилка допущена в двох місцях.
Загальна очікувана кількість товару «Стіл офісний прямий приставний» становить 23 шт. Проте, зазначені розміри в технічних характеристиках не відповідають реальним потребам ініціатора закупівлі. Офісний стіл зі стільницею шириною 200 мм., не є придатним для будь-якого типу роботи, оскільки така ширина не забезпечує достатнього простору для комфортної та ефективної роботи. Це може призвести до незручностей та зниження продуктивності працівників.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно підпункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.»
Також у системі закупівель зазначено –
«Причина скасування закупівлі: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо, що факт уточнення технічних характеристик товару не є таким порушенням, яке неможливо усунути, оскільки:
По-перше, Замовник не заперечує, що потреба у товарі зберігається;
По-друге, технічні характеристики товару можуть бути уточнені шляхом внесення змін до специфікації до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.3 п.19 Особливостей - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
По-третє, Замовник вже намагався скасувати цю закупівлю з аналогічних підстав: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель, а саме помилка у розмірах «Шафа офісна для одягу» (розмір 370*370*1850. (Протокольне рішення (протокол) № 423 від 15.08.2024 р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі).
Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель визнала це рішення про відміну закупівлі неправомірним, і таким, що порушує вимоги пункту 50 Особливостей, а також зобов'язала Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області (код ЄДРПОУ: 40109079) скасувати рішення про відміну процедури закупівлі — "Офісні меблі", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-01-006993-a. (рішення №14750 -р/пк-пз від 03.09.2024 р.).
Повторне незаконне скасування Замовником цієї закупівлі порушує наші права та законні інтереси і свідчить про ухилення від укладання з нами договору.
Вважаємо, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав, у тому числі, наявність підстав для відміни Процедури закупівлі у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
4. Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №14750 -р/пк-пз від 03.09.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Рішення від 03.09.2024 №14750.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Протокольне рішення (протокол) щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 462 від 11.09.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
протокол 462 від 11.09.2024р..pdf
-
-
Назва доказу:
2. Протокольне рішення (протокол) щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 423 від 15.08.2024 р.
-
Повʼязаний документ:
Протокол №423 15.08.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2024-08-01-006993-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015 - 39130000-2 - Офісні меблі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-01-006993-a.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на відміну процедури закупівлі
Номер:
bbc2c383a6a0422bba73fe287d69ee9f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-01-006993-a.a1
Назва:
Скарга на відміну процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 23.08.2024 15:17
- sign.p7s 23.08.2024 15:18
- Tender-documents-[UA-2024-08-01-006993-a].zip 23.08.2024 15:17
- Протокол_№423_15.08.2024(1).pdf 23.08.2024 15:17
- Скарга.docx 23.08.2024 15:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2024 №14750.pdf 04.09.2024 16:22
- Рішення від 03.09.2024 №14750.pdf 06.09.2024 17:26
- Рішення від 27.08.2024 №14337.pdf 27.08.2024 17:20
- Пояснення по суті скарги.pdf 28.08.2024 17:15
- Протокол №423 від 15.08.2024.jpg 28.08.2024 17:15
- Пояснення по суті скарги 28.08.docx 28.08.2024 17:15
- Доповідна записка (скасування).pdf 28.08.2024 17:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.08.2024 16:08
Дата розгляду скарги:
03.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.08.2024 17:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.09.2024 17:26
Дата виконання рішення Замовником:
09.09.2024 15:14
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області (код ЄДРПОУ:40109079) скасувало своє рішення про відміну процедури закупівлі — "Офісні меблі",
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-01-006993-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6fe45a9afb3b47f2b0ae2507e91f557d
Заголовок пункту скарги:
Незаконна відміна процедури закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Замовником розпочато тендерну процедуру (відкриті торги з особливостями) за ідентифікатором: UA-2024-08-01-006993-a, предмет закупівлі Офісні меблі ДК 021:2015 - 39130000-2 - Офісні меблі.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ – ТЕХНОСТИЛЬ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до вимог тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "Меблі-Техностиль" 968 000 грн Очікує рішення
ТОВ «ДЖОЛІКС» 1 034 410 грн Очікує розгляду
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
15.08.2024 р. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокольне рішення (протокол) № 423 від 15.08.2024 р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі, у якому зазначено наступне:
«Під час проведення процедури Закупівлі надійшла доповідна записка від ініціатора закупівлі, щодо виявлення допущеної помилки у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме помилка у розмірах «Шафа офісна для одягу» (розмір 370*370*1850), оскільки шафа шириною 37 сантиметрів буде досить вузькою, що може обмежити її функціональність для зберігання великих предметів або одягу.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно пункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.»
Також у системі закупівель зазначено –
«Причина скасування закупівлі: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо, що факт уточнення технічних характеристик товару не є таким порушенням, яке неможливо усунути, оскільки:
По-перше, Замовник не заперечує, що потреба у товарі зберігається;
По-друге, технічні характеристики товару можуть бути уточнені шляхом внесення змін до специфікації до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.3 п.19 Особливостей - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Вважаємо, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав, у тому числі, наявність підстав для відміни Процедури закупівлі у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Товариство з обмеженою відповідальністю «МЕБЛІ – ТЕХНОСТИЛЬ» (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та відповідно до вимог тендерної документації подало свою тендерну пропозицію.
Для участі у торгах було подано наступні пропозиції:
ТОВ "Меблі-Техностиль" 968 000 грн Очікує рішення
ТОВ «ДЖОЛІКС» 1 034 410 грн Очікує розгляду
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
15.08.2024 р. Замовником в електронній системі закупівель оприлюднено Протокольне рішення (протокол) № 423 від 15.08.2024 р., щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відміну закупівлі, у якому зазначено наступне:
«Під час проведення процедури Закупівлі надійшла доповідна записка від ініціатора закупівлі, щодо виявлення допущеної помилки у Додатку 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», а саме помилка у розмірах «Шафа офісна для одягу» (розмір 370*370*1850), оскільки шафа шириною 37 сантиметрів буде досить вузькою, що може обмежити її функціональність для зберігання великих предметів або одягу.
Зазначені порушення на цьому етапі Закупівлі неможливо усунути чи виправити.
Відповідно пункту 2 пункту 50 Особливостей Замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.»
Також у системі закупівель зазначено –
«Причина скасування закупівлі: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель».
Вважаємо це рішення незаконним, таким, що порушує наші права та спрямоване на ухилення від укладання з нами договору.
Зазначимо, що нами надано усі необхідні документи у складі пропозиції та зроблено усе необхідне для укладання договору із замовником, втім Замовник безпідставно намагається відмінити закупівлю.
Відповідно до пп.2 п. 50 Постанови КМУ №1178 від 12 жовтня 2022 р: замовник відміняє відкриті торги у разі: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Вважаємо, що факт уточнення технічних характеристик товару не є таким порушенням, яке неможливо усунути, оскільки:
По-перше, Замовник не заперечує, що потреба у товарі зберігається;
По-друге, технічні характеристики товару можуть бути уточнені шляхом внесення змін до специфікації до договору, укладеного за результатами поточної закупівлі, у тому числі на підставі пп.3 п.19 Особливостей - покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Вважаємо, що Замовником не доведено та документально не підтверджено правомірність відміни Процедури закупівлі з наведених вище підстав, у тому числі, наявність підстав для відміни Процедури закупівлі у зв'язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону. За таких умов, замовник самостійно несе відповідальність за прийняті рішення та дії.
У зв’язку з вищевикладеним, вважаємо, що рішення замовника про відміну тендеру має бути скасовано.
Заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Протокол відміни торгів
-
Повʼязаний документ:
Протокол_№423_15.08.2024(1).pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2024-08-01-006993-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі: Офісні меблі ДК 021:2015 - 39130000-2 - Офісні меблі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-08-01-006993-a.