-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Хлібобулочні вироби
Торги відмінено
266 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 331.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 331.00 UAH
Період оскарження:
02.07.2018 15:59 - 14.07.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо дотримання ст 3 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер:
cbca8a932a45454fa3951b5865a7f944
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-02-000471-c.b2
Назва:
Щодо дотримання ст 3 ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
26.07.2018 р.
Голові тендерного комітету
Славутського спеціалізованого ліцею-інтернату
поглибленої підготовки учнів в галузі науки
Струкова І.В.
Згідно Протоколу № 47 засідання тендерного комітету Славутського спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки учнів в галузі науки від 25.07.2018 р., визначено невідповідність вимогам тендерної документації, пропозиція ПрАТ «Славутський хлібозавод», з причин відсутності зазначеної у проекті Договору вартості поставки.
Стосовено даного слід зазначити, що вартість поставки до проведення торгів визначити не можливо, як і дату укладання та № Договору, що у проекті Договору не зазначено як нами так і іншими Учасниками. Запропонована сума Договору визначена у встановленій Вами формі «тендерної пропозиції».
Згідно ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» Істотні умови договору про закупівлю (до яких відноситься і вартість Договору) не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, що повністю унеможливлює зазначення ціни Договору до проведення торгів – під час яких ціни змінюються.
Крім того протоколом засідання вищевказаного тендерного комітету № 13 від 05.02.2018 р., згідно поданого проекту Договору, відсутність зазначеної ціни не визначено порушенням умов повністю аналогічної тендерної документації.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Відповідно Ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи наведене є незрозумілим та упередженим визнання переможцем даних торгів, Учасника із значно вищою ціновою пропозицією який не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації в частині віддаленості до об»єкту замовника (у випадку наявності інших реєстраційних даних Переможця, ніж визначені тендерною пропозицією, просимо зазначити з яких джерел це стало відомо Замовнику), а також яким подано проект Договору з визначенням зовсім іншої суми ніж визначена тендерною пропозицією та який підписано особою інформація про яку зовсім відсутня у тендерній документації.
Крім того відповідно ч.4 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Рішення тендерного комітету або уповноваженої особи оформлюється протоколом. У рішенні відображаються результати поіменного голосування членів комітету, присутніх на засіданні тендерного комітету, з кожного питання, що з огляду на Протоколи № 47 та № 48 від 25.07.2018 р., якими вирішувалося одразу по 3 питання одним голосуванням дає підстави вважати їх не дійсними.
Керуючись ст.. 30, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати додаткову інформацію стосовно питань висвітлених у зверненні та визнати торги такими що не відбулися.
За відсутності аргументованої відповіді, керуючись ст. 8, 9, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» будемо змушені звернутися до Органу оскарження та ініціювати проведення громадського контролю через ЗМІ.
Дякуємо за співпрацю
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.07.2018 17:11
Вимога
Є відповідь
Щодо присутності при розгляді пропозицій
Номер:
dc232e9f9fb84841a909fc12e833f3d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-02-000471-c.a1
Назва:
Щодо присутності при розгляді пропозицій
Вимога:
ПрАТ "Славутський хлібозавод" просить Вас, за наявності можливостей, повідомити про дату розгляду тендерних пропозицій, з метою присутності представника підприємства під час розгляду
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.07.2018 14:14
Вирішення:
Доброго дня! Тендерним комітетом розглянуто вашу вимогу та можемо повідомити наступне.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі» який вводиться в дію з 1 серпня 2016 року для всіх замовників статтею 28 передбачено, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону.
Також, ст.32 передбачено - Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником у день визначення переможця, та протягом одного дня після прийняття такого рішення замовник оприлюднює на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір та надсилає його переможцю. Усім іншим учасникам електронною системою закупівель автоматично надсилається повідомлення із зазначенням найменування та місцезнаходження переможця торгів.
Учасник, якого не визнано переможцем торгів за результатами оцінки та розгляду його пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця торгів, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення.
Відповідно до ч.5 ст.28 - Замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції.
Відповідно до ч.6 ст.28 - За результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
Додатково повідомляємо, що присутність представників учасників передбачалась Законом України «Про здійснення державних закупівель» згідно якого До участі у процедурі розкриття пропозицій конкурсних торгів замовником допускаються всі учасники або їх уповноважені представники, а також представники засобів масової інформації та уповноважені представники громадських об’єднань. Відсутність учасника або його уповноваженого представника під час процедури розкриття пропозицій конкурсних торгів не є підставою для відмови в розкритті чи розгляді або для відхилення його пропозиції конкурсних торгів. Однак даний закон втратив чинність.
У зв’язку із вищевикладеним учасники процедури закупівлі не можуть бути присутніми при розгляді тендерних пропозицій, оскільки це порушує основні принципи здійснення закупівель, а саме: відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Не задоволено