-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів
Кваліфікація
від початку періоду пройшло 286 робочих днів
11 720 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 58 600.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 58 600.00 UAH
Період оскарження:
01.08.2024 11:52 - 09.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення Скаржника та неправомірне визначення переможцем Учасника
Номер:
d52eda3c0960440c90e1bf84a719a760
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-08-01-003500-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення Скаржника та неправомірне визначення переможцем Учасника
Скарга:
Замовником - Комунальне підприємство виконавчого органу Київради (Київської міськдержадміністрації) "Київкомунсервіс" (далі – Замовник або КП «Київкомунсервіс») (далі – Замовник або КП «Київкомунсервіс») було прийнято рішення про проведення відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі товару – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів), ДК 021:2015 – 44610000-9 (ідентифікатор закупівлі - UA-2024-08-01-003500-a) (далі – Процедура закупівлі).
Очікувана вартість - 11 720 000,00 грн. з ПДВ.
Кінцева дата подання пропозицій була призначена на 12 серпня 2024 р.
ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «СНГ ПЛЮС»
Відповідно до протоколу УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС» № 60/24 -УО від 15 серпня 2024 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 15.08.2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «СНГ ПЛЮС» (далі – ТОВ «СНГ ПЛЮС» або Скаржник) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
В протоколі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС» № 60/24 -УО від 15 серпня 2024 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 15.08.2024 року як підстава відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказано:
«ТОВ "СНГ ПЛЮС" у складі тендерної пропозиції не надано фотографій пропонованого товару.
За зображеннями контейнеру, наданими ТОВ "СНГ ПЛЮС", що містяться у файлі «10 фото.doc.pdf» тендерної пропозиції, неможливо встановити/підтвердити відповідність тендерної пропозиції учасника (пропонованого товару) технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі.
У тому числі відсутнє підтвердження наявності у пропонованих ТОВ "СНГ ПЛЮС" контейнерах механізму розвантажування контейнера з антивандальним блокуванням стулок, вимога щодо якого встановлена п.6. Технічних вимог».
Скаржник не погоджується із зазначеним Замовником у протоколі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС» № 60/24 -УО від 15 серпня 2024 року та у формі протоколу розкриття тендерних пропозицій від 15.08.2024 року в частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» та вважаєте таке рішення необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України, тендерній документації.
ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА ТОВ «"КФ-СІСТЕМС"»
Згідно протоколу УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС» № 61/24 -УО від 15 серпня 2024 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 15.08.2024 року Замовником було визначено переможцем та направлено повідомлення про намір укласти договір з Учасником -ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КФ-СІСТЕМС".
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника щодо визначення переможцем Учасника - ТОВ "КФ-СІСТЕМС", оскільки подана ними тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- 9 додаток 2.pdf 20.08.2024 11:11
- 02 Довідка про наявність досвіду.pdf 20.08.2024 11:11
- 06 Фото.zip 20.08.2024 11:11
- 10 фото.doc.pdf 20.08.2024 11:11
- Скарга.doc 20.08.2024 11:11
- Скарга.pdf 20.08.2024 11:11
- sign.p7s 20.08.2024 11:17
- 1 доповнення до скарги.pdf 28.08.2024 10:10
- 1 доповнення до скарги.doc 28.08.2024 10:10
- 1 доповнення до скарги.pdf 28.08.2024 10:11
- 1 доповнення до скарги.doc 28.08.2024 10:11
- рішення від 22.08.2024 № 14169.pdf 22.08.2024 14:53
- інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2024 № 14663.pdf 03.09.2024 14:13
- рішення від 02.09.2024 № 14663.pdf 05.09.2024 15:41
- Інформація 23.08.2024 11:07
- Інформація 23.08.2024 11:09
- Зображення ТОВ СНГ ПЛЮС 23.08.2024 11:09
- Фото ТОВ КФ СІСТЕМС 23.08.2024 11:09
- Протоколи 23.08.2024 11:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.08.2024 12:09
Дата розгляду скарги:
02.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
22.08.2024 14:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.09.2024 15:42
Дата виконання рішення Замовником:
16.09.2024 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ від 02.09.2024 № 14663 16.09.2024 оскаржено до Київського окружного адміністративного суду.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0ced6941a59742daa204cb71a828ed64
Заголовок пункту скарги:
ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВІДХИЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ «СНГ ПЛЮС»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до протоколу УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС» № 60/24 -УО від 15 серпня 2024 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 15.08.2024 року Замовником було відхилено тендерну пропозицію Учасника – Товариства з обмеженою відповідальністю «СНГ ПЛЮС» (далі – ТОВ «СНГ ПЛЮС» або Скаржник) як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
В протоколі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС» № 60/24 -УО від 15 серпня 2024 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 15.08.2024 року як підстава відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказано:
«ТОВ "СНГ ПЛЮС" у складі тендерної пропозиції не надано фотографій пропонованого товару.
За зображеннями контейнеру, наданими ТОВ "СНГ ПЛЮС", що містяться у файлі «10 фото.doc.pdf» тендерної пропозиції, неможливо встановити/підтвердити відповідність тендерної пропозиції учасника (пропонованого товару) технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі.
У тому числі відсутнє підтвердження наявності у пропонованих ТОВ "СНГ ПЛЮС" контейнерах механізму розвантажування контейнера з антивандальним блокуванням стулок, вимога щодо якого встановлена п.6. Технічних вимог».
Скаржник не погоджується із зазначеним Замовником у протоколі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС» № 60/24 -УО від 15 серпня 2024 року та у формі протоколу розкриття тендерних пропозицій від 15.08.2024 року в частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» та вважаєте таке рішення необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України, тендерній документації.
В п. 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
4) підтвердженням відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Додаток 2 до цієї тендерної документації
В Додатку 2 тендерної документації вказано:
«У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику фотографії пропонованого товару (повинні бути належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо».
В п. 6 додатку 2 тендерної документації встановлено, що «Механізм розвантажування контейнера металевий, грибкового типу, з антивандальним блокуванням стулок».
Скаржник зауважує, що в тендерній документації відсутнє визначення поняття «механізм розвантажування контейнера з антивандальним блокуванням стулок».
Крім того, відсутні вимоги до того яким чином має бути зображено на фотографіях «механізм розвантажування контейнера з антивандальним блокуванням стулок» щоб вони підтверджували їх наявність на запропонованому товарі і Замовник їх побачив.
Скаржник наголошує, що запропонований ним товар має механізм розвантажування контейнера металевий, грибкового типу, з антивандальним блокуванням стулок. Крім того, в наданих фото наявне підтвердження, що запропонований товар має механізм розвантажування контейнера металевий, грибкового типу, з антивандальним блокуванням стулок.
По-перше:
На виконання встановлених тендерною документацією вимог, Скаржником в складі тендерної пропозиції надано:
- фотографії пропонованого товару (належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо (файл із назвою «10 фото.doc.pdf»);
- технічні вимоги (файл із назвою «9 додаток 2.pdf»).
Отже, Скаржником надано фотографії пропонованого товару. В такому разі, Замовник безпідставно та необґрунтовано в протоколі зазначив, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» не надано фотографії пропонованого товару.
По-друге:
Скаржником надано фотографії пропонованого товару (належного рівня якості без вимоги до відображення кольору), які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо (файл із назвою «10 фото.doc.pdf»).
Отже, фотографії, надані ТОВ "СНГ ПЛЮС", що містяться у файлі «10 фото.doc.pdf» тендерної пропозиції, встановлюють/підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника (пропонованого товару) технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі.
В такому разі, Замовник безпідставно та необґрунтовано в протоколі зазначив, що за зображеннями контейнеру, наданими ТОВ "СНГ ПЛЮС", що містяться у файлі «10 фото.doc.pdf» тендерної пропозиції, неможливо встановити/підтвердити відповідність тендерної пропозиції учасника (пропонованого товару) технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі.
По-третє:
На виконання встановлених тендерною документацією вимог, Скаржником в складі тендерної пропозиції надано:
- фотографії пропонованого товару (належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо (файл із назвою «10 фото.doc.pdf»). Надані фотографії містять підтвердження наявності у пропонованих ТОВ "СНГ ПЛЮС" контейнерах механізму розвантажування контейнера з антивандальним блокуванням стулок, вимога щодо якого встановлена п.6. Технічних вимог (Додаток 2):
- технічні вимоги (файл із назвою «9 додаток 2.pdf») містять підтвердження наявності у пропонованих ТОВ "СНГ ПЛЮС" контейнерах механізму розвантажування контейнера з антивандальним блокуванням стулок, вимога щодо якого встановлена п.6. Технічних вимог (Додаток 2):
В такому разі, Скаржником виконано вимоги тендерної документації, а тому його тендерна пропозиція була безпідставно та незаконно відхилена.
В такому разі, ТОВ «СНГ ПЛЮС» виконало вимоги тендерної документації, а їх тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником було безпідставно, незаконно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СНГ ПЛЮС», тим самим Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника. В такому разі, Замовник має скасувати своє рішення щодо відхилення ТОВ «СНГ ПЛЮС».
З врахуванням зазначеного, Замовником було неправомірно винесено рішення в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також Замовником було неправомірно винесено рішення в частині визначення переможцем ТОВ "КФ-СІСТЕМС".
Такими діями, Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси ТОВ «СНГ ПЛЮС», в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
В протоколі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС» № 60/24 -УО від 15 серпня 2024 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 15.08.2024 року як підстава відхилення тендерної пропозиції Скаржника вказано:
«ТОВ "СНГ ПЛЮС" у складі тендерної пропозиції не надано фотографій пропонованого товару.
За зображеннями контейнеру, наданими ТОВ "СНГ ПЛЮС", що містяться у файлі «10 фото.doc.pdf» тендерної пропозиції, неможливо встановити/підтвердити відповідність тендерної пропозиції учасника (пропонованого товару) технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі.
У тому числі відсутнє підтвердження наявності у пропонованих ТОВ "СНГ ПЛЮС" контейнерах механізму розвантажування контейнера з антивандальним блокуванням стулок, вимога щодо якого встановлена п.6. Технічних вимог».
Скаржник не погоджується із зазначеним Замовником у протоколі УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС» № 60/24 -УО від 15 серпня 2024 року та у формі протоколу розкриття тендерних пропозицій від 15.08.2024 року в частині невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» та вважаєте таке рішення необґрунтованим та таким, що суперечить чинному законодавству України, тендерній документації.
В п. 1 розділу ІІІ тендерної документації встановлено, що учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції:
4) підтвердженням відповідності пропозиції учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі Додаток 2 до цієї тендерної документації
В Додатку 2 тендерної документації вказано:
«У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику фотографії пропонованого товару (повинні бути належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо».
В п. 6 додатку 2 тендерної документації встановлено, що «Механізм розвантажування контейнера металевий, грибкового типу, з антивандальним блокуванням стулок».
Скаржник зауважує, що в тендерній документації відсутнє визначення поняття «механізм розвантажування контейнера з антивандальним блокуванням стулок».
Крім того, відсутні вимоги до того яким чином має бути зображено на фотографіях «механізм розвантажування контейнера з антивандальним блокуванням стулок» щоб вони підтверджували їх наявність на запропонованому товарі і Замовник їх побачив.
Скаржник наголошує, що запропонований ним товар має механізм розвантажування контейнера металевий, грибкового типу, з антивандальним блокуванням стулок. Крім того, в наданих фото наявне підтвердження, що запропонований товар має механізм розвантажування контейнера металевий, грибкового типу, з антивандальним блокуванням стулок.
По-перше:
На виконання встановлених тендерною документацією вимог, Скаржником в складі тендерної пропозиції надано:
- фотографії пропонованого товару (належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо (файл із назвою «10 фото.doc.pdf»);
- технічні вимоги (файл із назвою «9 додаток 2.pdf»).
Отже, Скаржником надано фотографії пропонованого товару. В такому разі, Замовник безпідставно та необґрунтовано в протоколі зазначив, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» не надано фотографії пропонованого товару.
По-друге:
Скаржником надано фотографії пропонованого товару (належного рівня якості без вимоги до відображення кольору), які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо (файл із назвою «10 фото.doc.pdf»).
Отже, фотографії, надані ТОВ "СНГ ПЛЮС", що містяться у файлі «10 фото.doc.pdf» тендерної пропозиції, встановлюють/підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника (пропонованого товару) технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі.
В такому разі, Замовник безпідставно та необґрунтовано в протоколі зазначив, що за зображеннями контейнеру, наданими ТОВ "СНГ ПЛЮС", що містяться у файлі «10 фото.doc.pdf» тендерної пропозиції, неможливо встановити/підтвердити відповідність тендерної пропозиції учасника (пропонованого товару) технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі.
По-третє:
На виконання встановлених тендерною документацією вимог, Скаржником в складі тендерної пропозиції надано:
- фотографії пропонованого товару (належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо (файл із назвою «10 фото.doc.pdf»). Надані фотографії містять підтвердження наявності у пропонованих ТОВ "СНГ ПЛЮС" контейнерах механізму розвантажування контейнера з антивандальним блокуванням стулок, вимога щодо якого встановлена п.6. Технічних вимог (Додаток 2):
- технічні вимоги (файл із назвою «9 додаток 2.pdf») містять підтвердження наявності у пропонованих ТОВ "СНГ ПЛЮС" контейнерах механізму розвантажування контейнера з антивандальним блокуванням стулок, вимога щодо якого встановлена п.6. Технічних вимог (Додаток 2):
В такому разі, Скаржником виконано вимоги тендерної документації, а тому його тендерна пропозиція була безпідставно та незаконно відхилена.
В такому разі, ТОВ «СНГ ПЛЮС» виконало вимоги тендерної документації, а їх тендерна пропозиція відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Замовником було безпідставно, незаконно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «СНГ ПЛЮС», тим самим Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси Скаржника. В такому разі, Замовник має скасувати своє рішення щодо відхилення ТОВ «СНГ ПЛЮС».
З врахуванням зазначеного, Замовником було неправомірно винесено рішення в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також Замовником було неправомірно винесено рішення в частині визначення переможцем ТОВ "КФ-СІСТЕМС".
Такими діями, Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси ТОВ «СНГ ПЛЮС», в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-08-01-003500-a товару – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів), ДК 021:2015 – 44610000-9 в частині прийняття Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС». 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» у процедурі закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-08-01-003500-a товару – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів), ДК 021:2015 – 44610000-9. 4. Зобов’язати Замовника визнати тендерну пропозицію ТОВ «СНГ ПЛЮС» такою, що відповідає вимогам тендерної документації та опублікувати відповідне рішення у процедурі закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-08-01-003500-a товару – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів), ДК 021:2015 – 44610000-9.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
22e53603d03e466c948d5d80fff046ca
Заголовок пункту скарги:
ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА ТОВ «"КФ-СІСТЕМС"»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно протоколу УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ КП «КИЇВКОМУНСЕРВІС» № 61/24 -УО від 15 серпня 2024 року та форми протоколу розкриття тендерних пропозицій від 15.08.2024 року Замовником було визначено переможцем та направлено повідомлення про намір укласти договір з Учасником -ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КФ-СІСТЕМС".
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника щодо визначення переможцем Учасника - ТОВ "КФ-СІСТЕМС", оскільки подана ними тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, в частині:
Перша невідповідність:
В Додатку 2 тендерної документації вказано:
«У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику фотографії пропонованого товару (повинні бути належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо».
ТОВ "КФ-СІСТЕМС" в складі тендерної пропозиції надано фотографі пропонованого товару в яких не відображено:
- загальний вид зі всіх боків;
- детальні фото корпусу контейнера.
-
Скаржник зауважує, що ТОВ "КФ-СІСТЕМС" надано фото лише з двох боків, а не зі всіх чотирьох боків:
Отже, ТОВ "КФ-СІСТЕМС" не надано фотографії пропонованого товару (повинні бути належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера.
Отже, подана ТОВ "КФ-СІСТЕМС" тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовник визначивши Переможцем Учасника ТОВ "КФ-СІСТЕМС" порушив п. 44 Особливостей, оскільки їх тендерна пропозиція повинна була б бути відхилена згідно чинного законодавства України.
Друга невідповідність:
«У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику фотографії пропонованого товару (повинні бути належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо».
Крім того, в Додатку 2 встановлено ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі:
1
з/п 2
Вимоги Замовника 3
Підтвердження вимог учасником*
6 Корпус контейнера монолітний, цілий, сферичної форми, з двома отворами для завантаження сміття, повинен бути виготовлений з високоякісного склопластику товщиною не менше 5 мм, а в верхній частині в місцях кріплення механізму розвантажування та місцях послаблених отворами для завантаження контейнера – не менше 8 мм.
Механізм розвантажування контейнера металевий, грибкового типу, з антивандальним блокуванням стулок. Усі металеві частини мають пройти антикорозійну підготовку за технологією цинкування.
Отвори для завантаження контейнера відходами має діаметр 300 мм. та обладнаний гумовим
клапаном.
Корпус контейнера має пройти протипожежну обробку, стійкий до кліматичних умов, хімічних та біологічних речовин. Матеріал, з якого виготовлено контейнери, мають бути нетоксичними, не спричиняти негативного впливу на довкілля та здоров’я людей.
Контейнери не повинні горіти відкритим полум’ям у разі їх випадкового загоряння.
Отже, відповідно до п. 6 Додатку 2 тендерної документації контейнер повинен бути з двома отворами для завантаження сміття.
ТОВ "КФ-СІСТЕМС" в складі тендерної пропозиції надано фотографі пропонованого товару, що не підтверджують відповідність п. 6 Додатку 2 тендерної документації, а саме контейнер не обладнаний двома отворами для завантаження сміття:
Скаржник зауважує, що вище зазначене фото засвідчує, що запропонований товар ТОВ "КФ-СІСТЕМС" обладнаний лише ОДНИМ отвором для завантаження сміття.
В такому разі, запропонований ТОВ "КФ-СІСТЕМС" товар не відповідає Технічним вимогам Замовника згідно п. 6 Додатку 2 тендерної документації, оскільки контейнер не обладнаний двома отворами для завантаження сміття.
Отже, подана ТОВ "КФ-СІСТЕМС" тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовник визначивши Переможцем Учасника ТОВ "КФ-СІСТЕМС" порушив п. 44 Особливостей, оскільки їх тендерна пропозиція повинна була б бути відхилена згідно чинного законодавства України.
З врахуванням зазначеного, Замовником було неправомірно винесено рішення в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також Замовником було неправомірно винесено рішення в частині визначення переможцем ТОВ "КФ-СІСТЕМС".
Такими діями, Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси ТОВ «СНГ ПЛЮС», в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника щодо визначення переможцем Учасника - ТОВ "КФ-СІСТЕМС", оскільки подана ними тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, в частині:
Перша невідповідність:
В Додатку 2 тендерної документації вказано:
«У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику фотографії пропонованого товару (повинні бути належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо».
ТОВ "КФ-СІСТЕМС" в складі тендерної пропозиції надано фотографі пропонованого товару в яких не відображено:
- загальний вид зі всіх боків;
- детальні фото корпусу контейнера.
-
Скаржник зауважує, що ТОВ "КФ-СІСТЕМС" надано фото лише з двох боків, а не зі всіх чотирьох боків:
Отже, ТОВ "КФ-СІСТЕМС" не надано фотографії пропонованого товару (повинні бути належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера.
Отже, подана ТОВ "КФ-СІСТЕМС" тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовник визначивши Переможцем Учасника ТОВ "КФ-СІСТЕМС" порушив п. 44 Особливостей, оскільки їх тендерна пропозиція повинна була б бути відхилена згідно чинного законодавства України.
Друга невідповідність:
«У складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати Замовнику фотографії пропонованого товару (повинні бути належного рівня якості без вимоги до відображення кольору) які повно і чітко відображають: загальний вид зі всіх боків та детальні фото корпусу контейнера, механізмів, вузла захвата та підйому контейнера, тощо».
Крім того, в Додатку 2 встановлено ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до предмету закупівлі:
1
з/п 2
Вимоги Замовника 3
Підтвердження вимог учасником*
6 Корпус контейнера монолітний, цілий, сферичної форми, з двома отворами для завантаження сміття, повинен бути виготовлений з високоякісного склопластику товщиною не менше 5 мм, а в верхній частині в місцях кріплення механізму розвантажування та місцях послаблених отворами для завантаження контейнера – не менше 8 мм.
Механізм розвантажування контейнера металевий, грибкового типу, з антивандальним блокуванням стулок. Усі металеві частини мають пройти антикорозійну підготовку за технологією цинкування.
Отвори для завантаження контейнера відходами має діаметр 300 мм. та обладнаний гумовим
клапаном.
Корпус контейнера має пройти протипожежну обробку, стійкий до кліматичних умов, хімічних та біологічних речовин. Матеріал, з якого виготовлено контейнери, мають бути нетоксичними, не спричиняти негативного впливу на довкілля та здоров’я людей.
Контейнери не повинні горіти відкритим полум’ям у разі їх випадкового загоряння.
Отже, відповідно до п. 6 Додатку 2 тендерної документації контейнер повинен бути з двома отворами для завантаження сміття.
ТОВ "КФ-СІСТЕМС" в складі тендерної пропозиції надано фотографі пропонованого товару, що не підтверджують відповідність п. 6 Додатку 2 тендерної документації, а саме контейнер не обладнаний двома отворами для завантаження сміття:
Скаржник зауважує, що вище зазначене фото засвідчує, що запропонований товар ТОВ "КФ-СІСТЕМС" обладнаний лише ОДНИМ отвором для завантаження сміття.
В такому разі, запропонований ТОВ "КФ-СІСТЕМС" товар не відповідає Технічним вимогам Замовника згідно п. 6 Додатку 2 тендерної документації, оскільки контейнер не обладнаний двома отворами для завантаження сміття.
Отже, подана ТОВ "КФ-СІСТЕМС" тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовник визначивши Переможцем Учасника ТОВ "КФ-СІСТЕМС" порушив п. 44 Особливостей, оскільки їх тендерна пропозиція повинна була б бути відхилена згідно чинного законодавства України.
З врахуванням зазначеного, Замовником було неправомірно винесено рішення в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також Замовником було неправомірно винесено рішення в частині визначення переможцем ТОВ "КФ-СІСТЕМС".
Такими діями, Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси ТОВ «СНГ ПЛЮС», в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
5. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-08-01-003500-a товару – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів), ДК 021:2015 – 44610000-9) в частині визначення переможцем Учасника - ТОВ "КФ-СІСТЕМС". 6. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Учасника - ТОВ "КФ-СІСТЕСМ" у процедурі закупівлі за номером в ЦБД UA-2024-08-01-003500-a товару – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів), ДК 021:2015 – 44610000-9.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
705c7d3cae164dd0ac1539f29dc40a45
Заголовок пункту скарги:
ЩОДО НЕЗАКОННОГО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЕМ УЧАСНИКА ТОВ «"КФ-СІСТЕМС"»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Третя невідповідність:
В Додатку 5 тендерної документації вказано Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в тому числі:
№ з/п Документи та/або інформація Сторінка тендерної
документації
3 інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ – згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації 5,9,29
В Додатку 4 тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження:
Кваліфікаційні критерії,
встановлені відповідно до ст. 16 Закону Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям
1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* учасника про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі за формою:
Довідка про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі
(контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів)
з/п
Предмет договору Вид товару
Обсяг товару у шт. Замовник, поштова адреса, контактна особа,
телефон
ТОВ "КФ-СІСТЕМС" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не містить поштову адресу:
Скаржник зауважує, що в п.п. 2 п. 32 Правил надання послуг поштового зв’язку (затверджені Постановою КМУ від 5 березня 2009 р. № 270 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2023 р. № 1071) встановлено основні складові поняття «поштова адреса»:
найменування вулиці (проспекту, бульвару, провулку тощо), номер будинку, квартири/офісу;
найменування населеного пункту, району, області (крім поштових переказів);
поштовий індекс;
країна призначення.
Згідно ЗУ «Про поштовий зв’язок» поштовий індекс - код поштової адреси у вигляді умовного цифрового позначення об’єктів поштового зв’язку, у тому числі сільських населених пунктів, у яких відсутні відділення поштового зв’язку.
Краї́на — територія з визначеними кордонами й населенням, що є єдиним цілим з погляду історії, культури, нації та в політико-географічному плані може бути незалежною або залежною. Країна не завжди є державою (Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії).
В наданій ТОВ "КФ-СІСТЕМС" довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі відсутня інформація про поштовий індекс та країну призначення. В такому разі, ТОВ "КФ-СІСТЕМС" не вказано поштову адресу у довідці за формою, що вказана в Додатку 4 тендерної документації.
Отже, ТОВ "КФ-СІСТЕМС" не виконало вимоги тендерної документації та не надало - довідку про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі за формою згідно Додатку 4 тендерної документації. Замовник визначивши Переможцем Учасника ТОВ "КФ-СІСТЕМС" порушив п. 44 Особливостей, оскільки їх тендерна пропозиція повинна була б бути відхилена згідно чинного законодавства України.
З врахуванням зазначеного, Замовником було неправомірно винесено рішення в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також Замовником було неправомірно винесено рішення в частині визначення переможцем ТОВ "КФ-СІСТЕМС".
Такими діями, Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси ТОВ «СНГ ПЛЮС», в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
В Додатку 5 тендерної документації вказано Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, в тому числі:
№ з/п Документи та/або інформація Сторінка тендерної
документації
3 інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ – згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації 5,9,29
В Додатку 4 тендерної документації встановлено кваліфікаційні критерії до учасника відповідно до статті 16 Закону та спосіб їх документального підтвердження:
Кваліфікаційні критерії,
встановлені відповідно до ст. 16 Закону Документи, які підтверджують відповідність Учасника встановленим кваліфікаційним критеріям
1. наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) - довідка учасника завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки* учасника про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі за формою:
Довідка про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі
(контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів)
з/п
Предмет договору Вид товару
Обсяг товару у шт. Замовник, поштова адреса, контактна особа,
телефон
ТОВ "КФ-СІСТЕМС" в складі тендерної пропозиції надано довідку про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі, що не відповідає вимогам тендерної документації, оскільки не містить поштову адресу:
Скаржник зауважує, що в п.п. 2 п. 32 Правил надання послуг поштового зв’язку (затверджені Постановою КМУ від 5 березня 2009 р. № 270 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 10 жовтня 2023 р. № 1071) встановлено основні складові поняття «поштова адреса»:
найменування вулиці (проспекту, бульвару, провулку тощо), номер будинку, квартири/офісу;
найменування населеного пункту, району, області (крім поштових переказів);
поштовий індекс;
країна призначення.
Згідно ЗУ «Про поштовий зв’язок» поштовий індекс - код поштової адреси у вигляді умовного цифрового позначення об’єктів поштового зв’язку, у тому числі сільських населених пунктів, у яких відсутні відділення поштового зв’язку.
Краї́на — територія з визначеними кордонами й населенням, що є єдиним цілим з погляду історії, культури, нації та в політико-географічному плані може бути незалежною або залежною. Країна не завжди є державою (Матеріал з Вікіпедії — вільної енциклопедії).
В наданій ТОВ "КФ-СІСТЕМС" довідці про виконання аналогічних договорів щодо предмету закупівлі відсутня інформація про поштовий індекс та країну призначення. В такому разі, ТОВ "КФ-СІСТЕМС" не вказано поштову адресу у довідці за формою, що вказана в Додатку 4 тендерної документації.
Отже, ТОВ "КФ-СІСТЕМС" не виконало вимоги тендерної документації та не надало - довідку про наявність договорів аналогічних предмету закупівлі за формою згідно Додатку 4 тендерної документації. Замовник визначивши Переможцем Учасника ТОВ "КФ-СІСТЕМС" порушив п. 44 Особливостей, оскільки їх тендерна пропозиція повинна була б бути відхилена згідно чинного законодавства України.
З врахуванням зазначеного, Замовником було неправомірно винесено рішення в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СНГ ПЛЮС» як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Також Замовником було неправомірно винесено рішення в частині визначення переможцем ТОВ "КФ-СІСТЕМС".
Такими діями, Замовник порушив суб’єктивні права та законні інтереси ТОВ «СНГ ПЛЮС», в тому числі недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням
керуючись ст.18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі – Особливості) та відповідно до п.56 таких:
- скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п’яти днів з дати, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Ч.17 ст.18 Закону встановлено, що результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або не оприлюднення інформації про закупівлі, передбаченою цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати своє рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі тi, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення, відмінити процедуру закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
5. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером в ЦБД № UA-2024-08-01-003500-a товару – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів), ДК 021:2015 – 44610000-9) в частині визначення переможцем Учасника - ТОВ "КФ-СІСТЕМС". 6. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем Учасника - ТОВ "КФ-СІСТЕСМ" у процедурі закупівлі за номером в ЦБД UA-2024-08-01-003500-a товару – Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для роздільного збору твердих побутових відходів), ДК 021:2015 – 44610000-9.