-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень Морського вокзалу по вул. Набережа Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської області ( інв.№ 1/437)
Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень Морського вокзалу по вул. Набережа Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської області ( інв.№ 1/437)
Завершена
22 027 780.83
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.2% або 44 055.56 UAH
мін. крок: 0.2% або 44 055.56 UAH
Період оскарження:
06.04.2018 14:29 - 21.04.2018 00:00
Скарга
Розгляд припинено
Скарга щодо визначення переможця торгів
Номер:
c735be4e7d88494d8d4e332dc24f99c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-06-001429-a.a3
Назва:
Скарга щодо визначення переможця торгів
Скарга:
Скарга на рішення Ізмаїльської філії Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «УКРБУДКОНСТРАКШН» та визнання переможцем іншого учасника. Обгрунтування наведено у документації до скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ від ТОВ "УКРБУДКОНСТРАКШН" 01.07.2018 19:51
- Платіжне доручення про внесення плати.pdf 01.07.2018 19:51
- Протокол Замовника від 20.06.2018 про відхилення тендерної пропозиції.pdf 01.07.2018 19:51
- Протокол Замовника від 21.06.2018 повідомлення про намір укласти договір.pdf 01.07.2018 19:51
- Рішення від 04.07.2018№6545+лист замовнику.pdf 04.07.2018 21:27
- рішення від 19.07.2018 №7272.pdf 20.07.2018 13:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.07.2018 19:51
Опис причини скасування:
Відсутність подальшої потреби
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
18.07.2018 15:14
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
20.07.2018 13:17
Скарга
Виконана замовником
Скарга до АМКУ щодо необгрунтованого вибору переможця
Номер:
410b5c049a5b4799ae5f36b152e1173b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-06-001429-a.b2
Назва:
Скарга до АМКУ щодо необгрунтованого вибору переможця
Скарга:
Щодо закупівлі UA-2018-04-06-001429-a
СКАРГА на рішення Замовника
Я, ФОП Бєлицький Р.М., ознайомившись із відповідною інформацією в системі Prozorro «Публічні закупівлі», як учасник прийняв участь у процедурі закупівлі будівельних робіт та поточного ремонту за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень Морського вокзалу по вул. Набережа Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської області ( інв.№ 1/437) (закупівля UA-2018-04-06-001429-a), замовником якої виступила Ізмаїльська філія державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (далі - Замовник).
05.05.2018 Замовником було оприлюднено Протокол засідання тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір, відповідно до якого ТОВ «Приморгруп» визнано переможцем закупівлі та заявлено про намір укласти з ним відповідний договір, тендерна пропозиція цього учасника визначена такою, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника.
В свою чергу, вивчивши тендерну пропозицію ТОВ «Приморгруп», таке рішення Замовника я вважаю помилковим та прийнятим всупереч вимогам законодавства про публічні закупівлі та моїм інтересам як Учасника закупівлі, оскільки пропозиція ТОВ «Приморгруп» не може бути визнана такою, що відповідає вимогам Замовника та умовам тендерної документації.
Фактичні обставини, що підтверджують невідповідність пропозиції ТОВ «Приморгруп» вимогам Замовника та умовам тендерної документації:
1. Відповідно до ч. 5 розділу III Тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі дозвільні документи на виконання робіт, які є предметом закупівлі. Одночасно відповідно до п. 12 ч. 3.5 Додатку 2 до Тендерної документації, Учасник надає копію (або сканований оригінал) діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, в тому числі на роботи щодо зведення, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, а також щодо зварювальних і газополум’яних робіт. Згідно умов Тендерної документації, такі дозволи повинні бути видані Територіальним управлінням Держгірпромнагляду або Головним управлінням Держпраці, згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №927 (927-2012-п) від 10.10.2012 №76 (76-2016-п ) від 11.02.2016 ).
Однак ТОВ «Приморгруп» зазначені дозволи у складі тендерної пропозиції надані не були, чим грубо порушено вимоги Замовника та умови Тендерної документації.
2. Відповідно до п. 12 ч. 3.4 Додатку 3 до Тендерної документації, Учасник надає копію (або сканований оригінал) діючої на кінцеву дату подання тендерної пропозиції ліцензії Державної Архітектурно-будівельної інспекції України щодо господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками (з Переліком видів робіт).
В свою чергу ТОВ «Приморгруп» як учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав на розгляд замовника Ліцензію Серії АЕ № 639022, виданої Державною Архітектурно-будівельною інспекцією України, щодо провадження господарської діяльності, пов’язаної зі створенням об’єктів архітектури, додатком до якої є перелік робіт, що стосується будівництва об’єктів архітектури, які за складністю архітектурно-будівельного рішення та (або) інженерного обладнання належить до IV і V категорій складності.
В той же час, з 10 червня 2017 року, відповідно до Закону України від 17.01.2017 № 1817 «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», ліцензуванню підлягає господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми та значними наслідками».
Постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» (далі – Постанова № 256), із змінами, внесеними постановою Кабінету Міністрів України від 07.06.2017 № 401, затверджено Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (далі – Ліцензійні умови), та перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню.
Відповідно до п. 2 Загальної частини Постанови № 256, господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України.
Відповідно до п. 3 Загальної частини Постанови № 256, Ліцензіат зобов’язаний виконувати вимоги цих Ліцензійних умов, а здобувач ліцензії - їм відповідати.
Таким чином, не зважаючи на вимоги чинного законодавства України (з урахуванням зазначених вище змін) та умови тендерної документації, ТОВ «Приморгруп» як учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав наразі недійсний (неактуальний) додаток до відповідної ліцензії, оскільки класифікація робіт наразі здійснюється за класом наслідків (відповідальності), а не категорією складності, а сам перелік робіт (зміст) також змінено. В той же час обов’язок актуалізації відповідного переліку робіт для подальшого провадження відповідного виду господарської діяльності лежить на ТОВ «Приморгруп» як на ліцензіаті.
3. Відповідно до п. 7 ч. 3.5 додатка 2 до Тендерної документації, Учасник надає заповнений (у частині вимог до Учасника) та підписаний Проект договору відповідно до Додатку № 5 цієї Документації. Відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації, Проект договору подається у наведеному вигляді, й Учасник не повинен відступати від наданої форми. При цьому Учасник на виконання вимог тендерної документації в зазначеній вище частині на підтвердження відповідності пропозиції вимогам Замовника, зобов’язаний надати підписані зі свого боку основний текст та Додаток № 3 до договору (невід’ємна частина договору), однак ТОВ «Приморгруп» вимоги тендерної документації щодо надання у складі тендерної пропозиції Додатку № 3 до договору виконано не було.
4. Відповідно до п. 1 ч. 3.1. додатку № 3 до тендерної документації, Учасник має надати завірену копію документу на право власності/договору оренди, тощо щодо наявності у Учасника бази/складу для зберігання матеріалів та обладнання, для відстою та обслуговування машин і механізмів у межах міста Ізмаїла або Ізмаїльського району, але не дальше 10 км від об’єкту, що ремонтується.
ТОВ «Приморгруп» у складі своєї пропозиції надані документи відносно оренди ним у третіх осіб складів, однак жодний з документів пропозиції не містить підтвердження можливості здійснення/забезпечення учасником відстою та обслуговування машин і механізмів на орендованих ним об’єктах, адже це передбачає наявність певних умов, обладнання та механізмів, та в тому числі вимагає погодження від орендодавця майна, оскільки пов’язане з більш інтенсивною експлуатацією території та навіть забрудненням залишками палива та мастил.
Таким чином необхідно констатувати, що з наданих ТОВ «Приморгруп» документів не вбачається можливість здійснення/забезпечення ним відстою та обслуговування машин і механізмів на базі/складі у межах міста Ізмаїл або Ізмаїльського району, але не далі 10 км від об’єкту, що ремонтується, відтак вимоги ДКТ та Замовника в цій частині не можна вважати виконаними.
5. відповідно до п. 1 розділу 3 Тендерної документації:
«пропозиція подається Учасником в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, в тому числі документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. При цьому завантажені документи повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку у разі її використання або у випадках, передбаченим чинним законодавством України. До тендерної пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника (у разі використання) мають бути кольоровими), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів».
Однак ТОВ «Приморгруп» вкотре не дотримано умов тендерної документації та не надано передбачених нею документів на підтвердження повноважень особи, що подала та підписала тендерну пропозицію.
6. Відповідно до п. 2 ч. 3.1. додатку № 3 до тендерної документації, Учасник має надати на розгляд Замовника завірені копії посвідчень щодо проходження навчання з питань пожежної безпеки для посадових осіб Учасника (навчально-методичний центр життєдіяльності ДСНС або в іншому навчальному заході (центрі), який має освітянську ліцензію та узгоджену програму в ДСНС України).
На підтвердження проходження навчання з питань пожежної безпеки своїх працівників ТОВ «Приморгруп» надав відповідні посвідчення про проходження навчання та перевірки знань щодо трьох осіб - Коваленко О.В, Коровай О.Г. та Саджениця Р.В., а також про проходження навчання з пожежно-технічного мінімуму Левченко О.О., Журенко С.П. та Орлик В.С., однак:
- Коваленко О.В., інженер з охорони праці (так заявлено в довідці ТОВ «Приморгруп» про наявність персоналу), проходив навчання в ТОВ «НВЦ «Професійна безпека», проте як посадова особа ДП «Савсервіс столиця», а не як посадова особа ТОВ «Приморгруп», якою він власне й не може бути, оскільки знаходиться поза штатом цієї компанії, що підтверджується доданим до пропозиції «Трудовим договором» від 10.01.2018 , пункт 5.1 якого чітко зазначає, що цей договір носить цивільно-правовий характер та на нього не розповсюджуються норми трудового законодавства. Окрім того відомості щодо затвердження/узгодження навчальних програм ТОВ «НВЦ «Професійна безпека» в ДСНС України на відповідному розділі офіційного веб-сайту цього відомства відсутні;
- Коровай О.Г (головний інженер) та Саджениця Р.В. (майстер) в свою чергу пройшли відповідне навчання в ДП «ЧЕТЦ», однак відомості щодо затвердження/узгодження їх навчальних програм ДСНС України на відповідному розділі офіційного веб-сайту цього відомства відсутні;
- Левченко О.О., Журенко С.П. та Орлик В.С. пройшли навчання з пожежно-технічного мінімуму, що не є навчанням з питань пожежної безпеки як того вимагає Замовник, та одночасно не є посадовими особами ТОВ «Приморгруп», оскільки знаходиться поза штатом цієї компанії, що підтверджується доданим до пропозиції «Трудовими договорами», пункт 5.1 яких чітко зазначає, що вони носять цивільно-правовий характер та на них не розповсюджуються норми трудового законодавства.
Таким чином, Замовником при прийнятті рішення визнання ТОВ «Приморгруп» переможцем закупівлі та оголошенні про намір укласти з ним відповідний договір грубо порушені вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині обов’язкового відхилення пропозицій, що не відповідають умовам тендерної документації (ст. 30 Закону), відповідно порушивши права інших учасників процедури закупівлі на об’єктивний, справедливий та неупереджений розгляд всіх пропозицій учасників.
На підставі викладеного та керуючись приписами ст. 18 Закону, прошу зобов’язати замовника скасувати рішення про визнання ТОВ «Приморгруп» переможцем відповідної процедури закупівлі (UA-2018-04-06-001429-a) та про намір укласти з ТОВ «Приморгруп» відповідний договір.
До цієї заяви додаються:
- підтвердження внесення плати за подання скарги;
- підтвердження повноважень підписанта скарги.
14.05.2018 ____________________ ФОП Бєлицький Р.М.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 15.05.2018 11:50
- Документи підтвердження повноважень суб’єкта оскарження 15.05.2018 11:50
- Підтвердження плати за подання скарги 15.05.2018 11:50
- Рішення від 18.05.2018 № 4698.pdf 18.05.2018 19:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2018 № 5311.pdf 05.06.2018 17:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2018 № 5311.pdf 05.06.2018 17:42
- Рішення від 04.06.2018 № 5311.pdf 07.06.2018 20:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.05.2018 11:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
07.06.2018 20:06
Дата виконання рішення Замовником:
15.06.2018 12:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення тендерного комітету ІФ ДП «АМПУ»(Адміністрація Ізмаїльського МП) від 04.05.2018р. про визнання переможцем торгів із закупівлі будівельних робіт та поточного ремонту за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 – (Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень Морського вокзалу по вул. Набережна Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської області (інв.№ 1/437) товариства з обмеженою відповідальністю «Приморгруп», код за ЄДРПОУ 39415797, адреса: 65039, Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 6А, тел. (0482) 32-11-80, (096)815-32-85.
2. Відхилити тендерну пропозицію відкритих торгів товариства з обмеженою відповідальністю «Приморгруп», код за ЄДРПОУ 39415797, м. Одеса на підставі невідповідності її вимогам тендерної документації від 04.04.2018р. із змінами від 16.04.2018р. згідно рішення ПДАК АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.06.2018 №5311- р/пк-пз.
Скарга
Відхилено
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможцем та про намір укласти з ТОВ "Приморргруп" відповідний договір
Номер:
2fa1d0f1a1934121abdf37dffcb39079
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-06-001429-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника щодо визнання переможцем та про намір укласти з ТОВ "Приморргруп" відповідний договір
Скарга:
СКАРГА
на рішення Замовника
Замовником, на умовах та в порядку Закону України «Про публічні закупівлі», було оголошено відповідну процедуру закупівлі будівельних робіт та поточного ремонту за кодом CPV за ДК 021:2015 – 45000000-7 (Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень Морського вокзалу по вул. Набережа Лукі Капікраяна, 4 у м. Ізмаїл Одеської області ( інв.№ 1/437).
26 квітня 2018, за результатом проведеного аукціону, електронною системою закупівель було розкрито пропозиції Учасників процедури закупівлі.
05 травня 2018 Замовником було оприлюднено датований 04.05.2018 Протокол засідання Тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір, яким ТОВ «Приморгруп» вирішено визнати переможцем відповідної процедури закупівлі та ухвалено рішення про намір укласти з ТОВ «Приморгруп» відповідний договір. При цьому тендерним комітетом зазначено що цінова пропозиція ТОВ «Приморгруп» є найбільш економічно вигідною, а тендерна пропозиція відповідає вимогам тендерної документації.
За результатами вивчення тендерної пропозиції ТОВ «Приморгруп», зазначене рішення Замовника Скаржник вважає необгрунтованим та неправомірним, таким, що в повній мірі не відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», порушує принципи проведення публічних закупівель та права Скаржника як Учасника процедури.
По-перше,
відповідно до п. 7 ч. 3.5 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим вимогам Замовника» додатка ІІ «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації, Учасник надає заповнений (у частині вимог до Учасника) та підписаний Проект договору відповідно до Додатку № 5 цієї Документації.
Відповідно до вимог Додатку 5 до Тендерної документації Проект договору подається у наведеному вигляді, Учасник не повинен відступати від даної форми. При цьому розділ 14 відповідного проекту договору визначено Замовником за наступним змістом:
«14. ДОДАТКИ ДО ДОГОВОРУ
14.1. Невід'ємною частиною цього Договору є:
14.1.1. Додаток № 1 –Договірна ціна з локальними кошторисами (надається при укладанні договору).
14.1.2. Додаток № 2 –Дефектний акт.
14.1.3. Додаток № 3 - Календарний графік виконання робіт.
14.1.4 Додаток № 4 –Коригування проекту «Капітальний ремонт фасаду та внутрішніх приміщень будівлі морського вокзалу по вул. Набережна Лукі Капікраяна ,4 у м. Ізмаїл, Одеської обл.»»
Таким чином, приймаючи до уваги, що Додаток № 1 (згідно примітки Замовника) складається при укладанні договору, Додаток № 2 фактично міститься в ІНФОРМАЦІЇ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Технічна специфікація (технічні вимоги), дотримання якої підтверджується Учасниками, а Додаток № 4 до укладання договору в наявності виключно у Замовника, Учасник на виконання вимог тендерної документації в зазначеній вище частині на підтвердження відповідності пропозиції вимогам Замовника, зобов’язаний надати підписані зі свого боку основний текст та Додаток № 3 до договору (як невід’ємна частина договору).
В свою чергу, ТОВ «Приморгруп» вимоги тендерної документації в частині складання, підпису та надання у складі тендерної пропозиції Додатку № 3 до договору виконано не було.
По-друге,
відповідно до ч. 5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме (в т.ч.) дозвільні документи на виконання робіт, які є предметом закупівлі (надати згідно з вимогами Замовника, наведеними пп. 12 п. 3.5. у Додатку № 3 цієї Тендерної документації).
Відповідно до п. 12 ч. 3.5 «Документи на підтвердження відповідності пропозиції Учасника іншим вимогам Замовника» додатка ІІ «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до Тендерної документації, Учасник надає копію (або сканований оригінал) діючого на кінцеву дату подання тендерної пропозиції дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки, а саме (в т.ч.) на роботи зі зведення, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, а також зварювальних, газополум’яних робіт.
Дозволи повинні бути видані Територіальним управлінням Держгірпромнагляду або Головним управлінням Держпраці, згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. №1107 (із змінами, внесеними згідно з Постановами КМ №927 (927-2012-п) від 10.10.2012 №76 (76-2016-п ) від 11.02.2016 ).
В свою чергу, ТОВ «Приморгруп» вимоги тендерної документації в частині необхідності надання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки зі зведення, монтажу і демонтажу будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, а також зварювальних, газополум’яних робіт виконано не було.
По-третє,
відповідно до п. 1 «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» ч. 3.1. «Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям» додатку № 3 «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ НА ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА» до тендерної документації, Учасник надає завірену копію документу на право власності/договору оренди, тощо щодо наявності у Учасника бази/складу для зберігання матеріалів та обладнання, для відстою та обслуговування машин і механізмів у межах міста Ізмаїла або Ізмаїльського району, але не дальше 10 км від об’єкту, що ремонтується.
В свою чергу, ТОВ «Приморгруп» надано лише документи щодо оренди складів, при цьому жодного підтвердження можливості забезпечення на таких об’єктах відстою та обслуговування машин і механізмів надано не було. Таким чином, вимоги тендерної документації і в цій частині тендерної документації ТОВ «Приморгруп» виконано не було.
По-четверте,
відповідно до п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з (в т.ч.) документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.
Завантажені документи, повинні мати підпис уповноваженої особи учасника та печатку у разі її використання або у випадках, передбаченим чинним законодавством України. До тендерної пропозиції необхідно долучати кольорові скан-копії документів (підпис уповноваженої особи та відтиск печатки учасника (у разі використання) мають бути кольоровими), при цьому текст документу, будь-які інші його реквізити (в т.ч. фірмові бланки) можуть бути чорно-білого кольору.
Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується випискою з протоколу засновників, наказом про призначення, довіреністю, дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів.
В свою чергу, ТОВ «Приморгруп» не надано передбачених тендерною документацією документів на підтвердження повноважень особи, що подала та підписала відповідну тендерну пропозицію, таким чином не виконав вимоги тендерної документації в цій частині.
З наведеного вище вбачаються числені невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Приморгруп» відповідним вимогам тендерної документації, складеної Замовником.
Відповідно до положень ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Відповідно до ч. 1 ст. 16 Закону, Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до вимог ч. 1 ст. 30 Закону, Замовник відхиляє тендерну пропозицію в т.ч. в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Зазначені порушення є очевидними та безспірними, такими, що суттєво впливають на якість та повноту пропозиції ТОВ «Приморгруп», та обумовлюють в т.ч. невідповідність такої пропозиції вимогам Замовника.
З огляду на викладене, керуючись ст. 18 Закону, прошу:
- скасувати рішення Замовника про визнання ТОВ «Приморгруп» переможцем відповідної процедури закупівлі та про намір укласти з ТОВ «Приморгруп» відповідний договір, згідно Протоколу засідання Тендерного комітету про розгляд тендерної пропозиції та прийняття рішення про намір укласти договір від 04.05.2018.
Додатки:
- документ про внесення плати за подання скарги;
- документ на підтвердження повноважень підписанта скарги.
Директор ПБП «КИНГС» ____________ Кінєв Г.С.
Пов'язані документи:
Учасник
- Копії документів на підтвердження повноважень підписанта скарги.pdf 14.05.2018 14:39
- Копія платіжного доручення про внесення плати за подання скарги.pdf 14.05.2018 14:39
- Скарга.pdf 14.05.2018 14:39
- Рішення від 16.05.2018 № 4610 +лист Замовнику.pdf 17.05.2018 11:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.06.2018 № 5312.pdf 05.06.2018 17:54
- рішення від 04.06.2018 № 5312.pdf 07.06.2018 20:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.05.2018 14:39
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
07.06.2018 20:43