• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Система контролю рівня і температури палива в баках транспортних засобів

Завершена

116 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.9% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2018 14:40 - 04.07.2018 16:00
Вимога
Залишено без розгляду

СКАРГА

Номер: d5dbc237c1164f7cb6326f1080082d00
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-22-000447-b.a3
Назва: СКАРГА
Вимога:
Шановний Замовник! У кваліфікаційних критеріях чітко прописано ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРИКРІПИТИ НА ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, у тому складі «Цінова пропозиція за формою, що наведена нижче». А також є вимога «Зверніть увагу!!! Без цінової пропозиції, розміщеної на електронному майданчику від Учасника в розділі «ДОКУМЕНТИ ПРОПОЗИЦІЇ», розгляд пропозиції від Учасника стає неможливий! Така пропозиція буде відхилена!» Просимо звернути Вашу увагу, що учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУРАВЧЕНКО ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ до моменту проведення аукціону зовсім не розмістив на електронному майданчику Цінову пропозицію, а розмішена 18.07.18 р. Цінова пропозиція не відповідає наведеній у кваліфікаційних вимогах формі. Тобто учасник порушив відразу дві вимоги та його пропозиція має бути дискваліфікована, це навіть прописано у Вас у документації. Тому нам не зрозуміло, на якій підставі Ви визнаєте цього учасника переможцем. Чи розумієте Ви, що грубо порушуєте законодавство України у сфері державних закупівель та дискримінаційно відноситесь до інших учасників?????? Тому на підставі вищезазначеного, вимагаємо дискваліфікувати учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МУРАВЧЕНКО ЄВГЕН ПЕТРОВИЧ та відмінити цю непрозору закупівлю.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник! Замовник звернувся до ТОВ «Охоронний холдінг», на електронну адресу, з вимогою підтвердити відповідність умовам закупівля шляхом оприлюднення необхідних документів, на що ТОВ «Охоронний холдінг» не відреагував. Аналогічним чином, після дискваліфікації ТОВ «Охоронний холдінг», Замовник звернувся до ФОП Муравченко Є.В., на електронну адресу, з вимогою підтвердити відповідність умовам закупівлі шляхом оприлюднення документів, на що ФОП Муравченко, станом на 19.07.2018 оприлюднив документи. При цьому зазначаємо, формальні (несуттєві) помилки з оформлення пропозиції та не впливають на зміст пропозиції не можуть бути підставою для відхилення.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Необгрунтована дискваліфікація

Номер: cbc29bea9d90471d90ea03c00395c988
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-22-000447-b.c2
Назва: Необгрунтована дискваліфікація
Вимога:
Шановний Замовник! ЩЕ РАЗ ПРОСИМО РЕТЕЛЬНО розглянути нашу пропозиції та надані додатки. Там є і паспорт обладнання, і сертифікат, де зазначено сертифікація згідно ДСТУ, ТУ, і декларацію про відповідність, де вказано, що Декларація складена з урахуванням вимог ДСТУ ISO/IEC. Яке ще Вам потрібно надати підтвердження, якщо всі Ваші вимоги виконано??????? Чому Ви робите вигляд, що не бачите цих документів????? ЩЕ РАЗ НАДАЄМО Вам ці документи, та просимо взяти до уваги, що вони були завантажені на електронну торгівельну площадку ще до моменту початку аукціону.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Замовником було ретельно розглянуто Вашу пропозицію та проаналізован кожен документ оприлюднений у складі Вашої пропозиції, на що зазначаємо, що відповідно до умов закупівлі, датчик повинен мати паспорт і сертифікат/декларацію відповідності ТУ ДСТУ ІЕС, при розгляді Ваших документів оприлюденних у складі пропозиції, виявлено, що запропонований Вами датчик відповідає ТУ ДСТУ EN (ДСТУ CISPR). При цьому у паспорті виробу, сертифікаті експертизи типу та декларації відповідності відсутнє підтвердження, що виробника сертифіковано по ДСТУ ISO.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

Необгрунтована дисквалифікація

Номер: 667ad0852c80452589b68aa86ce9ebc2
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-22-000447-b.b1
Назва: Необгрунтована дисквалифікація
Вимога:
Шановний Замовник! У Протоколі (рішенні) Замовника щодо дискваліфікації учасника Ви зазначили, що у пропозиції учасника ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» відсутнє підтвердження щодо сертифіката ДСТУ, ISO та сертифіката / декларації відповідності ТУ, ДСТУ, IEC, а також відсутня інформація, щодо підтвердження деяких технічних характеристик. Проте, просимо ще раз дуже ретельно вивчити нашу пропозицію та додатки до неї, та знайти документ «4. Довідка про відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі». У цьому документі чітко та вичерпно зазначено, що «Ретельно вивчивши ТЗ та Кваліфікаційні критерії щодо предмету закупівлі Система контролю рівня і температури палива в баках транспортних засобів код за ДК 021:2015 - 38420000-5 Прилади для вимірювання витрати, рівня та тиску рідин і газів,цією довідкою ПІДТВЕРДЖУЄМО, що наша пропозиція відповідає усім технічним, якісним, кількісним ті іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим Замовником». Окрім того, у «Кваліфікаційних критеріях» є вичерпний ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ НЕОБХІДНО ПРИКРІПИТИ НА ЕЛЕКТРОННИЙ МАЙДАНЧИК ДЛЯ РОЗГЛЯДУ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА, а самє: 1. Цінова пропозиція за формою, що наведена нижче 2. Оригінал або особисто засвідчену копію сертифікату якості на Товар, або інший документ, що підтверджує якість Товару, у відповідності до вимог документації такого типу товару. 3. Для юридичних осіб: 3.1 Копія свідоцтва платника ПДВ (у разі наявності), або витягу з реєстру платників ПДВ / Копія свідоцтва про сплату єдиного податку на відповідний рік (у разі наявності), або витягу з реєстру платників єдиного податку 3.2 Копія статуту зі змінами (у разі їх наявності) або інший установчий документ. У разі, якщо Учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи 3.3 Копія витягу (виписки) з ЄДРПОУ 3.4 Копія Наказу про призначення директора Усі ці документи були надані у повному обсязі, а вимог для надання якихось інших документів та підтверджень Замовник у своїй документації не зазначав. Також хочемо зазначити, що ТЕХНІЧНИХ ВИМОГАХ до предмету закупівлі у п. 2.3. зазначено «При поставці товару в учасника повинні бути наявні документи, передбачені чинним законодавством України, які підтверджують відповідні якісні характеристики товару (сертифікати відповідності, паспорти якості тощо)». Своєю довідкою ми підтвердили, що усі ці документи в нас є, та бідуть надані під час поставки. Тому не зрозуміло, навіщо Замовник звертався до нас з додатковими дозапитами і намагався знайти необґрунтовані причини, щодо нашої дискваліфікації. Окрім того, просимо взяти до уваги ще одну форс-мажорну обставину: дозапит Замовником був відправлений на електронну адресу zakupki@ohholding.com.ua, яка належала померлому співробітнику і на час надання дозапиту не було оперативного доступу до цієї електронної скриньки. Нам дуже шкода, що Замовник не надав копію своїх дозапитів на офіційну електронну адресу ТОВ «ОХОРОННИЙ ХОЛДІНГ» office@ohholding.com.ua, яка зазначена на фірмовому бланку, або на електронну адресу відповідального за надання пропозиції – d.zobov@ohholding.com.ua, яка зазначена на кожній поданій довідці. Таким чином, на підставі усього вищезазначеного, вважаємо дії Замовника дискримінаційними, та на підставі наданих фактів просимо ще раз ретельно вивчити нашу пропозицію та скасувати необґрунтоване рішення про дискваліфікацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: За результатами розгляду Вашої скарги повідомляємо наступне: Згідно технічного завдання, були встановлені наступні умови, зокрема: - Виробник обладнання повинен бути сертифікований по ДСТУ, ISO - Датчик повинен мати паспорт і сертифікат / декларацію відповідності ТУ, ДСТУ, IEC. Відповідне підтвердження відсутнє як у складі пропозиції учасника, так і на офіційному сайті виробника http://ota.com.ua/, у зв’язку з чим і був надан запит для підтвердження вищезазначеним умовам та оприлюднення таких документів у складі пропозиції. Відповідно до п. 2.8 кваліфікаційних критеріїв, 12.07.2018 о 11:56 був надан запит на електрону адресу, яка зазначена у контактних даних учасника на момент реєстрації пропозиції учасника у закупівлі в електронній системі закупівель Prozorro, та станом на 17.07.2018 відповіді від учасника не отримано. Рішення щодо дискваліфікації оприлюднено 17.07.2018 в 17.21, більш ніж через 5 календарних днів. Надання довідки про відповідність пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі не може бути розглянута, як така, що підтверджує відповідність умовам закупівлі без документального її супроводження або без пояснення причин ненадання таких документів, та без зазначення яким саме технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі відповідає Ваша пропозиція.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні