-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ц_24П-129_ДК 021:2015-50110000-9-Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Послуги з технічного обслуговування та ремонту вантажних автомобілів на шасі Renault).
Строк надання послуг: строк (термін) надання послуг відносно 1-єї одиниці ТЗ- не більше 15-ти календарних днів з дня підписання сторонами дефектного акту*. Загальний строк - до 31.12.2025 року (включно).** *Даний строк буде зазначатись в договорі. **Зазначена дата є орієнтовною, визначена розрахунковим методом та несе інформативний характер та не має жодних юридичних наслідків. Дана дата може не зазначатися в договорі про закупівлю.
Призупинено
4 334 220.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 2% або 87 000.00 UAH
мін. крок: 2% або 87 000.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2024 21:07 - 05.08.2024 00:00
Скарга
Задоволена, очікує виконання
КЕП
Скарга щодо усунення дискримінаційної вимоги
Номер:
7aee12f51dd84c48ab0d1007d144b271
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-31-008879-a.b1
Назва:
Скарга щодо усунення дискримінаційної вимоги
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скріншот ел листа.png 02.08.2024 11:37
- Лист до Рено.pdf 02.08.2024 11:37
- Скарга на умови Renault.pdf 02.08.2024 11:37
- Квитанція з пошти.pdf 02.08.2024 11:37
- 21П-023_Договір Послуги з ремонту автомобілів рено.pdf 02.08.2024 11:37
- sign.p7s 02.08.2024 11:59
- Додаткові пояснення.pdf 12.08.2024 14:40
- рішення від 05.08.2024 № 13242.pdf 05.08.2024 14:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 13.08.2024 № 13726.pdf 14.08.2024 13:09
- рішення від 13.08.2024 № 13726.pdf 16.08.2024 11:12
- Пояснення по суті скарги 07.08.24.docx 07.08.2024 23:34
- Пояснення по суті скарги 07.08.24.pdf 08.08.2024 16:03
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2024 12:20
Дата розгляду скарги:
13.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
05.08.2024 14:48
Дата прийняття рішення по скарзі:
16.08.2024 11:12
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cbbab1e78d4d40f0862d85c6c5e0cb22
Заголовок пункту скарги:
Дискримінаційна вимога щодо отримання листа від виробника.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
1. У підпункті 2 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації «Документи що підтверджують відповідність учасника вимогам п. 2 розділу ІХ «Правил надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів»» встановлене наступне обмеження до учасників:
« - на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем)» - надається лист від виробника базового шасі КТЗ, за підписом посадової особи уповноваженої виробником базового шасі КТЗ, щодо підтвердження надання такого інформаційного забезпечення та відповідної документації Учаснику.»
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки зазначені вимоги може виконати лише офіційний представник виробника на території України який заздалегідь має можливість отримати такого листа від виробника у встановлений термін, або вже має його. Нами зроблено відповідні запит до виробника як електронною поштою так і Укрпоштою, але за телефонною розмовою з контакт-центром нам було повідомлено, що відповідь на лист може бути надана більше ніж за місяць (у тому числі слід врахувати час на доставку та отримання офіційних листів між двома країнами і ще й всього за ЧОТИРИ робочих дня яки наявні у термін подання тендерних пропозицій), і що експлуатаційна ремонтна та технологічна документації наявні у відкритому доступі по кожному транспортному засобу. З огляду на зазначене, учасники які завчасно не матимуть інформації про таку вимогу будуть не взмозі отримати листа у відпущений термін.
Також просимо звернути увагу що у перелік транспорту у технічному завданні наявні лише автомобілі 2017-2018 років випуску, і вони не перебувають на гарантійному обслуговуванні, а отже під час проведення ремонту та ТО негарантійних машин, жодних технічних переваг не буде мати учасник який буде мати такого листа, оскільки він жодним чином не впливає на якість надання послуг, вся необхідна документація наявна у відкритому доступі, а сама вимога встановлена для обмеження кола потенційних учасників як Скаржник. Ми є учасником з багаторічним досвідом з ремонту автомобільного транспорту у тому числі марки Renault, навіть у того самого замовника, що підтверджується доданим аналогічним договором, і ми маємо все необхідне обладнання та документації для проведення такого ремонту, а отримати під час війни за тиждень листа від французького виробника на практиці неможливо, а отже ця вимога прописана під конкретного учасника який вже має такий документ.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того просимо звернути увагу на те, що зазначена інформація від виробника не дає жодних переваг учаснику який має можливість отримати її від виробника над тими хто не має, оскільки жодним чином це не впливає на якість надання послуг і не є обовʼязковим для проведення ремонту та ТО КТЗ Renault.
Окремо просимо звернути увагу що отримати такого листа можливо ТІЛЬКИ від виробника Renault S.A., оскільки компанія АТ "Рено Україна" є лише офіційним дистриб'ютором Renault S.A. на території України про що чітко вказано на їх офіційному веб-сайті. Виходячи з зазначеного, учасникам необхідно під час повномасштабної війни отримати документ від французької компанії Renault S.A., що не є можливим за відпущений час на підготовку документів для подання тендерних пропозицій.
Також звертаємо увагу на формулювання вимоги замовника щодо посадової особи уповноваженої виробником:
За таким формулюванням неможливо встановити механізм яким замовник буде взмозі встановити хто саме є уповноваженою особою на такі дії.
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки замовник вимагає наявність листа від виробника а не самої документації яка необхідна для надання послуг.
« - на підтвердження виконання вимоги «мати необхідне інформаційне забезпечення від виробника, зокрема експлуатаційну, ремонтну, технологічну документацію для надання послуг з технічного обслуговування та ремонту КТЗ та їх складових частин (систем)» - надається лист від виробника базового шасі КТЗ, за підписом посадової особи уповноваженої виробником базового шасі КТЗ, щодо підтвердження надання такого інформаційного забезпечення та відповідної документації Учаснику.»
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки зазначені вимоги може виконати лише офіційний представник виробника на території України який заздалегідь має можливість отримати такого листа від виробника у встановлений термін, або вже має його. Нами зроблено відповідні запит до виробника як електронною поштою так і Укрпоштою, але за телефонною розмовою з контакт-центром нам було повідомлено, що відповідь на лист може бути надана більше ніж за місяць (у тому числі слід врахувати час на доставку та отримання офіційних листів між двома країнами і ще й всього за ЧОТИРИ робочих дня яки наявні у термін подання тендерних пропозицій), і що експлуатаційна ремонтна та технологічна документації наявні у відкритому доступі по кожному транспортному засобу. З огляду на зазначене, учасники які завчасно не матимуть інформації про таку вимогу будуть не взмозі отримати листа у відпущений термін.
Також просимо звернути увагу що у перелік транспорту у технічному завданні наявні лише автомобілі 2017-2018 років випуску, і вони не перебувають на гарантійному обслуговуванні, а отже під час проведення ремонту та ТО негарантійних машин, жодних технічних переваг не буде мати учасник який буде мати такого листа, оскільки він жодним чином не впливає на якість надання послуг, вся необхідна документація наявна у відкритому доступі, а сама вимога встановлена для обмеження кола потенційних учасників як Скаржник. Ми є учасником з багаторічним досвідом з ремонту автомобільного транспорту у тому числі марки Renault, навіть у того самого замовника, що підтверджується доданим аналогічним договором, і ми маємо все необхідне обладнання та документації для проведення такого ремонту, а отримати під час війни за тиждень листа від французького виробника на практиці неможливо, а отже ця вимога прописана під конкретного учасника який вже має такий документ.
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) передбачається, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Окрім того просимо звернути увагу на те, що зазначена інформація від виробника не дає жодних переваг учаснику який має можливість отримати її від виробника над тими хто не має, оскільки жодним чином це не впливає на якість надання послуг і не є обовʼязковим для проведення ремонту та ТО КТЗ Renault.
Окремо просимо звернути увагу що отримати такого листа можливо ТІЛЬКИ від виробника Renault S.A., оскільки компанія АТ "Рено Україна" є лише офіційним дистриб'ютором Renault S.A. на території України про що чітко вказано на їх офіційному веб-сайті. Виходячи з зазначеного, учасникам необхідно під час повномасштабної війни отримати документ від французької компанії Renault S.A., що не є можливим за відпущений час на підготовку документів для подання тендерних пропозицій.
Також звертаємо увагу на формулювання вимоги замовника щодо посадової особи уповноваженої виробником:
За таким формулюванням неможливо встановити механізм яким замовник буде взмозі встановити хто саме є уповноваженою особою на такі дії.
Вважаємо зазначену вимогу дискримінаційною, оскільки замовник вимагає наявність листа від виробника а не самої документації яка необхідна для надання послуг.
×
-
Назва доказу:
Лист до Рено
-
Повʼязаний документ:
Лист до Рено.pdf
-
-
Назва доказу:
аналогічний договір з цим саме Замовником саме на ТЗ Рено
-
Повʼязаний документ:
21П-023_Договір Послуги з ремонту автомобілів рено.pdf
-
-
Назва доказу:
квитанція з Укрпошти щодо листа до виробника
-
Повʼязаний документ:
Квитанція з пошти.pdf
-
-
Назва доказу:
Скріншот з електронним листом до виробника
-
Повʼязаний документ:
Скріншот ел листа.png
-
-
Назва доказу:
Скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга на умови Renault.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
2. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені у скарзі та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства