• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз" (Одеська, Миколаївська, Дніпропетровська, Кіровоградська, Львівська, Полтавська, Харківська та Чернігівська області))

Завершена

19 864 800.80 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 198 648.01 UAH
Період оскарження: 31.07.2024 16:56 - 11.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Номер: 2c8b22eb0bb3466c99af161f4379911d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-31-008159-a.a1
Назва: Оскарження рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.09.2024 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2024 17:48
Дата виконання рішення Замовником: 10.10.2024 14:42
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції по процедурі закупівлі «Охоронні послуги (Охорона об'єктів філій АТ "Укртрансгаз" (Одеська, Миколаївська, Дніпропетровська, Кіровоградська, Львівська, Полтавська, Харківська та Чернігівська області))» (номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-07-31-008159-a), затверджене протоколом 24/ПО/142-р-1 від 12.09.2024.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ЄВРОГАРД", Елчин Аландар огли +380442214107 euroguard@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0724cb22b6324de7a8219e0e9393ee9b
Заголовок пункту скарги: Протоколом від 12.09.2024 року № 24/ПО/142-р-1 Уповноваженою особою Замовника тендерну пропозицію нашої компанії ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» (код ЄДРПОУ 43399373) було відхилено у відповідності до абзацу п’ятого підпункту 1) (не виправив виявлені за
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з діями Замовника та вважає такі дії незаконними з огляду на наступне.
В пп. 2.2.3. Додатку № 2 до тендерної документації Замовником було визначення необхідність надання учасниками в складі своїх тендерних пропозицій скановоної копії документів (дозволи або декларації), дійсних на весь період надання послуг, встановленого зразка ДП «Український державний центр радіочастот», на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього УКХ радіозв’язку, регіон експлуатації – вся Україна, (радіостанцій зазначених на вимогу підпункту 2.2.1.1.), з потужністю вихідного сигналу передавача не менше 2 Вт.
Так, на зазначену вимогу ТОВ «Охоронна компанія «ЄВРОГАРД» під час подачі своєї пропозиції завантажило дозволи на експлуатацію радіоелектронного засобу безпосереднього УКХ радіозв’язку, видані ДП «УДПЦР» 20.08.2020 року з регіоном дії «Вся Україна» із строком дії до 31.08.2025 року.
Також, нами було додатково підкріплено листа від ДП «УДПЦ» від 10.05.2024 року № 80/09.4.1/4685/24 щодо роз’яснення по строку дії дозволів, а саме: ДП «УДЦР» проінформував нас про набрання чинності 01.01.2022 року Законом України «Про електронні комунікації», згідно з яким було дещо змінено порядок визначення строку дії присвоєння радіочастот.
Раніше, порядок надання дозволів на експлуатацію абонентського радіоелектронного засобу безпосереднього УКХ радіозв’язку здійснювалось у відповідності до Закону України «Про радіочастотний ресурс України».
Так, ч. 2 ст. 42 цього Закону передбачала, що дозволи на експлуатацію у смугах загального користування видаються на бланках, зразки яких затверджуються національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері зв'язку та інформатизації.
Ч. 4. ст. 42 Закону було встановлено, що термін дії дозволу на експлуатацію не може бути меншим за термін дії відповідної ліцензії на користування радіочастотним ресурсом України або відповідної ліцензії на мовлення чи дозволу на тимчасове мовлення. Для загальних користувачів, яким не потрібна ліцензія на користування радіочастотним ресурсом України, термін дії дозволу на експлуатацію не може бути меншим за п'ять років, якщо інше не передбачено Планом використання радіочастотного ресурсу України або не заявлено суб'єктом господарювання.
Подовження строку дії дозволів регулювалось ст. 44 Закону та передбачало звернення користувача радіочастот не пізніше ніж за 4 місяці до дати закінчення строку дії відповідного дозволу до УДЦР із заявою встановленого зразка.
Ч. 3. Ст. 44 Закону - УДЦР не має права відмовити в продовженні терміну дії дозволу, якщо користувачем радіочастотного ресурсу України виконуються всі умови, зазначені в дозволі.
Але, у зв’язку з прийняттям Закону України «Про електронні комунікації» № 1089-ІХ від 16.12.2020 року, Закон України «Про радіочастотний ресурс України» втратив чинність з 01.01.2022 року.
З цього моменту питання щодо присвоєння та користування радіочастотним зв’язком регулюються Законом України «Про електронні комунікації».
Частиною 5 Розділу ХІХ Прикінцеві та перехідні положення ЗУ «Про електронні телекомунікації» встановлено, що дозволи на експлуатацію радіоелектронних засобів, видані до дня набрання чинності цим Законом, та умови цих дозволів набувають статусу присвоєння радіочастот. Продовження строку дії таких присвоєнь радіочастот здійснюється відповідно до цього Закону.
Ч. 89) ст. 2 цього Закону – присвоєння радіочастоти – внесення параметрів та визначених умов експлуатації радіообладнання із статусом задіяного присвоєння радіочастоти (смуги, номіналу або радіочастотного каналу) до реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів.
Ч. 107 ст. 2 Закону містить положення про те, що реєстр присвоєнь радіочастот загальних користувачів – відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для радіообладнання загальних користувачів радіочастотного спектра.
Статтею 68 Закону «Про електронні комунікації» визначено порядок присвоєння радіочастот. Аналіз зазначеної статті говорить про те, що на даний час дозволи на використання радіочастот не видаються.
Присвоєння радіочастот для радіообладнання загальних користувачів здійснюється державним підприємством за дорученням регуляторного органу на підставі розрахунку електромагнітної сумісності або декларації про забезпечення електромагнітної сумісності частотного присвоєння, або повідомлення про початок експлуатації радіообладнання шляхом внесення даних до реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів на електронній регуляторній платформі (ч.4 ст.68).
Ч. 18 ст. 68 зазначеного Закону визначає, що присвоєння радіочастоти здійснюється на строк дії відповідної ліцензії на користування радіочастотним спектром, ліцензії на мовлення чи ліцензії на постачання послуг для потреб мовлення або на строк застосування відповідної технології, визначеної планом розподілу і користування радіочастотним спектром в Україні Зазначений План розподілу і користування радіочастотним спектром в Україні затверджений Постановою КМУ від 23.12.2023 року № 1340.
В П.11 Розділу 2 цього Плану для радіотехнологій «Безпосередній ультракороткохвильовий радіозв’язок» строк припинення використання радіотехнологій не визначений.
Ч. 19. Ст. 68 ЗУ «Про електронні комунікації» - продовження присвоєння радіочастоти здійснюється одночасно із здійсненням регуляторним органом продовження строку дії відповідної ліцензії на користування радіочастотним спектром, ліцензії на мовлення чи ліцензії на постачання послуг для потреб мовлення.
Ч. 20. Ст. 68 цього ж Закону - суб’єкт звернення може отримати витяг з реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів щодо отриманих ним присвоєнь радіочастот.
Форма витягу з реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів визначається регуляторним органом.
Обсяг даних та формат відкритого доступу до реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів визначається регуляторним органом.

Отже, як ми бачимо на даний час, надання безпосереднього дозволу на використання радіочастот у встановленій формі ДП «УДЦР» згідно вимоги п. 2.2.3. Додатку 2 до Тендерної документації Замовника не вбачається можливим через відсутність такої можливості згідно Закону України «Про електронні комунікації», яким з 01.01.2022 року регулюється сфера застосування радіочастот в Україні.
Тому, під час подання своєї пропозиції нами були наданні чинні дозволи на використання радіочастот, а також додано обґрунтування щодо строку їх дії згідно листа ДП «УДЦР» від 10.05.2024 року № 80/09.4.1/4685/24.
Разом з тим, 12.09.2024 року Замовник висунув вимогу про усунення невідповідності інформації в частині строку дії зазначених дозволів, на виконання якої нами додатково було надано лист від ДП «УДЦР» № 80/09.4.1/9081/24 від 30.08.2024 року, яким було доповнено попередній лист ДП «УДЦР» від 10.05.2024 року та надано відомості з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром загального користування, ведення якої покладено згідно ст. 45 Закону України «Про електронні комунікації» на ДП «УДЦР», щодо присвоєнь зазначеними в нашій тендерній пропозиції радіочастот для радіообладнання, а саме:
AP-99-0437931; AP-99-0437932; AP-99-0437933; AP-99-0437934; AP-99-0437935; AP-99-0437936; AP-99-0437937; AP-99-0437938; AP-99-0437939; AP-99-0437940; AP-99-0437941; AP-99-0437942; AP-99-0437943; AP-99-0437944; AP-99-0437945; AP-99-0437946; AP-99-0437947; AP-99-0437948; AP-99-0437949; AP-99-0437950; AP-99-0437951; AP-99-0437952; AP-99-0437953; AP-99-0437954; AP-99-0437955; AP-99-0437956; AP-99-0437957; AP-99-0437958; AP-99-0437959; AP-99-0437960; AP-99-0437961; AP-99-0437962; AP-99-0437963; AP-99-0437964; AP-99-0437965; AP-99-0437966; AP-99-0437967; AP-99-0437968; AP-99-0437969; AP-99-0437970; AP-99-0437971; AP-99-0437972; AP-99-0437973; AP-99-0437974; AP-99-0437975; AP-99-0437976; AP-99-0437977; AP-99-0437978; AP-99-0437979; AP-99-0437980; AP-99-0458462; AP-99-0458463; AP-99-0458464; AP-99-0458465; AP-99-0458466; AP-99-0458467; AP-99-0458468; AP-99-0458469; AP-99-0458470; AP-99-0458471.
Пунктом 2 розділу ІІ «ВИМОГИ ДО ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ВІДНОСИТЬСЯ ДО СКЛАДУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ТА ПІДЛЯГАЄ ЗАВАНТАЖЕННЮ В ЕСЗ У ВИГЛЯДІ ФАЙЛІВ» Додатку 2 до Тендерної документації встановлена умова, що перелік документів, які вимагаються замовником в тендерній документації від учасника, в складі його тендерної пропозиції, є вичерпним.
Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Таким чином, під час розгляду нашої пропозиції Замовником було неправомірно відхилено нашу пропозицію згідно абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а також порушено принципи здійснення публічних закупівель у відповідності до ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», зокрема в частині об’єктивного та неупередженого визначення переможця.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника