• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 – 73430000-5 - Випробування та оцінювання

Проведення оцінювання (аудиту) технічної компетентності щодо процесів вимірювання відповідно до вимог СОУ 75.00-00699690-001:2016 (або його еквіваленту) у державних лабораторіях ветеринарно-санітарної експертизи на агропродовольчих ринках - структурних підрозділах Харківської регіональної державної лабораторії Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів (відповідно до переліку)

Завершена

109 512.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 095.12 UAH
Період оскарження: 31.07.2024 15:50 - 09.08.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП

Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: cc65db36e4e2495aaf364e046ab5454b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-31-007084-a.b1
Назва: Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 13.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 05.08.2024 15:58
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.08.2024 10:53
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 16.08.2024 10:53
Автор: ПП "НАУКОВО - ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР ОЦІНКИ ВІДПОВІДНОСТІ "ЮГ"", Микола Петрище +380938134299 autotat1972@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: d2904c5eff8e4fa5ae6f3e301a26c0c5
Заголовок пункту скарги: 1. Встановлення в технічній специфікації конкретного процесу без обґрунтовання та виразу «або еквівалент». 2. Відсутність опису усіх необхідних характеристик послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Замовник в технічній специфікації (Додаток 3) встановив без обгрунтування та виразу "або еквівалент" встановив конкретний процес: Послуги... надаються відповідно до СОУ 75.00-00699690-001:2016. Виконавець повинен мати право здійснювати аналізування документів та оцінювання (аудиту) технічної компетентності ... відповідно до СОУ 75.00-00699690-001:2016, що повинно бути підтверджено відповідним документом або законодавчим актом (порушення ч.4 ст. 23 Закону). Скаржник для надання таких послуг застосовує СОУ 75.00-38012384-001:2024, тому вимога є дискримінаційною.
2. Технічна специфікація (Додаток 3) не містить опис усіх необхідних характеристик послуг, що закуповуються (порушення ч.1 ст. 23 Закону), натомість зазначено, що "Результат ... повинен бути записаний ... Свідоцтво про атестацію... і містити усі необхідні дані, які дозволять ... надалі законно виконувати свої функціональні обов’язки". При цьому в технічній специфікації не зазначено вичерпного переліку даних, повязаних з функціональними обовязками, що не дозволяє визначити вартість послуг, яка залежить від обсягу наданих послуг. Закон України "Про Перелік документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності" не містить жодного Свідоцтва про атестацію, тож неможливо визначити функціональні обов’язки замовника.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації