• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Мічуріна (від перехр. з вул. Гайдамацька до буд.№49 та від буд.№26 до буд.№24) в с. Станіславчик, Жмеринського району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ)

Завершена

5 334 421.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Період оскарження: 31.07.2024 15:40 - 12.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА в порядку ч.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі»

Номер: e4fe06757bfb49399b7a6d09764a57d3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-31-006868-a.c2
Назва: ВИМОГА в порядку ч.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Вимога:
ВИМОГА в порядку ч.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» 31 липня 2024 року Станіславчицькою сільською радою (надалі по тексту - Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель було оголошено відкриті торги з особливостями на закупівлю робіт з: «капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Мічуріна (від перехр. з вул. Гайдамацька до буд.№49 та від буд.№26 до буд.№24) в с. Станіславчик, Жмеринського району, Вінницької області (КОРИГУВАННЯ))». Номер оголошення UA-2024-07-31-006868-a. Цього ж дня Замовником розміщено тендерну документацію з додатками з вимогами до кваліфікації учасників та спосіб їх підтвердження. 15 серпня 2024 року відбувся електронний аукціон, в якому взяли участь шість учасників. Найбільш економічно вигідною пропозицією з числа поданих була пропозиція ТОВ "АРМ-БУД ІНВЕСТ", код ЄДРПОУ: 45585226. 21 серпня 2024 року на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель було оприлюднено протокол № 3 про розгляд пропозиції ТОВ "АРМ-БУД ІНВЕСТ", код ЄДРПОУ: 45585226 (надалі по тексту – Переможець) та визнання його переможцем. В цей же день, було оприлюднено повідомлення про намір укласти договорів. Частиною 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Абзацом 15 пункту 47 Особливостей, передбачено, що переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Так, згідно п. 1.1. розділу 3 інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: - інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей (згідно з Додатком 2 до цієї тендерної документації) (у випадку якщо учасником процедури закупівлі є об’єднання учасників - інформація подається згідно Додатку 2 до цієї тендерної документації). Додатком 2 до тендерної документації передбачено перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей, зокрема на підтвердження підпункт 3 пункту 47 Особливостей, а саме: керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, переможець має надати довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення фізичної особи, яка є учасником процедури закупівлі. Поруч з цим, додаток 2 до тендерної документації містить застереження наступного змісту: «Перевіряється безпосередньо замовником самостійно, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим*». Та наявна примітка наступного змісту: «*З 04.09.2023 р. Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) відкрило доступ до Реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення, з урахуванням безпекових аспектів. Проте згідно з постановою КМУ від 12.03.2022 р. № 263, яка застосовується до припинення чи скасування воєнного стану, інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри можуть як зупиняти, обмежувати свою роботу, так і відкриватись, поновлюватись у період воєнного стану. Таким чином, у разі, якщо інформаційні, інформаційно-комунікаційні та електронні комунікаційні системи, публічні електронні реєстри будуть зупинені або обмежать свою роботу, інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі, на виконання абзацу 15 пункту 47 Особливостей надається переможцем торгів». Отже, замовником визначено, що на виконання вимог абзацу 15 пункту 47 Особливостей, у випадках обмеження роботи електронного реєстру та неможливості отримати інформацію про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника переможець має надати протягом чотирьох днів з дня повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в складі своєї пропозиції відповідну довідку сформовану з реєстру осіб, які вчинили корупційні та пов’язані з корупцією правопорушення держателем якого є Національне агентство з питань запобігання корупції. Згідно інформації розміщеної на офіційній Інтернет сторінці Національного агентства з питань запобігання корупції (веб-посиланням: https://corruptinfo.nazk.gov.ua/reference/getpersonalreference/legal) індивідуальна довідка формується на основі пошуку записів в реєстрі за кодом ЄДРПОУ, що зчитується з КЕП. КЕП повинен мати можливість підпису та направленого шифрування (тобто в сертифікатах відкритого ключа КЕП, в полі "Використання ключів" повинно бути вказано "КЕП. Неспростовність" та "Протоколи розподілу ключів"). В результаті пошуку буде завантажено архів з особистою довідкою та цифровим підписом НАЗК. Такими чином, сформувати довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення, згідно з якою не буде знайдено інформації про корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення керівника учасника процедури закупівлі можливо лише у випадку наявності сертифікованого ключа «кваліфікаційного електронного підпису (КЕП)» - керівника, який захищений індивідуальним паролем захисту ключа. В іншому випадку, реєстр надасть довідку виключно відносно тієї особи яка направила запит підписала його КЕПом, тобто ніхто, у тому числі ЗАМОВНИК, окрім керівника учасника переможця не може сформувати довідку на підтвердження відсутності підстав для відхилення за підпунктом 3 пункту 47 Особливостей. Водночас на порушення абзацу 15 пункту 47 Особливостей переможець закупівлі ТОВ "АРМ-БУД ІНВЕСТ", код ЄДРПОУ: 45585226 не надав протягом чотирьох днів відповідну довідку на про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції за підпунктом 3 пункту 47 Особливостей, а саме відносно - керівника Переможця. Частиною 3 пункту 44 Особливостей передбачено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей. Таким чином, пропозиція Переможця - ТОВ "АРМ-БУД ІНВЕСТ", код ЄДРПОУ: 45585226 має бути відхилена замовником на підставі ч.3 п.44 Особливостей, а саме: не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпункті 3, пункту 47 Особливостей. Отже, враховуючи вищевикладене, користуючись правами, передбаченими ч.4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», вимагаю надати інформацію про тендерну пропозицію Переможця процедури закупівлі, а саме яким чином ТОВ "АРМ-БУД ІНВЕСТ", код ЄДРПОУ: 45585226 виконав вимогу тендерної документації та Особливостей, щодо надання у складі своєї пропозиції (оприлюднення в електронній системі закупівель) довідки з Національного агентства з питань запобігання корупції відносно керівника учасника процедури закупівлі. Також, принагідно зазначаю, що з метою захисту моїх прав та охоронюваних законом інтересів та з урахуванням положень п. 55 Особливостей, норм ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», мною буде оскаржено рішення та дії Замовника до постійно діючої адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу ФОП БЗНУНІ АРБАК НАІРОВИЧ
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Не виконання вимог тендерної документації

Номер: e949dcd7b0c2427a893eb0708f61b091
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-31-006868-a.b1
Назва: Не виконання вимог тендерної документації
Вимога:
Відповідно до п. 2. Додатку 3 до Тендерної документації «Порядок визначення вартості договірної ціни проводиться згідно Настанови з визначення вартості будівництва, прийнятих наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві", а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”, затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.» Відповідно до п. 12 додатку 3 до Тендерної документації «Розрахунки (Договірна ціна, кошторис, інші документи, пов'язані із складанням і необхідні для визначення кошторисної вартості робіт та договірної ціни), приведені у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону, завірені належним чином, переможець, повинен надати Замовнику протягом 4-х днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір.» Учасник ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМ-БУД ІНВЕСТ" надав як переможець процедури закупівлі пояснювальну записку, розрахунок прямих і загальновиробничих витрат, розрахунок прибутку, розрахунок коштів на покриття адміністративнивних витрат, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, підсумкову відомість ресурсів, локальний кошторис, розрахунок загальновиробничих витрат. Проте, в складі документів ТОВ «АРМ-БУД ІНВЕСТ» відсутній розрахунок кошторисної заробітної плати та розрахунок вартості будівельних машин і механізмів (розрахунок№1 та розрахунок №3). Розділ V Настанови дає перелік прямих витрат при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі. Заробітна плата та вартість експлуатації машин і механізмів є їх невід’ємною частиною. Таким чином, не завантаживши протягом чотирьох днів розрахунки заробітної плати та вартості експлуатації машин і механізмів, ТОВ «АРМ-БУД ІНВЕСТ» не виконав вимоги тендерної документації Замовника. Відтак, його пропозиція підлягає відхиленню.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відповідь на вимогу ФОП "ПОГОСЯН ЛАУРІК ВАЧАГАНІВНА"
Статус вимоги: Не задоволено