-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
(ПК-24Т_0293_ВО) Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів
ОГОЛОШЕННЯ UA-P-2024-07-31-001960-a про проведення відкритих торгів 1. Найменування замовника*. Філія «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця». 2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника*. 41022900. 3. Місцезнаходження замовника* - місто Київ, -. 4. Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «Про публічні закупівлі». 5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): (ПК-24Т_0293_ВО) ДК 021:2015 - 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху (Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів). 5.1. Назва товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником: відповідно до Додатку 1 до тендерної документації, код ДК 021:2015: 34631000-9 6. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку 1 до тендерної документації. 7. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку 1 тендерної документації. 8. Очікувана вартість предмета закупівлі: 7 010 100,00 грн без ПДВ (сім мільйонів десять тисяч сто гривень 00 копійок) 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2024 року (до 31.12.2024 р.) відповідно умов договору. 10. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08.08.2024 18:00 11. Умови оплати: відповідно до умов Договору 12. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації. 13. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): 210 300,00 грн (двісті десять тисяч триста гривень 00 копійок) 14. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у вигляді Гарантії (в електронній формі), а саме: – банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції повинно відповідати умовам, зазначеним в Додатку 5 до тендерної документації 15. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «Про публічні закупівлі»: ----. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 1%. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується; 18. Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації. Вид закупівлі – товар - відкриті торги відповідно до особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 та ЗУ «Про публічні закупівлі»; Застосовані критерії оцінки - ціна. Уповноважена особа Філії «Пасажирська компанія» АТ «Українська залізниця» _____________________________________ Сніжана ТКАЧЕНКО
мін. крок: 1% або 70 101.00 UAH
Скарга до органу оскарження про порушення порядку проведення закупівель
- Скарга АМКУ UA-2024-07-31-003910-a.pdf 12.09.2024 13:46
- 9.7.1_ПВ_димоутвор._Vista.pdf 12.09.2024 13:46
- 9.7.2_ПВ_димоутвор._Vista.pdf 12.09.2024 13:46
- 9.3_ПВ_димоутвор._Fiberglass.pdf 12.09.2024 13:46
- ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір проведення закупівлі.docx 12.09.2024 13:46
- Рішення уповноваженої про визначення переможця та повідомлення про намір.doc 12.09.2024 13:46
- 5.2_СВ_тканина_Vista.pdf 12.09.2024 13:46
- Скарга АМКУ UA-2024-07-31-003910-a -WORD.docx 12.09.2024 13:46
- 7_ТУ.pdf 12.09.2024 13:46
- 5.4_СВ_тканина_Fiberglass.pdf 12.09.2024 13:46
- sign.p7s 12.09.2024 13:48
- Відповідь на пояснення по суті скарги.pdf 20.09.2024 16:31
- рішення від 16.09.2024 № 15269.pdf 16.09.2024 14:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2024 № 15650.pdf 24.09.2024 13:29
- рішення від 23.09.2024 № 15650.pdf 25.09.2024 09:28
- 5.3_СВ_штори_Fiberglass.pdf 18.09.2024 11:44
- 3_Цінова пропозиція.pdf 18.09.2024 11:44
- 5.4_СВ_тканина_Fiberglass.pdf 18.09.2024 11:44
- 9.3_ПВ_димоутвор._Fiberglass.pdf 18.09.2024 11:44
- Пояснення по суті Скарги.docx 18.09.2024 11:44
- 14_Порівняльна таблиця.pdf 18.09.2024 11:44
- Пояснення по суті Скарги.docx.asice 18.09.2024 11:44
- Пояснення по суті Скарги.pdf 18.09.2024 11:44
- Пояснення по суті Скарги додаткові.docx 23.09.2024 08:27
- Пояснення по суті Скарги додаткові.docx.asice 23.09.2024 08:27
- Пояснення по суті Скарги додаткові.pdf 23.09.2024 08:27
- відхилення.docx 26.09.2024 13:03
- протокол відхилення.docx 26.09.2024 13:03
- Протокол скасув .docx 26.09.2024 13:03
Пункт скарги
Очікувана вартість – 7 010 100,00 грн. без ПДВ.
Статус процедури – відкриті торги з особливостями.
Ідентифікатор закупівлі - UA-2024-07-31-003910-a
Кінцева дата подання пропозицій – 02 вересня 2024 р. о 18:00 року.
Відповідно до Протоколу № 3 - 10/09-24 щодо прийняття рішення уповноваженою особою регіональної філії «Придніпровська залізниця» АТ «Укрзалізниця» від 10.09.2024, що опубліковано в системі Prozorro 10.09.2024 року (дата, коли ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНИЙ БУДИНОК ЗГОДА» (надалі – Скаржник) стало відомо про визначення переможця торгів), Замовником Вирішено визначити переможцем торгів учасника фізичну особу-підприємця Голубєва Владислава Олександровича та опублікував повідомлення про намір укласти договір з ФОП Голубєв В.О. (надалі – Переможець).
Кінцевий строк подання скарги, відповідно до діючого законодавства – 15.09.2024 включно.
Скаржник, вивчивши зазначений Протокол не погоджується з таким рішенням Замовника та зазначає про дискримінацію власних інтересів, як учасника, що реально претендує на перемогу в процедурі закупівлі і укладання договору на постачання товару.
Скаржник вважає, що Замовник визначив Переможця з порушеннями чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, адже тендерна пропозиція Переможця є такою, яка не відповідає тендерній документації, положенням чинного законодавства України в сфері публічних закупівель.
Детально проаналізувавши тендерну пропозицію переможця на предмет відповідності її вимогам тендерної документації Замовника, Скаржник зазначає про таке.
Тендерна пропозиція Переможця ФОП Голубєва В.О. підлягає відхиленню з підстав невідповідності її умовам тендерної документації. Причинами для відхилення є:
І. Відповідно до п. 3.1, р.3 ТД Замовника, вимагається:
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).;
Відповідно до п 3.6., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
У Додатку до ТД встановлено наступні вимоги.
Додаток 1
до тендерної
документації
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів
узагальнена назва предмету закупівлі
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ поз. Найменування товару
або еквівалент*
Код ресурсу
(код МТР УЗ)
Посилання на нормативно- технічний документ
або еквівалент** Одиниця виміру Кількість
1 Штора сонцезахисна (широка) 7522570 Додаток А шт 782
2 Штора сонцезахисна (вузька) 7522580 Додаток А шт 158
Технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж зазначені в тендерній документації, тобто технічні параметри та характеристики продукції, що пропонується до постачання, повинні бути не нижчими ніж задані замовником.
Додаток А
Штори сонцезахисні ролетні або еквівалент
Показники горючості повинні відповідати вимогам наведеним у таблиці 1.
Таблиця1.
Найменування показника Значення Нормативний документ
Група горючості Негорючий або важкогорючий матеріал ДСТУ 8829:2019 п.6.1.2,
ДСТУ 4049:2001 п.6,
ДСТУ4493:2005 п.9.1,
ЦУО-0039 п.4
Індекс поширення полум’я по поверхні Такий, що не поширює або повільно поширює полум'я (індекс від 0 до 20 включно) ДСТУ 8829:2019 п.6.15,
ДСТУ 4049:2001 п.6,
ДСТУ4493:2005 п.9.1,
ЦУО-0039 п.4
Коефіцієнт димоутворювальної здатності З малою або помірною димоутворюючою здатністю (не більше 1000 м2/кг) ДСТУ 8829:2019 п.6.14,
ДСТУ 4049:2001 п.6,
ДСТУ4493:2005 п.9.1,
ЦУО-0039 п.4
Токсичність продуктів горіння Мало- або помірно небезпечний матеріал. ДСТУ 8829:2019 п.6.16,
ДСТУ 4049:2001 п.6,
ДСТУ4493:2005 п.9.1,
ЦУО-0039 п.4
Додаток 2
до тендерної
документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
1. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності екологічним чи іншим характеристикам установленим у тендерній документації, пропонованих учасником товарів, послуг чи робіт
3. Надання правових документів щодо виготовлення та походження, постачання продукції 3.2 Для неметалевої продукції/матеріалів, які застосовані у конструкціях рухомого складу учасник повинен надати:
- копії документів про відповідність нормам пожежної безпеки, видані органами оцінки відповідності на бланках за формою, встановленою органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації, який видав документ про відповідність та чинні до закінчення строку поставки продукції;
- копії протоколів випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки.
Скаржник звертався до замовника щодо роз’яснення вимог Тендерної документації, а саме:
Відповідність нормам пожежної безпеки
Дата подання: 27 серпня 2024 11:51
Дата відповіді: 30 серпня 2024 15:12
Чи ототожнює замовник поняття «відповідності нормам пожежної безпеки», «випробувань продукції щодо визначення показників пожежної безпеки» поняттю «Показники горючості» відповідно до таблиці 1 додатку А до ТД?
Відповідь: «Шановний учаснику, ознайомившись з Вашою вимогою повідомляємо
наступне, показники запропонованої учасниками продукції повинні бути не
гірші за показники що зазначені в Додатку А, і документально мають
підтверджуватись відповідно до вимог тендерної документації. Дякуємо за
звернення
Зважаючи на надані роз’яснення Замовником показники горючості наведені в таблиці 1 Додатку А мають бути підтвердження відповідними документами у складі тендерної пропозиції, зокрема протоколами та сертифікатами відповідності.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься:
• Сертифікат відповідності UA.1О175.CC.045-24 з терміном дії 08.04.2024 -07.04.2026 р. на тканину Vista для виготовлення ролетних штор пасажирських вагонів на 2 сторінці якого зазначено, що вказана тканина за класифікацією за показниками пожежної небезпеки має високу димоутворювальну здатність, що не відповідає вимогам ТД.
• Сертифікат відповідності UA.1О175.CC.047-24 з терміном дії 08.04.2024 -07.04.2026 р. на тканину Fiberglass для виготовлення ролетних штор пасажирських вагонів на 2 сторінці якого зазначено, що вказана тканина за класифікацією за показниками пожежної небезпеки має високу димоутворювальну здатність, що не відповідає вимогам ТД
• Протокол № 12/КД-24 від 05.08.2024 р.випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення згідно ДСТУ 8829:2019 п. 7.19 тканини Vista відповідно до якого матеріал класифіковано як матеріал з високою димоутворювальною здатністю.
• Протокол № 65/1-2024 від 03.04.2024 р. сертифікаційних випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення згідно п. 7.19 ДСТУ 8829:2019 ролетних штор з тканини Vista відповідно до якого зразки класифіковано як матеріал з високою димоутворювальною здатністю.
• Протокол № 61/1-2024 від 03.04.2024 р. сертифікаційних випробувань з визначення коефіцієнта димоутворення згідно п. 7.19 ДСТУ 8829:2019 ролетних штор з тканини Fiberglass відповідно до якого зразки класифіковано як матеріал з високою димоутворювальною здатністю.
Отже запропонований до постачання товар не відповідає вимогам ТД оскільки має високу димоутворювальну здатність в той час коли умовами ТД вимагалось з малою або помірною димоутворюючою здатністю.
-
Назва доказу:
Протокол випробувань
-
Повʼязаний документ:
9.7.2_ПВ_димоутвор._Vista.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол випробувань
-
Повʼязаний документ:
9.7.1_ПВ_димоутвор._Vista.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокол випробувань
-
Повʼязаний документ:
9.3_ПВ_димоутвор._Fiberglass.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності
-
Повʼязаний документ:
5.4_СВ_тканина_Fiberglass.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат відповідності
-
Повʼязаний документ:
5.2_СВ_тканина_Vista.pdf
-
Прийняти скаргу до розгляду. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2024-07-31-003910-a за предметом «Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів? код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» в частині визначення Переможця процедури закупівлі ФОП ГОЛУБЄВ В.О. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця закупівлі у відкритих торгах з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2024-07-31-003910-a, предмет закупівлі «Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів? код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» ФОП ГОЛУБЄВ В.О., визнати його пропозицію такою, що не відповідає вимогам ТД та відхилити її.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційному (кваліфікаційним) критерію (критеріям) (у разі його (їх) встановлення), наявність/відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, та шляхом завантаження необхідних документів та / або інформації, що вимагаються замовником у тендерній документації згідно з Додатком 2 до тендерної документації.
Учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Завантажені учасником документи згідно з Додатком 2 до тендерної документації після завершення кінцевого строку подання пропозицій не приймаються до розгляду замовником (крім випадків виправлення виявлених замовником невідповідностей на виконання вимоги замовника про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель).;
Відповідно до п 3.6., р. 3 ТД Замовника, вимагається:
Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановлених замовником та зазначених у Додатку 1 та пункті 1 Додатку 2 до тендерної документації.
У Додатку до ТД встановлено наступні вимоги.
Додаток 1
до тендерної
документації
Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів
узагальнена назва предмету закупівлі
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ
№ поз. Найменування товару
або еквівалент*
Код ресурсу
(код МТР УЗ)
Посилання на нормативно- технічний документ
або еквівалент** Одиниця виміру Кількість
1 Штора сонцезахисна (широка) 7522570 Додаток А шт 782
2 Штора сонцезахисна (вузька) 7522580 Додаток А шт 158
Технічні параметри та характеристики еквіваленту повинні відповідати вимогам, зазначеним в тендерній документації або мати не гірші технічні параметри та характеристики, ніж зазначені в тендерній документації, тобто технічні параметри та характеристики продукції, що пропонується до постачання, повинні бути не нижчими ніж задані замовником.
Додаток А
Штори сонцезахисні ролетні або еквівалент
Гарантійні зобов’язання: Гарантійний термін зберігання не менше 12 місяців від дати отримання кінцевим споживачем. Гарантійний термін експлуатації не менше 36 місяців від дати введення в експлуатацію.
Додаток 2
до тендерної
документації
Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції
2. Документальне підтвердження відповідності технічним, якісним, кількісним, та іншим вимогам предмета закупівлі:
№ п/п Типи документів або даних Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності екологічним чи іншим характеристикам установленим у тендерній документації, пропонованих учасником товарів, послуг чи робіт
2. Документи що до підтвердження виконання заданих вимог на продукцію 2.2 Якщо продукція виготовляється за ТУ, або технічним завданням (далі – ТЗ) необхідно надати повну скановану копію ТУ (або ТЗ) на виготовлення даної продукції.
Скановані копії ТУ (ТЗ), а також зміни до них, що надаються учасником, повинні бути діючими на момент подання пропозиції учасником.
Якщо виробник продукції, яка пропонується до постачання учасником, не є власником ТУ (ТЗ) на виготовлення вказаної продукції, необхідно надати скановану копію документу (договору, листа-підтвердження, тощо) власника (власників) ТУ (ТЗ), завіреного підписом та печаткою (за наявності) власника/власників про передачу повноважень на використання даного ТУ (ТЗ) виробнику, продукція якого пропонується до постачання учасником.
ТУ повинні бути розроблені оформлені відповідно до вимог
ГОСТ 2.114-95 або СОУ КЗПС 74.9-02568182-003:2016, а ТЗ – відповідно до ДСТУ 3974-2000.
ТУ або нормативний документ іноземного походження, за яким виготовляється продукція, повинен містити розділи та інформацію відповідно до розділу 4 ГОСТ 2.114-95.
2.4 На кожен вид продукції надати скановані зразки документів виробника, що підтверджують якість та походження продукції, запропонованої до постачання (паспорт та/або сертифікат якості тощо).
Зразки документів виробника рекомендовано надавати з позначкою «Зразок». Документи з якості надаються ще раз учасником, якого визначено переможцем процедури закупівлі, з кожною партією продукції, що постачається.
Умовами ТД встановлено, що . Гарантійний термін експлуатації не менше 36 місяців від дати введення в експлуатацію.
У складі тендерної пропозиції Переможця міститься:
• ТУ У 25.7-34745822-003:2023 «Системи світлозахисні. Технічні умови.» відповідно до п.9.2 яких гарантійний строк експлуатування систем світлозахисних ролет SPR – 24 місяці з дати введення в експлуатування
Зважаючи на зазначене вище запропонований до постачання товар має гарантійний строк експлуатації на 12 місяців менше ніж вимагається умовами ТД. Пропозиція переможця не відповідає вимогам ТД та має бути відхилена.
Визнаючи Переможцем тендерну пропозицію, що не відповідає встановленим вимогам ТД, Замовник порушує вимоги ЗУ «Про Публічні закупівлі» та наші права.
На підставі викладеного, керуючись положеннями ЗУ «Про Публічні закупівлі» та Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
-
Назва доказу:
Технічні умови
-
Повʼязаний документ:
7_ТУ.pdf
-
Прийняти скаргу до розгляду. Встановити порушення Замовником процедури закупівлі за номером UA-2024-07-31-003910-a за предметом «Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів? код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» в частині визначення Переможця процедури закупівлі ФОП ГОЛУБЄВ В.О. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення Переможця закупівлі у відкритих торгах з особливостями за ідентифікатором закупівлі UA-2024-07-31-003910-a, предмет закупівлі «Штори сонцезахисні подвійні до пасажирських вагонів? код за ДК 021:2015 – 34630000-2 Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху» ФОП ГОЛУБЄВ В.О., визнати його пропозицію такою, що не відповідає вимогам ТД та відхилити її.