-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління відходами (послуги з управління медичними відходами - 90524400-0; послуги з управління небезпечними відходами - 90524400-0), код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
328 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 640.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 640.00 UAH
Період оскарження:
31.07.2024 10:24 - 23.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
b129f84fabe94948bafa155af5b2c1cd
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-31-001485-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- д 1.docx 02.08.2024 19:48
- д 2.docx 02.08.2024 19:48
- д 4.docx 02.08.2024 19:48
- Скарга текст.docx 02.08.2024 19:48
- д_3.docx 02.08.2024 19:48
- Докази.pdf 02.08.2024 19:48
- Скарга.pdf.p7s 02.08.2024 19:48
- Скарга.pdf 02.08.2024 19:48
- ТД.docx 02.08.2024 19:48
- sign.p7s 02.08.2024 19:49
- рішення від 06.08.2024 № 13321.pdf 06.08.2024 17:29
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2024 № 13786.pdf 15.08.2024 12:45
- рішення від 14.08.2024 № 13786.pdf 19.08.2024 12:01
- Інформація по суті скарги на запит_АМКУ.docx 08.08.2024 15:14
- Інформація щодо проведення ПЗ..PDF 08.08.2024 15:14
- Протокол 214 від 20.08.2024р.+перелік змін.PDF 20.08.2024 13:04
- д 1 нова редакція.docx 20.08.2024 13:04
- д 4 нова редакція.docx 20.08.2024 13:04
- д 2 нова редакція.docx 20.08.2024 13:04
- ПРОТОКОЛ зміни в ТД і Оголошення-214.docx 20.08.2024 13:04
- д_3 нова редакція.docx 20.08.2024 13:04
- ПЕРЕЛІК ЗМІН.docx 20.08.2024 13:04
- ТД нова редакція.docx 20.08.2024 13:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2024 22:48
Дата розгляду скарги:
14.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2024 17:30
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2024 12:01
Дата виконання рішення Замовником:
20.08.2024 13:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 14.08.2024р. № 13786-р/пк-пз виконано замовником в повному обсязі - внесено зміни в тендерну документацію.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e072ef397fa74f2eb7efc6767c9ceb87
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
31.07.2024року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №13" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «Послуги з управління відходами (послуги з управління медичними відходами - 90524400-0; послуги з управління небезпечними відходами - 90524400-0), код згідно ДК 021:2015 Єдиний закупівельний словник 90520000-8 - Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» з очікуваною вартістю 328 000 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої Протокольним рішенням Уповноваженої особи 31 липня 2024р. №204 ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-31-001485-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а сааме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1 Пункт 4.5. ДОДАТКУ 1
до тендерної документації 4.5. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про номер та дату наказу Державної служби України з безпеки на транспорті (або іншого уповноваженого органу) про видачу на ім’я учасника ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом. Відповідно до п.47 Особливостей У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Згідно умов тендерної документації Замовник не передбачає можливості залучення субпідрядника /співвиконавця, що є дискримінаційною умовою по відношенню до Скаржника. Оскільки Замовник вимагає що саме Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів.
Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначених вимоги в тендерній документації та саме чому виключно саме у учасника має бути дозвільний документ на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті та саме учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі та повинна враховувати можливість подання зазначений документів субпідрядника/співвиконавця який має право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги.Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вище наведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
В умовах тендерної документації по Процедурі закупівлі, затвердженої Протокольним рішенням Уповноваженої особи 31 липня 2024р. №204 ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-31-001485-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а сааме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1 Пункт 4.5. ДОДАТКУ 1
до тендерної документації 4.5. Достовірна інформація у вигляді довідки довільної форми, у якій зазначити дані про номер та дату наказу Державної служби України з безпеки на транспорті (або іншого уповноваженого органу) про видачу на ім’я учасника ліцензії на провадження господарської діяльності з перевезення небезпечних відходів автомобільним транспортом. Відповідно до п.47 Особливостей У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Згідно умов тендерної документації Замовник не передбачає можливості залучення субпідрядника /співвиконавця, що є дискримінаційною умовою по відношенню до Скаржника. Оскільки Замовник вимагає що саме Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів.
Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначених вимоги в тендерній документації та саме чому виключно саме у учасника має бути дозвільний документ на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті та саме учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі та повинна враховувати можливість подання зазначений документів субпідрядника/співвиконавця який має право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги.Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вище наведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
Докази.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації