• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилети)

Завершена

900 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 500.00 UAH
Період оскарження: 30.07.2024 16:21 - 04.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 1e41566a44d94abeb5391d6cdafcf77c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-30-008757-a.c1
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АРМСЕЙФ» згідно протоколу уповноваженої особи № 235 від 13.08.2024 року та з рішенням про визначення переможцем ТОВ «МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО» (рішення уповноваженої особи № 239 від від 14.08.2024 р.)
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 29.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 20.08.2024 16:40
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 03.09.2024 12:27
Дата виконання рішення Замовником: 03.09.2024 21:34
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 29.08.2024 №14536-р/пк-пз рішення про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю "АРМСЕЙФ" (код ЄДРПОУ: 45260990) та рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО" (код ЄДРПОУ: 16300840) переможцем за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилети)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-30-008757-a скасовані. Закупівлю відновлено на етап кваліфікації.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМСЕЙФ", Діана Мороз 380970335727 info.armsafe@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3c3b7e52d1854b07bf6eb7ecb4b9a02f
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АРМСЕЙФ» згідно протоколу уповноваженої особи № 235 від 13.08.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: 30.07.2024 Управління Служби безпеки України в Одеській області (далі — Замовник) на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), було оголошено відкриті торги у порядку, визначеному Особливостями № UA-2024-07-30-008757-a, на закупівлю ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилети) (далі – Закупівля).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 08.08.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі взяли чотири учасники, а саме:
1) ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМСЕЙФ" (далі – Скаржник);
2) ТОВ "МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО".
13.08.2024 згідно протоколу уповноваженої особи № 235 від 13.08.2024 року Замовником відхилено тендерну пропозицію Скаржника. Скаржник не погоджується з даним рішенням та вважає його таким, що порушує законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне.

У протоколі уповноваженої особи № 235 від 13.08.2024 року зазначено, що:
«Під час вивчення наданої цінової пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРМСЕЙФ" виявлено її невідповідність вимогам, які наведені в опублікованій тендерній документації, а саме:
1. У п. 7 Додатку 1 Замовником встановлена вимога надати заповнений проєкт договору про закупівлю у форматі Word.
Учасником надається заповнений проєкт договору, однак:
згідно документів, наданих у складі пропозиції (Тендерна пропозиція. Довідка з детальним описом товару), учасником пропонується до постачання товар «Бронежилети SAFEGUARD зовнішнього носіння типу В класу захисту 3».
Натомість у заповненому проєкті договору вказано у специфікації іншу назву товару: товар «Бронежилети SAFEGUARD зовнішнього носіння типу В класу захисту» , тобто БЕЗ вказання класу захисту».
Пунктом 7 Таблиці, викладеної у Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати заповнений проєкт договору про закупівлю у форматі Word.
На виконання вимог тендерної документації замовника Скаржником надано у складі тендерної пропозиції заповнений проєкт договору про закупівлю у форматі Word (файл «11. Проєкт договору про закупівлю»), зокрема, заповнену специфікацію у якій зазначено найменування товару: «Бронежилети SAFEGUARD зовнішнього носіння типу В класу захисту».
Окрім цього, на виконання пункту 1 Таблиці, викладеної у Додатку 1 до тендерної документації, Скаржником у складі тендерної пропозиції надано «Тендерну пропозицію» (файл «1. Тендерна пропозиція.pdf») у якій зазначено найменування товару «Бронежилети SAFEGUARD зовнішнього носіння типу В класу захисту 3».
Пунктом 2 Переліку формальних помилок, затвердженим наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 року № 710 визначено, що помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі є формальною помилкою.
Пунктом 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено, що допущення учасниками формальних (несуттєвих) помилок не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – такі технічні помилки та описки:

Помилка, зроблена учасником процедури закупівлі під час оформлення тексту документа/унесення інформації в окремі поля електронної форми тендерної пропозиції (у тому числі комп'ютерна коректура, заміна літери (літер) та/або цифри (цифр), переставлення літер (цифр) місцями, пропуск літер (цифр), повторення слів, немає пропуску між словами, заокруглення числа), що не впливає на ціну тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та не призводить до її спотворення та/або не стосується характеристики предмета закупівлі, кваліфікаційних критеріїв до учасника процедури закупівлі.
….
Враховуючи викладене вище Скаржником допущено формальну помилку, а саме пропущено цифру 3, що ніяким чином не впливає на зміст тендерної пропозиції. Також пунктом 43 Особливостей встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зазначена у протоколі відхилення уповноваженої особи невідповідність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, так як назвою товару є бронежилет, модель товару – SAFEGUARD, зміни предмета закупівлі, а також зміна запропонованого Скаржником товару відсутня, адже учасником у складі тендерної пропозиції надані документи, які підтверджують відповідність запропонованого товару технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі:
 Технічна специфікація (файл “12. Технічна специфікація.pdf”);
 Довідка з детальним описом товару (Бронежилети зовнішнього носіння типу В класу захисту 3) (файл 13. “Довідка з детальним описом товару.pdf”);
 Гарантійний лист № 19 від 05.08.2024 (файл “14. Гарантійний лист.pdf”);
 Протокол випробувань на запропонований товар, який підтверджує технічні та кількісні характеристики предмету закупівлі (файл «15.1. Протокол на бронежилет 3 клас.pdf»);
 Гарантійний лист № 20 від 05.08.2024 (файл «16. Гарантійний лист.pdf»).

Отже, замовником безпідставно та з порушенням чинного законодавства з публічних закупівель відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: d711fdc7622045d6b0b92ed0105f3127
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АРМСЕЙФ» згідно протоколу уповноваженої особи № 235 від 13.08.2024 року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про відхилення тендерної пропозиції Скаржника з огляду на наступне.
У протоколі уповноваженої особи № 235 від 13.08.2024 року зазначено, що:
«Згідно пунктів 3,5 переліку документів, які Учасник повинен надати для підтвердження відповідності Товару технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі додатку 3 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога надати:
- Копію протоколу випробувань, виданого у 2024 році Учаснику незалежною випробувальною лабораторією, яка акредитована національним органом України з акредитації на проведення зазначених випробувань. У протоколі випробувань має міститись інформація щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», а також вимогам щодо відповідності класу захисту визначеним у пункті 3 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації.
- Копію протоколу вимірювань площі захисту захисних елементів бронежилета, виданого у 2024 році Учаснику незалежною випробувальною лабораторією, яка акредитована національним органом України з акредитації на проведення зазначених випробувань. У протоколі випробувань має міститись інформація щодо відповідності товару вимогам пункту 4 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації, зокрема «площі захисту бронежилета».
Згідно документів, наданих у складі пропозиції, учасником пропонується до постачання товар «Бронежилети SAFEGUARD зовнішнього носіння типу В класу захисту 3» (тендерна пропозиція, довідка з детальним описом товару).
Однак, у складі пропозиції надано Протокол на товар «Бронежилет SAFEGUARD»…
Інформації, що цей протокол стосується саме Бронежилету SAFEGUARD зовнішнього носіння типу В, немає».
Пунктами 3 та 5 Додатку № 3 до тендерної документації зазначено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати:
 Копію протоколу випробувань, виданого у 2024 році Учаснику незалежною випробувальною лабораторією, яка акредитована національним органом України з акредитації на проведення зазначених випробувань. У протоколі випробувань має міститись інформація щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», а також вимогам щодо відповідності класу захисту визначеним у пункті 3 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації.
 Копію протоколу вимірювань площі захисту захисних елементів бронежилета, виданого у 2024 році Учаснику незалежною випробувальною лабораторією, яка акредитована національним органом України з акредитації на проведення зазначених випробувань. У протоколі випробувань має міститись інформація щодо відповідності товару вимогам пункту 4 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації, зокрема «площі захисту бронежилета».
На виконання пункту 3 Додатку № 3 до тендерної документації Скаржником надано у складі тендерної документації Протокол № 4852/2024 від 02.08.2024 р.
Пунктом 3 Технічних характеристик до предмету закупівлі, який викладений Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що:
3.1. У проекції жорстких захисних елементів базової захисної структури бронежилету (передня та спинна частини) бронежилет повинен відповідати 3-му класу захисту (за ДСТУ 8782:2018);
3.2. Бронежилет (всі захисні елементи) повинен відповідати визначеному класу захисту, що наведені в пункті 3.1 цих Технічних характеристик із застосуванням стандартизованих методів випробувань за ДСТУ 8788:2019 за нормальних кліматичних умов, а саме температура навколишнього середовища (25±10) С°, відносна вологість повітря: (45 – 80) %, та атмосферного тиску від 84,0 кПа до 106 кПа, (від 630 мм. рт. ст. до 800 мм. рт. ст.).
Так, у пункті 6.1.1. зазначеного Протоколу визначено, що Зразок № 338 бронежилет SAFEGUARD (виріб № l, партія № 13, жорсткі бронелементи для захисту грудей та спини завтовшки 33 мм кожна (багатошаровий надвисокомолекулярний поліетилен (НВМПЕ), розмір кожного (250×300) мм, площа кожного 7,126 дм2, загальна площа захисних елементів 14,252 дм2, маса бронеелемента для захисту грудей 1,736 кг, маса бронелемента для захисту спини 1,728 кг, маса зразка бронежилета 4,636 кг) виробництва ТОВ «АРМСЕЙФ» (04123, м. Київ, вул. Світлицького, буд. 35, нежитлове приміщення, 27/5; код ЄДРПОУ 45260990), витримали обстріл кулею калібру 5,45×39 мм із сталевим нетермозміцненим осердям у сталевій (біметалевій) оболонці набою 7Н6 (автомат АК-74) та обстріл кулею калібру 7,62×39 мм зі сталевим нетермозміцненим осердям у сталевій (біметалевій) оболонці набою 57-Н-231 (автомат АКМ) згідно з вимогами табл. 1, пп. 6.1.2 (за нормальних умов експлуатування), 7.1.1 ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови. Зміна № 1 щодо 3 класу захисту, максимальна глибина позаперешкодної деформації - 18,0 мм.
Отже, протокол випробування № 4852/2024 від 02.08.2024 р. підтверджує:
 відповідність 3-му класу захисту (за ДСТУ 8782:2018) жорстких захисних елементів базової захисної структури бронежилету (передня та спинна частини);
 відповідність бронежилету (всі захисні елементи) 3-му класу захисту (за ДСТУ 8782:2018) із застосуванням стандартизованих методів випробувань за ДСТУ 8788:2019 за нормальних кліматичних умов, а саме температура навколишнього середовища (25±10) С°, відносна вологість повітря: (45 – 80) %, та атмосферного тиску від 84,0 кПа до 106 кПа, (від 630 мм. рт. ст. до 800 мм. рт. ст.).
Пунктом 4 Технічних характеристик до предмету закупівлі, який викладений Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що:
 Маса бронежилету (сукупна маса всіх складових частин та додаткових елементів) не повинна перевищувати 5,0 +/-0,5 кг.
 Площа захисту бронежилету повинна бути:
– по 3-ому класу захисту – не менше 15,0 дм2 +/- 5% (жорсткі бронеелементи передньої та спинної частини).
Так, у пункті 6.1.1. зазначеного Протоколу визначено, що Зразок № 338 бронежилет SAFEGUARD (виріб № l, партія № 13, жорсткі бронелементи для захисту грудей та спини завтовшки 33 мм кожна (багатошаровий надвисокомолекулярний поліетилен (НВМПЕ), розмір кожного (250×300) мм, площа кожного 7,126 дм2, загальна площа захисних елементів 14,252 дм2, маса бронеелемента для захисту грудей 1,736 кг, маса бронелемента для захисту спини 1,728 кг, маса зразка бронежилета 4,636 кг) виробництва ТОВ «АРМСЕЙФ» (04123, м. Київ, вул. Світлицького, буд. 35, нежитлове приміщення, 27/5; код ЄДРПОУ 45260990), витримали обстріл кулею калібру 5,45×39 мм із сталевим нетермозміцненим осердям у сталевій (біметалевій) оболонці набою 7Н6 (автомат АК-74) та обстріл кулею калібру 7,62×39 мм зі сталевим нетермозміцненим осердям у сталевій (біметалевій) оболонці набою 57-Н-231 (автомат АКМ) згідно з вимогами табл. 1, пп. 6.1.2 (за нормальних умов експлуатування), 7.1.1 ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови. Зміна № 1 щодо 3 класу захисту, максимальна глибина позаперешкодної деформації - 18,0 мм.
Отже, протокол випробування № 4852/2024 від 02.08.2024 р. підтверджує, що:
 Маса бронежилету (сукупна маса всіх складових частин та додаткових елементів) не перевищує 5,0 +/-0,5 кг;
 Площа захисту бронежилету по 3-ому класу захисту є не меншою ніж 15,0 дм2 +/- 5% (жорсткі бронеелементи передньої та спинної частини).
Що ж стосується твердження Замовника щодо відсутності інформації про зовнішнє носіння типу В повідомляємо наступне.
Згідно пункту 5.1.2 ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови» бронежилети згідно з конструктивним виконанням умовно поділяють на три типи:
тип А — м'які (гнучкі) бронежилети із захисною структурою на основі спеціальних тканин або нетканих матеріалів;
тип Б — напівжорсткі бронежилети з базовою захисною структурою на основі спеціальних тканин або нетканих матеріалів з додатковими жорсткими захисними елементами;
тип В — жорсткі бронежилети із захисною структурою на основі жорстких захисних елементів.
Згідно Технічних характеристик до предмету закупівлі, які викладені Додатку 3 до тендерної документації жорсткими захисними елементами є бронеплити виготовлені з матеріалів на основі надвисокомолекулярного (балістичного) поліетилену. Товщина не менше 20 мм, відповідність яких підтверджено Скаржником у протоколі випробування № 4852/2024 від 02.08.2024 р.
Отже, протокол випробування № 4852/2024 від 02.08.2024 р. підтверджує, що бронежилет SAFEGUARD є типу В та відповідає йому. А тому тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації та твердження Замовника не відповідають дійсності. Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника.
Окрім цього, замовником у протоколі уповноваженої особи № 80 від 18.07.2024 року зазначено, що:
«Також, відповідно до технічних вимог ТД: п. 8 Додатку 3 до ТД «Бирка виробів повинна мати білий колір. Написи на бирці повинні мати чорний колір.», що підтверджено Учасником у документі «детальний опис товару» на запропонований товар «Бронежилети SAFEGUARD зовнішнього носіння типу В класу захисту 3» (№ 18 від 05.08.2024).
Однак, на аркуші 5 Протоколу (Додаток №1) наведено фото маркування наданого зразка на випробування, з якого вбачається, що бирка чорного кольору з написами білого кольору…
Оскільки учасником було запропоновано товар «Бронежилети SAFEGUARD зовнішнього носіння типу В класу захисту 3» , у якому «Бирка виробів має білий колір. Написи на бирці мають чорний колір», то протокол №4852/2024 надано на ІНШИЙ ТОВАР – «Бронежилет SAFEGUARD» з биркою чорного кольору з білими написами».
Проте, тендерною документацією, в тому числі Технічні характеристики до предмету закупівлі, які викладені у Додатку 3 до тендерної документації не містили окремих вимог щодо підтвердження відповідності маркування, зокрема кольору бирки та кольору напису. А отже не може бути предметом розгляду, так як пунктом 41 Особливостей визначено, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Частиною дев’ятою статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій/пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації/оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною.
Окрім цього, технічні характеристики до предмету закупівлі, які викладені Додатку 3 до тендерної документації містили вимоги виключно щодо підтвердження Протоколом випробування вимог пунктів 3 та 5 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме:
 Копію протоколу випробувань, виданого у 2024 році Учаснику незалежною випробувальною лабораторією, яка акредитована національним органом України з акредитації на проведення зазначених випробувань. У протоколі випробувань має міститись інформація щодо відповідності товару вимогам ДСТУ 8782:2018 «Засоби індивідуального захисту. Бронежилети. Класифікація. Загальні технічні умови», а також вимогам щодо відповідності класу захисту визначеним у пункті 3 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації.
 Копію протоколу вимірювань площі захисту захисних елементів бронежилета, виданого у 2024 році Учаснику незалежною випробувальною лабораторією, яка акредитована національним органом України з акредитації на проведення зазначених випробувань. У протоколі випробувань має міститись інформація щодо відповідності товару вимогам пункту 4 Технічних характеристик до предмету закупівлі Додатку 3 до Документації, зокрема «площі захисту бронежилета».
Наведені вимоги підтверджуються протоколом випробування № 4852/2024 від 02.08.2024 р., про що зазначено вище.
Враховуючи викладене вище тендерну пропозицію Скаржника відхилено безпідставно та з порушенням вимог чинного законодавства з публічних закупівель.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 76e4009ebaa044c494822a848efeeeb6
Заголовок пункту скарги: Скаржник не погоджується з рішенням про визначення переможцем ТОВ «МАТЕРІАЛОЗНАВСТВО» (рішення уповноваженої особи № 239 від від 14.08.2024 р.)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Пунктом 1 Додатку № 3 до тендерної документації визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції має надати довідку з детальним описом запропонованого Товару в довільній формі, із зазначенням в ній суб’єкта господарювання (підприємство, установа, організація), який є виробником запропонованого Товару, та його ідентифікаційного коду.
Переможцем у складі тендерної пропозиції надано Довідку № 62/7 від 31.07.2024 р., яка не містить інформацію про:
 запропонований товар, а саме: «Бронежилети зовнішнього носіння типу В класу захисту 3 «Ескорт 3»», про який зазначено переможцем у тендерній пропозиції № 62 від 31.07.2024 року (файл «1. пропозиція.pdf») та «Бронежилети «Ескорт 3»» протоколі випробування № 4855/2024 від 06.08.2024 р. (файл «ПротоколЕскорт3.pdf»);
 суб’єкта господарювання (підприємство, установа, організація), який є виробником запропонованого Товару;
 ідентифікаційний код суб’єкта господарювання (підприємство, установа, організація), який є виробником запропонованого Товару.
Водночас 13.08.2024 Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, у якому зазначено:
«1. Відповідно до пп.7 пункту 2 Додатку 1.2. Замовником встановлена вимога надати: Копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців). Невідповідність: Учасником не надано вказаний документ. Вимога: Надати Копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців). 2. Згідно пункту 1 переліку документів, які Учасник повинен надати для підтвердження відповідності Товару технічним, якісним, кількісним характеристикам предмета закупівлі додатку 3 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога надати: - Довідку з детальним описом запропонованого Товару в довільній формі, із зазначенням в ній суб’єкта господарювання (підприємство, установа, організація), який є виробником запропонованого Товару, та його ідентифікаційного коду. Невідповідність: Учасником надало лист (Вих. № 62/7 від 31.07.2024р.) з детальним описом товару, однак у листі прямо не передбачено, хто саме є виробником запропонованого товару. Вимога: Надати довідку з детальним описом запропонованого Товару в довільній формі, із зазначенням в ній суб’єкта господарювання (підприємство, установа, організація), який є виробником запропонованого Товару, та його ідентифікаційного коду.».
Проте, пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто не може бути невідповідністю відсутність інформації про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, який пропонується учасником.
Аналогічної позиції дотримується Орган оскарження у рішенні від 16.07.2024 № 12249, закупівля № UA-2024-06-19-011112-a:
«в таблиці, наданої Переможцем у складі Пропозиції технічної специфікації відсутня інформація про найменування виробника запропонованого до постачання товару. Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 44 Особливостей».
Окрім зазначеного Переможцем під час виправлення невідповідностей змінено предмет закупівлі, зокрема назву запропонованого товару, так як у Довідці № 62/7 від 31.07.2024 р. найменування товару зазначено переможцем «Бронежилети зовнішнього носіння типу В класу захисту 3», а у довідці № 62/7 від 13.08.2024 р. переможцем зазначено «Бронежилети зовнішнього носіння типу В класу захисту 3 «Ескорт 3»», що є підставою для відхилення тендерної пропозиції Переможця.
Враховуючи викладене вище тендерна пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей та підлягає відхиленню у відповідності до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Але замовник замість відхилення тендерної пропозиції Переможця, визначив його переможцем процедури закупівлі.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір