-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень
Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень
Завершена
1 858 100.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 581.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 581.00 UAH
Період оскарження:
30.07.2024 16:16 - 24.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Номер:
81532bbff9e54bcaad668eb187bfbb31
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-30-008399-a.c1
Назва:
СКАРГА про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 7. ліцензійніі умови.docx 05.08.2024 22:06
- 2,3,4. зу.docx 05.08.2024 22:06
- 1. Аналогічні договори.pdf 05.08.2024 22:06
- 2,3,4. постанова.docx 05.08.2024 22:06
- 5. Свідоцтва охоронці.pdf 05.08.2024 22:06
- 6. Договір оренди авто.pdf 05.08.2024 22:06
- Скарга.pdf 05.08.2024 22:06
- 4. зу поліція.docx 05.08.2024 22:06
- 5. рішення від 11.03.2024 №4413.pdf 05.08.2024 22:06
- Скарга ред 4.docx 05.08.2024 22:06
- 3,4 Тендерна документація.docx 05.08.2024 22:06
- sign.p7s 05.08.2024 22:09
- рішення від 07.08.2024 № 13384.pdf 07.08.2024 15:36
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2024 № 13761.pdf 15.08.2024 11:55
- рішення від 14.08.2024 № 13761.pdf 19.08.2024 11:35
- Пояснення по суті скарги.pdf 09.08.2024 14:51
- Пояснення по суті скарги.docx 09.08.2024 14:51
- Повідомлення.pdf 09.08.2024 14:54
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.08.2024 22:27
Дата розгляду скарги:
14.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
07.08.2024 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2024 11:36
Дата виконання рішення Замовником:
22.08.2024 15:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 13761-р/пк-пз від 14.08.2024 р., керуючись вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), замовником внесено відповідні зміни до тендерної документації. Зміни до тендерної документації оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до вимог Закону та Особливостей.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c4db0f708cd344c6869688a08cee5dc3
Заголовок пункту скарги:
П. 1 додатку 1 до тендерної документації: вимоги щодо аналогічних договорів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 1 додатку 1 до тендерної документації: 1.1. На підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник процедури закупівлі має надати у складі своєї тендерної пропозиції довідку за формою 1 з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) (не менше одного договору).
Форма 1
Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ Найменування замовника за договором Номер та дата договору Сума та обсяг Договору
Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів) з усіма додатками до нього (них).
1.2. Учасники надають інформацію та документи у відповідності до одного з наступних варіантів:
1.2.1. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Сума договору повинна бути не менше очікуваної вартості даної закупівлі, а його виконання на момент подання пропозиції повинно складати 100% від суми такого аналогічного договору. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково на підтвердження виконання договору учасники зобов’язані надати документи, що підтверджують факт виконання договору/-ів у повному обсязі, а саме: видаткові накладні, акти прийому-передачі та/або інші документи фінансового характеру, які підтверджують факт виконання договору в повному обсязі, лист-відгук від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору додатково учасники зобов’язані надати пояснення від замовника даного договору щодо причини відсутності опублікованого звіту про виконання договору.
1.2.2. У разі надання аналогічного договору, укладеного із цим же замовником, який здійснює дану процедуру закупівлі, достатньо надати посилання на номер оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу для можливості ідентифікації та самостійного аналізу Замовником результатів виконання робіт (надання послуг) щодо аналогічного договору.
1.2.3. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним виконаний в повному обсязі. Сума договору повинна бути не менше очікуваної вартості даної закупівлі, а його виконання на момент подання пропозиції повинно складати 100% від суми такого аналогічного договору. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
Аналогічним слід вважати договір (договори) за аналогічним предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (для договорів, зазначених вище у підпунктах 1.2.1 та 1.2.2) або надання послуг з охорони майна/приміщень
(для договорів, зазначених вище у підпункті 1.2.3), що укладений (-ні) не раніше 2023 року, який (-і) передбачає (-ють) здійснення послуг на кількості постів не менше, ніж кількість постів, щодо яких здійснюється дана закупівля (13 постів), до переліку наданих послуг обов'язково повинні включатись послуги, викладені в Основних завданнях охорони Додатку 3 до тендерної документації, а період надання послуг повинен становити не менше 3-х місяців поспіль.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації: Основним завданням охорони є:
- ведення спостереження за Об'єктом, прилеглої до нього території особисто та за допомогою системи відеоспостереження;
- забезпечення встановленого на Об'єкті контрольно-перепусткового режиму та припинення, в межах наданих законодавством України повноважень, порушень громадського порядку на Об'єкті;
- недопущення несанкціонованого проникнення сторонніх осіб на територію об'єкта;
- контроль за переміщенням товарно-матеріальних цінностей на/з території Об'єкта охорони;
- здійснення адекватного реагування при виникненні позаштатних ситуацій;
- підтримання громадського порядку на території поста охорони;
- контроль за дотриманням заходів пожежної безпеки на Об'єкті;
- ведення службової документації;
- ведення книги в’їзду-виїзду автотранспорту;
- при виїзді автотранспорту засобу оглядати автомобіль;
- виконання обов’язків у відповідності до Інструкції з охорони Об’єкту;
- здійснення технічно грамотної експлуатації (застосування) приладів охоронної та протипожежної сигналізації, мовного оповіщення, засобів керування освітленням, турнікетів, воріт, засобів гасіння пожежі, іншого обладнання, дотримання встановлених правил пожежної безпеки та вимог санітарно-гігієнічних норм на постах охорони.
Відповідно до п. 4.1 розділ 1 тендерної документації предметом закупівлі є: «Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень» (Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги).
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів №5 від 01.10.2023 року, №6 від 01.11.2023 року, №7 від 01.12.2023 року. Предметом вказаних договорів є послуги з цілодобової фізичної охорони Об’єкту Замовника, а також матеріальних цінностей та охорону громадського порядку протягом 1 календарного місяця.
Вказані договори виконані на суму меншу чим сума закупівлі, а також кількість постів охорони є меншою.
Вимоги про обмеження суми аналогічного договору, обмеження за кількістю постів охорони, занадто деталізоване зазначення послуг в аналогічному договорі розраховані на учасників торгів, в яких наявний саме такий договір до вказаних вимог замовника, що є дискримінаційним для інший учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник може повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Форма 1
Довідка
про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Учасник _________ (зазначається інформація про назву учасника) на виконання вимог тендерної документації замовника надає інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме:
№ Найменування замовника за договором Номер та дата договору Сума та обсяг Договору
Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати копію (-ї) аналогічного (-их) договору (-ів) з усіма додатками до нього (них).
1.2. Учасники надають інформацію та документи у відповідності до одного з наступних варіантів:
1.2.1. У разі надання аналогічного договору, укладеного з замовником в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути опублікований на веб-порталі Уповноваженого органу, бути укладеним і виконаним в повному обсязі. Сума договору повинна бути не менше очікуваної вартості даної закупівлі, а його виконання на момент подання пропозиції повинно складати 100% від суми такого аналогічного договору. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі на веб-порталі Уповноваженого органу повинен бути опублікований звіт про виконання договору. Додатково на підтвердження виконання договору учасники зобов’язані надати документи, що підтверджують факт виконання договору/-ів у повному обсязі, а саме: видаткові накладні, акти прийому-передачі та/або інші документи фінансового характеру, які підтверджують факт виконання договору в повному обсязі, лист-відгук від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами. У разі відсутності опублікованого звіту про виконання договору додатково учасники зобов’язані надати пояснення від замовника даного договору щодо причини відсутності опублікованого звіту про виконання договору.
1.2.2. У разі надання аналогічного договору, укладеного із цим же замовником, який здійснює дану процедуру закупівлі, достатньо надати посилання на номер оголошення на веб-порталі Уповноваженого органу для можливості ідентифікації та самостійного аналізу Замовником результатів виконання робіт (надання послуг) щодо аналогічного договору.
1.2.3. У разі надання аналогічного договору, укладеного із замовником, який не відноситься до замовників в розумінні п. 11 ч. 1 ст. 1 Закону «Про публічні закупівлі» – такий договір повинен бути укладеним і виконаним виконаний в повному обсязі. Сума договору повинна бути не менше очікуваної вартості даної закупівлі, а його виконання на момент подання пропозиції повинно складати 100% від суми такого аналогічного договору. У складі пропозиції обов’язкове надання копії такого договору, листа-відгуку від такого замовника, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно з таким договором, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору. Надані документи повинні відображати повне виконання умов договору сторонами.
Аналогічним слід вважати договір (договори) за аналогічним предметом закупівлі: ДК 021:2015 - 79710000-4 Охоронні послуги (для договорів, зазначених вище у підпунктах 1.2.1 та 1.2.2) або надання послуг з охорони майна/приміщень
(для договорів, зазначених вище у підпункті 1.2.3), що укладений (-ні) не раніше 2023 року, який (-і) передбачає (-ють) здійснення послуг на кількості постів не менше, ніж кількість постів, щодо яких здійснюється дана закупівля (13 постів), до переліку наданих послуг обов'язково повинні включатись послуги, викладені в Основних завданнях охорони Додатку 3 до тендерної документації, а період надання послуг повинен становити не менше 3-х місяців поспіль.
Відповідно до додатку 1 до тендерної документації: Основним завданням охорони є:
- ведення спостереження за Об'єктом, прилеглої до нього території особисто та за допомогою системи відеоспостереження;
- забезпечення встановленого на Об'єкті контрольно-перепусткового режиму та припинення, в межах наданих законодавством України повноважень, порушень громадського порядку на Об'єкті;
- недопущення несанкціонованого проникнення сторонніх осіб на територію об'єкта;
- контроль за переміщенням товарно-матеріальних цінностей на/з території Об'єкта охорони;
- здійснення адекватного реагування при виникненні позаштатних ситуацій;
- підтримання громадського порядку на території поста охорони;
- контроль за дотриманням заходів пожежної безпеки на Об'єкті;
- ведення службової документації;
- ведення книги в’їзду-виїзду автотранспорту;
- при виїзді автотранспорту засобу оглядати автомобіль;
- виконання обов’язків у відповідності до Інструкції з охорони Об’єкту;
- здійснення технічно грамотної експлуатації (застосування) приладів охоронної та протипожежної сигналізації, мовного оповіщення, засобів керування освітленням, турнікетів, воріт, засобів гасіння пожежі, іншого обладнання, дотримання встановлених правил пожежної безпеки та вимог санітарно-гігієнічних норм на постах охорони.
Відповідно до п. 4.1 розділ 1 тендерної документації предметом закупівлі є: «Охорона приміщень та заходи із захисту цих приміщень» (Класифікатор ДК 021:2015: 79710000-4: Охоронні послуги).
У Скаржника наявний досвід виконання аналогічних договорів №5 від 01.10.2023 року, №6 від 01.11.2023 року, №7 від 01.12.2023 року. Предметом вказаних договорів є послуги з цілодобової фізичної охорони Об’єкту Замовника, а також матеріальних цінностей та охорону громадського порядку протягом 1 календарного місяця.
Вказані договори виконані на суму меншу чим сума закупівлі, а також кількість постів охорони є меншою.
Вимоги про обмеження суми аналогічного договору, обмеження за кількістю постів охорони, занадто деталізоване зазначення послуг в аналогічному договорі розраховані на учасників торгів, в яких наявний саме такий договір до вказаних вимог замовника, що є дискримінаційним для інший учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Скаржник може повністю та якісно виконати договір про закупівлю, проте позбавлений можливості взяти участь у закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Аналогічні договори
-
Повʼязаний документ:
1. Аналогічні договори.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
af30b23e25d643178cc4b2cf00a9f05f
Заголовок пункту скарги:
п.2. таблиці у додатку 1 до тендерної документації - щодо суми чистого доходу
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.2. таблиці у додатку 1 до тендерної документації: Для юридичних осіб: копія фінансової звітності за останній звітній період з відміткою органу статистики (або копія квитанції про підтвердження подачі звітності в електронному вигляді):
● балансу підприємства учасника;
● звіту про фінансові результати учасника;
● звіту про рух грошових коштів (у разі наявності);
● декларація (для фізичних осіб).
Надана звітність повинна підтверджувати на кінець звітного періоду чистий дохід, не менше очікуваної вартості даної закупівлі.
Для фізичних осіб-підприємців: копія декларації або іншого документу, відповідно до якого звітується Учасник. Надана звітність повинна підтверджувати наявність господарської діяльності в попередньому звітному періоді.
Вимога про наявність чистого доходу, не менше очікуваної вартості даної закупівлі (1 858 100,00 грн) не узгоджується із нормами чинного законодавства.
ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі- Постанова) не передбачає вимог до учасника торгів про наявність саме чистого доходу у розмірі не менше очікуваної вартості даної закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
● балансу підприємства учасника;
● звіту про фінансові результати учасника;
● звіту про рух грошових коштів (у разі наявності);
● декларація (для фізичних осіб).
Надана звітність повинна підтверджувати на кінець звітного періоду чистий дохід, не менше очікуваної вартості даної закупівлі.
Для фізичних осіб-підприємців: копія декларації або іншого документу, відповідно до якого звітується Учасник. Надана звітність повинна підтверджувати наявність господарської діяльності в попередньому звітному періоді.
Вимога про наявність чистого доходу, не менше очікуваної вартості даної закупівлі (1 858 100,00 грн) не узгоджується із нормами чинного законодавства.
ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі- Закон) та Постанова КМУ №1178 від 12.10.2022 року (надалі- Постанова) не передбачає вимог до учасника торгів про наявність саме чистого доходу у розмірі не менше очікуваної вартості даної закупівлі.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Постанова - Особливості
-
Повʼязаний документ:
2,3,4. постанова.docx
-
-
Назва доказу:
Закон України "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
2,3,4. зу.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
51d2ee0cc85f470b811d993213ffee2f
Заголовок пункту скарги:
Додаток 3 до тендерної документації - вимога - учасник зобов’язаний встановити КТВ (кнопки термінового виклику)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Вимоги до Учасника: - учасник зобов’язаний встановити КТВ (кнопки термінового виклику) за власний рахунок на всіх об’єктах охорони, що зазначені в технічній специфікації.
Замовником при формулюванні вимоги документації помилково використав статус «учасник». Статус «учасник» суб’єкти господарювання мають до визначення їх переможцем торгів. За статусом «переможець» слідує статус «виконавець» або «підрядник».
Переможець торгів, з яким укладеного договір у даній закупівлі отримує статус «Виконавець».
Замовник від учасників торгів вимагає встановлення КТВ (кнопки термінового виклику) за власний рахунок на всіх об’єктах охорони, що зазначені в технічній специфікації.
Закон та Постанова не передбачає виконання будь-яких робіт або надання послуг від суб’єктів господарювання з статусом «Учасник».
Вимоги замовника не узгоджуються з нормами чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію тендерної документації, Закону та Постанови.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Замовником при формулюванні вимоги документації помилково використав статус «учасник». Статус «учасник» суб’єкти господарювання мають до визначення їх переможцем торгів. За статусом «переможець» слідує статус «виконавець» або «підрядник».
Переможець торгів, з яким укладеного договір у даній закупівлі отримує статус «Виконавець».
Замовник від учасників торгів вимагає встановлення КТВ (кнопки термінового виклику) за власний рахунок на всіх об’єктах охорони, що зазначені в технічній специфікації.
Закон та Постанова не передбачає виконання будь-яких робіт або надання послуг від суб’єктів господарювання з статусом «Учасник».
Вимоги замовника не узгоджуються з нормами чинного законодавства. На підтвердження надаємо копію тендерної документації, Закону та Постанови.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Постанова - Особливості
-
Повʼязаний документ:
2,3,4. постанова.docx
-
-
Назва доказу:
Закон України "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
2,3,4. зу.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
7ee77a3f5f0d494a83bec6903fc5a7f5
Заголовок пункту скарги:
додаток 3 до тендерної документації - аимога надати копію документа, що підтверджує взаємодію учасника з Національною поліцією або її територіальним органом
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
4. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Вимоги до охоронників: При організації охорони об’єктів НУ «ОЮА» підтвердити довгострокову взаємодію з Національною поліцією або її територіальним органом. На підтвердження надати копію документа, що підтверджує взаємодію учасника з Національною поліцією або її територіальним органом (угода, спільний протокол, меморандум, лист зобов’язання, тощо).
Органи національної поліції діють відповідно до ЗУ «Про національну поліцію», який додаємо до скарги. Вказаний документ (наприклад, меморандум) про співпрацю або взаємодію та взаємодопомогу з органами поліції ніяким чином не розширює та не звужує повноваження Національної поліції України та жодним чином не допомагає здійснювати діяльність учаснику торгів на додачу до вже існуючих повноважень та процедур, відповідно до яких здійснює діяльність Національної поліції України.
Вимога про надання копію документа, що підтверджує взаємодію учасника з Національною поліцією або її територіальним органом (угода, спільний протокол, меморандум, лист зобов’язання, тощо). розрахована на учасників, які вже мають такий документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі, в яких він відсутній, в тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ в рішеннях №11366-р/пк-пз від 25.07.2023 та №14721-р/пк-пз від 14.09.2023.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація за закупівлею UA-2024-07-30-008399-a, Закон України «Про публічні закупівлі», Постанова №1178 від 12.10.2022 року, що додаються.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Органи національної поліції діють відповідно до ЗУ «Про національну поліцію», який додаємо до скарги. Вказаний документ (наприклад, меморандум) про співпрацю або взаємодію та взаємодопомогу з органами поліції ніяким чином не розширює та не звужує повноваження Національної поліції України та жодним чином не допомагає здійснювати діяльність учаснику торгів на додачу до вже існуючих повноважень та процедур, відповідно до яких здійснює діяльність Національної поліції України.
Вимога про надання копію документа, що підтверджує взаємодію учасника з Національною поліцією або її територіальним органом (угода, спільний протокол, меморандум, лист зобов’язання, тощо). розрахована на учасників, які вже мають такий документ, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників закупівлі, в яких він відсутній, в тому числі Скаржника.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ в рішеннях №11366-р/пк-пз від 25.07.2023 та №14721-р/пк-пз від 14.09.2023.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація за закупівлею UA-2024-07-30-008399-a, Закон України «Про публічні закупівлі», Постанова №1178 від 12.10.2022 року, що додаються.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
ЗУ Поліція
-
Повʼязаний документ:
4. зу поліція.docx
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
3,4 Тендерна документація.docx
-
-
Назва доказу:
Постанова - Особливості
-
Повʼязаний документ:
2,3,4. постанова.docx
-
-
Назва доказу:
Закон України "Про публічні закупівлі"
-
Повʼязаний документ:
2,3,4. зу.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
384c71c7ec01413db4abf6b29b2a9f00
Заголовок пункту скарги:
Додаток 3 до тендерної документації - вимога наявної кількісті охоронців - не менше 52 осіб
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
5. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: На підтвердження Учасник повинен надати: копії свідоцтв, з додатками, про присвоєння (підвищення) робітничої кваліфікації за професією «Охоронник», не нижче 3-го розряду, осіб, яких Учасник планує залучити до надання послуг з охорони, в кількості не менше 52 осіб; на всіх охоронників надати чинні довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричного оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин, АБО медичні довідки про проходження обов’язкових попереднього та періодичного психіатричних оглядів разом з сертифікатами про проходження профілактичного наркологічного огляду; витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» на всіх охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг; на підтвердження наявності працівників у штаті суб’єкта охоронної діяльності надати документи, що підтверджують працевлаштування (накази/витяги з наказів або трудові книжки тощо) всіх охоронників, яких учасник планує залучити до надання послуг.
Вимога щодо кількості охоронників встановлена виходячи з наступного. Відповідно до частини 1 статті 50 Кодексу законів про працю України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Разом з тим, згідно з Наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 138 від 19.04.2006 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо застосування підсумкового обліку робочого часу» у разі, коли за характером виробництва неможливе додержання законодавчої норми робочого часу в установленому обліковому періоді і неминуча необхідність надурочного робочого часу, графіки роботи (змінності) повинні розроблятися з таким розрахунком, щоб норма надурочного часу не перевищувала 120 годин на рік. Окрім того, Конституція України гарантує кожному право на працю та на відпочинок (ст. 43 та ст. 45). З огляду на це, на кожен пост (без кнопок тривожного виклику) учасники мають забезпечити наявність 4-х охоронників, які працюватимуть позмінно в межах законодавчо дозволеної тривалості робочого часу. Таким чином, мінімальна кількість охоронників, яка має бути наявна в учасника і яку учасник має підтвердити, складає 52 особи.
У скаржника немає у наявності 52 охоронника. Зазначена кількість осіб, яка має бути обов’язково наявна в учасника торгів є надмірною та необґрунтованою.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: кількість постів, які мають бути створені дорівнює 13.
У Скаржника наявні охоронники: Паянов В.П., Скібюк І.В., Гніденко Ю.І., Прокопенко Ю.В., Тарнані П.В., Кедь Ю.Ф., Молдован С.С., Кравченко М.М., Гавріков Л.З., Бурий М.М., Радько В.В., Дьяченко В.С., Вигівський В. О., Книш О.І., Романчук В. М., Єфімов В.В. (надаємо свідоцтва до скарги).
Вимога про наявність 52 охоронників розрахована на учасників торгів, в який вже наявна вказана кількість осіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Замвоник також не перебачено можливість залучення працівник не за трудовим договором на основі цивільно-правових угод.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні від 11.03.2024 року №4413.
Вимога щодо кількості охоронників встановлена виходячи з наступного. Відповідно до частини 1 статті 50 Кодексу законів про працю України нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Разом з тим, згідно з Наказом Міністерства праці та соціальної політики України № 138 від 19.04.2006 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо застосування підсумкового обліку робочого часу» у разі, коли за характером виробництва неможливе додержання законодавчої норми робочого часу в установленому обліковому періоді і неминуча необхідність надурочного робочого часу, графіки роботи (змінності) повинні розроблятися з таким розрахунком, щоб норма надурочного часу не перевищувала 120 годин на рік. Окрім того, Конституція України гарантує кожному право на працю та на відпочинок (ст. 43 та ст. 45). З огляду на це, на кожен пост (без кнопок тривожного виклику) учасники мають забезпечити наявність 4-х охоронників, які працюватимуть позмінно в межах законодавчо дозволеної тривалості робочого часу. Таким чином, мінімальна кількість охоронників, яка має бути наявна в учасника і яку учасник має підтвердити, складає 52 особи.
У скаржника немає у наявності 52 охоронника. Зазначена кількість осіб, яка має бути обов’язково наявна в учасника торгів є надмірною та необґрунтованою.
Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: кількість постів, які мають бути створені дорівнює 13.
У Скаржника наявні охоронники: Паянов В.П., Скібюк І.В., Гніденко Ю.І., Прокопенко Ю.В., Тарнані П.В., Кедь Ю.Ф., Молдован С.С., Кравченко М.М., Гавріков Л.З., Бурий М.М., Радько В.В., Дьяченко В.С., Вигівський В. О., Книш О.І., Романчук В. М., Єфімов В.В. (надаємо свідоцтва до скарги).
Вимога про наявність 52 охоронників розрахована на учасників торгів, в який вже наявна вказана кількість осіб, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Замвоник також не перебачено можливість залучення працівник не за трудовим договором на основі цивільно-правових угод.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Аналогічної позиції дотримується Комісія АМКУ у рішенні від 11.03.2024 року №4413.
×
-
Назва доказу:
Свідоцтва охоронці
-
Повʼязаний документ:
5. Свідоцтва охоронці.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення
-
Повʼязаний документ:
5. рішення від 11.03.2024 №4413.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
6
Номер:
6c4e56d6485f4501bd6512037bf6c78f
Заголовок пункту скарги:
Додаток 3 до тендерної документації - вимога про наявність наявність транспортних засобів, у кількості не менше 12-ти одиниць.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
6. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Вимоги до охоронників: Надати гарантійний лист про наявність транспортних засобів, у кількості не менше 12-ти одиниць.
Надати копії не менш ніж 11-ти свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (з них не менше 3-х машин має мати відмітку у свідоцтві про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального)), що знаходяться у власності суб’єкта охоронної діяльності відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» з додаванням відповідних дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору*. Додатково надати фото транспорту, так щоб було видно державний номер, кольорографічні схеми та написи, які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності й відповідні світлові сигнали.
*учасники можуть залучати транспортні засоби інших суб’єктів охоронної діяльності на умовах субпідряду/оренди/надання послуг/тощо. У такому разі додатково до документів на автомобілі у складі пропозиції надати документи, що підтверджують таке залучення (договір субпідряду/оренди/надання послуг/тощо). Такі транспорті засоби повинні відповідати пункту 12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960.
Скаржник використовує у своїй діяльності орендовані транспортні засоби за договором №6 від 25.12.2023 року (додаємо до скарги).
Скаржник вважає, що зазначена вище вимога сформована на обмежене коло учасників, тобто лише на тих, що можуть підтвердити не менше 12-ти одиниць транспортних засобів із яких 3 мають мати відмітку у свідоцтві про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального)), що знаходяться у власності суб’єкта охоронної діяльності відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» з додаванням відповідних дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору.
Вважаємо, що вказана вимога із порушенням принципів здійснення публічних закупівель, що впливає на неможливість взяти участь у закупівлі тим учасникам, які використовують транспортні засоби на законних підставах шляхом укладення договорів оренди чи іншим законним шляхом.
Як потенційний учасник із багаторічним досвідом роботи із надання послуг таких, та подібних до таких, що є предметом даної Закупівлі переконаний у тому, що наявність саме у власності у потенційного учасника Закупівлі транспортних засобів у кількості не менше 12 одиниць транспортних засобів із яких 3 транспортні засоби – власні, як вимагає Замовник – не впливає на можливість надання послуг, що є предметом Закупівлі.
Окремо варто зазначити також непотрібність та необґрунтованість вимоги про наявність саме 12 транспортних засобів.
Також вважаємо дискримінаційною вимогу щодо наявності власних транспортних засобів у кількості 3-х одиниць.
Вимога про наявність 12 транспортних засобів, з яких 3 мають перебувати у власності суб’єкта охоронної діяльності та мати відмітку у свідоцтві про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального) розрахована на учасників, в який наявне саме така кількість транспортних засобі, що відповідають описаним ознакам (відмітка про спеціалізований (спеціальний) автомобіль), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Надати копії не менш ніж 11-ти свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (з них не менше 3-х машин має мати відмітку у свідоцтві про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального)), що знаходяться у власності суб’єкта охоронної діяльності відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» з додаванням відповідних дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору*. Додатково надати фото транспорту, так щоб було видно державний номер, кольорографічні схеми та написи, які ідентифікують суб'єкта охоронної діяльності й відповідні світлові сигнали.
*учасники можуть залучати транспортні засоби інших суб’єктів охоронної діяльності на умовах субпідряду/оренди/надання послуг/тощо. У такому разі додатково до документів на автомобілі у складі пропозиції надати документи, що підтверджують таке залучення (договір субпідряду/оренди/надання послуг/тощо). Такі транспорті засоби повинні відповідати пункту 12 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності, затверджених Постановою КМУ від 18 листопада 2015 р. № 960.
Скаржник використовує у своїй діяльності орендовані транспортні засоби за договором №6 від 25.12.2023 року (додаємо до скарги).
Скаржник вважає, що зазначена вище вимога сформована на обмежене коло учасників, тобто лише на тих, що можуть підтвердити не менше 12-ти одиниць транспортних засобів із яких 3 мають мати відмітку у свідоцтві про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального)), що знаходяться у власності суб’єкта охоронної діяльності відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» з додаванням відповідних дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв авто жовтого (оранжевого) кольору.
Вважаємо, що вказана вимога із порушенням принципів здійснення публічних закупівель, що впливає на неможливість взяти участь у закупівлі тим учасникам, які використовують транспортні засоби на законних підставах шляхом укладення договорів оренди чи іншим законним шляхом.
Як потенційний учасник із багаторічним досвідом роботи із надання послуг таких, та подібних до таких, що є предметом даної Закупівлі переконаний у тому, що наявність саме у власності у потенційного учасника Закупівлі транспортних засобів у кількості не менше 12 одиниць транспортних засобів із яких 3 транспортні засоби – власні, як вимагає Замовник – не впливає на можливість надання послуг, що є предметом Закупівлі.
Окремо варто зазначити також непотрібність та необґрунтованість вимоги про наявність саме 12 транспортних засобів.
Також вважаємо дискримінаційною вимогу щодо наявності власних транспортних засобів у кількості 3-х одиниць.
Вимога про наявність 12 транспортних засобів, з яких 3 мають перебувати у власності суб’єкта охоронної діяльності та мати відмітку у свідоцтві про реєстрацію ТЗ як спеціалізованого (спеціального) розрахована на учасників, в який наявне саме така кількість транспортних засобі, що відповідають описаним ознакам (відмітка про спеціалізований (спеціальний) автомобіль), що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників торгів, в тому числі Скаржника.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Договір оренди авто
-
Повʼязаний документ:
6. Договір оренди авто.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Внести відповідні зміни до Документації в цій частині.
Порядковий номер пункту скарги:
7
Номер:
ad58ea7212a04e9cbf7bce8cb47a4ee4
Заголовок пункту скарги:
Вимога в додатку 3 до тендерної документації: Вимоги до охоронників: Надати підтвердження наявності в Учасника радіостанцій, в кількості не менше 13-ти штук
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
7. Відповідно до додатку 3 до тендерної документації: Вимоги до охоронників: Надати підтвердження наявності в Учасника радіостанцій, необхідних для забезпечення радіозв’язку між постами охорони, групами реагування, групами контролю та посилення постів засобами радіоелектронного зв’язку, в кількості не менше 13-ти штук. Надати відомості/інформацію з реєстру присвоєнь радіочастот загальних користувачів та/або з автоматизованої інформаційної системи управління радіочастотним спектром щодо присвоєнь радіочастот для радіообладнання аналогового радіозв’язку від Українського державного центру радіочастот або його територіальних підрозділів/філій/організацій.
Відповідно до п.12 Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови): Обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: 1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів.
Вимога тендерної документації не співвідноситься із вимогами Ліцензійних умов. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних вимог.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
Відповідно до п.12 Постанови КМУ «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960 (надалі – Ліцензійні умови): Обладнання транспорту реагування засобами радіотехнічного зв’язку, кольорографічними схемами (написами), світловими та звуковими сигналами здійснюється з урахуванням таких вимог: 1) засоби радіотехнічного зв’язку, експлуатація яких потребує наявності відповідних дозволів, використовуються після отримання таких дозволів.
Вимога тендерної документації не співвідноситься із вимогами Ліцензійних умов. На підтвердження надаємо копію Ліцензійних вимог.
Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
7. ліцензійніі умови.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Замовник повинен усунути наведену вище невідповідність шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині.