• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Диски відрізні для аварійно-рятувального інструменту, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 14810000-2 Абразивні вироби

Завершена

375 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 877.50 UAH
Період оскарження: 30.07.2024 15:43 - 04.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга на неправомірне визначення переможця

Номер: af2cbd567f464006ae284ee1343a0bf3
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-30-007923-a.a3
Назва: Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Дата розгляду скарги: 23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.09.2024 15:17
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 25.09.2024 15:36
Автор: ТОВ "СМАРТКО", Микола Баєвський +380934070727 baevskiy@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 97fe6a893f974360b8c9a414cff684c1
Заголовок пункту скарги: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (на підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі)»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Учасник в своїй документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (на підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі)» ( файл: Технічні характеристики.pdf".) по позиції №6 та №7, в колонці №6 «Найменування товару, технічні та інші характеристики, які пропонує учасник (товаровиробник, модель, країна походження та характеристика товару)» вказав :
1 (позиція №1.6) Диск абразивний МЕТАВО 350х3,5х25,4 Камінь
Призначення: бензоріз Oleo-Mac 983 TT-A
Призначення: бензоріз Oleo-Mac 983 TT-A Посадковий діаметр (без перехідників/адаптерів), мм: 25.4 Діаметр зовнішній, мм: 350 Товщина, мм: 3,5 Тип: відрізний по бетону/каменю Відповідність до ДСТУ ГОСТ 21963:2003. Дата виготовлення – 2023 рік Товаровиробник: Metabowerke GmbH Модель: 616213000 Країна походження: (ЄС) Єропейська спільнота

2 (позиція №1.7) ВІДРІЗНИЙ ДИСК ІЗ СИНТЕТИЧНОЇ СМОЛИ STIHL 400 х 20 х 4 , ПО КАМЕНЮ Арт. 08350207002 Stihl
Призначення: бензоріз Stihl TS 800 Посадковий діаметр (без перехідників/адаптерів), мм: 20 Діаметр зовнішній, мм: 400 Товщина, мм: 4 Тип: відрізний по бетону/каменю Відповідність до ДСТУ ГОСТ 21963:2003. Дата виготовлення – 2023 рік Товаровиробник: ANDREAS STIHL AG & Co.KG Модель: 08350207002 Країна походження: Таїланд

Тобто , по позиції №1.6 Учасник ФОП "КРИВОРУЧКО ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ" надає інформацію стосовно країни походження (ЄС) Єропейська спільнота, що не є країною, а є об'єднання учасників. Згідно статуту ООН, такої країни не існує, а замовником вимагається інформація саме про країну походження.

По позиції 1.7 Учасник ФОП "КРИВОРУЧКО ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ" надає інформацію (Диск відрізний по бетону/каменю 400 мм) учасник зазначив товщина,мм:4. Зазначена товщина не є достовірною і вона дорівнює 4,5мм. В зв'язку з цим, зазначені характеристики не відповідають характеристикам товару, які пропонуються до постачання. Фото товару на якому зазначена товщина та скрін-шоти з сайтів з технічними характеристиками товару, а також посилання на сайти офіційних дилерів, які розповсюджують товар додаються в доказах.

Таким чином , Учасник не виконав вимогу Замовника і не вказав точну достовірну інформацію про країну походження товару Замовнику та товщину диску.

Таким чином , тендерна пропозиція Учасника ФОП "КРИВОРУЧКО ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та містить недостовірну інформацію в документах.

Згідно розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.

У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.


Згідно тендерної документації , розділу 5 , п.3 .
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція:
• не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;


та згідно з абз. 2 п/п. 2 п. 44 Закону України "Про публічні закупівлі" із Особливостями невідповідність тендерної пропозиції учасника технічній специфікації тендерної документації є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника - ФОП "КРИВОРУЧКО ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ". На підставі вищевказаного Замовник мав відхилити тендерну пропозицію Учасника - ФОП "КРИВОРУЧКО ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ" .
Не відхиливши пропозицію учасника ФОП "КРИВОРУЧКО ІЛЛЯ СЕРГІЙОВИЧ" учасник порушив умови, прописані ним в тендерній документації, порушив Закон України «Про публічні закупівлі» (Статті 5 п.1, п/п 2,4,5 ) та ПОСТАНОВУ КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»


Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси , а саме:
-на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі згідно Статті 5 п.1, п/п 2,4,5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
«Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі

Номер: 45032ec3e53e4aba87c0975e50849baf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-30-007923-a.c2
Назва: Невідповідність тендерної пропозиції учасника умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі
Вимога:
В технічній специфікації , в файлі " Технічні характеристики. pdf" учасник надав недостовірну інформацію про технічні характеристики запропонованого товару, а саме : в стовбці 6 (Найменування товару, технічні та інші характеристики, які пропонує учасник (товаровиробник, модель, країна походження та характеристика товару) в рядку 1.7 (Диск відрізний по бетону/каменю 400 мм) учасник зазначив товщина,мм:4. Зазначена товщина не є достовірною і вона дорівнює 4,5мм. В зв'язку з цим, зазначені характеристики не відповідають характеристикам товару, які пропонуються до постачання. Фото диску та скрін-шоти з сайтів з технічними характеристиками додаються. Згідно розділу 5 "Оцінка тендерної пропозиції" Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі. Також в пункті 1.6 учасником зазначено країна походження- ЄС (європейська спільнота), що не є країною, а є об'єднання учасників. Згідно статуту ООН, такої країни не існує, а замовником вимагається інформація саме про країну походження.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Прийнято до розгляду.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників

Номер: 911a7f3ce974475aad45062e19260a02
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-30-007923-a.a1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель на прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників
Скарга:
Дата розгляду скарги: 02.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 22.08.2024 13:54
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 05.09.2024 16:22
Автор: ТОВ "СМАРТКО", Микола Баєвський +380934070727 baevskiy@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e309442dc7074804b179ddd8c83cdc92
Заголовок пункту скарги: 1.Щодо незаконності підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТКО»:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.Щодо незаконності підстави відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СМАРТКО»:


Відповідно до Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що надає документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі — згідно з Додатком 1.4 до тендерної документації.

Додаток 1.4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі (на підтвердження відповідності тендерної пропозиції умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі)» до тендерної документації встановлює, у разі, якщо ця тендерна документація має посилання на конкретну торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника – вважати, що міститься вираз «або еквівалент», та містить таблицю із переліком товарів, де учасником необіхдно заповнити стовбець № 6 «Найменування товару, технічні та інші характеристики, які пропонує учасник (товаровиробник, модель, країна походження та характеристика товару)».
Також далі пункт 3 Додатку 1.4 встановлює, що 3. В стовпці 6 Таблиці Додатку 4 до тендерної документації Учасник обов’язково повинен зазначити товаровиробника, модель, країну походження та характеристику товару, що пропонується (по кожному найменуванню).

Скаржником по всіх 14 рядках стовпця 6 таблиці Додатку 1.4 заповнено інформацію: товаровиробника, модель, країну походження та характеристику товару, що пропонується (по кожному найменуванню), на підтвердження надається «Додаток 1.4.pdf» із складу Тендерної пропозиції;

Скаржник повідомляє, що твердження рішення-протоколу № 366 від 15.08.2024 року про відхилення тендерної пропозиції про відхилення Скаржника суперечать вимогам Тендерної документації, і підстави відхилення визначає наступне:
«Відповідно до інформації, зазначеної у файлі "Додаток 1.4.pdf" у складі тендерної пропозиції ТОВ "СМАРТКО" (ЄДРПОУ 39770772) за позиціями Nº1.5, Nº1.10 та Nº1.14 відсутня певна інформація, яка вимагається замовником, що в свою чергу не відповідає умовам технічної специфікації тендерної документації, а саме:
- позиція №1.5 — відсутня інформація щодо призначення запропонованого товару на бензоріз Partner K650;
- позиція №1.10 — відсутня інформація щодо призначення запропонованого товару на бензоріз Oleo-Мас 983 ТТ-А, відсутня інформація про тип та товщину запропонованого товару;
- позиція №1.14 — відсутня інформація щодо призначення запропонованого товару на кутову шліфувальну машинку AXXIO 36/230 Q Einhel.»

Скаржником надано інформацію по пункту 1.5 таблиці Додатку 1.4 Тендерної документації в такому вигляді:
«Диск відрізний по металу 400 мм Husqvarna 5040007-03 Товаровиробник- Husqvarna AB Модель- 5040007-03 Країна походження- Польща Призначення: бензоріз Hysgvarna k970 Посадковий діаметр (без перехідників/адаптерів), мм: 25,4 Діаметр зовнішній, мм: 400 Товщина, мм: 4 Тип: відрізний по металу Відповідність до ДСТУ ГОСТ 21963:2003. Дата виготовлення – 2023 рік»


Скаржником надано вищезгадану інформацію по пункту 1.10 таблиці Додатку 1.4 Тендерної документації в такому вигляді:
«Диск алмазний відрізний по бетону 350 мм Distar UNIVERSAL 10170085446 Товаровиробник- ТОВ "ДІСТАР ТРЕЙД" Модель- 10170085446 Країна походження - Україна Призначення: акумуляторний різак Milwaukee MXF COS 350 Серія AUDD Посадковий діаметр (без перехідників/адаптерів), мм: 25,4 Діаметр зовнішній, мм: 350 Ширина різу, мм: 3,5 Відповідність до ДСТУ ГОСТ 21963:2003. Дата виготовлення – 2023 рік»


Скаржником надано інформацію по пункту 1.14 таблиці Додатку 1.4 Тендерної документації в такому вигляді:
«Диск відрізний по металу NOVOABRASIVE Profi 230 мм WM23025 Товаровиробник- ТОВ «Новоабразив» Модель- WM23025 Країнапоходження- Україна Призначення: кутові шліфувальні машинки Milwaukee FSAGV/Елпром ЕМШУ 2300 Посадковий діаметр (без перехідників/адаптерів), мм: 22,2 Діаметр зовнішній, мм: 230 Товщина, мм: 2,5 Тип: відрізний по металу Відповідність до ДСТУ ГОСТ 21963:2003. Дата виготовлення – 2023 рік»



Тобто Замовник не вивчив належним чином тендерну пропозицію Скаржника, і не встановив вищу наявну інформацію, або Замовник намагається здійснити відхилення пропозиції учасника із найкращою ціновою пропозицію без наявних на те об’єктивних підстав.

Крім того, вимоги пункту 3 Додатку 1.4 та вимоги до стовпця номер «6» передбачали інформацію «товаровиробника, модель, країну походження та характеристику товару, що пропонується (по кожному найменуванню)», яка надана Скаржником у тендерній документації, і додатково також надана інформація по аналогії із оформленням Замовником стовпців поруч.

Як висновок, зазначена підстава відхилення – «відсутня інформація в пунктах 1.05, 1.10 та 1.15 таблиці Додатку 1.4» в протоколі Замовника не відповідає дійсності, бо така інформація/параметри наявні в тендерній пропозиції учасника, а саме в таблиці файлу «Додаток 1.4.pdf», що наведено вище.

Крім того, Скаржник звертає увагу в аналогічній ситуації на Рішення Колегії № 2793-р/пк-пз від 16.02.2021, в закупівлі № UA-2020-12-30-001507-b, де позиція Колегії постановила зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника, була неправомірно відхилена замовником з наведеної підстави, бо містила необхідні документи на підтвердження технічних параметрів.

Отже, на підставі норм законодавства що наведені вище, а також із врахуванням позицій колегії Антимонопольного комітету України - якщо учасник дотримався вимог Закону та тендерної документації при підготовці тендерної пропозиції та в разі, якщо учасник заповнив дані/параметри товару або еквіваленту, замовник не має підстав для відхилення пропозиції такого учасника.

Оскільки базовим документом для оцінки пропозицій учасників є Тендерна документація, замовник має діяти виключно в рамках Закону та вимагати від учасників подання лише тієї інформації та документів, які передбачені тендерною документацією, а також в повному обсягу вивчати документи, що надані в тендерній пропозиції.
Крім того, Замовник не передбачив окремі вимоги щодо заповнення відповідних полей таблиці Технічного завдання закупівлі.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ef91c657d1b5433cb8591223ab68b012
Заголовок пункту скарги: Щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі :
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: .Щодо порушення порядку проведення процедури закупівлі :

Звертаємо увагу, що за наявних запитань до тендерної пропозиції учасника Замовника має можливість здійснити уточнення в період вивчення тендерної пропозиції або оприлюднити вимогу про усунення невідповідностей протягом 24 годин.
Відповідно до пункту 40 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або відсутності інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник повинен був публікувати повідомлення про надання 24 годин для усунення невідповідностей в даному випадку, бо наявний недолік стосується інформації та документів, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Рішення Замовника є неправомірним та таким що ПРЯМО ПОРУШУЄ п. 43 Особливостей в частині надання права Учаснику усунути виявлені невідповідності інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, що в даному випадку дало би змогу здійснити уточнення в учасника для Замовника про параметри вага користувача, і при цьому таке уточнення не змінює предмет закупівлі.

Разом з тим, що підстави по умовам технічної специфікації викладена в Протокольному рішенні Уповноваженої особи № 366 від 15.08.2024 року не містить порушень Учасником пп. 2 п. 44 Особливостей, так як стосується уточнень додаткових параметрів (інформація про які, була присутня згідно інформації пункту 1 цієї Скарги), та не змінює предмет закупівлі.

У зв’язку з чим, Замовник порушив законодавство у сфері публічних закупівель та незаконно обмежив законодавчо гарантовані права учасника – Скаржника
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 4c5609920fe64829af23ddb6223fa52f
Заголовок пункту скарги: 3.Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 3.Щодо порушення принципів статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»:
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотримання встановлених принципів та недискримінація учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, але підстави для такого відхилення відсутні на підставі наведеного вище.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши Пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Також, учасник - ТОВ «СМАРТКО» запропонував найкращу ціну «279 999,00 грн із пдв.» під час аукціону для предмету закупівлі за ДК 021:2015:14810000-2: Абразивні вироби ціною, чим його пропозиція зберігає до 95 000 грн. із пдв. кошторису Замовника, та при цьому безпідставно відхиливши її Замовник порушує принцип максимальної економії відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»

Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: 1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); 2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відхилення його пропозиції.

Враховуючи наведену вище інформацію, Скаржник вважає, що наявні підстави для задоволення його скарги в повному обсязі із метою захисту його порушених інтересів в зазначеній закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняті рішення, дії чи бездіяльність замовника порушують права Скаржника на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема принципів здійснення закупівель. Скаржник вважає, що його права можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника здійснити вищезазначені дії.
Керуючись пунктом 56 Особливостей та статтями 5, 18, Закону та на підставі зазначеного вище,
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)