-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Автомобільні запчастини та комплектуючі
Закупівля здійснюється на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями).
Завершена
76 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 382.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 382.50 UAH
Період оскарження:
30.07.2024 15:12 - 04.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
f1dce18f03e747f0ba4ec76258fd817a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-30-007253-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 134.pdf 02.09.2024 23:47
- Скарга.pdf.p7s.zip 02.09.2024 23:47
- sign.p7s 02.09.2024 23:49
- рішення від 04.09.2024 № 14772.pdf 04.09.2024 16:59
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.09.2024 №15206.pdf 13.09.2024 10:54
- рішення від 12.09.2024 №15206.pdf 17.09.2024 11:33
- Заперечення.docx 05.09.2024 09:11
- Заперечення.pdf 05.09.2024 09:11
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.09.2024 23:49
Дата розгляду скарги:
12.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.09.2024 17:00
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
17.09.2024 11:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
60e6bfec32fe4ed3b4a8503685fee174
Заголовок пункту скарги:
Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Найбільш економічно вигідною пропозицією визначено тендерну пропозицію ФОП Черних Максима Олександровича. Рішенням уповноваженої особи Замовника зазначеному в Протоколі №134 від 20.08.2024 року, (далі – Протокол відхилення) вирішено: «Згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю».
Щодо підстав відхилення відхилення зазначено наступне:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення незаконними, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо зазначеної підстави відхилення, Скаржник повідомляє, що «Відповідно п.49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі». Таким чином, в передбачений чинним законодавством строк 21.08.2024 та на виконання вимоги п.6 Розділу 6.6.1. тендерної документації Скаржником було направлено Замовнику заповнений та підписаний зі свої сторони Договір про закупівлю, що підтверджує і сам Замовник у своєму протоколі відхилення.
Підставою відхилення тендерної пропозиції Замовником вказано саме «Згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю». Однак в Протоколы выдхилення Замовник надаэ докази, що Скаржник не відмовлявся від підписання та укладення Договору, а навпаки, робив усе можливе для його укладення.
Скаржник зазначає, що вимоги п. 49 Особливостей стосуються не лише Учасників, а й Замовників. Замоник зі своєї ж сторони не вчинив жодних дій для укладення договору в передбачені чинним законодавством строки, притому, що Замовник згідно п. 49 Особливостей мав право продовжити строки укладання договору в разі необхідності: «У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.»
Таким чином, Скаржником в повній мірі виконано виконано зі своєї сторони вимоги чинного законодавства, зокрема п. 49 Особливостей та вимоги п.6 Розділу 6.6.1. тендерної документації щодо укладання договору про закупівлю.
Скаржник наголошує, що укладення будь якого договору – це двосторонній процес, однак Замовник вирішив для себе не приймати участі в даному процесі.
Замовник не довів та документально не підтвердив, що Скаржник відмовився від укладення договору за результатами закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, а навпаки, надав докази того, що Скаржник здійснив всі можливі зі своєї сторони дії для укладення такого договору.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Щодо підстав відхилення відхилення зазначено наступне:
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення незаконними, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Щодо зазначеної підстави відхилення, Скаржник повідомляє, що «Відповідно п.49 Особливостей, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі». Таким чином, в передбачений чинним законодавством строк 21.08.2024 та на виконання вимоги п.6 Розділу 6.6.1. тендерної документації Скаржником було направлено Замовнику заповнений та підписаний зі свої сторони Договір про закупівлю, що підтверджує і сам Замовник у своєму протоколі відхилення.
Підставою відхилення тендерної пропозиції Замовником вказано саме «Згідно з підпунктом 3 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю». Однак в Протоколы выдхилення Замовник надаэ докази, що Скаржник не відмовлявся від підписання та укладення Договору, а навпаки, робив усе можливе для його укладення.
Скаржник зазначає, що вимоги п. 49 Особливостей стосуються не лише Учасників, а й Замовників. Замоник зі своєї ж сторони не вчинив жодних дій для укладення договору в передбачені чинним законодавством строки, притому, що Замовник згідно п. 49 Особливостей мав право продовжити строки укладання договору в разі необхідності: «У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.»
Таким чином, Скаржником в повній мірі виконано виконано зі своєї сторони вимоги чинного законодавства, зокрема п. 49 Особливостей та вимоги п.6 Розділу 6.6.1. тендерної документації щодо укладання договору про закупівлю.
Скаржник наголошує, що укладення будь якого договору – це двосторонній процес, однак Замовник вирішив для себе не приймати участі в даному процесі.
Замовник не довів та документально не підтвердив, що Скаржник відмовився від укладення договору за результатами закупівлі від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю, а навпаки, надав докази того, що Скаржник здійснив всі можливі зі своєї сторони дії для укладення такого договору.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Черних Максим Олександрович зазначене у Протоколі відхилення.