-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95-Євро-5 для генераторів
Завершена
58 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 291.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 291.00 UAH
Період оскарження:
30.07.2024 14:44 - 25.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації
Номер:
de5ce964bd6e4c698eef50bc9eda7ceb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-30-006635-a.a1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір партнерський БРСМ-ІФС (2) (6).pdf 02.08.2024 18:08
- Скарга_від_02_08_2024_на_умови_документації_Соколівська сільська рада Кропивницького району Кіровоградської області.pdf 02.08.2024 18:08
- Скарга_від_02_08_2024_на_умови_документації_UA-2024-07-30-006635-a.docx 02.08.2024 18:08
- Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1) (6).pdf 02.08.2024 18:08
- Карта-схема.pdf 02.08.2024 18:08
- sign.p7s 02.08.2024 18:10
- рішення від 06.08.2024 № 13289.pdf 06.08.2024 16:23
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2024 № 13766.pdf 15.08.2024 11:03
- рішення від 14.08.2024 № 13766.pdf 19.08.2024 15:49
- Протокол від 07.08.2024.pdf 07.08.2024 16:11
- Протокол від 07.08.2024.docx 07.08.2024 16:11
- Додаток до протоколу.pdf 07.08.2024 16:11
- Протокол внесення змін.pdf 20.08.2024 12:04
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.08.2024 18:59
Дата розгляду скарги:
14.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
06.08.2024 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.08.2024 15:49
Дата виконання рішення Замовником:
20.08.2024 12:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення органу оскарження №13766-р/пк-пз від 14.08.2024 виникла необхідність внесення змін до тендерної документації в частині:
1. Замовником були внесені зміни до додатку № 4 до тендерної документації.
Пункт 2.6. викладено в новій редакції:
«2.6. Бензин, дизельне паливо, нафтовий газ скраплений (для автомобільного транспорту) відпускається на підставі пред’явлення: талонів (дозволів) на отримання палива на АЗС, що розташовані в межах Кропивницького району, Кіровоградської області. Відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 10 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям. Товар відпускається цілодобово на підставі пред’явлення дозволу (талонів), термін дії яких повинен бути не менше ніж 12 місяців від дати отримання Замовником».
2. Також були внесені зміни до додатку №6 до тендерної документації.
Пункт 6.3. викладено в новій редакції:
«6.3. Товар відпускається на підставі пред’явлення: талонів (дозволів) на отримання палива на АЗС, що розташовані в межах Кропивницького району, Кіровоградської області. Відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 10 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям. Товар відпускається цілодобово на підставі пред’явлення дозволу (талонів), термін дії яких повинен бути не менше ніж 12 місяців від дати отримання Замовником.»
3. Також продовжено кінцевий строк подання тендерних пропозицій та пункт 1 розділу «Подання та розкриття тендерної пропозиції» викладено в новій редакції.
Подання та розкриття тендерної пропозиції
1.Кінцевий строк подання тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28.08.2024р 00:00.
Тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Внесення змін до тендерної документації планується 20.08.2024р., водночас кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 08.08.2024 р. 00:00. До кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишається менше чотирьох днів, що потребує продовження відповідного строку до 28.08.2024р 00:00.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
eed973136be54065b9a4a34222ae7cfc
Заголовок пункту скарги:
1. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС на відстані до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям або збіль
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
30.07.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-07-30-006635-a, за предметом «Бензин А-95-Євро-5 для генераторів», Замовником було опубліковано тендерну документацію, яка містить дискримінаційні умови, які обмежують ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ», в праві на участь, а також зазначена тендерна документація складена з порушенням пункту 29 Особливостей та ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
ІІ. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (далі – Скаржник) планує прийняти участь у закупівлі, в якій подано цю Скаргу.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників.
Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В пункті 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС на відстані до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям:
«2.6. Бензин, дизельне паливо, нафтовий газ скраплений (для автомобільного транспорту) відпускається на підставі пред’явлення: талонів (дозволів) на отримання палива на АЗС, що розташовані в межах Кропивницького району, Кіровоградської області. Відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям. Товар відпускається цілодобово на підставі пред’явлення дозволу (талонів), термін дії яких повинен бути не менше ніж 12 місяців від дати отримання Замовником.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника – на відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресою:
БРСМ: Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Салтикова-Щедріна, 1 Б.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині відстані АЗС на відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться на відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям, а саме на відстані 9,7 км, наявні підстави для збільшення відстані до АЗС учасників до 10 км.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС на відстані, що не більше 7 км (за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям) адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23), з урахуванням вимоги Додатку № 4 до ТД в частині АЗС, що розташовані в межах Кропивницького району, Кіровоградської області, Замовник встановлю кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливоостей.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Бензин А-95-Євро-5 для генераторів».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- Відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям;
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
ІІ. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (далі – Скаржник) планує прийняти участь у закупівлі, в якій подано цю Скаргу.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу недискримінації учасників.
Також, Замовником порушено положення абзацу 1 пункту 29 Особливостей та положення статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В пункті 31 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель;
1. Про дискримінаційні умови тендерної документації:
1.1. В пункті 5 Додатку 2 до тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС на відстані до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям:
«2.6. Бензин, дизельне паливо, нафтовий газ скраплений (для автомобільного транспорту) відпускається на підставі пред’явлення: талонів (дозволів) на отримання палива на АЗС, що розташовані в межах Кропивницького району, Кіровоградської області. Відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям. Товар відпускається цілодобово на підставі пред’явлення дозволу (талонів), термін дії яких повинен бути не менше ніж 12 місяців від дати отримання Замовником.»
Замовник встановлює обмежувальну умову щодо наявності АЗС учасника – на відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям, що є обмежувальною та дискримінаційною для Скаржника.
На виконання вимог щодо місцезнаходження АЗС Скаржник планує запропонувати АЗС мережі БРСМ-нафта за адресою:
БРСМ: Кіровоградська обл., м. Кіровоград, вул. Салтикова-Щедріна, 1 Б.
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, оскільки встановлює вимогу в частині відстані АЗС на відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям.
При цьому, АЗС Скаржника знаходиться на відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям, а саме на відстані 9,7 км, наявні підстави для збільшення відстані до АЗС учасників до 10 км.
Вимогою щодо місцезнаходження АЗС на відстані, що не більше 7 км (за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям) адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23), з урахуванням вимоги Додатку № 4 до ТД в частині АЗС, що розташовані в межах Кропивницького району, Кіровоградської області, Замовник встановлю кваліфікаційну вимогу тендерної документації до учасників, а саме наявність матеріально-технічної бази учасника, що суперечить п. 29 Особливоостей.
Також, варто звернути увагу, що В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Звертаємо увагу Комісії, що згідно пункту 4.1. Розділу 1 тендерної документації Назва предмету закупівлі: «Бензин А-95-Євро-5 для генераторів».
З урахуванням вищезазначеного, Скаржник вимагає виключити вимогу тендерної документації в частині:
- Відстань від АЗС постачальника до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям;
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС БРСМ-нафта. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів, емітованих власниками мереж АЗС БРСМ-нафта для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
×
-
Назва доказу:
Карта-схема
-
Повʼязаний документ:
Карта-схема.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів мережі АЗС БРСМ-Нафта (1) (6).pdf
-
-
Назва доказу:
Партнерський договір
-
Повʼязаний документ:
Договір партнерський БРСМ-ІФС (2) (6).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 1 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Соколівська сільська рада Кропивницького району Кіровоградської області внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі за предметом «Бензин А-95-Євро-5 для генераторів», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-30-006635-a, зокрема: 1. Вилучити із тендерної документації встановив вимогу, яка обмежує Скаржника в праві на участь у закупівлі, оскільки Замовник допускає до участі в закупівлі лише тих учасників, які мають АЗС на відстані до адреси Замовника (27641, Кропивницький район, Кіровоградська область, с. Соколівське, вул. Шевченка, 23) не повинна перевищувати 7 км за умови руху по дорозі з асфальтованим покриттям або збільшити таку відстань до 10 км;