-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт та технічне обслуговування вантажних автомобілів і причепів в Харківській та/або Полтавській обл.)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-06-28-006612-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Торги не відбулися
3 009 831.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 30 098.31 UAH
мін. крок: 1% або 30 098.31 UAH
Період оскарження:
30.07.2024 14:25 - 12.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дії Замовника
Номер:
41f66b78d6054ab8bfde297fc266f92f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-30-006203-a.b2
Назва:
Скарга на дії Замовника
Скарга:
Замовник оприлюднив Оголошення про заплановану закупівлю № UA-2024-07-30-006203-a щодо закупівлі – Код за ДК 021:2015 – 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (Ремонт та технічне обслуговування вантажних автомобілів і причепів в Харківській та/або Полтавській обл.)
Товариство з обмеженою відповідальністю «БІОСИСТЕМИ ПЛЮС» (надалі – Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подали свою тендерну пропозицію.
Замовником було прийнято рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ«БІОСИСТЕМИ ПЛЮС». Скаржник не може погодитися з таким рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – Особливості).
Замовником порушено процедуру відхилення тендерної пропозиції Скаржника, на підставі наступного:
Щодо порушення процедури відхилення
Відповідно до вимог ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі є уповноважена особа замовника (споживача);
Ч. 10 ст. 11 Закону визначено, що уповноважена особа:
1)планує закупівлі та формує річний план закупівель в електронній системі закупівель:
2)здійснює вибір процедури закупівлі;
3)проводить процедури закупівель/спрощені закупівлі;
4)забезпечує рівні умови для всіх учасників, об`єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
5)забезпечує складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель, визначених цим Законом;
6)забезпечує оприлюднення в електронній системі закупівель інформації, необхідної для виконання вимог цього Закону;
7)здійснює інші дії, передбачені цим Законом;
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою замовника (ч.10 ст.11 Закону).
Порядок відхилення тендерної пропозиції визначено ст. 31 Закону, якою встановлювалось: Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Тобто, результати відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІОСИСТЕМИ ПЛЮС» повинні були бути оформлені протоколом відхилення. Замовник не склав протокол відхилення тендерної пропозиції Скаржника з висновком про те, що його тендерна пропозиція відхилена.
Між тим такий протокол не завантажений Замовником в електронну систему закупівель, тобто фактично такого протоколу не існує.
Між тим, рішення про скасування повідомлення про укладення договору з учасником було скасовано 03.09.2024 о 15:28 (через електронну систему), а інформація про відхилення нашої пропозиції була опублікована 05.09.2024 о 14:32 (тобто більше, ніж протягом одного дня як передбачено підпунктом 9 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Відповідно до вимог підпунку 9 ч. 1 ст. 10 Закону, замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
- інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення.
Разом з тим, 06.09.2024 Скаржник звернувся до Замовника з вимогою відміни тендеру у зв’язку з недотриманням процедури та строків публікації відхилення тендерної пропозиції учасника. Замовником було відмовлено у задоволенні вимоги Скаржнику. Разом з тим, Замовник своєю відповіддю на електронному майданчику беззастережно підтвердив опублікування «так званої інформації» про відхилення тендерної пропозиції учасника з порушенням строків.
Виходячи з зазначеного, Замовником не дотримано процедуру відхилення Скаржника та порушені строки оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - згідно підпунтку 9 ч. 1 ст. 10, ст. 11, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагає відмінити тендер на підставі підпункту 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати замовника відмінити тендер на підставі підпункту 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
Орган оскарження
- рішення від 12.09.2024 № 15198.pdf 12.09.2024 16:42
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2024 № 15573.pdf 19.09.2024 17:40
- рішення від 19.09.2024 № 15573.pdf 24.09.2024 11:38
- 11.0 Лист майданчику.pdf 16.09.2024 16:44
- 11.1 Відповідь з майданчика.pdf 16.09.2024 16:44
- 13.1 24-2170-пр протокол_СКАН.pdf 16.09.2024 16:44
- Листи.7z 16.09.2024 16:44
- Пояснення на скаргу UA-2024-07-30-006203-a.b2.pdf 16.09.2024 16:44
- Пояснення на скаргу UA-2024-07-30-006203-a.DOCX 16.09.2024 16:44
- Лист ПРОЗОРРО_206_01_1580_12 ГТС_240919_090324.pdf 19.09.2024 09:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2024 18:55
Дата розгляду скарги:
19.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2024 16:42
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
24.09.2024 11:39
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
ab64482de3c74eec99ec2c1f83d6a962
Заголовок пункту скарги:
порушення строків процедури відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
Порушення процедури відхилення тендерної пропозиції Скаржника полягає у порушенні строкків оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - згідно підпунтку 9 ч. 1 ст. 10, ст. 11, ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме рішення про скасування повідомлення про укладення договору з учасником було скасовано 03.09.2024 о 15:28 (через електронну систему), а інформація про відхилення нашої пропозиції була опублікована 05.09.2024 о 14:32 (тобто більше, ніж протягом одного дня як передбачено підпунктом 9 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
Зобов’язати замовника відмінити тендер на підставі підпункту 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
88ee142d10154117a678282e4dc0db8f
Заголовок пункту скарги:
порушення порядку процедури відхилення тендерної пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
рішення про скасування повідомлення про укладення договору з учасником було скасовано 03.09.2024 о 15:28 (через електронну систему), а інформація про відхилення нашої пропозиції була опублікована 05.09.2024 о 14:32
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою замовника (ч.10 ст.11 Закону). Тобто, результати відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІОСИСТЕМИ ПЛЮС» повинні були бути оформлені протоколом відхилення. Замовник не склав протокол відхилення тендерної пропозиції Скаржника з висновком про те, що його тендерна пропозиція відхилена.
Між тим такий протокол не завантажений Замовником в електронну систему закупівель, тобто фактично такого протоколу не існує.
Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою замовника (ч.10 ст.11 Закону). Тобто, результати відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БІОСИСТЕМИ ПЛЮС» повинні були бути оформлені протоколом відхилення. Замовник не склав протокол відхилення тендерної пропозиції Скаржника з висновком про те, що його тендерна пропозиція відхилена.
Між тим такий протокол не завантажений Замовником в електронну систему закупівель, тобто фактично такого протоколу не існує.
Вимоги:
Зобов'язати замовника відмінити процедуру закупівлі
×
-
Зобов’язати замовника відмінити тендер на підставі підпункту 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Вимога
Є відповідь
Скарга на порушення строків
Номер:
3d8e7091b6824970bd6b418d46df888f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-30-006203-a.b1
Назва:
Скарга на порушення строків
Вимога:
ТОВ «БІОСИСТЕМИ ПЛЮС» (код ЄДРПОУ 40944427) як учасник публічної закупівлі (номер оголошення № UA-2024-07-30-006203-a) вимагає відмінити тендер на підставі підпункту 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, оскільки були порушені строки оприлюднення інформації про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - згідно підпунтку 9 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
- рішення про скасування повідомлення про укладення договору з учасником було скасовано 03.09.2024 о 15:28 (через електронну систему), а інформація про відхилення нашої пропозиції була опублікована 05.09.2024 о 14:32 (тобто більше, ніж протягом одного дня як передбачено підпунктом 9 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі»).
Окрім того, нам як учаснику не зрозуміла причина скасування попереднього рішення, адже в електронній системі закупівлі Замовником не було додано жодної інформації з приводу такого скасування.
Вимагаємо прийняти відповідне рішення у строк до 09 вересня 2024 р. включно, у випадку ігнорування даної вимоги змушені будемо звернутись до АМКУ.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
06.09.2024 16:55
Вирішення:
На сьогоднішній день, щоб відхилити тендерну пропозицію учасника-переможця з аномально низькою ціною (далі – АНЦ), замовник має внести дані про дискваліфікацію переможця. Після чого система знову повертає учасника на оцінку. Якщо на кваліфікації по цьому учаснику спрацьовував механізм АНЦ, то він спрацює повторно. У такому випадку замовник не може вчинити жодних дій протягом одного робочого дня.
Разом з тим, якщо замовником був розміщений протокол відхилення пропозиції учасника-переможця при дискваліфікації, за пропозицією, що має ознаки АНЦ, то він не відображається на сайті уповноваженого органу, оскільки пропозиція учасника замість статусу «дискваліфіковано» отримує статус «оцінка».
Отже, повторно прийняти рішення по кваліфікації учасника з ознакою АНЦ замовник зможе після закінчення дії АНЦ. Тоді буде можливість зазначити причини відхилення, обрати одну або декілька причин відповідно до норм законодавства, а також, за необхідністю, додатково вказати інформацію при відхиленні в полі “обґрунтування” і завантажити протокол дискваліфікації.
Електронна система закупівель Prozorro розроблена та працює виключно відповідно до регламенту та технічного завдання ДП «ПРОЗОРРО».
Статус вимоги:
Відхилено