-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«ДК 021 -2015-24450000-3 Агрохімічна продукція»
Закупівля здійснюється вцілому
Торги не відбулися
859 140.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 295.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 295.70 UAH
Період оскарження:
27.04.2018 12:13 - 10.05.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга в АМКУ
Номер:
91e1de5c88694b75a79b6a6a3faa8cca
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000528-b.a5
Назва:
Скарга в АМКУ
Скарга:
Щодо неправомірного визначення переможця
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга в АМКУ 11.06.2018 17:35
- Платіжне доручення 11.06.2018 17:35
- Рішення від 13.06.2018 № 5677 + лист Замовнику.pdf 14.06.2018 14:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 26.06.2018 № 6304.pdf 27.06.2018 17:12
- Рішення від 26.06.2018 № 6304.pdf 03.07.2018 18:16
- заперечення Дезодар.PDF 25.06.2018 11:41
- Скасування рішення.PDF 09.07.2018 16:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.06.2018 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
03.07.2018 18:16
Дата виконання рішення Замовником:
09.07.2018 16:08
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "Дезодар" та рішення про визначення переможця товариства з обмеженою відповідальністю "Інтердез", відповідно до рішення АМКУ №6304
Вимога
Є відповідь
Щодо неправомірного відхилення
Номер:
7a281b9a462742269cf242c521cb21b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000528-b.a3
Назва:
Щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Щодо неправомірного відхилення
Пов'язані документи:
Учасник
- Щодо неправомірного відхилення 29.05.2018 10:37
Дата подачі:
29.05.2018 10:37
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА м. Києва
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
01.06.2018 18:35
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику, щодо змісту Вашого звернення повідомляємо наступне.
Згідно Закону України Про публічні закупівлі (надалі – Закон) пункту 4 статті 28 «після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною». Тобто, оцінка тендерних пропозицій починається з ціни пропозиції, після чого Замовник оцінює відповідність пропозиції вимогам тендерної документації. Якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, то згідно абзацу 4 пункту 1 статті 30 Закону тендерна пропозиція відхиляється.
У Вашому зверненні вибірково і у перекрученому вигляді коментуються окремі частини протоколу №230 від 25.05.2018 р. і викладені у ньому факти. Проте весь перелік невідповідностей пропозиції ТОВ «Дезодар» Медико-технічним вимогам, які є очевидними і беззаперечними, є значно більшим і повністю викладено у протоколі розгляду пропозиції.
Згідно пункту 7 Додатку 2 «Технічних та якісних характеристик на закупівлю» Учасник повинен був надати копії гарантійних листів виробників або їх офіційних представників (якщо їх повноваження поширюються на територію України), якими підтверджується те, що Учасник має можливість поставки запропонованого товару для потреб Замовника згідно вимог тендерної документації (фасування, кількість, якість та у встановлені терміни) з посиланням на повну назву Учасника, номер оголошення в електронній системі, а також назву предмету закупівлі згідно з оголошенням». ТОВ «Дезодар» є ланкою довгого ланцюга, який включає: 1. Виробника засобу (ООО ”Дезснаб-Трейд», м. Москва); 2. Підприємство, яке є замовником його виробництва (ООО «Фелицата Холдинг», м. Москва); 3. ТОВ «ФЕЛІЦАТА УКРАЇНА», яке визначає себе як «представника на території України засобу дезінфекційного «Хлорель Екстра»; 4. ТОВ «Дезодар» - учасника торгів. У складі тендерної пропозиції ТОВ «Дезодар» надана скан-копія листа від ТОВ «ФЕЛІЦАТА УКРАЇНА», у якому це підприємство визначає себе як «представника на території України засобу дезінфекційного «Хлорель Екстра», проте це не підтверджено будь-яким документом, який визначає відносини між виробником засобу або замовником його виробництва в Російській Федерації і ТОВ «ФЕЛІЦАТА УКРАЇНА».
Всі довідки та інші документи у складі тендерної пропозиції ТОВ «Дезодар», які надано на бланку ТОВ «Дезодар», мають вихідний номер і дату видачі, хоча у тендерній документації не було такої вимоги. Тому не зрозумілим і дивним виглядає Ваш аргумент, що відповідної вимоги не було у тендерній документації, але саме лист від ТОВ «ФЕЛІЦАТА УКРАЇНА» не має реквізитів офіційного документу!
Ваше твердження про те, що дезінфікуючий засіб «Хлорель Екстра» є «рівнозначним та рівноцінним» засобу «Санітаб» є безпідставним і не ґрунтується на об’єктивному порівнянні Медико-технічних вимог до предмету закупівлі і властивостей засобу «Хлорель Екстра», а надані документи містять численні недоліки.
Також підкреслюємо, що ТОВ «Дезодар» надано недостовірну інформацію (№04-01-26 від 04.05.2018 р.) про відповідність властивостей засобу «Хлорель Екстра» всім пунктами Медико-технічних вимог до предмету закупівлі. Згідно ст.28 пункт 7 Закону України «Про публічні закупівлі» у разі «зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного відхилення
Номер:
0f439a53497b4794b970a6e37aa19d71
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000528-b.a4
Назва:
щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику! Наголошуємо, що при проведенні закупівлі ви повинні керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно протоколу №2/5 від 21.05.2018 року розгляду тендерних пропозицій: «ДК 021 -2015-24450000-3 Агрохімічна продукція» пропозиція ТОВ «ІМЕД» було відхиллено, як таку що не відповідає Медико-технічним вимогам (надалі – МТВ) до предмету закупівлі дезінфекційний засіб «Санітаб» 1 кг банка (300 табл.) згідно Додатку 2 тендерної документації . Запропонований дезінфікуючий засіб «Госпісепт» , 1 кг (300 табл.) , який запропонував ТОВ «ІМЕД» є повний еквівалентом дезінфекційного засобу «Санітаб» та повністю відповідає за функціональним призначенням, сферою застосування та антимікробною дією.
Протоколом №230 від 25.05.2018р. також було відхиллено пропозицію ТОВ «Дезодар», що запропонував засіб «ХлорельЕкстра» еквівалентний засобу «Санітаб», що не відповідає медико-технічним вимогам тендерної документації. Цінова пропозиція ТОВ «Дезодар» також, як пропозиція ТОВ «ІМЕД» була найнижчою та в два рази менше очікувана вартість закупівлі .
Наступною пропозицією, яка проходить кваліфікацію є ТОВ «Інтердез», який запропонував засіб згідно тендерної документації Санітаб, сума пропозиції складає 858 758,16 грн. з ПДВ майже очікувану вартість закупівлі.
Для полегшення проведення оцінки звертаємо увагу тендерного комітету, що пропозиція ТОВ «Інтердез» не відповідає п.п.1.2. п. 5 ТД, а саме у складі пропозиції надано довідку про наявність у ТОВ «ІНТЕРДЕЗ» транспортних засобів для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі містить інформацію про договори з перевізниками: ПП «Нічний експрес», «Нова пошта», ТОВ «Ділівері», але на підтвердження копій договорів не було надано.
Наступною пропозицією буде оцінюватись пропозиція ФОП Савицької Алли Григорівни, яка також запропонувала засіб згідно тендерної документації Санітаб, сума пропозиції складає 859 140,00 грн, що дорівнює бюджету очікуваної вартість закупівлі.
Але звергаємо увагу, що пропозиція ФОП Савицької Алли Григорівни, також не відповідає вимогам тендерної документації, а саме:
1. У довідці про підприємство не вказано: фактична адреса, форма власності та юридичний статус, організаційно-правова
форма (для юридичних осіб)
2. Також не надано зразок сертифікату, а надана копія
3. Не надано інформацію на підтвердження п.п. 4.1 п. 4 розділу 5 ТД 4.1. Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, що є предметом закупівлі, наявність яких передбачена чинним законодавством (у разі наявності) * якщо продукція, яка є предметом закупівлі не сертифікується, відповідно до чинного законодавства – Учасником у складі своєї пропозиції надається пояснювальна довідка.
Виходячи з наведеного вище наполягаємо на скасуванні торгів. Іншому випадку ми будемо змушені звернутися до розпорядника коштів, Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.05.2018 13:13
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської РДА міста Києва
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
01.06.2018 18:12
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику! На Ваше звернення повідомляємо наступне.
В Тендерній документації в пункті 5 підпункт 1.2 сформульовано наступним чином: «Довідка в довільній формі про наявність транспортного засобу або його оренди, або копія договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту) для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Інтердез» надано «Довідку про наявність у ТОВ «Інтердез» транспортних засобів для перевезення продукції, яка є предметом закупівлі» (№03/05-581 від 03.05.2018 р.). В цьому документі надано інформацію про наявність у ТОВ «Інтердез» 4-х одиниць власного транспорту різної вантажопідйомності, що відповідно, не потребує укладання договору оренди транспорту або договорів на перевезення вантажів.
З урахуванням розташування складських приміщень ТОВ «Інтердез» в місті Києві і необхідність постачання предмету закупівлі по закладах освіти Святошинського району в місті Києві наданої інформації достатньо. Надана в Довідці інформація про наявність договорів з компаніями-перевізниками є зайвою.
Що стосується пропозиції ФОП Савицької А.Г, то ії оцінка буде проведена наступним етапом, якщо у цьому буде необхідність.
Вимога
Є відповідь
щодо неправомірного відхилення
Номер:
74d11dc842534cbda671e29e58de7ba3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000528-b.a2
Назва:
щодо неправомірного відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику! При проведенні закупівлі ви повинні керуватись головними принципам державних закупівель, а саме: максимальна економія та ефективність; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно протоколу №2/5 від 21.05.2018 року розгляду тендерних пропозицій: «ДК 021 -2015-24450000-3 Агрохімічна продукція» пропозиція ТОВ «ІМЕД» було відхиллено, як таку що не відповідає Медико-технічним вимогам (надалі – МТВ) до предмету закупівлі дезінфекційний засіб «Санітаб» 1 кг банка (300 табл.) згідно Додатку 2 тендерної документації . Запропонований дезінфікуючий засіб «Госпісепт» , 1 кг (300 табл.) , який запропонував ТОВ «ІМЕД» є повний еквівалентом дезінфекційного засобу «Санітаб» та повністю відповідає за функціональним призначенням, сферою застосування та антимікробною дією.
При проведенні оцінки Тендерний комітет звертає увагу на формальні невідповідності, зокрема:
1.1 При проведенні оцінки дезінфікуючого засобу тендерний комітет повинен оцінювати відповідність за його складом, основним діючим речовинам та антимікробною активністю. Основною діючою речовиною запропонованого дезінфікуючого засобу «Госпісепт» є натрієва сіль дихлорізоціанурової кислоти, тобто повністю відповідає вимогам додатку 2. Допоміжні речовини жодним чином не впливають на активність діючої речовини, тобто не може бути основним показником, тому не можуть бути визначальними при оцінці.
Також слід зауважити, що при розрахунку показників активного хлору похибки не вказують на те, що в результаті ви отримаєте менший чи більший відсоток активного хлору. Це допустимі, затверджені відповідними органами параметри, які перевірялись відповідними органами перед реєстрацією даного засобу.
1.2. За показником концентрації водневих іонів 1% водного розчину рН засобу визначає діюча речовина. Відсоток діючої речовини 85,5 передбачає, що показники рН є в межах 6,0-7,0, тобто відповідають МТВ додатку 2.
1.3. Щодо можливість посилення мийних властивостей додаванням до розчинів миючих засобів , така можливість не визначена у методичних вказівках на засіб «Госпіспет», але і не робить виключення щодо неможливості додавання миючих засобів у дезінфікуючий розчин, тобто дозволяє. Також слід зазначити, що згідно пункту 1.4. методичних вказівок засіб «Госпісепт» має миючі властивості і необхідності додавати миючі засоби для посилення миючих характеристик немає. Тобто спрощу використання та позбавляє використання додаткових миючих засобів, що також сприяє економії державних коштів.
1.4. Щодо відсутності даних щодо встановлення режимів дезінфекції проти збудників туберкульозу на тест- штампі Mycobacterim terrae є необґрунтованою, оскільки закупівля проводиться для закладів освіти. Відповідно немає необхідності акцентувати на тому, що засіб повинен мати активність проти штаму Mycobacterim terrae, оскільки даний штамп більше підходить для протитуберкульозних диспансерів, пенетенціарних установ.
1.5. Щодо відсутності режимів застосування засобу для дезінвазії. Звертаємо вашу увагу, що згідно пункту 1.5. методичних вказівок засіб має овоцидні властивості проти збудників паразитарних хвороби (цист, оцист найпростіших, яєць і личинок гельмінтів, гостриків), тобто відповідає вимогам МТВ.
1.6. Щодо можливості експрес-контролю вмісту активного хлору в робочих розчинах засобу з використанням тест-смужок є неправомірною, оскільки активність хлору у освітніх закладах перевіряють відповідні служби, що акредитовані для таких послуг. Будь-який експрес контроль виконаний самостійно буде вважатись не вірним і в подальшому перевірятись відповідними компетентними органами.
Слід зауважити, що дезінфікуючи засіб «Госпісепт» неодноразово використовувався закладами освіти для обробки приміщень та має позитивні відгуки по використанню.
Виходячи з наведеного вище, дезінфікуючи засіб «Госпісепт» є рівнозначним та рівноцінним засобу «Санітаб» , тобто є еквівалентом. Тендерною документацією передбачено надання еквіваленту, тобто тендерним комітетом безпідставно було відхиллено пропозицію ТОВ «ІМЕД».
Наголошуємо , що головним критерієм оцінки є ціна.
Цінова пропозиція ТОВ «ІМЕД» була найнижчою та в два рази менше очікувана вартість закупівлі . Визнавши переможцем пропозицію ТОВ «ІМЕД», ваш заклад економить майже 430 000,00 грн. бюджетних коштів, які можна було використати на інші потреби.
Тому наполегливо просимо скасувати рішення щодо відхилення нашої пропозиції та провести повторну оцінку . В іншому випадку ми змушені будемо звернутись до органу оскарження та Державної аудиторської служби України, щодо порушення чинного законодавства.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.05.2018 15:20
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинського району міста Києва
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
24.05.2018 12:50
Підтвердження вирішення:
Шановний Учаснику, щодо Вашого звернення повідомляємо наступне.
Згідно пункту 4 статті 28 Закону України Про публічні закупівлі (надалі – Закон) «після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Ваша пропозиція була першою оцінена на відповідність вимогам тендерної документації.
Якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, то згідно абзацу 4 пункту 1 статті 30 Закону тендерна пропозиція відхиляється.
Згідно пункту 3 статті 30 Закону «у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може повторно звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію стосовно причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації». Додатково до фактів невідповідності пропозиції умовам тендерної документації інформуємо.
Невідповідності запропонованого засобу «Госпісепт» вимогам тендерної документації, які Ви називаєте «формальними», ґрунтуються на результатах порівняння властивостей засобу, які викладені у наданих у складі пропозиції документах, з Медико-технічними вимогами (МТВ) до предмету закупівлі. Детально невідповідності викладені у протоколі розгляду тендерної пропозиції №2/5 від 21.05.2018 р.
Наведені Вами у зверненні аргументи знаходяться у площини трактування чи суттєвими, як на Ваш погляд, чи не суттєвими є ці невідповідності. Окремі Ваші аргументи розраховані на домислювання, а також ґрунтуються на власному трактуванні фактів. Зокрема, це стосується показника рН і мийних властивостей розчинів.
Чинний в Україні ДСТУ EN 14348:2014 не містить положень про те, що тест-штам Mycobacterium terrae «більше підходить для протитуберкульозних диспансерів, пенетенціарних установ». Це твердження є домислом!
Наявність в пункті 1.6 МВ запису про наявність у засобу овоцидних властивостей проти збудників паразитарних хвороби (цист, оцист найпростіших, яєць і личинок гельмінтів, гостриків) не означає наявність в МВ режимів використання засобу з цією метою (вимога пункту 11 МТВ). Тому висновок, наведений у зверненні, про відповідність МТВ - не обґрунтований.
Будь-який користувач дезінфекційних засобів не позбавлений права здійснювати внутрішній контроль вірності використання дезінфекційних засобів персоналом, а «компетентні органи» мають виконувати свою роботу.
Жодна невідповідність у протоколі не вказана, як визначальна і викладені вони у протоколі за порядком розташування в МТВ.
З урахуванням викладеного, підстав для задоволення викладеної у Вашому зверненні вимоги немає.
Вимога
Відхилено
Вимога
Номер:
85799b45d03143f586e1232a9e471cf9
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-27-000528-b.a1
Назва:
Вимога
Вимога:
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога 03.05.2018 09:31
Дата подачі:
03.05.2018 09:31
Вирішення:
Управління освіти, молоді та спорту Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації
Статус вимоги:
Відхилено
Дата виконання рішення Замовником:
04.05.2018 18:08
Підтвердження вирішення:
Відповідно до вимог ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, включаючи детальний опис товарів, що закуповуються, їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі тощо. У разі, якщо технічна специфікація містить посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, специфікація повинна містити вираз "або еквівалент".
Таким чином Замовник є вільним у визначенні технічних, якісних характеристик предмета закупівлі, формує предмет закупівлі, виходячи з власних потреб у об’ємах, сфері застосування товару та жодним чином не зобов’язаний встановлювати вимоги до предмету закупівлі з урахуванням можливостей Учасників, а навпаки, Учасники процедури державних закупівель зобов’язані надавати такі тендерні пропозиції, які будуть відповідати встановленим Замовником вимогам.
На виконання положень ст. 22 Закону в Додатку 2 тендерної документації (Медико-технічні вимоги) міститься опис технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, які в пунктах 1 і 2 не є ексклюзивними. Передбачена можливість пропонування еквівалентів.
З огляду на викладене не вбачаємо підстав для внесення змін в Технічні та якісні характеристики на предмет закупівлі. Медико-технічні вимоги до предмету закупівлі не є завищеними чи дискримінаційними.