• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»; (Капітальний ремонт ДНЗ № 96 на вулиці Клепарівській, 31 у місті Львові)

Торги не відбулися

15 041 554.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 150 415.55 UAH
Період оскарження: 04.05.2018 12:35 - 19.05.2018 00:00
Скарга
Залишено без розгляду

скарга щодо прийнятих Замовником рішень

Номер: cb5acfc788e944b898bcf39b75a1b281
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-04-000680-b.a1
Назва: скарга щодо прийнятих Замовником рішень
Скарга:
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «Дельтабуд», є учасником процедури відкритих торгів (UA-2018-05-04-000680-b) на закупівлю ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»; (Капітальний ремонт ДНЗ № 96 на вулиці Клепарівській, 31 у місті Львові), що оголошені Управлінням освіти департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради. Згідно умов оголошення про проведення торгів 23.05.2018 закінчився строк подання тендерних пропозицій учасниками, а 24.05.2018 відбувся аукціон. Згідно з протоколом розкриття участь у дані закупівлі взяло 7 учасників: Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція ТОВ "РОКСІС ГРУП" 14`495`000.00 грн з ПДВ 12`530`000.00 грн з ПДВ ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМОБУД-КИЇВ" 13`793`105.18 грн з ПДВ 11`800`000.00 грн з ПДВ ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК" 13`622`152.80 грн з ПДВ 13`622`152.80 грн з ПДВ ПП "ВР-ГРУП" 13`056`055.11 грн з ПДВ 12`675`000.00 грн з ПДВ Товариство з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком" 13`541`701.25 грн з ПДВ 11`799`000.00 грн з ПДВ ТОВ Дельтабуд 14`368`000.00 грн з ПДВ 14`065`000.00 грн з ПДВ ТзОВ "ЄВРО-СТАЛЬ-БУД" 14`393`493.56 грн з ПДВ 12`100`000.00 грн з ПДВ Далі замовник розпочав процес почергового розгляду пропозицій: 31.05.2018 ним було прийнято рішення про дискваліфікацію Товариства з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком", 06.06.2018 було дискваліфіковано ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕРМОБУД-КИЇВ", 12.06.2018 дискваліфіковано ТзОВ "ЄВРО-СТАЛЬ-БУД", а 19.06.2018 було прийнято рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "РОКСІС ГРУП". Проте, ознайомившись із змістом тендерної пропозиції ТОВ "РОКСІС ГРУП", вважаємо, що рішення про визначення його переможцем було прийнято з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягає скасуванню з наступних причин: 1. Відповідно до п.8 Додатку 4 до Тендерної документації, Замовником встановлена вимога щодо подання копії (завіреної печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника) або оригіналу документу, який підтверджує статус та повноваження особи на підписання договору за результатами торгів, а саме: виписка з протоколу засновників, або наказ про призначення, довіреність, чи інше. Із вищенаведеної вимоги випливає, що Замовник ставив за мету переконатись, що особа, яка визначена Учасником як така, що буде підписувати договір за результатами торгів, має відповідний обсяг повноважень на такі дії. Проте, ця вимога тендерної документації не була дотримана Учасником ТОВ "РОКСІС ГРУП". Так, у складі тендерної пропозиції ТОВ "РОКСІС ГРУП" подана копія Статуту, яка була визначена Замовником як обов’язковий для подання юридичними особами документ відповідно до п. 5 Додатку 4 до Тендерної документації. Згідно пп. 15 п.11.7 Розділу XI цього документу, компетенцією загальних зборів учасників є прийняття рішення та надання дозволу (повноважень) директору Товариства на укладення, зміну чи розірвання Товариством будь-яких правочинів на суму, яка перевищує 1000000,00 гривень або її еквіваленту в іноземній валюті за курсом НБУ. Відповідно до п. 11.13 Розділу XI Статуту, Директор має право самостійно приймати рішення про розпорядження грошовими коштами та про укладення будь-яких правочинів (угод, договорів) на суму, що не перевищує 1000000,00 грн. або її еквіваленту в іноземній валюті за курсом НБУ, за винятком тих правочинів (договорів), прийняття рішення про укладення яких відноситься до компетенції Загальних зборів. Директор має право приймати рішення про розпорядження грошовими коштами та про укладення будь-яких правочинів (угод, договорів) на суму, що перевищує 1000000,00 грн. або її еквіваленту в іноземній валюті за курсом НБУ тільки за попередньої згоди Загальних зборів. Звертаємо увагу, що очікувана вартість закупівлі UA-2018-05-04-000680-b (ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»; (Капітальний ремонт ДНЗ № 96 на вулиці Клепарівській, 31 у місті Львові) складає 15041554,80 грн., остаточна ціна за результатами аукціону Учасника ТОВ «РОКСІС ГРУП» складає 12530000,00 грн з ПДВ, що, за умови визнання Учасника переможцем тендеру, безперечно передбачає укладення ним (від його імені, уповноваженою особою – директором) договору, сума якого значно перевищує 1000000,00 грн. – суму, якою обмежуються повноваження директора на самостійне укладення правочинів без надання згоди загальними зборами. Проте Учасником ТОВ "РОКСІС ГРУП" не надано у складі тендерної пропозиції протоколу Загальних зборів учасників чи іншого документу, яким би засвідчувалось прийняття Загальними зборами рішення та надання дозволу (повноважень) директору Товариства на укладення договору на суму, яка перевищує 1000000,00 гривень за результатами закупівлі UA-2018-05-04-000680-b ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»; (Капітальний ремонт ДНЗ № 96 на вулиці Клепарівській, 31 у місті Львові) у разі визнання ТОВ "РОКСІС ГРУП" переможцем тендеру. У складі пропозиції цього учасника містяться документи під назвами «Довіреність» із вихідними номерами №57 та №61 від 21.05.2018, у яких йдеться про те, що директор Бойчук Ярослав Борисович є уповноваженим на підписання договору за результатами закупівлі, підписані самим же директором, а не засновниками підприємства - учасниками Загальних зборів, а тому не є належними документами відповідно до Статуту для надання повноважень директору на укладення договорів на суми, що перевищують 1000000,00 грн. Також у складі тендерної пропозиції Учасника міститься Наказ № 03 від 23 червня 2015 року та Протокол №1 Загальних зборів Учасників, проте ці документи лише підтверджують призначення Бойчука Я.Б. директором підприємства ТОВ "РОКСІС ГРУП" з 23 червня 2015 року, проте жодним чином не свідчать про надання йому повноважень Загальними зборами на укладення договору на суму, яка перевищує 1000000,00 гривень за результатами закупівлі UA-2018-05-04-000680-b ДК 021:2015 - 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»; (Капітальний ремонт ДНЗ № 96 на вулиці Клепарівській, 31 у місті Львові) у разі визнання ТОВ "РОКСІС ГРУП" переможцем тендеру. 2. 2.) Відповідно до вимог п.3 Додатку 4 до Тендерної документації, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції ліцензії, які надають право Учаснику виконувати роботи зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації. Технічні та кількісні вимоги до предмету закупівлі, передбачені у Додатку 1, передбачають виконання робіт протипожежного призначення. Такий вид господарської діяльності, як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, підлягає обов’язковому ліцензуванню відповідно до п. 13 ч.1 ст. 7 ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності». Проте, у складі документів тендерної пропозиції Учасника ТОВ "РОКСІС ГРУП" відсутня відповідна ліцензія, видана Уповноваженим органом ліцензування, на такий вид господарської діяльності як надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Також у складі документів своєї тендерної пропозиції Учасник ТОВ "РОКСІС ГРУП" надав довідку про те, що він не планує залучати субпідрядників до виконання робіт за договором, який буде укладений за результатами закупівлі. Таким чином, можливість наявності ліцензії на виконання робіт протипожежного призначення у субпідрядників Учасника також виключається. Отож, вимога п.3 Додатку 4 до Тендерної документації про надання ліцензій, які надають право Учаснику виконувати роботи зазначені в Додатку 1 до Тендерної документації, не виконана ТОВ «РОКСІС ГРУП». Таким чином, тендерна пропозиція учасника ТОВ "РОКСІС ГРУП" не відповідає вимогам тендерної документації, затвердженої Замовником. А отже рішення Замовника про визнання учасника ТОВ "РОКСІС ГРУП" переможцем торгів є незаконним та суперечить законодавству у сфері публічних закупівель. Практика визнання тендерних пропозицій учасників, які характеризуються аналогічними недоліками, такими, що не відповідають вимогам тендерної документації, підтверджується низкою рішень АМКУ, серед яких рішення № 346-р/пк-ск від 26.03.2014, № 1941-р/пк-пз від 10.04.2017 тощо. Беручи до уваги вищевикладене, Замовником було застосовано дискримінаційний підхід до розгляду тендерних пропозицій учасників, внаслідок чого було грубо порушено наші законні права і інтереси як одного з учасників тендеру. Так, подаючи нашу тендерну пропозицію та беручи участь у закупівлі, ми зацікавлені у проведенні торгів у чіткій відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» та таких принципів публічних закупівель, як добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Дискримінаційний підхід до розгляду тендерної пропозиції будь-кого з учасників перебуває у безпосередньому причинно-наслідковому зв’язку із порушенням наших прав та інтересів, оскільки визнання переможцем учасника, тендерна пропозиція якого не відповідає вимогам тендерної документації, унеможливлює ймовірний розгляд нашої тендерної пропозиції Замовником, який став би можливим, якщо б пропозиції учасників, які містять недоліки, були б відхилені відповідно до Закону. У цьому контексті вважаємо за потрібне зазначити, що тендерні пропозиції ПП "ВР-ГРУП" та ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК", які стоять в черзі на розгляд між оскаржуваною та нашою пропозицією теж містять низку недоліків, які повинні стати причиною їх відхилення у зв’язку з невідповідністю тендерній документації. Так, всупереч вимогам тендерної документації, у складі пропозиції учасника ПП "ВР-ГРУП" відсутні копії аналогічних договорів; довідка про досвід виконання аналогічних договорів не заповнена відповідно до встановленої Замовником форми; довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт, містить лише 1 орендований елемент обладнання, стосовно якого не подано договору оренди відповідно до умов тендерної документації; відсутні відомості про виробничу базу Учасника; Виписка з ЄДР надана не в повному обсязі; ліцензія надана не в повному обсязі (без додатку). У тендерній пропозиції ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК", у свою чергу, відсутні оригінали аналогічних договорів, які чітко вимагались умовами тендерної документації, натомість подані їх копії. Така невідповідність вимогам документації вже стала однією з причин дискваліфікації іншого учасника закупівлі Замовником, а саме Товариства з обмеженою відповідальністю "Еталон-Ком". Також договір оренди виробничої бази наданий ТзОВ "БУДІВЕЛЬНО-ІНВЕСТИЦІЙНА КОМПАНІЯ "ГАЛИЦЬКИЙ БУДІВЕЛЬНИК" без акту прийому-передачі, який є його невід’ємною частиною, а також, учасником подана копія виписки з ЄДР замість оригіналу. Усе вищезазначене безсумнівно свідчить про порушення наших законних прав та інтересів, оскільки, у випадку, якби Замовник діяв відповідно до Закону та тендерні пропозиції інших учасників, які містять суттєві недоліки, були б дискваліфіковані, наша тендерна пропозиція повинна була б бути розглянута та ми б могли стати переможцем процедури закупівлі. Враховуючи вищенаведене, просимо: 1) прийняти скаргу до розгляду 2) перевірити правильність рішення Замовника щодо визнання переможцем відкритих торгів ТОВ "РОКСІС ГРУП" та, за наявності відповідних підстав, зобов’язати його скасувати це рішення Додатки: 1.Оригінал платіжного доручення про внесення плати за подання скарги з печаткою кредитної установи З повагою, Директор Паращак І.В.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 02.07.2018 19:30
Автор: ТОВ Дельтабуд, Паращак Ірина Володимирівна +380678125796 deltabud.lv@gmail.com