• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Комп’ютерне обладнання (Мережевий накопичувач)

Постачальник здійснює передачу Товару Замовнику протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання Договору.

Завершена

33 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 167.50 UAH
Період оскарження: 29.07.2024 16:31 - 03.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 2ccc687d5a51469394b82b36d28a2432
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-29-009127-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 22.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 14.08.2024 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 27.08.2024 12:25
Дата виконання рішення Замовником: 28.08.2024 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.08.2024 № 14192-р/пк-пз, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасував рішення від 08.08.2024 № ВТ-МН/тов-2 про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ».
Автор: ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ", Юрій Сьомкін +380672342640, +380445619835 sales@diawest.com https://diawest.com/uk

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 066f7af3d1d440bfae885e610faec158
Заголовок пункту скарги: неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Відповідно до Протоколу, єдиною підставою для відхилення пропозиції Скаржника стала відсутність електронного підпису (КЕП/УЕП) Скаржника на кожен сканований та/або електронний документ відповідно до вимог тендерної документації до Закупівлі”.

При цьому, Замовником не зазначено, на які конкретно електронні документи не накладений електронний підпис Скаржника, а накладення електронного підпису на кожен сканований документ, який має підпис і печатку учасника, взагалі не вимагається чинним законодавством України.

Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей (затверджених чинною редакцією Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 р): “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо”.

Виходячи з наведеного вище, якщо Замовник виявив невідповідність у складі документів пропозиції учасника (у тому числі стосовно КЕП/УЕП), він зобов'язаний надати йому 24 години для усунення цієї невідповідності, а не приймати рішення про дискваліфікацію такого учасника.


Отже, не встановивши під час оцінки пропозиції Скаржника невідповідність, і не надавши 24 години на її усунення, а прийнявши рішення про його дискваліфікацію, Замовник вчинив порушення процедури закупівлі.

Враховуючи наведене вище, відхилення пропозиції Скаржника на підставі зазначеної у Протоколі, є незаконним і неправомірним
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника