-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Комп’ютерне обладнання (Мережевий накопичувач)
Постачальник здійснює передачу Товару Замовнику протягом 20 (двадцяти) робочих днів з моменту підписання Договору.
Завершена
33 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 167.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 167.50 UAH
Період оскарження:
29.07.2024 16:31 - 03.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
2ccc687d5a51469394b82b36d28a2432
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-29-009127-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- АМКУ Департамент КМДА.docx 12.08.2024 17:29
- Витяг з п.43 Особливостей.docx 12.08.2024 17:29
- ПРОТОКОЛ УО_08.08.2024.pdf 12.08.2024 17:29
- sign.p7s 12.08.2024 17:31
- рішення від 14.08.2024 №13739.pdf 14.08.2024 14:28
- інформація про резолютивну частину рішення від 22.08.2024 №14192.pdf 23.08.2024 12:27
- рішення від 22.08.2024 №14192.pdf 27.08.2024 12:25
- 6.Протокол_УО_08.08.2024.doc.docx 15.08.2024 12:18
- 1.Лист ДЕІ_пояснення щодо проведення Процедури закупівлі.pdf.pdf 15.08.2024 12:18
- 4.ТЕНДЕРНА документація_29.07.2024.doc.docx 15.08.2024 12:18
- 5.ПРОТОКОЛ УО_08.08.2024.pdf.pdf 15.08.2024 12:18
- 2.Лист ДЕІ_пояснення щодо проведення Процедури закупівлі.doc.docx 15.08.2024 12:18
- 3.Тендерна документація _29.07.2024.pdf.pdf 15.08.2024 12:18
- Протокол УО_про скасування рішення.pdf 28.08.2024 16:32
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2024 17:48
Дата розгляду скарги:
22.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.08.2024 14:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.08.2024 12:25
Дата виконання рішення Замовником:
28.08.2024 16:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 22.08.2024 № 14192-р/пк-пз, Департамент економіки та інвестицій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) скасував рішення від 08.08.2024 № ВТ-МН/тов-2 про відхилення тендерної пропозиції учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ».
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
066f7af3d1d440bfae885e610faec158
Заголовок пункту скарги:
неправомірні дії Замовника у вигляді відхилення пропозиції
ТОВ «ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу, єдиною підставою для відхилення пропозиції Скаржника стала відсутність електронного підпису (КЕП/УЕП) Скаржника на кожен сканований та/або електронний документ відповідно до вимог тендерної документації до Закупівлі”.
При цьому, Замовником не зазначено, на які конкретно електронні документи не накладений електронний підпис Скаржника, а накладення електронного підпису на кожен сканований документ, який має підпис і печатку учасника, взагалі не вимагається чинним законодавством України.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей (затверджених чинною редакцією Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 р): “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо”.
Виходячи з наведеного вище, якщо Замовник виявив невідповідність у складі документів пропозиції учасника (у тому числі стосовно КЕП/УЕП), він зобов'язаний надати йому 24 години для усунення цієї невідповідності, а не приймати рішення про дискваліфікацію такого учасника.
Отже, не встановивши під час оцінки пропозиції Скаржника невідповідність, і не надавши 24 години на її усунення, а прийнявши рішення про його дискваліфікацію, Замовник вчинив порушення процедури закупівлі.
Враховуючи наведене вище, відхилення пропозиції Скаржника на підставі зазначеної у Протоколі, є незаконним і неправомірним
При цьому, Замовником не зазначено, на які конкретно електронні документи не накладений електронний підпис Скаржника, а накладення електронного підпису на кожен сканований документ, який має підпис і печатку учасника, взагалі не вимагається чинним законодавством України.
Відповідно до вимог пункту 43 Особливостей (затверджених чинною редакцією Постанови 1178 від 12 жовтня 2022 р): “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо”.
Виходячи з наведеного вище, якщо Замовник виявив невідповідність у складі документів пропозиції учасника (у тому числі стосовно КЕП/УЕП), він зобов'язаний надати йому 24 години для усунення цієї невідповідності, а не приймати рішення про дискваліфікацію такого учасника.
Отже, не встановивши під час оцінки пропозиції Скаржника невідповідність, і не надавши 24 години на її усунення, а прийнявши рішення про його дискваліфікацію, Замовник вчинив порушення процедури закупівлі.
Враховуючи наведене вище, відхилення пропозиції Скаржника на підставі зазначеної у Протоколі, є незаконним і неправомірним
×
-
Назва доказу:
витяг
-
Повʼязаний документ:
Витяг з п.43 Особливостей.docx
-
-
Назва доказу:
протокол
-
Повʼязаний документ:
ПРОТОКОЛ УО_08.08.2024.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти цю Скаргу до розгляду. 2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника. 3. Зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника, та повторно провести оцінку тендерної пропозиції Товариства після усунення Замовником порушення процедури закупівлі.