• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

послуги з охорони Об’єкта та забезпечення громадської безпеки на Об’єкті

Завершена

390 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період оскарження: 27.07.2024 10:26 - 02.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга на незаконну дискваліфікації

Номер: 07854968a00d40e39d37b78c40ad5a5b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-27-000095-a.a3
Назва: скарга на незаконну дискваліфікації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 13.09.2024 14:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 04.10.2024 13:27
Дата виконання рішення Замовником: 04.10.2024 16:29
Коментар замовника щодо усунення порушень: ПРОТОКОЛ №24/10/04 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ «04» жовтня 2024 року м.Черкаси На виконання Рішення № 16133-р/пк-пз від 01.10.2024 року Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись п.22 ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИРІШИЛА: 1. Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ПАТРІОТ В" (код ЄДРПОУ: 35754754) за процедурою закупівлі — "послуги з охорони Об’єкта та забезпечення громадської безпеки на Об’єкті", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-27-000095-a. 2. Протягом одного дня з дати ухвалення цього рішення оприлюднити в електронній системі закупівель інформацію про виконання Рішення №16133-р/пк-пз від 01.10.2024 року та провести повторну оцінку тендерної пропозиції приватного підприємства "ПАТРІОТ В". Уповноважена особа Олена Станкевич
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Леся +380673450109 patriot1902@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: db63773dc3854ed58b5094776cd79a77
Заголовок пункту скарги: відхилення тендерної пропозиції ПП "Патріот В"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: «27» липня 2024 року (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю UA-2024-07-27-000095-a Послуги з охорони Об’єкта та забезпечення громадської безпеки на Об’єкті.

За результатами аукціону, що відбувся у 5 серпня, 12:25 часть взяли двоє Учасників:

1). ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" 284 000.00 UAH
2). Управління поліції охорони в Черкаській області 389 856.00 UAH


Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" реалізує своє право на подання скарги.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №09/09/24 «9» вересня 2024 року.
Підставою для відхилення зазначено наступне:
I..« 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП «ПАТРІОТ В» з підстав, визначених абзацам третім пункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції' недостовірну iнформацію), що е суттєвою для визначення pезультатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей
Обгрунтування (аргументація):
Відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації' одним з кваліфікаційних критеріїв до yчасників закупівлі встановлено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної' кваліфкації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема, Учасник повинен мати у своєму cкладі охоронників у кількості не менше 6-ти oci6, які відповідають квалфкаційним вимогам. На підтвердження вказаній у вимозі учасник у cкладі своєї тендерної пропозиції повинен надати, серед iншого, довідку довільної форми про наявність в Учасника охоронників у кількості не менше 6- ти oci6 i3 зазначенням ПІБ, дати народження (п. 1 Переліку Додатку 5 тендерної документації) копію (копій) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника, зазначених у довідці (п. 1), та/або копій (всіх сторінок) документів/копій витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. Копії цих документів повинні бути завірені печаткою учасника (у paзі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника (п.6 Переліку Додатку 5 тендерної документації).
На виконання вищевказаних вимог для yчacті у закпівлі учасником ПП «Патріот В» у складј тендерної пропозиції було надано Довідку (вих.№З05 від 30 липня 2024 року), згідно якотї гр.Попсуєв Олександр Глібович та гр.Долженко Василь Григорович є працівниками учасника, що підтверджується Наказом №2024/01/02-3к від 02 січня 2024 року про прийняття на постійну роботу охоронником ПП «Патріот В» Попсуєва Олександра Глібовича та Наказом №2024/04/02-1к від 02 січня 2024 року про прийняття на постійну роботу охоронником ПП «Патріот В» Долженка Василя Григоровича. Копії відповідних наказів також надано учасником у складі тендерної пропозиції.
Водночас, Замовником у поточному роцi було проведено закупівлю послуг з технічного обслуговування вентиляцйних систем (код ДК 021 :2015: 50710000-5: Послуги з ремонту i технічного обслуговування електричного i механічного устаткування будјвель), закупівля № UA-2024-02-16-008531-a, та послуг з технічного обслуговування спецјального фільтрувальновентиляцйного устаткування (код ДК 021:2015: 50710000-5: Послуги з ремонту i технічного обслуговування електричного i механічного устаткування будјвель), закупівля UA-2024-0220-013706-а, шляхом застосування відкритих торгів з особливостями, за результатами яких укладено договори № 05/03/2240 від 05.03.2024 року та №06/03/2240 від 06.03.2024 року з переможцем ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ». договори були укладені після визнання ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» переможцем за наслідками розгляду та оцјнки тендерних пропозицй зазначеного учасника в межах процедур закупівель № UA-2024-02-16-008531-a та № UA-2024-02-20-013706-a. Зокрема, для yacтi у вказаних закупівлях ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» була надана iнформаціі згідно якої гр. Попсуєв Олександр Глібович та гр. Долженко Василь Григорович є працјвниками ТОВ «В.П.Е.М». відповідна інрформаціяТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» була надана шляхом завантаження відповідних документів 22.02.2024 року для yacті у закупівлі № UA2024-02-16-008531-а та 26.02.2024 року для yчacтi у закупівлі № UA-2024-02-20-013706-a.
З огляду на вказані вище обставини, Замовник звернувся до ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» для перевірки інформації щодо місця працевлаштування гр. Попсуева О.Г. та Долженка В.Г. в порядку, передбаченому абзацом першим п.42 Особливостей. У відповідь на своє звернення Замовником було отримано підтвердження, що единим місцем роботи зазначених громадян є ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» з наданням відповідним суб'єктом господарювання копій розпорядчих документів про прийняття на роботу Попсуєва Олександра Глібовича та Долженка Василя Григоровича (копія Наказу №75-к від 22 липня 2021 р. та копія Наказу №202З/04/0З-к від 03 квітня 2023 року).
На підставі вищевикладеного Замовник приходить до висновку, що учасник ПП «Патріот В» зазначив у тендерній пропозиції' недостовірну iнформацію щодо наявних у нього трудових відносин гр.Попсуєвим О.Г. та Долженко В.Г., які працюють у нього охоронниками відповідно до Haказів №2024/01/02-1к та №2024/01/02-Зк 02 січня 2024 року. Вказана інформація була виявлена Замовником відповідно до абзацу першого п.42 Особливостей (Звернення до ТОВ «ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ» 02.09.2024 року №02/09/24) та є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів. З огляду на вказане Замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника ПП «ПАТРІОТ В» з підстав, передбачених абзацом третім підпункту 1 пункту 44 Особливостей.




Коментар стосовно відхилення пропозиції Учасника:

Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації , наданої учасником, до органів державної влади . установ , організацій відповідно до їх компетенції . У разі отримання достовірної інформації факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.

КНП «КЦОГТПД Черкаської обласної ради » повинен був звернутися за наданням інформації саме до органів державної влади . установ , організацій відповідно до їх компетенції . Замовник звернувся за наданням інформації до ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", що згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" не є органом , який є компетентним для підтвердження інформації трудових відносин гр.Попсуєвим О.Г. та Долженко В.Г.в розрізі данної закупівлі.
Додатково повідомляємо, що кінцевим бенефіціарним власником ПП «Патріот В» та ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" є Порохнюк Валерій Олексійович ( що підтверджується витягами ЄДР), місце знаходження цих підприємств є м. Черкаси, вул.Хоменко,19, тому не логічно ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ" давати відповіді про недостовірну інформацію ПП «Патріот В». Також ПП «Патріот В» надає в доказах до скарги дійсні звернення, та відповідь на звернення підписані за допомогою накладання електронного кваліфікованного підпису ПП «Патріот В» та ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ".

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.

Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
Вважаємо, всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,

Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

вимога на відхилення

Номер: aeeb61fa6e244dc8b99ff9e240cdce3b
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-27-000095-a.b2
Назва: вимога на відхилення
Вимога:
Шановний Замовнику! За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №09/09/24 «9» вересня 2024 року. Підставою для відхилення зазначено наступне: I..« 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ПП «ПАТРІОТ В» з підстав, визначених абзацам третім пункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції' недостовірну iнформацію), що е суттєвою для визначення pезультатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей Вважаємо дискваліфікацію незаконною ПП "Патріот В" незаконним з таких підстав: Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації , наданої учасником, до органів державної влади . установ , організацій відповідно до їх компетенції . У разі отримання достовірної інформації факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів, замовник відхиляє пропозицію такого учасника. Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням. Коментар стосовно відхилення Учасника: КНП «КЦОГТПД Черкаської обласної ради » повинен був звернутися за наданням інформації саме до органів державної влади . установ , організацій відповідно до їх компетенції . Замовник звернувся за наданням інформації до ТОВ "ВЕНТПРОМЕЛЕКТРОМОНТАЖ", що згідно ЗУ "Про публічні закупівлі" не є органом , який компетентним для підтвердження інформації в розрізі данної закупівлі. З огляду на вищевикладене, просимо замовника скасувати свої рішення щодо ПРОТОКОЛу ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №09/09/24 від «09» вересня 2024 року про відхилення пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ПАТРІОТ В" ( код ЄДРПОУ 35754754). В разі невиконання Замовником своїх обов'язків згідно чинного законодавства будемо змушені звернутися до АМКУ.
Вирішення: Шановний Учаснику, порядок оскарження прийнятих замовником рішень, дій чи бездіяльності, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, регламентований п.п. 55-67 Особливостей. Оскільки електронна система закупівель не передбачає технічної можливості для перегляду та/чи скасування замовником прийнятого рішення поза процедурою оскарження, визначеною Особливостями, ваша вимога не може бути задоволена.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Виконана замовником
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації учасника Приватне підприємство «Патріот В

Номер: 3379607713db4dd6bb7a4fcdeee232d2
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-27-000095-a.a1
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації учасника Приватне підприємство «Патріот В
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 28.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.08.2024 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 02.09.2024 15:17
Дата виконання рішення Замовником: 09.09.2024 15:01
Коментар замовника щодо усунення порушень: рішення (Протокол №13/08/24 від 13.08.2024 р) про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ПАТРІОТ В" (код ЄДРПОУ: 35754754) за процедурою закупівлі — "послуги з охорони Об’єкта та забезпечення громадської безпеки на Об’єкті" , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-27-000095-a скасоване
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В", Леся +380673450109 patriot1902@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1d466493f7ac4dec98efa49ef6f6f9f4
Заголовок пункту скарги: відхилення тендерної пропозиції ПП "Патріот В"
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: СКАРГА
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель згідно – відкриті торги, в частині незаконної дискваліфікації учасника Приватне підприємство «Патріот В»





«27» липня 2024 року (Далі — Замовник) оприлюднив Оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю UA-2024-07-27-000095-a Послуги з охорони Об’єкта та забезпечення громадської безпеки на Об’єкті.

За результатами аукціону, що відбувся у 5 серпня, 12:25 часть взяли двоє Учасників:

1). ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" 284 000.00 UAH
2). Управління поліції охорони в Черкаській області 389 856.00 UAH


Керуючись частиною 8 статті18 Закону України «Про публічні закупівлі», скарги , що стосуються прийнятих рішень . дії чи бездіяльності Замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій Учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення дії чи бездіяльності Замовника, але до дня укладання договору про закупівлю, ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПАТРІОТ В" реалізує своє право на подання скарги.
За результатами розгляду пропозиції Підприємства, вона була відхилена ПРОТОКОЛ
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №13/08/24 «13» серпня 2024 року.
Підставою для відхилення зазначено наступне:
I..« Заяви-згоди на розповсюдження інформації про персональні дані від осіб, вказаних у довідці п.1 (Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації за вих. №305 від 30 липня 2024 року). Відповідні заяви датовані 12.08.2024р., з чого вбачається, що згоди відповідних осіб були надані після закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій, а отже не на виконання умов тендерної документації замовника щодо подання необхідних документів для участі у процедурі закупівлі, з огляду на що учасником не були виправлені невідповідності, а саме не подано копії письмових заяви-згод працівників, зазначених у довідці (п.1), на розповсюдження інформації про їх персональні дані (п.7 Переліку Додатку 5 тендерної документації)

На виправлення невідповідностей Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ «Згоди персон даних_20240813_0001.pdf») та Згоди персональ даних_20240730_0001.pdf.


Стосовно вимоги тендерної документації зазначаємо наступне:

Відповідно до пункту п.7 Переліку Додатку 5 тендерної документації:

«копії заяви-згоди працівників, зазначених у довідці (п.1), на розповсюдження інформації про їх персональні дані».

Коментар стосовно вимоги тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей:
1. Тендерна документація не містила окремої вимоги стосовно форми подачі і заповнення заяви-згоди працівників .
2. Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно дати заповнення . заяви-згоди працівників, оскільки Замовником була висунута неправомірна вимога щодо форми заповнення заяви-згоди працівників.
3.Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно заповнення заяви-згоди працівників, а саме датуванню таких заяви-згоди працівників.

Варто зазначити, що замовник у протоколі відхилення посилається н Закону України «Про захист персональних даних» , чого не містила тендерна документація від 17 січня 2024 року.


Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.


II. «Копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника, зазначених у довідці п.1 (Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації за вих. №305 від ЗО липня 2024 року):
1) Наказ № 2023/03/03-5к від 03 березня 2023 року Про прийняття на постійну роботу охоронником Шемонаєва Михайла Анатолійовича з 06 березня 2023 року з вказівкою «Підстава: Заява Шемонаєва Михайла Анатолійовича з 03 березня 2023р.».
2) Наказ № 2023/03/03-4к від 03 березня 2023 року «Про прийняття на постійну роботу» охоронником Турлюна Андрія Андрійовича з 06 березня 2023 року з вказівкою «Підстава: Заява Турлюна Андрія Андрійовича з 03 березня 2023р.».
3) Наказ № 2023/11/16-6к від 16 листопада 2023 року «Про прийняття на постійну роботу» охоронником Марченка Михайла Олексійовича з 17 листопада 2023 року з вказівкою «Підстава: Заява Марченка Михайла Олексійовича з 16 листопада 2023р.».
4) Наказ № 2024/01/25-7К від 25 січня 2024 року «Про прийняття на постійну роботу» охоронником Попсуєва Олександра Глібовича з 25 січня 2024 року з вказівкою «Підстава: Заява Попсуєва Олександра Глібовича з 25 січня 2024 р.».
5) Наказ № 2024/01/25-4К від 25 січня 2024 року «Про прийняття на постійну роботу» охоронником Каптенка Володимира Петровича з 25 січня 2024 року з вказівкою «Підстава: Заява Каптенка Володимира Петровича з 25 січня 2024 року».
6) Наказ № 2024/01/25-2К від 25 січня 2024 року «Про прийняття на постійну роботу» охоронником Долженка Василя Григоровича з 25 січня 2024 року з вказівкою «Підстава: Заява Долженка Василя Григоровича з 25 січня 2024 року».
Згодом Учасником для виправлення невідповідностей також завантажено Накази про звільнення з роботи від 02 лютого 2024 року, відповідно до яких Долженко Василь Григорович, Попсуєв Олександр Глібович та Марченко Михайло Олексійович були звільнені з посади охоронників з 02 лютого 2024 року та Накази від 12 серпня 2024 року «Про прийняття на постійну роботу» Долженка Василя Григоровича, Попсуєва Олександра Глібовича та Марченка Михайла Олексійовича з 13 лютого 2024 року.
Виходячи з вищевказаних документів на час подання Учасником тендерної пропозиції охоронники Долженко В.Г., Попсуєв О.Г. та Марченка М.О., зазначені ним у Довідках, завантажених на виконання кваліфікаційних вимог тендерної документації (Додаток 1 тендерної документації) та передбачені п.1, п.2, п,5 Переліку (Додаток 5 тендерної документації) не були працівниками Учасника.
Водночас, громадянин Каптенко Володимир Петрович перебуває у трудових відносинах з Учасником одночасно на підставі двох наказів Наказ № 2024/01/02-2К від 02 січня 2024 року та Наказ № 2024/01/25-4К від 25 січня 2024 року.
Враховуючи, що троє з шести охоронників Учасника були прийняті на роботу після закінчення строків для подання тендерної пропозиції і ще один охоронник є працівником Учасника одночасно на підставі двох різних наказів про прийняття на постійну роботу, учасником не були виправлені невідповідності у поданих документах на підтвердження наявності охоронників у кількості не менше 6-ти осіб належної кваліфікації відповідно до вимог тендерної документації (Копії розпорядчих документів про призначення на посаду працівників учасника відповідно до п.6 Переліку Додатку 5 тендерної документації).

На виправлення невідповідностей Учасником у складі тендерної пропозиції надано pdf документ :
-«ПОДАТК про прийн на роботу_20240813_0001.pdf»;
- «ПОДАТК про звільн з роботи_20240813_0001.pdf»;
-« Накази на прийняття2_20240813_0001.pdf»;
-« Накази на працівників_20240813_0001.pdf».

Стосовно вимоги тендерної документації зазначаємо наступне:
Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 6 Додатку 5цієї тендерної документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
документу(тів) на підтвердження копія (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника, зазначених у довідці (п.1), та/або копії (всих сторінок) документів/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. Копії цих документів повинні бути завірені печаткою учасника (у разі наявності) та підписом уповноваженої особи учасника;

Коментар стосовно вимоги тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей:
Вимога про усуненнясаме цього пункту невідповідностей мала такий зміст:
«Відповідно до п. 1 Кваліфікаційних критеріїв до учасників та способи їх документального підтвердження (Додаток 1 тендерної документації) На підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації Учасник повинен надати копію (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника, зазначених у довідці (п.1). На виконання вказаної умови у складі тендерної пропозиції учасника ПП «ПАТРІОТ В» подано: 1. Наказ №3-К від 07 червня 2017 року про прийняття на роботу на посаду директора Порохнюка Валерія Олексійовича з вказівкою «Підстава: заява Порохнюк В.О. від 06.06.2017 р.». 2. Наказ № 2024/01/02-1K від 02 січня 2024 року «Про прийняття на постійну роботу» охоронником Долженка Василя Григоровича з 02 січня 2024 року «з оплатою пропорцiйно вiдпрацьованому часу та об’єму виконаних робiт на місяць» з вказівкою у Наказі «Підстава: Заява Долженка Василя Григоровича». 3. Наказ № 2024/01/02-2К від 02 січня 2024 року «Про прийняття на постійну роботу» охоронником Каптенка Володимира Петровича з 02 січня 2024 року «з оплатою пропорцiйно вiдпрацьованому часу та об’єму виконаних робiт на місяць» з вказівкою у Наказі «Підстава: Заява Каптенка Володимира Петровича». 4. Наказ № 2024/01/02-3К від 02 січня 2024 року «Про прийняття на постійну роботу» охоронником Попсуєва Олександра Глібовича з 02 січня 2024 року «з оплатою пропорцiйно вiдпрацьованому часу та об’єму виконаних робiт на місяць» з вказівкою у Наказі «Підстава: Заява Попсуєва Олександра Глібовича». 5. Наказ № 2023/11/16-6к від 16 листопада 2023 року «Про прийняття на роботу» охоронником Марченка Михайла Олексійовича з 17 листопада 2023 року «з оплатою пропорцiйно вiдпрацьованому часу та об’єму виконаних робiт на місяць» з вказівкою у Наказі «Підстава: Заява Марченка Михайла Олексійовича 16 листопада 2023р.». 6. Наказ № 2023/03/03-5к від 03 березня 2023 року Про прийняття на роботу охоронником Шемонаєва Михайла Анатолійовича з 06 березня 2023 року «з оплатою пропорцiйно вiдпрацьованому часу та об’єму виконаних робiт на місяць» з вказівкою у Наказі «Підстава: Заява Шемонаєва Михайла Анатолійовича 06 березня 2023р.». 7. Наказ № 2023/03/03-4к від 03 березня 2023 року «Про прийняття на роботу» охоронником Турлюна Андрія Андрійовича з 06 березня 2023 року «з оплатою пропорцiйно вiдпрацьованому часу та об’єму виконаних робiт на місяць» з вказівкою у Наказі «Підстава: Заява Турлюна Андрія Андрійовича 06 березня 2023р.». Встановлення роботодавцем такої форми оплати праці як «пропорцiйно вiдпрацьованому часу та об’єму виконаних робiт на місяць», про що вказано у поданих наказах, не передбачена чинним трудовим законодавством та суперечить вимогам законодавства про оплату праці. Окрім того, у Наказі № 2023/03/03-5к від 03 березня 2023 року та у Наказі № 2023/03/03-4к від 03 березня 2023 року міститься вказівка про видання цих наказів на підставі заяв від «06 березня 2023р»., що не може відповідати дійсності, оскільки розпорядчі акти не могли бути видані на підставі документів, оформлених пізніше, ніж дата видачі самих розпорядчих актів. Зважаючи на вищевказане. Учасник повинен виправити невідповідності у документах, поданих на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації щодо наявності працівників відповідної кваліфікації шляхом подання документів, передбачених п. 6 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 5 тендерної документації), а саме: копія (копії) розпорядчого (розпорядчих) документа (документів) про призначення на посаду працівників учасника, зазначених у довідці (п.1), оформлених належним чином у відповідності до законодавчих вимог та правил».
1.Тендерна документація не містила окремої вимоги стосовно надання саме наказів на прийняття на роботу працівників, тендерна документація містила вимогу стосовно надання інформації щодо або копії (всих сторінок) документів/копії витягів з документів, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником. Після виправлення невідповідностей , Учасником були надані документи , а саме -«ПОДАТК про прийн на роботу_20240813_0001.pdf»; - «ПОДАТК про звільн з роботи_20240813_0001.pdf»; що містять інформацію про наявність трудових відносин таких працівників з учасником закупівлі, а саме ПП «Патріот В». Також були надані накази на прийняття на роботу працівників, які тотожні з -«ПОДАТК про прийн на роботу_20240813_0001.pdf»; - «ПОДАТК про звільн з роботи_20240813_0001.pdf».

2.Тендерна документація не містила окремих вимог стосовно окремої вимоги стосовно подання саме наказів на прийняття на роботу працівників. Після виправлення невідповідностей учасник може надавати і інші документи, що підтверджують наявність трудових відносин таких працівників з учасником, а не тільки накази на прийняття на роботу.
Варто зазначити, що замовник у протоколі відхилення посилається на накази працівників ,які були загружені з недоліками у учасника до виправлення невідповідностей .

Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо».
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації.
Тоді запитання до Замовника, чому потрібно було виправляти вищезазначені документи, якщо Замовник повністю не зважає на їх виправлення, беруться до уваги документи , які загружені вже після їх виправлення.


Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.


III. «Реєстраційні дані на Приватне підприємство «ФОБОС» та відомості з Реєстру суб’єктів освітньої діяльності. Щодо поданих свідоцтв про присвоєння працівникам учасника (підвищення) робітничої кваліфікації 4-го розряду, то відповідно до вимоги про усунення невідповідностей «підготовка персоналу охорони 4го розряду може здійснюватися винятково навчальними закладами (закладами освіти). Відповідно до п.6 ч.І ст.1 Закону України «Про освіту» заклад освіти - юридична особа публічного чи приватного права, основним видом діяльності якої є освітня діяльність». __
З поданих учасником на виправлення невідповідностей Реєстраційних даних на Приватне підприємство «ФОБОС» чітко вбачається, що Основний вид діяльності вказаного підприємства це - 47.78 Роздрібна торгівля іншими невживаними товарами в спеціалізованих магазинах, що підтверджує інформацію, зазначену у вимозі Замовника. Водночас, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до відомостей з Реєстру суб’єктів освітньої діяльності ПП «ФОБОС», який є іншим закладом освіти, що надає професійну (професійно-технічну) освіту, було засноване у 2000р., а ПП «ФОБОС», відомості щодо якого зазначені у Реєстраційних даних, засноване у 2002 році. З огляду на вказане, у Замовника відсутні достатні підстави вважати, що юридична особа, зазначена у Реєстраційних даних, та юридична особа, зазначена у Реєстрі суб’єктів освітньої діяльності, є одним і тим же суб’єктом господарської діяльності»
.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано :

-Свідоцтва на охоронників 4 розр_20240730_0001 (1).pdf.

Стосовно вимоги тендерної документації надати наступне:

« охоронників у кількості не менше 6- ти осіб, які відповідають кваліфікаційним вимогам, а саме:
- мають свідоцтво не нижче 4-го розряду (документально підтверджене згідно із законодавством) які пройшли професійну підготовку відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» за професією «охоронник»;

Коментар стосовно вимоги тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей:

Замовник не довів і не підтвердив, що документи надані учасником , а саме «Свідоцтва на охоронників 4 розр_20240730_0001 (1).pdf» не відповідають вимоги тендерній документації.

Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації , наданої учасником, до органів державної влади . установ , організацій відповідно до їх компетенції . У разі отримання достовірної інформації факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.
Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.



IV. «Довідку-пояснення про надання перепусток. Зі змісту відповідної довідки не вбачається, що у складі тендерної пропозиції Учасника наявні копії (в кількості трьох) перепусток на переміщення службового автотранспорту в часи коменданстської години у період дії воєнного часу по м. Черкаси. Подані учасником перепустки ЧК №04/701 від 10.01.2024 року, №04/702 від 10.01.2024 року, №04/700 від 10.01.2024 року, №04/703 від 10.01.2024 року, є документами, які видані комендатурою Черкаської області відповідно до положень Порядку здійснення заходів під час запровадження комендантської години та встановлення спеціального режиму світломаскування в окремих місцевостях, де введено воєнний стан затвердженого Постановою КМУ від 08 липня 2020 року №573. У зазначеному Порядку чітко передбачено, що перепустка є документом, що надає особам, зокрема тим, які керують транспортними засобами, дозвіл на перебування в певний період доби на території, де запроваджено комендантську годину. Таким чином, у складі тендерної пропозиції учасника подано дозвільні документи осіб, конкретно вказаних у кожній з перепусток, на проїзд під час комендантської години по території Черкаської області, що не є тотожним документу, визначеному п. 9 Переліку Додатку 5 тендерної документації, з огляду на що учасником не усунуто виявлені невідповідності та не надано копії (в кількості трьох) перепусток на переміщення службового автотранспорту в часи коменданстської години у період дії воєнного часу по м. Черкаси (п.9 Переліку Додатку 5 тендерної документації)».


Згідно вимоги тендерної документації, а саме п.9 Переліку Додатку 5 тендерної документації)».Учасник повинен був надати:


« копії (в кількості трьох) перепусток на переміщення службового автотранспорту в часи коменданстської години у період дії воєнного часу по м. Черкаси. На підтвердження необхідно надати копії технічних паспортів з відміткою «спеціальний» та копії дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних».


Згідно вимоги тендерної документації Учасник надав:

-«Перепустки ГШР_20240111_0001 (1).pdf»;
- «Доументи на ТЗ_20211126_0001 (4).pdf»;
-«Документи на ТЗ2_20211208_0001 (3).pdf».

Коментар стосовно вимоги тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей:

Звертаємо увагу Замовника, що тендерна документація не містить вимог на подання документів на водіїв, які зазначаються в перепустках.
Згідно Додатку 1 п.1 повинен надати: « Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Вимоги до критерію :
1.1. Учасник повинен мати у своєму складі:
1) фахівця з організації заходів охорони, який має досвід роботи не менше 1- го року на дату подання пропозиції.
2) охоронників у кількості не менше 6- ти осіб, які відповідають кваліфікаційним вимогам…»



Отже, Тендерна пропозиція Підприємства була неправомірно відхилена за зазначеною підставою.



V. «Таким чином, наявність недоліків у договорах не є підставою для визнання їх недійсними, а тим більше нікчемними правочинами. З огляду на вказане, якщо дію попередніх договорів про оренду транспортних засобів не було припинено у встановленому законодавством порядку, передання в користування тих самих транспортних засобів на підставі інших договорів, є протиправними діями. З огляду на те, що Учасником ПП «ПАТРІОТ В» 29.12.2023 року було подано скаргу UA-2023-12-26-014164-a.al в Антимонопольний комітет. В обґрунтування своїх вимог у вказаній скарзі учасник (скаржник) посилається, серед іншого, наступні документи: 1) договір 14 від 04.12.2023 на транспортний засіб з державним реєстраційним номером СА 7063 СВ (файл: Договора оренди ТЗ 1-2 (l).pdf); 2) договір Довідку-пояснення про надання інформації про транспорт реагування.
Звертаємо увагу Учасника, що згідно з вимогами тендерної документації Учасник на підтвердження наявності у нього обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, а саме транспорту реагування, повинен надати:
копії (в кількості трьох) перепусток на переміщення службового автотранспорту в часи коменданстської години у період дії воєнного часу по м. Черкаси. На підтвердження необхідно надати копії технічних паспортів з відміткою «спеціальний» та копії дозволів МВС на встановлення та використання на транспорті реагування спеціальних світлових сигнальних пристроїв. У разі якщо транспорт реагування не належить Учаснику на правах власності - надати документи, що підтверджують право користування копію договору про співпрацю, та/або договору користування чи надання послуг тощо. Наданий (надані) учасником договір (договори) оренди/про співпрацю/користування/надання послуг повинен (повинні) бути чинним (чинними) на дату розкриття тендерної пропозиції. На підтвердження наявності у учасника транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України ’’Про охоронну діяльність”, надати у складі тендерної пропозиції фото транспорту реагування і копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування.
Учасником у складі тендерної пропозиції надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів RAVON R4, д.н.з. СА 2669 HP, ВАЗ 21154, д.н.з. СА 0854 AI, RAVON R4, д.н.з. СА 7063 СВ, DAEWOO NEXIA, д.н.з. СА 7395 АР, відповідно до яких усі транспортні засоби перебувають у власності ТОВ «ГАЛЕАС СІК’ЮРІТІ». З огляду на вказане, учасником не усунуто виявлені недоліки та не надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, який належить до транспорту реагування та знаходиться у власності учасника як суб’єкта охоронної діяльності відповідно до ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність», транспорту реагування (п.9 Переліку Додатку 5 тендерної документації).
Додатково повідомляємо, що такої юридичної дії як «перезаключения договору» чинним законодавством України не передбачено. Просимо звернути увагу, що відповідно до ст. 205 Цивільного кодексу України:
1. Підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
2. Недійсним є правочин, якщо його недійсність встановлена законом (нікчемний правочин). У цьому разі визнання такого правочину недійсним судом не вимагається.
У випадках, встановлених цим Кодексом, нікчемний правочин може бути визнаний судом дійсним.
№12 від 04,12.2023 на транспортний засіб з державним реєстраційним номером СА 7395 АР (файл: Договора оренди ТЗ 1-2 (l).pdf); 3) договір №15 від 04,12.2023 на транспортний засіб з державним реєстраційним номером СА 2669 HP (файл: Договора оренди ТЗ 3-4 (l).pdf); 4) договір №13 від 04.12.2023 на транспортний засіб з державним реєстраційним номером СА 0854 АІ (файл: Договора оренди ТЗ 3-4 (l).pdf).
Тобто станом на 29.12.2023 року вище перелічені транспортні засоби перебували в користуванні учасника саме на підставі вказаних договорів, а тому не могли бути передані учаснику 11.12.2023 року на підставі Договорів оренди від 11.12.2023 року, що подані учасником у складі тендерної пропозиції для участі у процедурі закупівлі Замовника»

Вимога про усуненнясаме цього пункту невідповідностей мала такий зміст:

«Пунктом 2 Кваліфікаційних критеріїв до учасників та способи їх документального підтвердження (Додаток 1 тендерної документації), передбачена вимога щодо наявності в Учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, зокрема транспорту реагування. На підтвердження наявності у учасника транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника згідно зі статтею 1 Закону України "Про охоронну діяльність", учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції фото транспорту реагування і копій свідоцтв про реєстрацію цих одиниць транспорту реагування. У складі тендерної пропозиції учасника подано Копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів: - RAVON R4, д.н.з. СА 2669 НР, - ВАЗ 21154, д.н.з. СА 0854 АІ, - RAVON R4, д.н.з. СА 7063 СВ, - DAEWOO NEXIA, д.н.з. СА 7395 АР. У поданих свідоцтвах зазначено, що власником усіх транспортних засобів є ТОВ «ГАЛЕАС СІК’ЮРІТІ». Відповідно до ч.1 ст.1 Закону України «Про охоронну діяльність» транспорт реагування - транспортний засіб, що знаходиться у власності суб'єкта охоронної діяльності, призначений для забезпечення негайного реагування персоналу охорони на протиправні дії щодо об'єкта охорони або на події та обставини, що завдають (можуть завдати) майнової шкоди або створюють можливу загрозу особистій безпеці громадян чи персоналу охорони на об'єктах охорони. Як вбачається з тендерної пропозиції учасника надавати послуги з охорони учасник ПП «ПАТРІОТ В» має намір без залучення субпідрядників (Довідка вих.№332 від 31 серпня 2024 року). Водночас, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні свідоцтва (копії) про реєстрацію транспортних засобів, які б засвідчували наявність транспорту реагування саме у власності ПП «ПАТРІОТ В». Зважаючи на вищевказане. Учасник повинен виправити невідповідності у документах, поданих на підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам тендерної документації, зокрема шляхом подання документів, передбачених п. 9 Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 5 тендерної документації), а саме: копії свідоцтв про реєстрацію одиниць транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника»

Згідно вимоги тендерної документації Учасник надав:

-Документи на ТЗ2_20211208_0001 (3).pdf;
-Договора оренди ТЗ 3-4 (4) (1).pdf; --Доументи на -ТЗ_202111260001 (4).pdf;
- Договора оренди ТЗ 1-2.pdf


Коментар стосовно вимоги тендерної документації та вимоги про усунення невідповідностей:

Звертаємо увагу Замовника, що вимоги про усунення невідповідностей не містить вимог на виправлення недоліків саме в :№12 від 11,12.2023 на транспортний засіб з державним реєстраційним номером СА 7395 АР (файл: Договора оренди ТЗ 1-2 (l).pdf); 3) договір №15 від 11,12.2023 на транспортний засіб з державним реєстраційним номером СА 2669 HP (файл: Договора оренди ТЗ 3-4 (l).pdf); 4) договір №13 від 11.12.2023 на транспортний засіб з державним реєстраційним номером СА 0854 АІ (файл: Договора оренди ТЗ 3-4 (l).pdf).

Вимоги про усунення невідповідностей містить вимогу про надання документів , а саме копії свідоцтв про реєстрацію одиниць транспорту реагування, що знаходиться у власності учасника.

Згідно ЗУ «Про публічні закупівлі»:
«Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації , наданої учасником, до органів державної влади . установ , організацій відповідно до їх компетенції . У разі отримання достовірної інформації факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів, замовник відхиляє пропозицію такого учасника.

Відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» ґрунтується на принципах добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об'єктивній та неупередженій оцінці тендерних пропозицій; запобіганні корупційним діям і зловживанням.

Отже, Замовник порушив наступні норми законодавства: стаття 31 Закону України "Про публічні закупівлі», пункт 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,
Вважаємо, всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення нашої пропозиції, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам ТД. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.

Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі», п. 55-67 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування та Конституцією України,

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника