• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дрова паливні ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина

Місце поставки: Новомилятинський ЗЗСО І-ІІІ ступенів Буської міської ради Тур’янський ЗЗСО І-ІІІ ст.. Буської міської ради Боложинівський ЗЗСО І-ІІ ст.. Буської міської ради Кутівська філія Олеського опорного ЗЗСО І-ІІІ ст.. Буської міської ради Соколянський ЗЗСО І-ІІ ст.. Буської міської ради Яблунівський ЗЗСО І-ІІ ст.. Буської міської ради Грабівський ЗЗСО І ст.. Буської міської ради Побужанський ЗЗСО І_ІІІ ст. Буської міської ради Буська центральна бібліотека Буський народний дім ДЮСШ м. Буськ

Завершена

514 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 574.00 UAH
Період оскарження: 26.07.2024 19:18 - 31.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Пікалюк Анни Олександрівни

Номер: d2cd15ca67084e3ebcce3348234a03ee
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-26-008948-a.a1
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення тендерної пропозиції ФОП Пікалюк Анни Олександрівни
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 15.08.2024 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.08.2024 15:25
Дата виконання рішення Замовником: 09.09.2024 14:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Антимонопольного комітету України було виконано
Автор: ФОП "ПІКАЛЮК АННА ОЛЕКСАНДРІВНА", Анна Пікалюк +380662317794 foppikaluk@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1ad5df3994ec435baafb6f81c596f8c6
Заголовок пункту скарги: Замовник неправомірно відхилив тендерну пропозицію ФОП Пікалюк Анни Олександрівни, оскільки тендерна документація не містила вимог про необхідність надання сертифікату FSC.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: ФОП "ПІКАЛЮК АННА ОЛЕКСАНДРІВНА" категорично не погоджується з рішенням Замовника про відхилення її тендерної пропозиції, вважає таке рішення Замовника неправомірним та таким, що порушує законні права та інтереси Скаржника та підлягає скасуванню з огляду на таке.

Відповідно до підпункту 1. пункту 3.1. розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, а саме, зокрема, інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (надається згідно з Додатком №2 до тендерної документації).
Пунктом 6 Додатку 2 до тендерної документації встановлено вимогу про те, що товар має бути сертифікованим згідно з FSC, сертифікат має бути виданий на ім’я учасника торгів.
Для підтвердження вищезазначеної вимоги, у складі тендерної пропозиції надано засвідчений підписом і печаткою учасника Додаток 2 до тендерної документації, та документ «Технічна специфікація» від 01.08.2024, в якому у пункті 6 зазначено: «Товар сертифікований згідно з FSC, сертифікат виданий на ім’я учасника торгів».
Проте, 07.08.2024 Замовником було оприлюднено у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: «У додатку 2 до Тендерної документації, яка була підвантажена Замовником, зазначалося "6. Товар має бути сертифікованим згідно з FSC, сертифікат має бути виданий на ім’я учасника торгів.". Учасником торгів не надано вищезазначений сертифікат. Просимо Учасника виправити дану невідповідність».
У відповідь на зазначену вимогу про усунення невідповідностей, Скаржник надав документ «Лист-пояснення» від 08.08.2024 №161, змістом якого надав пояснення належного виконання вимог Додатку ІІ до тендерної документації.
Разом з тим, 09.08.2024 Замовником було прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію Скаржника відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей, а саме: учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Водночас, згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, оскільки Додатком ІІ до тендерної документації не передбачалася необхідність надання сертифікату FSC саме у складі тендерної пропозиції, Замовником неправомірно було оприлюднено у електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
З огляду на зазначене, Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника з надуманих підстав, оскільки тендерна документація не містила жодних вимог про необхідність надання сертифікату FSC саме у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене вважаємо, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути поновлені шляхом зобов'язання замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП "ПІКАЛЮК АННА ОЛЕКСАНДРІВНА".
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника