• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Капітальний ремонт фасаду Сквирського академічного ліцею № 2 по пров. Каштановий, буд.2 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області.( ДК 021:2015 - 45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація.)

Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості / Постанова № 1178).

Торги не відбулися

8 728 841.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 87 288.41 UAH
Період оскарження: 26.07.2024 18:02 - 08.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення про визначення переможця

Номер: 845a80eedb7f4114a9be734a0c6e75bf
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-26-008796-a.c3
Назва: Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 03.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 25.09.2024 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.10.2024 15:29
Дата виконання рішення Замовником: 09.10.2024 10:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) повідомляє, про те, що на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» виконано вимоги викладені в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.10.2024 за № 16260-р/пк-пз по закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду Сквирського академічного ліцею № 2 по пров. Каштановий, буд.2 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області.( ДК 021:2015 - 45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація.)» шляхом прийняття протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи Замовника від 09.10.2024 року за №86/10/24 про скасування протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи №80/09/24 від 18 вересня 2024 року про визначення переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТЕП-КЕПІТАЛ." та відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕП-КЕПІТАЛ." на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, так як тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Дане рішення додається.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС", Тиніцький Володимир Васильович 380674650642 bcrs0221@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2c7cce4b63424d7c84a92ff8e35b086e
Заголовок пункту скарги: Невідповідність пропозиції ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ." вимогам технічної специфікації, викладеним у Додатку 2 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до вимог до виконання розрахунку договірної ціни пропозиції Додатку № 2 до тендерної документації:
«В кошторисних розрахунках (кошториси, які будуть надаватись учасниками) повинні бути враховані всі основні матеріали, згідно технологічних процесів.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
Пропозиція учасника, в ціну якої включені будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю, відхиляється замовником.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника, повинен формуватися на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються та бути виконаний з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі-Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р.
Вартість (ціна) тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на весь обсяг робіт, за яку учасник згоден виконати послуги, з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору про закупівлю.
Документальне підтвердження відповідності робіт, що запропоновані учасником вимогам тендерної документації повинно містити:
- розрахунок твердої договірної ціни пропозиції;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об»єкта будівництва;
- локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості;
- дефектий акт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- пояснювальна записка;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок кошторисної заробітної плати згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об»єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. №281 ( зі змінами).
Цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) учасника повинна розрахована вiдповiдно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана у програмному комплексi АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr) та .pdf.
Кошторисна документація Учасника повинна бути підписана сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи з печаткою, в тому числі і Договірна ціна Учасника».

Додаток 2 до тендерної документації (файл «Додаток 2 до ТД.docx») містить технічну специфікацію, в тому числі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі в 95 позицій.

Додаток 2 до тендерної документації містить технічну специфікацію, в тому числі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, зокрема з наступними найменуваннями позицій:


п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти
85 &С111-1-1
варіант 1 Хрестики пластмасові для плитки 100шт 5,00346
Енергоносiї машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат
94 С1999-9001 Електроенергія кВт-год 908,3013
95 С1999-9005 Мастильні матеріали кг 4,0802

В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 (файл «кошторис_.pdf» в архіві «кошторис UA-2024-07-26-008796-a.rar»), в яких міститься наступна інформація:

п/н Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 5
III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти
71 &С111-1-1
Хрестики пластмасові для плитки 100шт 5,0034
Енергоносiї машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат
80 С1999-9001 Електроенергія кВт-год 595,8808
81 С1999-9005 Мастильні матеріали кг 0,0073
Разом з тим, у наданій Переможцем підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 міститься кількість за позиціями 71, 80 та 81 зокрема, «Хрестики пластмасові для плитки 5,0034 100шт.», «Електроенергія 595,8808 кВт-год», «Мастильні матеріали 0,0073 кг» що не відповідає кількості, визначеній для даних позицій технічний завданням Документації (Додаток № 2 до тендерної документації).

Враховуючи наведене, в тому числі надану підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, інформація, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції, в тому числі договірна ціна, не відповідає вимогам, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Таким чином, з огляду на все вищевикладене у пункті 1 скарги, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: e22496d8c0ca460aaf0b79a4eb08ad36
Заголовок пункту скарги: Порушення порядку формування та виконання Договірної ціни у відповідності до «Настанови з визначення вартості будівництва»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до вимог Додатку 2 до цієї тендерної документації «Розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника, повинен формуватися на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються та бути виконаний з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі-Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р.

Відповідно до пункту 3.24 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 (далі – Настанова), об’єктні кошториси складаються за формою, наведеною в додатку 5 цієї Настанови, на об’єкт шляхом підсумовування даних локальних кошторисів, з групуванням робіт та витрат по відповідних графах кошторисної вартості «будівельних робіт», «устаткування, меблів та інвентарю».

В об’єктному кошторисі по рядках та у підсумку наводяться показники одиничної вартості (1 м3 об’єму, 1 м2 площі будівель та споруд, 1 км довжини лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури тощо).

Додаток 5 Настанови містить форму об’єктного кошторису, в якій, зокрема, зазначається показники одичної вартості (в таблиці, колонка 9), а також поле для заповнення «вимірник одиничної вартості» (над таблицею справа):


В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- ОБ`ЄКТНИЙ КОШТОРИС № 02-01 (файл «кошторис_.pdf» в архіві «кошторис UA-2024-07-26-008796-a.rar»).

Разом з тим, в наданому об’єктному кошторису, всупереч пункту 3.24 Настанови, відсутня інформація про показники одичної вартості, а також не зазначено вимірник одиничної вартості.

Враховуючи наведене, договірна ціна, в тому числі об’єктний кошторис не відповідають вимогам кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (з урахуванням змін).

Враховуючи наведене, тендерна пропозиція учасника не відповідає технічним вимогам, викладеним у Додатку № 2 до тендерної документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Таким чином, з огляду на все вищевикладене у пункті 2 скарги, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: fa55f6a2207a451c854c02f4197bc3ad
Заголовок пункту скарги: Безпідставнео розміщення вимоги про усунення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до вимог Додатку 2 до цієї тендерної документації
Розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника, повинен формуватися на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються та бути виконаний з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі-Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р.
Вартість (ціна) тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на весь обсяг робіт, за яку учасник згоден виконати послуги, з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору про закупівлю.
Документальне підтвердження відповідності робіт, що запропоновані учасником вимогам тендерної документації повинно містити:
- розрахунок твердої договірної ціни пропозиції;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об»єкта будівництва;
- локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості;
- дефектий акт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- пояснювальна записка;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок кошторисної заробітної плати згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об»єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. №281 ( зі змінами).
Цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) учасника повинна розрахована вiдповiдно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана у програмному комплексi АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr) та .pdf.
Кошторисна документація Учасника повинна бути підписана сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи з печаткою, в тому числі і Договірна ціна Учасника».

В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- Розрахунок розміру середньомісячної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва (файл «кошторис_.pdf» в архіві «кошторис UA-2024-07-26-008796-a.rar»).

Натомість даний розрахунок не підписаний сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи з печаткою.

Разом з тим, відповідно до інформації, оприлюдненої на веб-порталі Уповноваженого органу 16 вересня 2024 р. Замовник оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей, в тому числі просив «8. Надати «Розрахунок розміру середньомісячної кошторисної заробітної плати, яка враховується при визначенні вартості будівництва: Капітальний ремонт фасаду Сквирського академічного ліцею №2 по пров. Каштановий, буд.2 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області. ( код ДК 021:2015 -45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація) за підписом та печаткою керівника ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.», та підписом і печаткою інженера з проектно-кошторисної роботи».

Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.

Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.

Слід зазначити, що вказані Замовником документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей.

Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів.

Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.

Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з якими замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Таким чином, з огляду на все вищевикладене у пункті 3 скарги, тендерна пропозиція ТОВ «ТЕП-КЕПІТАЛ.» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга на рішення про визначення переможця

Номер: dc05038ae48b4f37a59271c7eaa5cc16
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-26-008796-a.a2
Назва: Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування: 23.09.2024 14:20
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС", Тиніцький Володимир Васильович 380674650642 bcrs0221@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: e3b04701201d4729aee32f3f93770939
Заголовок пункту скарги: Невідповідність вимогам технічної спецтфікації, викладеним у Додатку 2 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до вимог до виконання розрахунку договірної ціни пропозиції Додатку № 2 до тендерної документації:
«В кошторисних розрахунках (кошториси, які будуть надаватись учасниками) повинні бути враховані всі основні матеріали, згідно технологічних процесів.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
Пропозиція учасника, в ціну якої включені будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю, відхиляється замовником.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника, повинен формуватися на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються та бути виконаний з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі-Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р.
Вартість (ціна) тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на весь обсяг робіт, за яку учасник згоден виконати послуги, з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору про закупівлю.
Документальне підтвердження відповідності робіт, що запропоновані учасником вимогам тендерної документації повинно містити:
- розрахунок твердої договірної ціни пропозиції;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об»єкта будівництва;
- локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості;
- дефектий акт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- пояснювальна записка;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
- розрахунок кошторисної заробітної плати згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об»єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. №281 ( зі змінами).
Цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) учасника повинна розрахована вiдповiдно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана у програмному комплексi АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr) та .pdf.
Кошторисна документація Учасника повинна бути підписана сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи з печаткою, в тому числі і Договірна ціна Учасника».

Додаток 2 до тендерної документації (файл «Додаток 2 до ТД.docx») містить технічну специфікацію, в тому числі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі в 95 позицій.

Додаток 2 до тендерної документації містить технічну специфікацію, в тому числі технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, зокрема з наступними найменуваннями позицій:


п/п Найменування робіт та витрат Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4
III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти
85 &С111-1-1
варіант 1 Хрестики пластмасові для плитки 100шт 5,00346
Енергоносiї машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат
94 С1999-9001 Електроенергія кВт-год 908,3013
95 С1999-9005 Мастильні матеріали кг 4,0802

В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- підсумкова відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 (файл «кошторис_.pdf» в архіві «кошторис UA-2024-07-26-008796-a.rar»), в яких міститься наступна інформація:

п/н Шифр ресурсу Найменування Одиниця виміру Кількість
1 2 3 4 5
III. Будівельні матеріали, вироби і комплекти
71 &С111-1-1
Хрестики пластмасові для плитки 100шт 5,0034
Енергоносiї машин, врахованих в складi загальновиробничих витрат
80 С1999-9001 Електроенергія кВт-год 595,8808
81 С1999-9005 Мастильні матеріали кг 0,0073
Разом з тим, у наданій Переможцем підсумковій відомості ресурсів до локального кошторису № 02-01-01 міститься кількість за позиціями 71, 80 та 81 зокрема, «Хрестики пластмасові для плитки 5,0034 100шт.», «Електроенергія 595,8808 кВт-год», «Мастильні матеріали 0,0073 кг» що не відповідає кількості, визначеній для даних позицій технічний завданням Документації (Додаток № 2 до тендерної документації).

Враховуючи наведене, в тому числі надану підсумкову відомість ресурсів до локального кошторису № 02-01-01, інформація, яка надана учасником в складі тендерної пропозиції, в тому числі договірна ціна, не відповідає вимогам, викладеним у Додатку 2 до тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення про визначення переможця

Номер: c66d46a26827420c8d82a8f6091f22af
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-26-008796-a.b1
Назва: Скарга на рішення про визначення переможця
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 06.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 29.08.2024 15:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.09.2024 19:28
Дата виконання рішення Замовником: 11.09.2024 22:23
Коментар замовника щодо усунення порушень: ВІДДІЛ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА СКВИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі - Замовник) повідомляє, про те, що на підставі статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» виконано вимоги викладені в рішенні Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 06.09.2024 за № 14946-р/пк-пз по закупівлі: «Капітальний ремонт фасаду Сквирського академічного ліцею № 2 по пров. Каштановий, буд.2 в м. Сквира Білоцерківського району Київської області.( ДК 021:2015 - 45453000-7 -Капітальний ремонт і реставрація.)» шляхом прийняття протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи Замовника від 11.09.2024 року за №76/09/24 про скасування протокольного рішення (протоколу) уповноваженої особи №70/08/24 від 22 серпня 2024 року про визначення переможцем - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" та відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЦРЕМСЕРВІС" на підставі пункту 44 Особливостей, так як тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Дане рішення додається.
Автор: ТОВ "ТЕП-КЕПІТАЛ.", Володимир Лихіцький +380937281882 tender.tepkepital@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: ca1850545574470a8fd76a3911581742
Заголовок пункту скарги: невідповідність щодо договірної ціни (визначена не у відповідності до Настанови)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Вважаємо, що рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі прийнято з порушенням норм чинного законодавства та є таким, що підлягає скасуванню.
1.1.Умови Тендерної документації щодо договірної ціни
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації:
Вимоги до виконання розрахунку договірної ціни пропозиції
В кошторисних розрахунках (кошториси, які будуть надаватись учасниками) повинні бути враховані всі основні матеріали, згідно технологічних процесів.
В місцях де технічна специфікація містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, вважати вираз "або еквівалент".
Пропозиція учасника, в ціну якої включені будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю, відхиляється замовником.
Розрахунок ціни тендерної пропозиції учасника, повинен формуватися на підставі відомостей про склад та обсяги робіт, що закуповуються та бути виконаний з урахуванням «Настанови з визначення вартості будівництва» (далі-Настанова) затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01 листопада 2021 р.
Вартість (ціна) тендерної пропозиції учасника на виконання робіт – це договірна ціна на весь обсяг робіт, за яку учасник згоден виконати послуги, з урахуванням технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, всіх умов виконання договору про закупівлю.
Документальне підтвердження відповідності робіт, що запропоновані учасником вимогам тендерної документації повинно містити:
- розрахунок твердої договірної ціни пропозиції;
- зведений кошторисний розрахунок вартості об»єкта будівництва;
- локальний кошторис з розрахунками одиничної вартості;
- дефектий акт;
- підсумкова відомість ресурсів;
- пояснювальна записка;
- розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису;
-розрахунок кошторисної заробітної плати згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об»єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. №281 ( зі змінами).
Цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) учасника повинна розрахована вiдповiдно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана у програмному комплексi АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr) та .pdf.
Кошторисна документація Учасника повинна бути підписана сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи з печаткою, в тому числі і Договірна ціна Учасника.
Ціна тендерної пропозиції, за яку Учасник погоджується виконати замовлення, буде формуватися на підставі вартісних робіт та послуг, до складу якої вносяться прямі, загальновиробничі та інші витрати, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат підрядних організацій, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів, (кошти на покриття ризиків всіх учасників та послуг, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами – не включаються до вартості пропозиції).
Учасник повинен підтвердити наявність програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. Для підтвердження Учасник обов’язково надає:
- скан-копію діючого договору, що підтверджує наявність в Учасника права користування, програмним комплексом АВК-5 або іншим програмним комплексом, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін. (договір оренди/суборенди/надання послуг).
- сканкопію ліцензії на використання програмного комплексу АВК-5 або іншого програмного комплексу, який взаємодіє в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (ліцензія повинна бути видана на Учасника або на суб’єкт господарювання, в якого Учасник залучає програмний комплекс та на якого надає в складі пропозиції підтверджуючий документ, що підтверджує право залучення відповідного програмного комплексу)
До ціни цінової пропозиції не будуть включатися витрати, пов’язані з укладанням договору.
Вартість пропозиції та всі інші ціни повинні бути чітко визначені.
Поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються за обґрунтованими цінами по регіону. Учасник відповідає за одержання всіх необхідних дозволів, ліцензій, сертифікатів на послуги/роботи, запропоновані на торги, та самостійно несе всі витрати за отримання таких дозволів, ліцензій, сертифікатів. Витрати учасника, пов’язані з підготовкою та поданням пропозиції, не відшкодовуються замовником (в тому числі у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися).
Всі будівельні матеріали, що будуть застосовані під час виконання робіт, повинні мати сертифікати екологічної та санітарно-гігієнічної відповідності, видані у встановленому законом порядку.
Підрядник гарантує якість закінчених робіт . Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття Замовником. Перебіг гарантійного терміну експлуатації об’єкта розпочинається з дати прийняття об’єкта і продовжується на строк, впродовж якого об’єкт не міг експлуатуватися внаслідок недоліків, відповідальність за які несе це Підрядник»

1.2.Заперечення згідно документів наданих Переможцем
В складі Тендерної пропозиції Переможця надано кошторисну документацію, яка не відповідає умовам Тендерної документації :
1. Аналіз наданої кошторисної документації свідчить, що вона складена не у відповідності до вимог кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 затвердити кошторисні норми України у будівництві, що додаються. Кошторисні норми України у будівництві:
1. Настанова з визначення вартості будівництва;
1. Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Додатком 30 до Настанови (пункт 5.2) передбачено, зокрема:
ФОРМА договірної ціни
Замовник _______________
Підрядник________________
Вид договірної ціни ________
Визначена згідно з.
Надана у складі Пропозиції Переможця договірна ціна не містить інформації про:
- Замовника_____________;
- Визначено згідно з______
Таким чином надана у складі кошторисна документація не виконана та не складена згідно кошторисних норм України в будівництві “Настанова з визначення вартості будівництва” затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281, на підставі чого Замовник повинен був відхилити тендерну пропозицію Переможця.
Скаржник має досвід по розгляду скарг з подібного питання у зв’язку з чим його пропозиція була відхилена в процедурі закупівлі UA-2024-01-31-006812-a. Аналогічної думки Орган оскарження дотримувався і при розгляді скарги в процедурі закупівлі UA-2024-03-11-002392-a.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: f9f87895f9ff4fbdb32e307b6abfd6d3
Заголовок пункту скарги: Заперечення згідно документів наданих (кошторисна документація не містить підпису сертифікованого кошторисника)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 1.2.Заперечення згідно документів наданих Переможцем - кошторисна документація не підписана сертифікованим кошторисником

2. Договірна ціна і розрахунок розміру кошторисної заробітної плати не підписана сертифікованим інженером з проектно-кошторисної роботи з печаткою.
Те що директор підприємства і інженер з проектно-кошторисної роботи є однією особою, і договірна ціна і розрахунок розміру кошторисної заробітної плати підписано Тиніцьким В.В. як директором підприємства з проставлянням печатки підприємства, не позбавляло обов’язку підписати зазначені документи Тиніцьким В.В. в якості сертифікованого інженера з проектно-кошторисної роботи та поставити власну печатку як сертифікованого інженера, а не печатку підприємства.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 6e2d5cad899d4626831a5bdd90dfd8a7
Заголовок пункту скарги: Заперечення згідно документів наданих (невірний формат моделі ДЦ)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Замовником встановлено, що цiна тендерної пропозицiї (договiрна цiна) учасника повинна розрахована вiдповiдно до діючих кошторисних норм України у будівництві та виконана у програмному комплексi АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі .imd або .bdcu, або .bdcr) та .pdf
Разом з тим зазначені документи надані в форматі IDC в той час як вимагалось в форматі .imd або bdcu, або .bdcr
Зважаючи на зазначена тендерна пропозиція учасника підлягає відхиленню згідно абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей у зв’язку з ти, що Переможець не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі .
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Визначивши переможцем процедури закупівлі ТОВ «БЦРЕМСЕРВІС Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.

Враховуючи викладене, керуючись статтею 18 Закону України "Про публічні закупівлі" та Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування", -
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір