• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Обжимний прес

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549. 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: товари. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Обжимний прес за кодом ДК 021:2015 - 31720000-9 Електромеханічне обладнання. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 шт. 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська область, 65481, склад ПФ ДП "АМПУ" (адміністрація МП Південний). 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2024 року. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 190 916,46 грн. без ПДВ / 229 099,75 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05.08.2024 о 12-00 год. 12. Умови оплати: Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого рахунку від Постачальника та підписаної видаткової накладної на Товар (зазначається, якщо Постачальник не є платником ПДВ). Оплата за Товар здійснюється протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі виставленого Постачальником рахунку, підписаної видаткової накладної на Товар та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних. У разі відсутності належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних протягом 20 (двадцяти) календарних днів з дати поставки Товару, оплата за Товар здійснюється протягом 15 (п'ятнадцяти) календарних днів з дати отримання зареєстрованої належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого Постачальником рахунку (зазначається, якщо Постачальник є платником ПДВ). 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5 %. 17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.

Торги не відбулися

190 916.46 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 954.58 UAH
Період оскарження: 26.07.2024 15:00 - 02.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Оскарження дискваліфікації пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРПРОМ"

Номер: 4a1ffbde1b9c49fea05566b156a90dce
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-26-006899-a.b1
Назва: Оскарження дискваліфікації пропозиції ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРПРОМ"
Вимога:
Ми, ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРПРОМ", маємо намір оскаржити протокол робочої групи з розгляду тендерних пропозицій від 09.08.2024 № 299 згідно предмету закупівлі: Обжимний прес за кодом ДК 021:2015 - 31720000-9 Електромеханічне обладнання, в якому прийнято рішення відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ "ТД «ІНТЕРПРОМ» на підставі того, що: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 ОСОБЛИВОСТЕЙ (згідно з абзацом 2 підпункту 2 пункту 44 ОСОБЛИВОСТЕЙ). А саме: учасником процедури закупівлі ТОВ «ТД «ІНТЕРПРОМ» на виконання вимог пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до тендерної документації (далі – ТД) та Додатку 1 до ТД: у складі його тендерної пропозиції було надано «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару» від 31.07.2024 р. № 772/8 із вказаними у ній габаритними розмірами «довжина 870 мм; висота 1420 мм; ширина 670 мм», що не відповідають технічним та якісним характеристикам, які висуваються у «Технічних вимогах» (технічної специфікації) до товару («Габаритні розміри: довжина 500 мм; висота 1350 мм; ширина 1000 мм») і є порушенням вимог пункту 1.1. частини 1 Розділу I Додатку 2 до ТД та Додатку 1 до ТД. У своїй пропозиції ТОВ «Торговий Дім «ІНТЕРПРОМ» надав Довідку від 31.07.2024 р. № 772/8 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики запропонованого учасником процедури закупівлі товару», в якій вказані повністю ідентичні характеристики з тими, що висувалися у «Технічних вимогах» (технічної специфікації) до товару, окрім габаритних розмірів. Звертаємо вашу увагу на те, що згідно Стандарту довжина будь якого предмета знаходиться у поздовжньому напрямку, а його ширина розміщується поперек довжини. Таким чином довжиною предмета слід вважати більший розмір, а шириною – менший (габаритні розміри верстату додаються в окремому файлі). Замовником були вказані наступні розміри: довжина 500 мм; ширина 1000 мм; які, ми вважаємо, переплутані між собою і правильно потрібно вказувати: довжина-1000мм, ширина-500мм. Данна похибка в габаритних розмірах не є суттєвою і не впливає на якість та працездатність даного товару. Верстати даного класу є окремо стоячим обладнанням, яке може використовуватися в цеху або польових умовах, та не є вбудованою технікою, що потребує габаритних розмірів з точністю до 1мм. Згідно з вище наведеними доводами ми вимагаємо скасування відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Торговий Дім «ІНТЕРПРОМ» та прийняти рішення з урахуванням вказаної технічної інформації, що стосується габаритних розмірів верстата. Додаток: габаритні розміри верстата – 1арк.
Вирішення: Відповідь на вимогу про усунення порушення № UA-2024-07-26-006899-a.b1 додається.
Статус вимоги: Відхилено