-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, система управління евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання), система внутрішнього протипожежного водопроводу)
Завершена
3 733 548.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 667.74 UAH
мін. крок: 0.5% або 18 667.74 UAH
Період оскарження:
26.07.2024 13:39 - 31.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Номер:
7745a23be1c14b58a4ed6ac6f883bfd3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-26-005326-a.c3
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-07-26-005326-a.pdf.asice.zip 12.08.2024 18:44
- sign.p7s 12.08.2024 18:46
- Рішення від 14.08.2024 № 13743.pdf 14.08.2024 15:03
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.08.2024 № 14234.pdf 26.08.2024 13:30
- Рішення від 23.08.2024 № 14234.pdf 28.08.2024 11:38
- Пояснення до скарги.pdf.asice.zip 16.08.2024 19:29
- Пояснення до скарги.doc 16.08.2024 19:29
- Рішення АМКУ від 09.07.2024 №11895.pdf 16.08.2024 19:29
- Форма Дефектного Акту.pdf 16.08.2024 19:29
- Пояснення до скарги.pdf 16.08.2024 19:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.08.2024 18:49
Дата розгляду скарги:
23.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
14.08.2024 15:03
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
28.08.2024 11:39
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4cdb1e45f3a445e49788709a2f8bac1b
Заголовок пункту скарги:
Пункт 1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник звертає увагу Комісії на те, що Замовник 07 серпня 2024 року розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель наступного змісту:
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями по закупівлі: Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, система управління евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання), система внутрішнього протипожежного водопроводу), за кодом ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування, ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-005326-a, ТОВ "ТОП ФАЄР" (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Підпунктом 7 пункту 15 додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: «У складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - пояснювальна записка; - розрахунок твердої договірної ціни пропозиції; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - дефектний акт» Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Кошторис.pdf», який містить локальний кошторис до договірної ціни. У локальному кошторисі, в розділі 3. Обладнання та матеріали, вказані позиції 24-41 та 54-56 дефектного акту, що міститься в пункті 15 додатку 1 до тендерної документації. В дефектному акті зазначені обґрунтування (шифр норми), згідно яких позиції 24-41 та 54-56 відносяться до обладнання (устаткування). Вимога щодо усунення невідповідності: у локальному кошторисі в розділі 3. Обладнання та матеріали відкоригувати позиції 24-41 та 54-56, змінивши код виду робіт для віднесення до виду робіт з 25 на 33……»
У важно ознайомившись з текстом даного повідомлення Замовника можна дійти висновку, що Замовник порушив вимоги п. 43 Особливостей, оскільки згідно вимог даного пункту Замовник має право надавати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, тільки інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не мав права надавати повідомлення Учаснику з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що стосуються кошторисних розрахунків, що вимагалися згідно технічного завдання Замовника! Допущені помилки у локальних кошторисах ТОВ "ТОП ФАЄР" мають призвести до відхилення такої пропозиції.
«Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах Під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями по закупівлі: Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, система управління евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання), система внутрішнього протипожежного водопроводу), за кодом ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування, ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-005326-a, ТОВ "ТОП ФАЄР" (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Підпунктом 7 пункту 15 додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: «У складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - пояснювальна записка; - розрахунок твердої договірної ціни пропозиції; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - дефектний акт» Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Кошторис.pdf», який містить локальний кошторис до договірної ціни. У локальному кошторисі, в розділі 3. Обладнання та матеріали, вказані позиції 24-41 та 54-56 дефектного акту, що міститься в пункті 15 додатку 1 до тендерної документації. В дефектному акті зазначені обґрунтування (шифр норми), згідно яких позиції 24-41 та 54-56 відносяться до обладнання (устаткування). Вимога щодо усунення невідповідності: у локальному кошторисі в розділі 3. Обладнання та матеріали відкоригувати позиції 24-41 та 54-56, змінивши код виду робіт для віднесення до виду робіт з 25 на 33……»
У важно ознайомившись з текстом даного повідомлення Замовника можна дійти висновку, що Замовник порушив вимоги п. 43 Особливостей, оскільки згідно вимог даного пункту Замовник має право надавати повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, тільки інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (КРІМ ВИПАДКІВ відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не мав права надавати повідомлення Учаснику з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, що стосуються кошторисних розрахунків, що вимагалися згідно технічного завдання Замовника! Допущені помилки у локальних кошторисах ТОВ "ТОП ФАЄР" мають призвести до відхилення такої пропозиції.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
тендерна пропозиція ТОВ «ТОП ФАЄР» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
c8e9a8f40ae04c82820582c9449900d6
Заголовок пункту скарги:
Пункт 2
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додаток №1 до тендерної документації містить технічне завдання Замовника згідно предмету закупівлі, яким передбачено наступне:
«Розрахунок твердої договірної ціни та кошторис виконати у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та іншими нормативними документами у сфері ціноутворення у будівництві на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. . Документальне підтвердження відповідності послуг, що запропоновані учасником згідно вимог тендерної документації повинно містити:
- пояснювальна записка;
- розрахунок твердої договірної ціни пропозиції;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- дефектний акт.»
Також звертаємо увагу, що технічне завдання містить чітко визначену Замовником вимогу щодо умов виконання послуг, а саме: «умови надання послуг: виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів». Дана вимога тягне за собою обов'язкове використання у кошторисних розрахунках відповідного коефіцієнту до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт (надалі – КОЄФІЦІЄНТ 1,2). Так, відповідно до Кошторисних норм України, а саме до Додатку «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи» Додаток Б, таблиця Б1 даний коефіцієнт дорівнює 1,2.
Отже, технічним завданням передбачається застосування тільки зазначеного «КОЄФІЦІЄНТУ 1,2» з огляду на умови надання послуг: виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів, при цьому технічним завданням не передбачено застосування додаткових або інших підвищуючих коефіцієнтів.
У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «Кошторис» та модель «3 imd». Згідно з даними із Локальних кошторисів Переможця, окрім «КОЄФІЦІЄНТУ 1,2» було застосовано додатково також і коефiцiєнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт, що дорівнює 1,15, що суперечить технічним вимогам Замовнкиа. Отже кошторисні розрахунки, надані ТОВ «ТОП ФАЄР» не відповідають вимогам технічного завдання Замовника.
«Розрахунок твердої договірної ціни та кошторис виконати у відповідності з кошторисними нормами України «Настанова з визначення вартості будівництва» затвердженими наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281 та іншими нормативними документами у сфері ціноутворення у будівництві на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об’єкту будівництва, та поточних цін на них. . Документальне підтвердження відповідності послуг, що запропоновані учасником згідно вимог тендерної документації повинно містити:
- пояснювальна записка;
- розрахунок твердої договірної ціни пропозиції;
- локальний кошторис;
- підсумкова відомість ресурсів;
- розрахунок загальновиробничих витрат;
- дефектний акт.»
Також звертаємо увагу, що технічне завдання містить чітко визначену Замовником вимогу щодо умов виконання послуг, а саме: «умови надання послуг: виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів». Дана вимога тягне за собою обов'язкове використання у кошторисних розрахунках відповідного коефіцієнту до норм витрат труда робітників, зайнятих на ремонтно-будівельних роботах, робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні машин та механізмів, часу експлуатації будівельних машин та механізмів для урахування впливу умов виконання робіт (надалі – КОЄФІЦІЄНТ 1,2). Так, відповідно до Кошторисних норм України, а саме до Додатку «Ресурсні елементні кошторисні норми на ремонтно-будівельні роботи» Додаток Б, таблиця Б1 даний коефіцієнт дорівнює 1,2.
Отже, технічним завданням передбачається застосування тільки зазначеного «КОЄФІЦІЄНТУ 1,2» з огляду на умови надання послуг: виконання ремонтно-будівельних робіт в приміщеннях будинків, будівель, що експлуатуються, звільнених від меблів, устаткування та інших предметів, при цьому технічним завданням не передбачено застосування додаткових або інших підвищуючих коефіцієнтів.
У складі тендерної пропозиції Переможця надано файл «Кошторис» та модель «3 imd». Згідно з даними із Локальних кошторисів Переможця, окрім «КОЄФІЦІЄНТУ 1,2» було застосовано додатково також і коефiцiєнт для урахування впливу умов виконання монтажних робіт, що дорівнює 1,15, що суперечить технічним вимогам Замовнкиа. Отже кошторисні розрахунки, надані ТОВ «ТОП ФАЄР» не відповідають вимогам технічного завдання Замовника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ТОП ФАЄР» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
4623bae9918242978db809dacb606cda
Заголовок пункту скарги:
Пункт 3
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додаток №1 до тендерної документації містить технічне завдання Замовника згідно предмету закупівлі, яким передбачено наступне:
Предмет закупівлі:
«Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, система управління евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання), система внутрішнього протипожежного водопроводу). Код CPV за ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування.
Технічне завдання містить ДЕФЕКТНИЙ АКТ на:
Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку №2 Українського державного університету науки і технологій,за адресою: вул. Лазаряна,буд.2 у Соборному районі,м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу,система управління евакуюванням ( в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання),системи внутрішнього протипожежного водопроводу).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» надано файл «Кошторис», що містить:
- дефектний акт на капітальний ремонт систему пожежної сигналізації та оповіщення пропожежу,система управлінняевакуюванням;
- дефектний акт на капітальний ремонт систему внутрішнього протипожежного водопроводу
- дефектний акт на капітальний ремонт первинні засоби пожежогасіння (В2)
Таким чином, у складі пропозиції переможця ВІДСУТНІ дефектні акти на поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку №2 Українського державного університету науки і технологій,за адресою: вул. Лазаряна,буд.2 у Соборному районі,м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу,система управління евакуюванням ( в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання),системи внутрішнього протипожежного водопроводу).
Предмет закупівлі:
«Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, система управління евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання), система внутрішнього протипожежного водопроводу). Код CPV за ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування.
Технічне завдання містить ДЕФЕКТНИЙ АКТ на:
Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку №2 Українського державного університету науки і технологій,за адресою: вул. Лазаряна,буд.2 у Соборному районі,м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу,система управління евакуюванням ( в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання),системи внутрішнього протипожежного водопроводу).
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ТОП ФАЄР» надано файл «Кошторис», що містить:
- дефектний акт на капітальний ремонт систему пожежної сигналізації та оповіщення пропожежу,система управлінняевакуюванням;
- дефектний акт на капітальний ремонт систему внутрішнього протипожежного водопроводу
- дефектний акт на капітальний ремонт первинні засоби пожежогасіння (В2)
Таким чином, у складі пропозиції переможця ВІДСУТНІ дефектні акти на поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку №2 Українського державного університету науки і технологій,за адресою: вул. Лазаряна,буд.2 у Соборному районі,м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу,система управління евакуюванням ( в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання),системи внутрішнього протипожежного водопроводу).
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Отже, тендерна пропозиція ТОВ «ТОП ФАЄР» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
73cb469ee23442cdaa1d5595f5ea1150
Заголовок пункту скарги:
Пункт 4
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додаток №1 до тендерної документації містить технічне завдання Замовника. Технічним завданням передбачена наявність зворотніх матеріалів, що відображені у локальному кошторисі 02-01-02, позиція №9:
Отже, за результатами демонтажних робіт буде утворено брухт металевий, що визначений Замовником як зворотній матеріал.
Зворотні матеріали, які отримує Учасник при виконанні демонтажних робіт, Учасник повинен повернути Замовнику. Технічним завданням не передбачено повторне використання брухту металевого.
Брухт металевий, що буде утворений після демонтажних робіт (1,975 т), повертається Замовнику та не може враховуватись у вартості тендерної пропозиції учасників, оскільки брухт в даному випадку - це майно Замовника.
Так, згідно п. 3.19 Настанови з визначення вартості будівництва перебачено: у випадку неможливості (підтвердженої відповідними документами) використання або реалізації матеріалів від розбирання або попутного добування їх вартість у зворотних сумах не враховується.
Проте, Переможець ТОВ «ТОП ФАЄР» в кошторисних розрахунках враховує вартість зворотних матеріалів і додає враховані зворотні суми на (Брухт металевий (зворотнi матерiали)) в сумі 12 522,25 грн з ПДВ до Договірної ціни тендерної пропозиції.
Переможець зазначає невід’ємну вартість даних зворотних матеріалів у підсумковій відомості ресурсів, у локальному кошторисі.
Оскільки договірна ціна Переможця процедури завищена на вартість зворотних сум, і включає в себе вартість брухту металевого, Замовник, уклавши договір із даним учасником за результатом виконання договору, вимушений буде оплатити вартість зворотніх матеріалів - брухту металевого в сумі 12 522,25 грн з ПДВ Переможцю закупівлі фактично за матеріали, що не належать і не будуть належати Учаснику ТОВ «ТОП ФАЄР».
Отже, за результатами демонтажних робіт буде утворено брухт металевий, що визначений Замовником як зворотній матеріал.
Зворотні матеріали, які отримує Учасник при виконанні демонтажних робіт, Учасник повинен повернути Замовнику. Технічним завданням не передбачено повторне використання брухту металевого.
Брухт металевий, що буде утворений після демонтажних робіт (1,975 т), повертається Замовнику та не може враховуватись у вартості тендерної пропозиції учасників, оскільки брухт в даному випадку - це майно Замовника.
Так, згідно п. 3.19 Настанови з визначення вартості будівництва перебачено: у випадку неможливості (підтвердженої відповідними документами) використання або реалізації матеріалів від розбирання або попутного добування їх вартість у зворотних сумах не враховується.
Проте, Переможець ТОВ «ТОП ФАЄР» в кошторисних розрахунках враховує вартість зворотних матеріалів і додає враховані зворотні суми на (Брухт металевий (зворотнi матерiали)) в сумі 12 522,25 грн з ПДВ до Договірної ціни тендерної пропозиції.
Переможець зазначає невід’ємну вартість даних зворотних матеріалів у підсумковій відомості ресурсів, у локальному кошторисі.
Оскільки договірна ціна Переможця процедури завищена на вартість зворотних сум, і включає в себе вартість брухту металевого, Замовник, уклавши договір із даним учасником за результатом виконання договору, вимушений буде оплатити вартість зворотніх матеріалів - брухту металевого в сумі 12 522,25 грн з ПДВ Переможцю закупівлі фактично за матеріали, що не належать і не будуть належати Учаснику ТОВ «ТОП ФАЄР».
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей і повинна бути відхилена на підставі абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ТОП ФАЄР».
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
82cb6a0ecd094963a3aaa228da2bb554
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-26-005326-a.b2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 09.08.2024 12:21
- Скарга.docx 09.08.2024 12:21
- sign.p7s 09.08.2024 12:22
- рішення від 12.08.2024 № 13595.pdf 12.08.2024 15:22
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.08.2024 № 14072.pdf 21.08.2024 12:55
- рішення від 20.08.2024 № 14072.pdf 23.08.2024 11:20
- Пояснення до скарги.doc 14.08.2024 16:13
- Пояснення до скарги.pdf 14.08.2024 16:13
- Пояснення до скарги.pdf.asice.zip 14.08.2024 16:13
- рішення від 05.08.2024 № 13251.pdf 14.08.2024 17:08
- рішення від 05.08.2024 № 13261.pdf 14.08.2024 17:08
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.08.2024 14:09
Дата розгляду скарги:
20.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.08.2024 15:22
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.08.2024 11:21
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
380e68ee5cba439589c2503fbc405536
Заголовок пункту скарги:
не надано договірну ціну у форматі .imd або idc
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
За результатами розгляду тендерних пропозицій, згідно ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи від 06.08.2024 № 88 Замовником було опубліковано рішення про відхилення нашої пропозиції.
Детально ознайомившись з рішеннями про відхилення нашої пропозиції, ми вважаємо, що пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником.
Підставою для відхилення нашої пропозиції стало наступне:
«1) Підпунктом 9 пункту 15 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що цiна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна були розрахована відповідно до діючих кошторисних норм України та виконана у програмному комплексі АВК-5 останньої редакції або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі imd або idc та pdf).
У складі тендерної пропозиції Учасником не надано договірну ціну у форматі .imd або idc. У зв’язку з чим, Учасником не дотримано вимогу підпункту 9 пункту 14 додатку 1 до тендерної документації
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації.
Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Зазначена Замовником підстава відхилення є надуманою. Скаржник не погоджується з відхиленням своєї пропозиції з наступних підстав:
1. По-перше:
Відповідно до умов Тендерної документації, учасники мали подати розрахунки у двох різних форматах pdf та imd.
У складі тендерної пропозиції Учасника згідно пп. 9 п.15 Додатку 1 до тендерної документації Замовника «Технічне завдання», було надано розрахунок Цiни тендерної пропозиції (договірної ціни) , розрахованої відповідно до діючих кошторисних норм України та виконаної у програмному комплексі АВК-5 останньої редакції (файл «15.1. Кошторисна документація»), та надано замовнику у форматі pdf, але не додано файл у форматі imd або idc.
Файли форматів pdf та imd містять тотожню інформацію, але у різному вигляді: imd - у електронному, pdf - універсальний формат файлів, у якому зберігаються такі елементи вихідних документів, створених у різноманітних програмах і на різних платформах, як шрифти, зображення та макети.
Відповідно до «Опису формальних помилок» пп.12 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «12.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.»
Скаржником у складі пропозиції було надано файли з розрахунками ціни у форматі pdf, які забезпечують можливість їх перегляду, що не заперечує пп.12.
2. По-друге.
У п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»… «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Файл формату imd, що вимагався Замовником не є документом щодо забезпечення тендерної пропозиції, а його відсутність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, Замовник мав надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей шляхом завантаження файлу формату imd на майданчику Веб-порталу Уповноваженого органу, а не відхиляти пропозицію в цілому.
3. По-трете:
Оскільки під час проведення електронного аукціону Учасники закупівлі понижують вартість своїх цінових пропозицій, тому після проведення аукціону кошторисні розрахунки подані Учасниками у складі тендерної пропозиції не відповідатиме результатам аукціону. Так, Скаржник під час проведення аукціону понизив свою вартість з 2 600 004,00 грн. до 2 581 336,26 грн. Таким чином подані Скаржником кошторисні розрахунки в складі тендерної пропозиції на суму 2 600 004,00 грн. стали не актуальними, так як ціна пропозиції змінилась.
З огляду на зазначене вище, вважаємо, що Замовником було неправомірно відхиллено пропозицію ТОВ «Охорона-Системи Безпеки».
4. Скаржник звертає увагу на те, що замовник упереджено поставився до оцінки пропозицій учасників. Так, після відхилення пропозиції Скаржника Замовник перейшов до розгляду пропозиції наступного учасника - ТОВ "ТОП ФАЄР" та висунув вимогу про усунення порушення:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями по закупівлі: Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, система управління евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання), система внутрішнього протипожежного водопроводу), за кодом ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування, ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-005326-a, ТОВ "ТОП ФАЄР" (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Підпунктом 7 пункту 15 додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: «У складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - пояснювальна записка; - розрахунок твердої договірної ціни пропозиції; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - дефектний акт» Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Кошторис.pdf», який містить локальний кошторис до договірної ціни. У локальному кошторисі, в розділі 3. Обладнання та матеріали, вказані позиції 24-41 та 54-56 дефектного акту, що міститься в пункті 15 додатку 1 до тендерної документації. В дефектному акті зазначені обґрунтування (шифр норми), згідно яких позиції 24-41 та 54-56 відносяться до обладнання (устаткування). Вимога щодо усунення невідповідності: у локальному кошторисі в розділі 3. Обладнання та матеріали відкоригувати позиції 24-41 та 54-56, змінивши код виду робіт для віднесення до виду робіт з 25 на 33.
Вимога Замовника про усунення порушень стосувалася кошторисних розрахунків ТОВ "ТОП ФАЄР". Таким чином, Замовник надав можливість ТОВ "ТОП ФАЄР" виправити помилки, а Скаржнику такої можливості не було надано, а пропозицію відхилено. Якщо замовник виявляє в тендерні пропозиції невідповідності, розмістити повідомлення- обов’язок замовника, а не його право. У такому випадку замовник не може відхилити тендерну пропозицію, допоки не дасть учаснику шанс виправити невідповідності, який той пропустив.
Таким чином, замовник двояко трактує норми закону, які зобов’язують його надавати можливість учасникам виправляти свої порушення
Також хочемо зазначити, що Скаржник та ТОВ "ТОП ФАЄР" допустили різні помилки в своїх тендерних пропозиція. Так, помилка ТОВ "ТОП ФАЄР" стосувалася самого кошторисного розрахунку, а саме складання локального кошторису. Помилка Скаржника полягала в тому, що він надав кошторисні розрахунки у форматі pdf , але не надав форматі imd або idc. ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи від 06.08.2024 № 88 про відхилення пропозиції Скаржника не містило зауважень щодо самих розрахунків. Таким чином наведена в кошторисах та розрахунках Скаржника інформація відповідає інформації наведеної в Технічному завданні, а саме в Дефектному акті.
Таким чином в діях замовника вбачається упереджене ставлення до тендерних пропозицій Учасників та вибіркове застосування свого обов’язку надавати можливість учасникам на виправлення своїх допущених помилок. В таких діях замовника простежується зацікавленість у визнані переможців конкретних учасників.
Дії Замовника щодо неправомірного відхилення нашої пропозиції прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
В результаті дій замовника було порушено ЗУ «Про публічні закупівлі», «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Детально ознайомившись з рішеннями про відхилення нашої пропозиції, ми вважаємо, що пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником.
Підставою для відхилення нашої пропозиції стало наступне:
«1) Підпунктом 9 пункту 15 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що цiна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна були розрахована відповідно до діючих кошторисних норм України та виконана у програмному комплексі АВК-5 останньої редакції або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі imd або idc та pdf).
У складі тендерної пропозиції Учасником не надано договірну ціну у форматі .imd або idc. У зв’язку з чим, Учасником не дотримано вимогу підпункту 9 пункту 14 додатку 1 до тендерної документації
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації.
Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Зазначена Замовником підстава відхилення є надуманою. Скаржник не погоджується з відхиленням своєї пропозиції з наступних підстав:
1. По-перше:
Відповідно до умов Тендерної документації, учасники мали подати розрахунки у двох різних форматах pdf та imd.
У складі тендерної пропозиції Учасника згідно пп. 9 п.15 Додатку 1 до тендерної документації Замовника «Технічне завдання», було надано розрахунок Цiни тендерної пропозиції (договірної ціни) , розрахованої відповідно до діючих кошторисних норм України та виконаної у програмному комплексі АВК-5 останньої редакції (файл «15.1. Кошторисна документація»), та надано замовнику у форматі pdf, але не додано файл у форматі imd або idc.
Файли форматів pdf та imd містять тотожню інформацію, але у різному вигляді: imd - у електронному, pdf - універсальний формат файлів, у якому зберігаються такі елементи вихідних документів, створених у різноманітних програмах і на різних платформах, як шрифти, зображення та макети.
Відповідно до «Опису формальних помилок» пп.12 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «12.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.»
Скаржником у складі пропозиції було надано файли з розрахунками ціни у форматі pdf, які забезпечують можливість їх перегляду, що не заперечує пп.12.
2. По-друге.
У п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»… «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Файл формату imd, що вимагався Замовником не є документом щодо забезпечення тендерної пропозиції, а його відсутність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, Замовник мав надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей шляхом завантаження файлу формату imd на майданчику Веб-порталу Уповноваженого органу, а не відхиляти пропозицію в цілому.
3. По-трете:
Оскільки під час проведення електронного аукціону Учасники закупівлі понижують вартість своїх цінових пропозицій, тому після проведення аукціону кошторисні розрахунки подані Учасниками у складі тендерної пропозиції не відповідатиме результатам аукціону. Так, Скаржник під час проведення аукціону понизив свою вартість з 2 600 004,00 грн. до 2 581 336,26 грн. Таким чином подані Скаржником кошторисні розрахунки в складі тендерної пропозиції на суму 2 600 004,00 грн. стали не актуальними, так як ціна пропозиції змінилась.
З огляду на зазначене вище, вважаємо, що Замовником було неправомірно відхиллено пропозицію ТОВ «Охорона-Системи Безпеки».
4. Скаржник звертає увагу на те, що замовник упереджено поставився до оцінки пропозицій учасників. Так, після відхилення пропозиції Скаржника Замовник перейшов до розгляду пропозиції наступного учасника - ТОВ "ТОП ФАЄР" та висунув вимогу про усунення порушення:
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника відкритих торгів з особливостями по закупівлі: Поточний ремонт приміщень 1-4 поверхів гуртожитку № 2 Українського державного університету науки і технологій, за адресою: вул. Лазаряна, буд. 2 у Соборному районі, м. Дніпро, для облаштування місць тимчасового перебування внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб (система пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу, система управління евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і показчиків напрямку евакуювання), система внутрішнього протипожежного водопроводу), за кодом ДК 021:2015 - 51700000-9 Послуги зі встановлення протипожежного устаткування, ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-26-005326-a, ТОВ "ТОП ФАЄР" (далі – Учасник) виявлено невідповідності в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. Перелік виявлених невідповідностей: 1. Підпунктом 7 пункту 15 додатку 1 до тендерної документації передбачено наступне: «У складі тендерної пропозиції учасник надає документальне підтвердження відповідності своєї тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі: - пояснювальна записка; - розрахунок твердої договірної ціни пропозиції; - локальний кошторис; - підсумкова відомість ресурсів; - розрахунок загальновиробничих витрат; - дефектний акт» Учасником у складі тендерної пропозиції надано файл «Кошторис.pdf», який містить локальний кошторис до договірної ціни. У локальному кошторисі, в розділі 3. Обладнання та матеріали, вказані позиції 24-41 та 54-56 дефектного акту, що міститься в пункті 15 додатку 1 до тендерної документації. В дефектному акті зазначені обґрунтування (шифр норми), згідно яких позиції 24-41 та 54-56 відносяться до обладнання (устаткування). Вимога щодо усунення невідповідності: у локальному кошторисі в розділі 3. Обладнання та матеріали відкоригувати позиції 24-41 та 54-56, змінивши код виду робіт для віднесення до виду робіт з 25 на 33.
Вимога Замовника про усунення порушень стосувалася кошторисних розрахунків ТОВ "ТОП ФАЄР". Таким чином, Замовник надав можливість ТОВ "ТОП ФАЄР" виправити помилки, а Скаржнику такої можливості не було надано, а пропозицію відхилено. Якщо замовник виявляє в тендерні пропозиції невідповідності, розмістити повідомлення- обов’язок замовника, а не його право. У такому випадку замовник не може відхилити тендерну пропозицію, допоки не дасть учаснику шанс виправити невідповідності, який той пропустив.
Таким чином, замовник двояко трактує норми закону, які зобов’язують його надавати можливість учасникам виправляти свої порушення
Також хочемо зазначити, що Скаржник та ТОВ "ТОП ФАЄР" допустили різні помилки в своїх тендерних пропозиція. Так, помилка ТОВ "ТОП ФАЄР" стосувалася самого кошторисного розрахунку, а саме складання локального кошторису. Помилка Скаржника полягала в тому, що він надав кошторисні розрахунки у форматі pdf , але не надав форматі imd або idc. ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи від 06.08.2024 № 88 про відхилення пропозиції Скаржника не містило зауважень щодо самих розрахунків. Таким чином наведена в кошторисах та розрахунках Скаржника інформація відповідає інформації наведеної в Технічному завданні, а саме в Дефектному акті.
Таким чином в діях замовника вбачається упереджене ставлення до тендерних пропозицій Учасників та вибіркове застосування свого обов’язку надавати можливість учасникам на виправлення своїх допущених помилок. В таких діях замовника простежується зацікавленість у визнані переможців конкретних учасників.
Дії Замовника щодо неправомірного відхилення нашої пропозиції прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
В результаті дій замовника було порушено ЗУ «Про публічні закупівлі», «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
Скарга.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Охорона-Системи безпеки»
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
83e7ce40f5a6408ea505de569b71b525
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-26-005326-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга 08.08.24.pdf 08.08.2024 12:30
- Скарга.docx 08.08.2024 12:30
- sign.p7s 08.08.2024 12:32
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
12.08.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
df53a997771c44f1aba796b3e4a5f32a
Заголовок пункту скарги:
не надано договірну ціну у форматі .imd або idc.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
За результатами розгляду тендерних пропозицій, згідно ПРОТОКОЛЬНОГО РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) Уповноваженої особи від 06.08.2024 № 88 Замовником було опубліковано рішення про відхилення нашої пропозиції.
Детально ознайомившись з рішеннями про відхилення нашої пропозиції, ми вважаємо, що пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником.
Підставою для відхилення нашої пропозиції стало наступне:
«1) Підпунктом 9 пункту 15 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що цiна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна були розрахована відповідно до діючих кошторисних норм України та виконана у програмному комплексі АВК-5 останньої редакції або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі imd або idc та pdf).
У складі тендерної пропозиції Учасником не надано договірну ціну у форматі .imd або idc. У зв’язку з чим, Учасником не дотримано вимогу підпункту 9 пункту 14 додатку 1 до тендерної документації
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації.
Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Зазначена Замовником підстава відхилення є надуманою. Скаржник не погоджується з відхиленням своєї пропозиції з наступних підстав:
1. По-перше:
Відповідно до умов Тендерної документації, учасники мали подати розрахунки у двох різних форматах pdf та imd.
У складі тендерної пропозиції Учасника згідно пп. 9 п.15 Додатку 1 до тендерної документації Замовника «Технічне завдання», було надано розрахунок Цiни тендерної пропозиції (договірної ціни) , розрахованої відповідно до діючих кошторисних норм України та виконаної у програмному комплексі АВК-5 останньої редакції (файл «15.1. Кошторисна документація»), та надано замовнику у форматі pdf, але не додано файл у форматі imd або idc.
Файли форматів pdf та imd містять тотожню інформацію, але у різному вигляді: imd - у електронному, pdf - універсальний формат файлів, у якому зберігаються такі елементи вихідних документів, створених у різноманітних програмах і на різних платформах, як шрифти, зображення та макети.
Відповідно до «Опису формальних помилок» пп.12 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «12.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.»
Скаржником у складі пропозиції було надано файли з розрахунками ціни у форматі pdf, які забезпечують можливість їх перегляду, що не заперечує пп.12.
2. По-друге.
У п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»… «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Файл формату imd, що вимагався Замовником не є документом щодо забезпечення тендерної пропозиції, а його відсутність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, Замовник мав надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей шляхом завантаження файлу формату imd на майданчику Веб-порталу Уповноваженого органу, а не відхиляти пропозицію в цілому.
По-трете:
Протягом проведення аукціону, Учасники здійснювали зміни ціни своїх пропозицій, а оновлену кошторисну документацію може завантажити лише переможець Закупівлі після його визначення, тому, інформація щодо кошторисів, надана до початку аукціону та після його закінчення, втрачає актуальність.
З огляду на зазначене вище, вважаємо, що Замовником було неправомірно відхиллено пропозицію ТОВ «Охорона-Системи Безпеки».
Дії Замовника щодо неправомірного відхилення нашої пропозиції прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
В результаті дій замовника було порушено ЗУ «Про публічні закупівлі», «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Детально ознайомившись з рішеннями про відхилення нашої пропозиції, ми вважаємо, що пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником.
Підставою для відхилення нашої пропозиції стало наступне:
«1) Підпунктом 9 пункту 15 додатку 1 до тендерної документації передбачено, що цiна тендерної пропозиції (договірна ціна) учасника повинна були розрахована відповідно до діючих кошторисних норм України та виконана у програмному комплексі АВК-5 останньої редакції або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін (надається замовнику у форматі imd або idc та pdf).
У складі тендерної пропозиції Учасником не надано договірну ціну у форматі .imd або idc. У зв’язку з чим, Учасником не дотримано вимогу підпункту 9 пункту 14 додатку 1 до тендерної документації
Враховуючи наведене, пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації.
Згідно з абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.»
Зазначена Замовником підстава відхилення є надуманою. Скаржник не погоджується з відхиленням своєї пропозиції з наступних підстав:
1. По-перше:
Відповідно до умов Тендерної документації, учасники мали подати розрахунки у двох різних форматах pdf та imd.
У складі тендерної пропозиції Учасника згідно пп. 9 п.15 Додатку 1 до тендерної документації Замовника «Технічне завдання», було надано розрахунок Цiни тендерної пропозиції (договірної ціни) , розрахованої відповідно до діючих кошторисних норм України та виконаної у програмному комплексі АВК-5 останньої редакції (файл «15.1. Кошторисна документація»), та надано замовнику у форматі pdf, але не додано файл у форматі imd або idc.
Файли форматів pdf та imd містять тотожню інформацію, але у різному вигляді: imd - у електронному, pdf - універсальний формат файлів, у якому зберігаються такі елементи вихідних документів, створених у різноманітних програмах і на різних платформах, як шрифти, зображення та макети.
Відповідно до «Опису формальних помилок» пп.12 п.1 Розділу ІІІ Тендерної документації замовника «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено: «12.Подання документа (документів) учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції в форматі, що відрізняється від формату, який вимагається замовником у тендерній документації, при цьому такий формат документа забезпечує можливість його перегляду.»
Скаржником у складі пропозиції було надано файли з розрахунками ціни у форматі pdf, які забезпечують можливість їх перегляду, що не заперечує пп.12.
2. По-друге.
У п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції» Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовника зазначено: «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо»… «Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Файл формату imd, що вимагався Замовником не є документом щодо забезпечення тендерної пропозиції, а його відсутність не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, Замовник мав надати Скаржнику 24 години на усунення невідповідностей шляхом завантаження файлу формату imd на майданчику Веб-порталу Уповноваженого органу, а не відхиляти пропозицію в цілому.
По-трете:
Протягом проведення аукціону, Учасники здійснювали зміни ціни своїх пропозицій, а оновлену кошторисну документацію може завантажити лише переможець Закупівлі після його визначення, тому, інформація щодо кошторисів, надана до початку аукціону та після його закінчення, втрачає актуальність.
З огляду на зазначене вище, вважаємо, що Замовником було неправомірно відхиллено пропозицію ТОВ «Охорона-Системи Безпеки».
Дії Замовника щодо неправомірного відхилення нашої пропозиції прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
В результаті дій замовника було порушено ЗУ «Про публічні закупівлі», «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
×
-
Назва доказу:
скарга
-
Повʼязаний документ:
скарга 08.08.24.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «Охорона-Системи безпеки»