-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Датчик рівня регулювання пневмопідвіски WABCO
Завершена
90 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 900.00 UAH
Період оскарження:
26.07.2024 11:13 - 31.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на тендерну документацію
Номер:
bee86380ce7941f3af567a02b5105421
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-26-002670-a.a1
Назва:
Скарга на тендерну документацію
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 16 Гарантійний лист перевірка.pdf 14.08.2024 23:40
- рішення від 15.06.2023 № 8783 (зразки товару).pdf 14.08.2024 23:40
- Скалад Івано-Франківськ 2024 г..pdf 14.08.2024 23:40
- скарга UA-2024-07-26-002670-a КП Електроавтотранс Івонофранківськ.pdf.p7s.zip 14.08.2024 23:40
- Протокол відхилення учасника.pdf 14.08.2024 23:40
- sign.p7s 14.08.2024 23:42
- рішення від 16.08.2024 № 13887.pdf 16.08.2024 16:09
- інформація про перенесення дати розгляду скарги та надання інформації від 26.08.2024 № 1351.pdf 26.08.2024 16:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 02.09.2024 № 14659.pdf 03.09.2024 13:07
- рішення від 02.09.2024 № 14659.pdf 05.09.2024 16:37
- Пояснення по суті скарги 20.08.2024 15:16
- Пояснення по суті скарги 1 28.08.2024 16:41
- Пояснення по суті скарги 1 28.08.2024 16:44
- Пояснення по суті скарги 1 28.08.2024 16:44
- Лист 28.08.2024 16:44
- Пояснення по суті скарги 1 28.08.2024 16:44
- Лист 28.08.2024 16:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.08.2024 23:45
Дата розгляду скарги:
26.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.08.2024 16:09
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.09.2024 16:37
Дата виконання рішення Замовником:
10.09.2024 14:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником уважно вичено рішення АМКУ та прийнято рішення про скасування переможця ФОП Козоріз Л. Б. та скасувати відхилення учасника ФОП Манзар Д. М.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c5c34b80929b4a9182a538c74d4bee39
Заголовок пункту скарги:
Скарга на тендерну документацію
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
Згідно вимог п.16 додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен був допустити комісію Замовника на склад для огляду наявності відповідної кількості датчиків рівня регулювання пневмопідвіски WABCO ( або еквівалент) в кількості 20 штук та складення Акту огляду.
За адресою, яку вказав ФОП Манзар Дмитро Михайлович було виявлено відсутність таких складських приміщень на які Учасником було укладено договір суборенди № 01/08/2024 від 01.08.2024 року з ТОВ «ПРОФІТ ІСТЕЙН ГРУП» в якому було зазначено, що складські приміщення які орендує ФОП Манзар Дмитро Михайлович знаходяться за адресою м. Івано- Франківськ, вул. Левинського, буд За .
Також Учасником запропоновано аналоги датчиків. Відповідно до п 17 додатку № 2 до Тендерної документації Учасник зобов’язується надати Замовнику по 1 штуці кожного аналога протягом 3 робочих днів з дня проведення електронного аукціону для визначення відповідності технічним параметрам.
ФОП Манзар Дмитро Михайлович не надав Замовнику взірці запропонованого аналогу датчиків у визначений термін.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю прийняте рішення неправомірним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення тендерної пропозиція Скаржника:
Підпункт 15,16 Додатку 2 до ТД містить наступні вимоги:
15. Учасник повинен мати складське приміщення у м. Івано-Франківськ. Для підтвердження місцезнаходження складу Учасника у місті Івано-Франківську, Учасник має надати копію свідоцтва про право власності складських приміщень або копію договору оренди приміщень складу (при цьому термін дії договору оренди має бути не менше строку дії договору про закупівлю)
16. Весь перелік товару, який вказаний у переліку пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника в м. Івано-Франківськ з метою термінового придбання повного переліку товару протягом трьох робочих днів, з моменту отримання заявки, що підтверджується мантійним листом про можливість на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, здійснення перевірки комісією Замовника щодо оцінки наявності повного переліку товару та його якості на складі Учасника, за результатом якої між Учасником та представником Замовника буде підписано відповідний Акт огляду. У разі не допуску на склад Учасника та/або відсутності повного переліку товару відповідно закупівлі, та/або не підписання Учасником Акту огляду – пропозиція такого Учасника буде відхилена.
На виконання вказаної вимоги Скаржником надано в складі тендерної пропозиції документ вих.№ 03 02.08.2024 року:
Також Скаржником підтверджено наявність складу в Івано-Франківську наданням в складі пропозиції відповідного договору суборенди від 01.08.2024 року.
Наданим документом вимогу виконано в повному обсязі!
До того ж підпунктом 16,17 Додатку 2 до ТД передбачено:
16. Весь перелік товару, який вказаний у переліку пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника в м. Івано-Франківськ з метою термінового придбання повного переліку товару протягом трьох робочих днів, з моменту отримання заявки, що підтверджується мантійним листом про можливість на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, здійснення перевірки комісією Замовника щодо оцінки наявності повного переліку товару та його якості на складі Учасника, за результатом якої між Учасником та представником Замовника буде підписано відповідний Акт огляду. У разі не допуску на склад Учасника та/або відсутності повного переліку товару відповідно закупівлі, та/або не підписання Учасником Акту огляду – пропозиція такого Учасника буде відхилена.
17 Довідка довільної форми, про те що Учасник у разі пропонування до поставки аналогів запропонованих датчиків зобов’язується надати Замовнику по 1 штуці кожного аналога протягом 3 робочих днів з дня проведення електронного аукціону для визначення відповідності технічним параметрам.
Наголошую, що розкриття тендернох пропозицій (проведення електронного аукціону) відбулося 05 серпня 2024 12:36.
На протязі трьох робочих днів з вказаної дати від Замовника не надходило жодних листів чи повідомлень про проведення Замовником перевірки наявності товару на складі Скаржника. Вказані обставини унеможливлюють виконання умов ТД з вини Замовника так як Скаржник не був проінформований про дату та час прибуття уповноважених осіб Замовника.
Крім того Замовником не здійснено запиту до Скаржника у відповідності з підпунктом 17 Додатку 2 стосовно надання Замовнику по 1 штуці кожного аналога протягом 3 робочих днів з дня проведення електронного аукціону для визначення відповідності технічним параметрам, оскільки вимога не містить інформації про місце надання аналогів та не передбачає відповідно адреси для надання аналогів. Тим самим Замовником не вжито жодних заходів за для виконання вимог власної ТД.
До того ж згідно чинного законодавства не передбачено надання зразків товару на етапі кваліфікації після закінчення строку прийому тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу.
Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином російської федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є російська федерація/Республіка Білорусь, громадянин російської федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відповідно до пункту 45 Особливостей Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; 2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Враховуючи наведене, зразок товару не є складовою тендерної пропозиції учасника, а тому його ненадання та/або невідповідність умовам Документації не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника.
Аналогічну позицію наведено в рішенні АМКУ №8783-р/пк-пз від 15.06.2023(надано в додатках до скарги).
Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника, домисли і припущення не можуть бути доказом та ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру.
Окрім того, Протокол Замовника не містить жодних документів, чи будь-яку іншу офіційну інформацію на підтвердження відсутності складського приміщення у Скаржника.
СКАРЖНИК Зазначає, що Замовник не має права відхиляти пропозицію, Учасника керуючись тільки своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру - вигадувати підставу відхилення пропозиції Учасника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Згідно вимог п.16 додатку №2 до тендерної документації Учасник повинен був допустити комісію Замовника на склад для огляду наявності відповідної кількості датчиків рівня регулювання пневмопідвіски WABCO ( або еквівалент) в кількості 20 штук та складення Акту огляду.
За адресою, яку вказав ФОП Манзар Дмитро Михайлович було виявлено відсутність таких складських приміщень на які Учасником було укладено договір суборенди № 01/08/2024 від 01.08.2024 року з ТОВ «ПРОФІТ ІСТЕЙН ГРУП» в якому було зазначено, що складські приміщення які орендує ФОП Манзар Дмитро Михайлович знаходяться за адресою м. Івано- Франківськ, вул. Левинського, буд За .
Також Учасником запропоновано аналоги датчиків. Відповідно до п 17 додатку № 2 до Тендерної документації Учасник зобов’язується надати Замовнику по 1 штуці кожного аналога протягом 3 робочих днів з дня проведення електронного аукціону для визначення відповідності технічним параметрам.
ФОП Манзар Дмитро Михайлович не надав Замовнику взірці запропонованого аналогу датчиків у визначений термін.
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю прийняте рішення неправомірним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування неправомірно встановлених підстав відхилення тендерної пропозиція Скаржника:
Підпункт 15,16 Додатку 2 до ТД містить наступні вимоги:
15. Учасник повинен мати складське приміщення у м. Івано-Франківськ. Для підтвердження місцезнаходження складу Учасника у місті Івано-Франківську, Учасник має надати копію свідоцтва про право власності складських приміщень або копію договору оренди приміщень складу (при цьому термін дії договору оренди має бути не менше строку дії договору про закупівлю)
16. Весь перелік товару, який вказаний у переліку пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника в м. Івано-Франківськ з метою термінового придбання повного переліку товару протягом трьох робочих днів, з моменту отримання заявки, що підтверджується мантійним листом про можливість на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, здійснення перевірки комісією Замовника щодо оцінки наявності повного переліку товару та його якості на складі Учасника, за результатом якої між Учасником та представником Замовника буде підписано відповідний Акт огляду. У разі не допуску на склад Учасника та/або відсутності повного переліку товару відповідно закупівлі, та/або не підписання Учасником Акту огляду – пропозиція такого Учасника буде відхилена.
На виконання вказаної вимоги Скаржником надано в складі тендерної пропозиції документ вих.№ 03 02.08.2024 року:
Також Скаржником підтверджено наявність складу в Івано-Франківську наданням в складі пропозиції відповідного договору суборенди від 01.08.2024 року.
Наданим документом вимогу виконано в повному обсязі!
До того ж підпунктом 16,17 Додатку 2 до ТД передбачено:
16. Весь перелік товару, який вказаний у переліку пропозиції повинен бути в наявності на складі Учасника в м. Івано-Франківськ з метою термінового придбання повного переліку товару протягом трьох робочих днів, з моменту отримання заявки, що підтверджується мантійним листом про можливість на етапі кваліфікації пропозиції Учасника, здійснення перевірки комісією Замовника щодо оцінки наявності повного переліку товару та його якості на складі Учасника, за результатом якої між Учасником та представником Замовника буде підписано відповідний Акт огляду. У разі не допуску на склад Учасника та/або відсутності повного переліку товару відповідно закупівлі, та/або не підписання Учасником Акту огляду – пропозиція такого Учасника буде відхилена.
17 Довідка довільної форми, про те що Учасник у разі пропонування до поставки аналогів запропонованих датчиків зобов’язується надати Замовнику по 1 штуці кожного аналога протягом 3 робочих днів з дня проведення електронного аукціону для визначення відповідності технічним параметрам.
Наголошую, що розкриття тендернох пропозицій (проведення електронного аукціону) відбулося 05 серпня 2024 12:36.
На протязі трьох робочих днів з вказаної дати від Замовника не надходило жодних листів чи повідомлень про проведення Замовником перевірки наявності товару на складі Скаржника. Вказані обставини унеможливлюють виконання умов ТД з вини Замовника так як Скаржник не був проінформований про дату та час прибуття уповноважених осіб Замовника.
Крім того Замовником не здійснено запиту до Скаржника у відповідності з підпунктом 17 Додатку 2 стосовно надання Замовнику по 1 штуці кожного аналога протягом 3 робочих днів з дня проведення електронного аукціону для визначення відповідності технічним параметрам, оскільки вимога не містить інформації про місце надання аналогів та не передбачає відповідно адреси для надання аналогів. Тим самим Замовником не вжито жодних заходів за для виконання вимог власної ТД.
До того ж згідно чинного законодавства не передбачено надання зразків товару на етапі кваліфікації після закінчення строку прийому тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Відповідно до статті 26 Закону тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу.
Отримана тендерна пропозиція/пропозиція вноситься автоматично до реєстру отриманих тендерних пропозицій/пропозицій, у якому відображається інформація про надані тендерні пропозиції/пропозиції. Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 33 Особливостей тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель.
Відповідно до пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі: підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей; зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей; не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей; визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей; є громадянином російської федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є російська федерація/Республіка Білорусь, громадянин російської федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства російської федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з російської федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176); 2) тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей; є такою, строк дії якої закінчився; є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації; не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; 3) переможець процедури закупівлі: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей; не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Відповідно до пункту 45 Особливостей Замовник може відхилити тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: 1) учасник процедури закупівлі надав неналежне обґрунтування щодо ціни або вартості відповідних товарів, робіт чи послуг тендерної пропозиції, що є аномально низькою; 2) учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з тим самим замовником, що призвело до застосування санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків протягом трьох років з дати їх застосування, з наданням документального підтвердження застосування до такого учасника санкції (рішення суду або факт добровільної сплати штрафу, або відшкодування збитків).
Враховуючи наведене, зразок товару не є складовою тендерної пропозиції учасника, а тому його ненадання та/або невідповідність умовам Документації не може бути підставою відхилення Пропозиції учасника.
Аналогічну позицію наведено в рішенні АМКУ №8783-р/пк-пз від 15.06.2023(надано в додатках до скарги).
Скаржник зазначає, що підстава відхилення його Пропозиції не містить зазначеного порушення умови/вимоги Документації, підстава відхилення зазначена Замовником ґрунтується тільки на його суб’єктивних домислах і припущеннях - припущення і домисли Замовника не можуть буди підставою для відхилення Пропозиції учасника, домисли і припущення не можуть бути доказом та ніяким чином не відносяться до виконання умов тендерної документації цього тендеру.
Окрім того, Протокол Замовника не містить жодних документів, чи будь-яку іншу офіційну інформацію на підтвердження відсутності складського приміщення у Скаржника.
СКАРЖНИК Зазначає, що Замовник не має права відхиляти пропозицію, Учасника керуючись тільки своїми суб’єктивними домислами і припущеннями та, на власний розсуд, трактуючи і доповнюючи умови тендеру - вигадувати підставу відхилення пропозиції Учасника.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
×
-
Назва доказу:
1
-
Повʼязаний документ:
Скалад Івано-Франківськ 2024 г..pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Визнати неправомірним та зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції Скаржника - ФОП Манзара Дмитра Михайловича зазначене у ПРОТОКОЛІ б/н від 09.08.2024р. щодо прийняття рішення Уповноваженою особою.