• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 «34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном» (Квадрокоптер FPV 7" з АКБ)

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження: 26.07.2024 10:41 - 09.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця

Номер: 812581c23be04fe7b29b5fdcf43bb9ed
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-26-001907-a.b1
Назва: Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції скаржника, на неправомірне визначення переможця
Вимога:
Замовник у протоколі №98/1 від 16.08.2024 зазначив Інформація про технічні характеристики предмету закупівлі Технічної специфікації додатку 2 до Тендерної документації містить вимогу, що Товар повинен мати можливість підключення плат ініціації, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції на підтвердження характеристик Товару надав файл "4.3. Технічний паспорт виробу М1.pdf" у якому відсутні відомості щодо можливості підключення плат ініціації. Таким чином, надані Учасником документи про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не відповідають вимогам технічної специфікації. Це не зовсім так. На підтвердження характеристик та можливості підключення плат ініціації в тендерній документації подані наступні файли: 4.1. Технічна специфікація.pdf - де задекларовано можливість підлючення плат ініціації; 4.2. Порівняльна таблиця ТТХ.pdf - де задекларовано можливість підлючення плат ініціації; а, в файлі 4.3. Технічний паспорт виробу М1.pdf не зазначається тому що плата ініціації - це опціональна можливість а не частина виробу. Також зазначаю що плата ініціації підключається до політного стеку. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію „Ціна”. Питома вага – 100 %. Прошу переглянути ваше рішення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник «ФОП Койдан Олександр Володимирович», відповідно до чинного законодавства України, Замовник здійснив розгляд Вашої вимоги та повідомляє наступне: 1. Відповідно до абзацу 8 п.37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту (п.37 Особливостей) щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Де під вимогами тендерної документації слід розуміти не тільки здійснення оцінки тендерних пропозицій на основі критерію „Ціна”, з питомою вагою – 100 %, але й відповідність усіх поданих Учасником документів вимогам тендерної документації, адже оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі в цілому. 2. Пункт 43 Особливостей зобов’язує Замовника надати Учаснику повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією: «43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.» 3. У пункті 4 Технічні завдання до предмету закупівлі додатку 2 до тендерної документації було встановлено вимогу про надання Учасником у складі тендерної пропозиції Технічного паспорту та інструкції з експлуатації на Товар. Інших документів у Тендерній документації, окрім означеного паспорту та інструкції, Замовником для підтвердження технічних та якісних характеристик Товару – не вимагалося. 4. Замовником було враховано те, що Учасником було надано підписану технічну специфікацію файл Учасника «4.1. Технічна специфікація.pdf», порівняльну таблицю технічних характеристик файл Учасника «4.2. Порівняльна таблиця ТТХ.pdf», де дійсно було зазначено можливість підлючення плат ініціації. Однак, Замовником для підтвердження технічних та якісних характеристик Товару, вимагалися лише - Технічний паспорт та інструкція з експлуатації на Товар. 5. Комплексно, беручи до уваги, вимоги вміщені у «ДСТУ 3321:2003 Система конструкторської документації. Терміни та визначення основних понять», «ДСТУ ГОСТ 2.601:2006 Єдина система конструкторської документації. Експлуатаційні документи», «ДСТУ 3017:2015 Інформація та документація. Видання. Основні види. Терміни та визначення понять», та «ДСТУ ГОСТ 2.610:2006 Єдина система конструкторської документації. Правила виконання експлуатаційних документів», під поняттям технічного паспорту слід розуміти – експлуатаційний документ, який засвідчує гарантовані виробником значення основних параметрів і характеристик (властивостей) виробів, гарантій та відомостей щодо експлуатації виробів за весь період (тривалість і умови роботи, технічне обслуговування, ремонт, сумісність із іншими виробами та додатковим обладнанням та інші дані), а також відомості щодо утилізації. 6. В розумінні пункту 43 Особливостей Замовник може надати можливість виправлення Учаснику лише тих невідповідностей виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. 7. Однак, абзацом 2 пункту 43 Особливостей також чітко і однозначно вказано, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, «…(крім випадків відсутності ……. та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції». 8. Тобто, відсутність в Учасника у файлі «4.3. Технічний паспорт виробу М1.pdf», відомостей про можливість підключення плат ініціації – є відсутньою інформацією про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі. На підставі вище викладеного, Замовник вважає відхилення Учасника «ФОП Койдан Олександр Володимирович» правомірним, оскільки відсутня інформація про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі не може бути виправлена у порядку передбаченому пунктом 43 Особливостей.
Статус вимоги: Не задоволено