• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Контейнер для сміття

м.Тульчин

Завершена

90 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.1% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 10.05.2018 15:59 - 15.05.2018 16:04
Вимога
Залишено без розгляду

Немає відповідей на запитання!

Номер: 8b6ae0b8edf648038b54142a17006b42
Ідентифікатор запиту: UA-2018-05-10-001353-c.b1
Назва: Немає відповідей на запитання!
Вимога:
Нами надіслано в період уточнень запитання, що до "спеціфічних" технічних умов. у триденний термін "замовник" зобовязаний відповисти. На данний час не отримано відповіді що до настуупних питань, які були викладені, а саме: 1. Згідно вашого технічного завдання, товщина листа для виготовлення 2,5 мм. Данній лист є специфічною позицією, та складається враження про заангожованність данного тендеру зі "специфічними" параметрами, ТИМПАЧЕ что ГОСТ на який Ви посилаєтесь (ГОСТ 12917-70) чітко вказує 2.2. Детали мусоросборников и контейнеров должны изготов­ ляться из стали по ГОСТ 16523—70, категории I, группы отделки поверхности III, нормальной вытяжки. Толщина стенок, днища н крышки мусоросборников, должна быть 1,0—1,2 мм, а контейнеров: 2 мм — стенок и днища и 1,5 мм — крышки и лючков. Тобто товщина листа 2 мм. Просимо внести зміни та замінити товщину основного металу з 2,5 мм на 2мм. 2. почему был отменен предыдущий тендер и указана причина "в связи с увеличением количества предмета закупки", а сейчас количество выставляете то же самое? 3. Згідно рішення АМКУ №3971-р/пк-пз від 26.04.2018. (https://privatmarket.ua/business/tenders?utm_source=direct&mode=app.prz&utm_tenders=all#/7e35c9a302c849979619fda771222cca) "ненадання зразків, не є поводом для відхилення пропозиції"!!! 4. Строки поставки. Враховуючи, що торги відбудуться 21.05.2018 р., о 12.49, та рішення по аналагічному тендеру що ви відмінили Ви приймали два робочі дні, виходить що рішення про закупівлю буде надано 23.05.2018р., плюс двадні на оскарження всіх учасників торгів,до моменту укладання дговору. тобто 25.05.2018р. Яким чином можливо виготовити 30 контейнерів за 4 робочі доби? це можливо коли вони вже стоять у когось на складі, можливо у того хто в минулий раз виграв! але чомусь "тендер відмінили"!!! У звязку з вище викладеним просимо: 1. у звязку з порушенням терміну відповіді, ви повинні змістити строк подання замовлень не меньше ніж на 7 днів. 2. збільшити строки поставки продукції до реальних! тобто хочаб 15 робочих днів з моменту проведення тендеру! У разі неполучення відповіді і на данні вимоги, ми будемо змушені викласти негативний відгук з описом ситуації що виникла на сайті https://dozorro.org/, та подати скаргу до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи: Учасник