• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Портативні радіоелектронні засоби протидії безпілотним літальним апаратам

Торги відмінено

1 300 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження: 25.07.2024 14:16 - 30.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга

Номер: 585440d7bcf1450ba641809a05470870
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-25-006768-a.a2
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 27.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.08.2024 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.08.2024 13:24
Дата виконання рішення Замовником: 09.09.2024 12:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 09.08.2024 (далі – Рішення), згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" (код ЄДРПОУ: 35072105). Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.08.2024 від № 14381-р/пк-пз зобов’язано Виконавчий комітет Луцької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" (код ЄДРПОУ: 35072105) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТ БЕРДС" (код ЄДРПОУ: 41174044) переможцем процедури закупівлі — "Портативні радіоелектронні засоби протидії безпілотним літальним апаратам", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07- 25-006768-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 12.08.2024 (далі – Рішення), згідно з яким ТОВ "СМАРТ БЕРДС" (код ЄДРПОУ: 41174044) визнано переможцем процедури Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.08.2024 від № 14381-р/пк-пз зобов’язано Виконавчий комітет Луцької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" (код ЄДРПОУ: 35072105) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТ БЕРДС" (код ЄДРПОУ: 41174044) переможцем процедури закупівлі — "Портативні радіоелектронні засоби протидії безпілотним літальним апаратам", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07- 25-006768-a. Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Автор: ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ", Оксана Матієнко +380505306038 tovgec_2024@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 1b39d70f3580453dbec1f51fabb1e46e
Заголовок пункту скарги: В порушення вимог пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника із зазначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.08.2024 підстав. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника, остаточна цінова пропозиція якого є найбільш економічно вигідною то Замовником не дотримано принципи здійснення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Скасована
КЕП

Скарга

Номер: dc9bd044e221477d8ac2d741af9c10d4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-25-006768-a.b1
Назва: Скарга
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник
Причина: Період оскарження закінчився
Дата скасування: 15.08.2024 00:00
Автор: ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ", Оксана Матієнко +380505306038 tovgec_2024@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9fd5663d4bb1478ba74307c003a892e2
Заголовок пункту скарги: В порушення вимог пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника із зазначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.08.2024 підстав. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника, остаточна цінова пропозиція якого є найбільш економічно вигідною то Замовником не дотримано принципи здійснення
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника