-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Портативні радіоелектронні засоби протидії безпілотним літальним апаратам
Торги відмінено
1 300 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 500.00 UAH
Період оскарження:
25.07.2024 14:16 - 30.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
585440d7bcf1450ba641809a05470870
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-25-006768-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Порівняльна таблиця.pdf 14.08.2024 11:04
- Технічний паспорт.pdf 14.08.2024 11:04
- Скарга ТОВ ГЕС_UA-2024-07-25-006768-a.pdf 14.08.2024 11:04
- sign.p7s 14.08.2024 11:05
- рішення від 16.08.2024 № 13890.pdf 16.08.2024 16:13
- Інформація про резолютивну частину рішення від 27.08.2024 № 14381.pdf 28.08.2024 13:13
- рішення від 27.08.2024 № 14381.pdf 30.08.2024 13:24
- Пояснення в АМКУ.pdf 20.08.2024 18:25
- Пояснення в АМКУ.pdf.p7s 20.08.2024 18:25
- Пояснення в АМКУ.docx 20.08.2024 18:25
- Протокол про відміну прийнятого рішення. Смартбердс.pdf.p7s 05.09.2024 09:41
- Протокол про відміну прийнятого рішення. Смартбердс.pdf 05.09.2024 09:41
- Протокол виконання рішення АМКУ (ГЕС).pdf 09.09.2024 12:36
- Протокол про відміну прийнятого рішення. Смартбердс.pdf 09.09.2024 12:36
- Протокол про відміну прийнятого рішення. Смартбердс.pdf (1).p7s 09.09.2024 12:36
- Протокол виконання рішення АМКУ (ГЕС).pdf.p7s 09.09.2024 12:36
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.08.2024 11:51
Дата розгляду скарги:
27.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
16.08.2024 16:13
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.08.2024 13:24
Дата виконання рішення Замовником:
09.09.2024 12:36
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 09.08.2024 (далі – Рішення), згідно з яким відхилено тендерну пропозицію ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" (код ЄДРПОУ: 35072105).
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.08.2024 від № 14381-р/пк-пз зобов’язано Виконавчий комітет Луцької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" (код ЄДРПОУ: 35072105) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТ БЕРДС" (код ЄДРПОУ: 41174044) переможцем процедури закупівлі — "Портативні радіоелектронні засоби протидії безпілотним літальним апаратам", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07- 25-006768-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Під час проведення Закупівлі було прийнято рішення від 12.08.2024 (далі – Рішення), згідно з яким ТОВ "СМАРТ БЕРДС" (код ЄДРПОУ: 41174044) визнано переможцем процедури Закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.08.2024 від № 14381-р/пк-пз зобов’язано Виконавчий комітет Луцької міської ради скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" (код ЄДРПОУ: 35072105) та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "СМАРТ БЕРДС" (код ЄДРПОУ: 41174044) переможцем процедури закупівлі — "Портативні радіоелектронні засоби протидії безпілотним літальним апаратам", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07- 25-006768-a.
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1b39d70f3580453dbec1f51fabb1e46e
Заголовок пункту скарги:
В порушення вимог пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника із зазначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.08.2024 підстав. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника, остаточна цінова пропозиція якого є найбільш економічно вигідною то Замовником не дотримано принципи здійснення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
×
-
Назва доказу:
Технічний паспорт, порівняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
Технічний паспорт.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника - Виконавчий комітет Луцької міської ради неправомірним, тобто прийнятим з порушенням в сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення уповноваженої особи від 09.08.2024 щодо відхилення тендерної пропозицію ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей через виявлені невідповідності. 4. Зобов’язати Виконавчий комітет Луцької міської ради прийняти нове рішення згідно з яким скласти протокольне рішення про визначення ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" переможцем з найбільш економічно вигідною пропозицією.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга
Номер:
dc9bd044e221477d8ac2d741af9c10d4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-25-006768-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Технічний паспорт.pdf 13.08.2024 16:50
- Скарга ТОВ ГЕС_UA-2024-07-25-006768-a.pdf 13.08.2024 16:50
- Порівняльна таблиця.pdf 13.08.2024 16:50
- sign.p7s 13.08.2024 16:51
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
15.08.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9fd5663d4bb1478ba74307c003a892e2
Заголовок пункту скарги:
В порушення вимог пункту 44 Особливостей Замовник безпідставно відхилив тендерну пропозицію Скаржника із зазначених у протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 09.08.2024 підстав. Також оскільки Замовником безпідставно відхилено тендерну пропозицію Скаржника, остаточна цінова пропозиція якого є найбільш економічно вигідною то Замовником не дотримано принципи здійснення
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Згідно із статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
- об’єктивна та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/
спрощеної закупівлі;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Крім того, відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Скаржник вважає, що своїми діями Замовником було порушено вимоги статті 31 Закону, оскільки Тендерна пропозиція Скаржника в повній мірі відповідає вимогам Закону та Тендерної документації.
Відхиливши тендерну пропозицію Скаржника Замовником було порушено один з принципів здійснення закупівель, а саме принцип об’єктивності і неупередженості прийняття рішень щодо вибору переможця процедури закупівлі, чим порушено наші права та інтереси, зокрема стати переможцем процедури закупівлі, укласти договір, виконати свої зобов’язання та отримати прибуток.
×
-
Назва доказу:
Технічний паспорт, порівняльна таблиця
-
Повʼязаний документ:
Технічний паспорт.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Визнати рішення Замовника - Виконавчий комітет Луцької міської ради неправомірним, тобто прийнятим з порушенням в сфері публічних закупівель. 3. Скасувати рішення уповноваженої особи від 09.08.2024 щодо відхилення тендерної пропозицію ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей через виявлені невідповідності. 4. Зобов’язати Виконавчий комітет Луцької міської ради прийняти нове рішення згідно з яким скласти протокольне рішення про визначення ТОВ "ІНСТИТУТ ГІГІЄНИ, ЕКОЛОГІЇ ТА САНІТАРІЇ" переможцем з найбільш економічно вигідною пропозицією.