-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація (реконструкція) територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Хмельницької області
Завершена
500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 500.00 UAH
Період оскарження:
24.07.2024 16:43 - 02.08.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація (реконструкція) територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Хмельницької області (код ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)»
Номер:
edd4992825724168aac5e61f387afbde
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-24-010144-a.b1
Назва:
СКАРГА на неправомірні та дискримінаційні вимоги, що містяться у тендерній документації Замовника у процедурі закупівлі «Розробка проєктно-кошторисної документації «Модернізація (реконструкція) територіальної автоматизованої системи централізованого оповіщення Хмельницької області (код ДК 021:2015 71320000-7 Послуги з інженерного проектування)»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Доказ3.pdf 28.07.2024 19:58
- Доказ1.pdf 28.07.2024 19:58
- Доказ 4 Постанова КМУ 1178.pdf 28.07.2024 19:58
- Скарга_АМКУ_Хм.pdf 28.07.2024 19:58
- Доказ2.pdf 28.07.2024 19:58
- sign.p7s 28.07.2024 20:07
- рішення від 30.07.2024 № 12903.pdf 30.07.2024 15:29
- інформація про перенесення розгляду скарги та надання інформації від 07.08.2024 № 1274.pdf 07.08.2024 16:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 14.08.2024 № 13762.pdf 15.08.2024 11:58
- рішення від 14.08.2024 № 13762.pdf 19.08.2024 11:33
- протокол 08.08.2024 11:13
- Відповідь на скаргу 08.08.2024 11:13
- протокол скан 08.08.2024 11:17
- Відповідь на скаргу 08.08.2024 11:55
- Доповнення до відповіді на скаргу 08.08.2024 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.07.2024 20:10
Дата розгляду скарги:
07.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2024 15:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
19.08.2024 11:33
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
780d6fc463f749dc9f59fd88f93b26c5
Заголовок пункту скарги:
Оскарження вимог щодо аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пп.2 розділу 2 Інформація щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим Замовником відповідно до статті 16 Закону «Про публічні закупівлі» Додатку 1 до тендерної документації вимагається:
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає:
2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів).
Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі.
2.2. На виконання договорів в повному обсязі учасник надає копії актів приймання-передачі виконаних робіт за договором (договорами), зазначеними учасником у довідці, або інші документи, що підтверджують їх виконання (наприклад: позитивний лист-відгук у довільній формі від контрагента, зазначеного у довідці, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, зазначеного у довідці; оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору; копію експертного звіту (позитивного) або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва)
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Скаржник має наступні аналогічні договори:
- Договір № VT-010-2023 від 20.04.2023 р. щодо виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області» (код ДК 021:2015: – 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги), ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
- Договір № VT-006-2023 від 17.04.2023 р.. Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Калитянської селищної територіальної громади" ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
- Договір № VT-009-2023 від 12.04.2023 р. щодо роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Таврійської сільської ради Запорізького району Запорізької області» ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Отже, Скаржник має значний досвід виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації автоматизованих систем оповіщення, проте усі договори укладені щодо коду ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Окрім того в назвах аналогічних договорах Скаржника відсутнє слово «централізована».
Відповідно до п. 6 Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733:
за рівнями системи оповіщення поділяються на загальнодержавну автоматизовану систему централізованого оповіщення, територіальні автоматизовані системи централізованого оповіщення, місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення, а також спеціальні, локальні та об’єктові системи оповіщення.
Аналогічні договори Скаржника стосуються місцевих автоматизованих систем оповіщення, які, у відповідності до вищезазначеного Положення є централізованими. Таким чином фактично Скаржник має аналогічні договори щодо виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення, при цьому слово «централізоване» відсутнє в предметі договору, а тому через наявність у вимозі слова «централізована», його пропозиція може бути неправомірно відхилена.
Вимоги тендерної документації в їх теперішній редакції не дозволяють нам прийняти участь у закупівлі, що порушує принципи здійснення закупівель, визначених в Законі України «Про публічні закупівлі».
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо коду ДК стосовно аналогічних договорів, а також виключити слово «централізованого» з вимоги щодо аналогічних договорів.
Докази:
Договір № VT-010-2023 від 20.04.2023 р.
Договір № VT-006-2023 від 17.04.2023 р.
Договір № VT-009-2023 від 12.04.2023 р
На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник надає:
2.1. Довідку в довільній формі, з інформацією про виконання в повному обсязі аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів).
Аналогічним вважається договір щодо виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення ДК 021:2015 - 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування. Учасником зазначаються договори за останні три роки і виконані в повному обсязі.
2.2. На виконання договорів в повному обсязі учасник надає копії актів приймання-передачі виконаних робіт за договором (договорами), зазначеними учасником у довідці, або інші документи, що підтверджують їх виконання (наприклад: позитивний лист-відгук у довільній формі від контрагента, зазначеного у довідці, зміст якого підтверджує якісне та повне виконання договору, зазначеного у довідці; оприлюднений в електронній системі закупівель звіт про виконання договору; копію експертного звіту (позитивного) або номер в Реєстрі будівельної діяльності на порталі державної електронної системи у сфері будівництва)
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною.
Скаржник має наступні аналогічні договори:
- Договір № VT-010-2023 від 20.04.2023 р. щодо виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Ржищівської міської територіальної громади Обухівського району Київської області» (код ДК 021:2015: – 71240000-2 - Архітектурні, інженерні та планувальні послуги), ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
- Договір № VT-006-2023 від 17.04.2023 р.. Виготовлення проектно-кошторисної документації по об'єкту "Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Калитянської селищної територіальної громади" ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
- Договір № VT-009-2023 від 12.04.2023 р. щодо роботи з виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Нове будівництво місцевої автоматизованої системи та засобів оповіщення та інформування населення в населених пунктах Таврійської сільської ради Запорізького району Запорізької області» ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги
Отже, Скаржник має значний досвід виконання робіт з розробки проектно-кошторисної документації автоматизованих систем оповіщення, проте усі договори укладені щодо коду ДК 021:2015: 71240000-2 Архітектурні, інженерні та планувальні послуги.
Окрім того в назвах аналогічних договорах Скаржника відсутнє слово «централізована».
Відповідно до п. 6 Положення про організацію оповіщення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій та організації зв’язку у сфері цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27 вересня 2017 р. № 733:
за рівнями системи оповіщення поділяються на загальнодержавну автоматизовану систему централізованого оповіщення, територіальні автоматизовані системи централізованого оповіщення, місцеві автоматизовані системи централізованого оповіщення, а також спеціальні, локальні та об’єктові системи оповіщення.
Аналогічні договори Скаржника стосуються місцевих автоматизованих систем оповіщення, які, у відповідності до вищезазначеного Положення є централізованими. Таким чином фактично Скаржник має аналогічні договори щодо виконання робіт з розробки проєктно-кошторисної документації автоматизованих систем централізованого оповіщення, при цьому слово «централізоване» відсутнє в предметі договору, а тому через наявність у вимозі слова «централізована», його пропозиція може бути неправомірно відхилена.
Вимоги тендерної документації в їх теперішній редакції не дозволяють нам прийняти участь у закупівлі, що порушує принципи здійснення закупівель, визначених в Законі України «Про публічні закупівлі».
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо коду ДК стосовно аналогічних договорів, а також виключити слово «централізованого» з вимоги щодо аналогічних договорів.
Докази:
Договір № VT-010-2023 від 20.04.2023 р.
Договір № VT-006-2023 від 17.04.2023 р.
Договір № VT-009-2023 від 12.04.2023 р
×
-
Назва доказу:
Аналогічний договір 3
-
Повʼязаний документ:
Доказ3.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір 2
-
Повʼязаний документ:
Доказ2.pdf
-
-
Назва доказу:
Аналогічний договір 1
-
Повʼязаний документ:
Доказ1.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо коду ДК стосовно аналогічних договорів, а також виключити слово «централізованого» з вимоги щодо аналогічних договорів.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
94a6ebbfd2384bb1bde9fa0b25aecb87
Заголовок пункту скарги:
Оскарження вимог щодо аналогічного договору
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п. 2 Розділу 2 тендерної документації:
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Встановлена вимога повністю узгоджується з положеннями п.54 Особливостей.
Проте всупереч цим положенням під час внесення змін до тендерної документації, які відбулись 25.07.2024 р. Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Дії та бездіяльність Замовника можуть бути в подальшому предметом розгляду під час здійснення моніторингу процедури закупівлі центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, чи його міжрегіональними територіальними органами. А це, в свою чергу, може призвести до формування негативного висновку про результати моніторингу та до зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю (у разі його укладання), що порушує права Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника при внесенні змін до тендерної документації оприлюднювати в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Доказ:
Постанова КМУ від 12.04.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.
Встановлена вимога повністю узгоджується з положеннями п.54 Особливостей.
Проте всупереч цим положенням під час внесення змін до тендерної документації, які відбулись 25.07.2024 р. Замовник не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Дії та бездіяльність Замовника можуть бути в подальшому предметом розгляду під час здійснення моніторингу процедури закупівлі центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, чи його міжрегіональними територіальними органами. А це, в свою чергу, може призвести до формування негативного висновку про результати моніторингу та до зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю (у разі його укладання), що порушує права Скаржника.
Просимо зобов’язати Замовника при внесенні змін до тендерної документації оприлюднювати в окремому документі перелік змін, що вносяться.
Доказ:
Постанова КМУ від 12.04.2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»
×
-
Назва доказу:
Постанова КМУ 1178
-
Повʼязаний документ:
Доказ 4 Постанова КМУ 1178.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Просимо зобов’язати Замовника при внесенні змін до тендерної документації оприлюднювати в окремому документі перелік змін, що вносяться.