-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок, Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів
Закупівля здійснюється відповідно до пункту 37 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням особливостей затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» в редакції постанови Кабінету Міністрів України №471 від 12.05.2023 – із змінами
Завершена
367 510.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 838.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 838.00 UAH
Період оскарження:
24.07.2024 16:20 - 29.07.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга
Номер:
8fbdc5eda7dc4ac197653220cc9a22d6
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-24-009721-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток №2 ВТ то кондиціонерів 2024.doc 11.08.2024 12:16
- ТД то кондиціонерів 2024.docx 11.08.2024 12:16
- скарга лікарня мечникова визначення перемоцем UA-2024-07-24-009721-a.pdf 11.08.2024 12:16
- скарга лікарня мечникова визначення перемоцем UA-2024-07-24-009721-a.pdf.p7s 11.08.2024 12:16
- скарга лікарня мечникова визначення перемоцем UA-2024-07-24-009721-a.docx 11.08.2024 12:16
- ПР визначення переможця ФОП Клименко.docx 11.08.2024 12:16
- sign.p7s 11.08.2024 12:17
- Рішення від 13.08.2024 № 13654.pdf 13.08.2024 17:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 20.08.2024 № 14075.pdf 21.08.2024 12:06
- Рішення від 20.08.2024 № 14075.pdf 21.08.2024 18:14
- ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІ1 Скарга.docx 15.08.2024 15:44
- ПОСТІЙНО ДІЮЧА АДМІНІСТРАТИВНА КОЛЕГІ1 Скарга.pdf 15.08.2024 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
11.08.2024 21:03
Дата розгляду скарги:
20.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.08.2024 17:19
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
21.08.2024 18:14
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
289dcb4326f0492092d51207451415bd
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
24.07.2024 року КОМУНАЛЬНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ОБЛАСНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ІМ. І.І. МЕЧНИКОВА" ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ" (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: «50730000-1 Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок, Послуги з ремонту і технічного обслуговування кондиціонерів», згідно з ДК 021:2015:50730000-1: Послуги з ремонту і технічного обслуговування охолоджувальних установок з очікуваною вартістю 367510 грн. з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ФОП Клименко Катерина Сергіївна;
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП»;
• ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БИТТЕХЗАПЧАСТЬ"".
02.08.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ФОП Клименко Катерина Сергіївна.
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. З огляду на це, 06.08.2024 року Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей.
У даній вимозі серед іншого Замовник зазначає наступне: «1.Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
…
3. Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Виконавець при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання норм чинного законодавства України із захисту довкілля (навколишнього середовища), при наданні послуг. Гарантійний термін на надані послуги з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг повинен складати не менше ніж 6 місяці. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Вартість послуг повинна включати прямі витрати (з урахуванням вартості витратних матеріалів), накладні витрати, прибуток, який планується одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованих послуг. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Надання послуг виконується безпосередньо на території Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідно до вимог Замовника документів, у наданих Учасником гарантійних листах про надання послуг безпосередньо на території Замовника та Гарантійний термін на надані послуги з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг повинен складати не менше ніж 6 місяці Учасник підтверджує а не гарантує дану вимогу, що не відповідає вимогам Замовника.
2. Учасник ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:
…
3. Надати гарантійні листи які вимагалися Замовником згідно Додатку №2 до тендерної документації, якими Учасник гарантує дані вимоги: Виконавець при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання норм чинного законодавства України із захисту довкілля (навколишнього середовища), при наданні послуг. Гарантійний термін на надані послуги з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг повинен складати не менше ніж 6 місяці. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Вартість послуг повинна включати прямі витрати (з урахуванням вартості витратних матеріалів), накладні витрати, прибуток, який планується одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованих послуг. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Надання послуг виконується безпосередньо на території Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу».
Дійсно вищезазначені гарантійні листи вимагалися Замовником у додатку №2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
07.08.2024 року Замовник опублікував Протокол №5-ВТО/121 від 07.08.2024 Рішення Уповноваженої особи КП «ДОКЛ ІМ. МЕЧНИКОВА» ДОР» (код за ЄДРПОУ: 01985423), м. Дніпро, відповідно до якого переможцем відкритих торгів з особливостями по процедурі закупівлі UA-2024-07-24-009721-a визнано ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА.
Але надання Замовником ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції було безпідставним, а відтак неправомірною є кваліфікація даного учасника як переможця з огляду на наступне.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.1 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Аналізуючи тендерну документацію, як вже зазначалося вище, вимога Замовника щодо надання вищезазначених гарантійний листів була передбачена у Додатку №2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». Таким чином, у складі тендерної пропозиції ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА були відсутніми інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. За таких обставин неправомірним є надання Замовником 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що полягало у наданні можливості даному Учаснику додати відсутні у складі його тендерної пропозиції документи, які були передбачені технічною специфікацією.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Для участі в даній закупівлі було подано тендерні пропозиції наступними учасниками:
• ФОП Клименко Катерина Сергіївна;
• ТОВ «СМАРТ КЛІМАТ ГРУП»;
• ТОВ "ВИРОБНИЧО-ТОРГІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БИТТЕХЗАПЧАСТЬ"".
02.08.2024 року за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію Учасника ФОП Клименко Катерина Сергіївна.
Але при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника було встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації Замовника. З огляду на це, 06.08.2024 року Замовником було розміщено вимогу про усунення невідповідностей.
У даній вимозі серед іншого Замовник зазначає наступне: «1.Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме:
…
3. Згідно Додатку №2 до тендерної документації Замовником вимагалось: Виконавець при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання норм чинного законодавства України із захисту довкілля (навколишнього середовища), при наданні послуг. Гарантійний термін на надані послуги з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг повинен складати не менше ніж 6 місяці. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Вартість послуг повинна включати прямі витрати (з урахуванням вартості витратних матеріалів), накладні витрати, прибуток, який планується одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованих послуг. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Надання послуг виконується безпосередньо на території Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав відповідно до вимог Замовника документів, у наданих Учасником гарантійних листах про надання послуг безпосередньо на території Замовника та Гарантійний термін на надані послуги з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг повинен складати не менше ніж 6 місяці Учасник підтверджує а не гарантує дану вимогу, що не відповідає вимогам Замовника.
2. Учасник ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів (інформації) в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а саме:
…
3. Надати гарантійні листи які вимагалися Замовником згідно Додатку №2 до тендерної документації, якими Учасник гарантує дані вимоги: Виконавець при наданні послуг повинен забезпечувати дотримання вимог із захисту довкілля. У складі тендерної пропозиції учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (у разі її використання) щодо дотримання норм чинного законодавства України із захисту довкілля (навколишнього середовища), при наданні послуг. Гарантійний термін на надані послуги з дати підписання акту здачі-приймання наданих послуг повинен складати не менше ніж 6 місяці. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Вартість послуг повинна включати прямі витрати (з урахуванням вартості витратних матеріалів), накладні витрати, прибуток, який планується одержати при виконанні договору та усі податки та збори, що сплачуються або мають бути сплачені стосовно запропонованих послуг. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу. Надання послуг виконується безпосередньо на території Замовника. У складі тендерної пропозиції Учасника надати гарантійний лист за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірений печаткою (у разі її використання) яким гарантує дану вимогу».
Дійсно вищезазначені гарантійні листи вимагалися Замовником у додатку №2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
07.08.2024 року Замовник опублікував Протокол №5-ВТО/121 від 07.08.2024 Рішення Уповноваженої особи КП «ДОКЛ ІМ. МЕЧНИКОВА» ДОР» (код за ЄДРПОУ: 01985423), м. Дніпро, відповідно до якого переможцем відкритих торгів з особливостями по процедурі закупівлі UA-2024-07-24-009721-a визнано ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА.
Але надання Замовником ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції було безпідставним, а відтак неправомірною є кваліфікація даного учасника як переможця з огляду на наступне.
Згідно з п 43. Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі - Особливості) та п.1 розділу 5 тендерної документації якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відповідно до абзацу 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Аналізуючи тендерну документацію, як вже зазначалося вище, вимога Замовника щодо надання вищезазначених гарантійний листів була передбачена у Додатку №2 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ». Таким чином, у складі тендерної пропозиції ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА були відсутніми інформація (та/або документи) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. За таких обставин неправомірним є надання Замовником 24 годин на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, що полягало у наданні можливості даному Учаснику додати відсутні у складі його тендерної пропозиції документи, які були передбачені технічною специфікацією.
З огляду на вищезазначене вбачається, що Замовник неправомірно визначив переможцем процедури закупівлі ФОП КЛИМЕНКО КАТЕРИНА СЕРГІЇВНА, чим порушив право Скаржника на об’єктивний розгляд тендерних пропозицій та можливість визнання Скаржника переможцем Процедури закупівлі.
Метою Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Згідно абз.3 ст.18 Закону скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Доказ
-
Повʼязаний документ:
ПР визначення переможця ФОП Клименко.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір