-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Торги не відбулися
4 035 282.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 176.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 20 176.41 UAH
Період оскарження:
24.07.2024 15:23 - 05.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про відміну відкритих торгів
Номер:
6c50134325d04c7c911a6d41ffb4d692
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-24-008346-a.a2
Назва:
СКАРГА
на рішення про відміну відкритих торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 250.pdf 16.10.2024 15:43
- sign.p7s 21.09.2024 22:48
- скарга 2ТЕП Кепітал Калинівка.docx.p7s 21.09.2024 22:47
- Протокол № 195.pdf 21.09.2024 22:47
- скарга 2ТЕП Кепітал Калинівка.docx 21.09.2024 22:47
- рішення від 03.10.2024 № 16273.pdf 08.10.2024 11:47
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2024 № 16273.pdf 04.10.2024 15:33
- рішення від 25.09.2024 № 15801.pdf 25.09.2024 15:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.09.2024 09:44
Дата розгляду скарги:
03.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
25.09.2024 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2024 11:48
Дата виконання рішення Замовником:
16.10.2024 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 03.10.2024 № 16273-р/пк-пз, Замовником скасовано рішення від 19.09.2024 про відміну процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6655a9d3d61a41d1af1fdb87faf84e7a
Заголовок пункту скарги:
Заперечення "ТЕП-КЕПІТАЛ." на рішення про відміну відкритих торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Виконавчий комітет Калинівської селищної ради Броварського району Київської області (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-24-008346-a) код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕП-КЕПІТАЛ."- Скаржник.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурно будівельна компанія «Укрбуд».
Скаржником запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію.
19 вересня 2024 р. Замовником прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що рішення Замовника по відміні торгів прийнято з порушенням норм чинного законодавства.
Слід відмітити, що Замовником 22 серпня 2024 року вже було відмінено торги, на що Скаржником було подано, яка відповідно до рішення Уповноваженого органу від 04.09.2024 р. №14826-р/пк-пз, була задоволено.
Відповідно протоколу Замовника №195 від 19.09.2024 р. відміна торгів здійснена виходячи з наступного (витяг):
На етапі розгляду тендерних пропозицій, поданих для участі у процедурі закупівлі ІІА- 2024-07-24-008346-а у Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» було виявлено порушення (помилка), виправлення якого(якої) на даному етапі проведення закупівлі є неможливим, а саме: Замовником не вірно зазначено кількість цеглин у пробиванні отворів, що суттєво впливає на розрахунок вартості тендерної пропозиції
158 Пробивання отворів діаметром понад 25 мм в цегляних стінах при товщині стіни в 21 цеглини вручну отв. 5
Окрім того, порушено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕП- КЕПІТАЛ.».
08.08.2024 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій. 13.08.2024 р. Замовником прийнято рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
26.08.2024 р. Учасником було подано скаргу щодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі. 04.09.2024 р. комісією АМКУ прийнято рішення № 14826-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Згідно з абзацом п’ятим пункту 67 Особливостей розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і абзацом четвертим пункту 49 Особливостей.
Абзацом шостим пункту 67 Особливостей визначено, що перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Враховуючи вищевказане, останнім днем розгляду тендерної пропозиції є 17.09.2024 р.
Таким чином, Замовником не дотримано строк розгляду тендерної пропозиції, чим допущено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
У зв’язку з цим у замовника виникла необхідність у відміні процедури закупівлі.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Калинівської селищної ради Броварського району Київської області від 29.01.2021 № 157/04-VII, та керуючись розпорядженням Калинівського селищного голови від 25.10.2022 № 171
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити відкриті торги на закупівлю иА-2024-07-24-008346-а за предметом Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Як вбачається з протоколу підставою для відміни тендеру стало:
- неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовником не наведено опис порушень вимог саме законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначене у протоколі (Замовником не вірно зазначено кількість цеглин у пробиванні отворів, що суттєво впливає на розрахунок вартості тендерної пропозиції) не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, більш того, це порушення сталось внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Пропущення строку розгляду Тендерної пропозиції також сталося з дій/бездіяльності Скаржника. При цьому Замовник не звертає увагу, що він має можливість усунути порушення шляхом прийняття відповідного рішення по Тендерній пропозиції Скаржника, що слідує з диспозиції пункту 50 Особливостей.
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає умовам законодавства про публічні закупівлі, а, отже, і відміна торгів здійснена з порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши відкриті торги, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕП-КЕПІТАЛ."- Скаржник.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурно будівельна компанія «Укрбуд».
Скаржником запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію.
19 вересня 2024 р. Замовником прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що рішення Замовника по відміні торгів прийнято з порушенням норм чинного законодавства.
Слід відмітити, що Замовником 22 серпня 2024 року вже було відмінено торги, на що Скаржником було подано, яка відповідно до рішення Уповноваженого органу від 04.09.2024 р. №14826-р/пк-пз, була задоволено.
Відповідно протоколу Замовника №195 від 19.09.2024 р. відміна торгів здійснена виходячи з наступного (витяг):
На етапі розгляду тендерних пропозицій, поданих для участі у процедурі закупівлі ІІА- 2024-07-24-008346-а у Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» було виявлено порушення (помилка), виправлення якого(якої) на даному етапі проведення закупівлі є неможливим, а саме: Замовником не вірно зазначено кількість цеглин у пробиванні отворів, що суттєво впливає на розрахунок вартості тендерної пропозиції
158 Пробивання отворів діаметром понад 25 мм в цегляних стінах при товщині стіни в 21 цеглини вручну отв. 5
Окрім того, порушено строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕП- КЕПІТАЛ.».
08.08.2024 р. відбулося розкриття тендерних пропозицій. 13.08.2024 р. Замовником прийнято рішення про продовження терміну розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
26.08.2024 р. Учасником було подано скаргу щодо скасування рішення про відміну процедури закупівлі. 04.09.2024 р. комісією АМКУ прийнято рішення № 14826-р/пк-пз, яким зобов’язано Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі.
Згідно з абзацом п’ятим пункту 67 Особливостей розгляд скарги зупиняє перебіг строків, установлених частиною десятою статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» і абзацом четвертим пункту 49 Особливостей.
Абзацом шостим пункту 67 Особливостей визначено, що перебіг зазначених строків продовжується з дня, наступного за днем прийняття рішення органом оскарження за результатами розгляду скарги, рішення про припинення розгляду скарги або рішення про залишення скарги без розгляду.
Враховуючи вищевказане, останнім днем розгляду тендерної пропозиції є 17.09.2024 р.
Таким чином, Замовником не дотримано строк розгляду тендерної пропозиції, чим допущено порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, які неможливо усунути.
У зв’язку з цим у замовника виникла необхідність у відміні процедури закупівлі.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей, Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Калинівської селищної ради Броварського району Київської області від 29.01.2021 № 157/04-VII, та керуючись розпорядженням Калинівського селищного голови від 25.10.2022 № 171
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити відкриті торги на закупівлю иА-2024-07-24-008346-а за предметом Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Як вбачається з протоколу підставою для відміни тендеру стало:
- неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовником не наведено опис порушень вимог саме законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначене у протоколі (Замовником не вірно зазначено кількість цеглин у пробиванні отворів, що суттєво впливає на розрахунок вартості тендерної пропозиції) не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель, більш того, це порушення сталось внаслідок дій/бездіяльності Замовника.
Пропущення строку розгляду Тендерної пропозиції також сталося з дій/бездіяльності Скаржника. При цьому Замовник не звертає увагу, що він має можливість усунути порушення шляхом прийняття відповідного рішення по Тендерній пропозиції Скаржника, що слідує з диспозиції пункту 50 Особливостей.
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає умовам законодавства про публічні закупівлі, а, отже, і відміна торгів здійснена з порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши відкриті торги, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», -
×
-
Назва доказу:
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає умовам законодавства про публічні закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Протокол № 195.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Виконавчий комітет Калинівської селищної ради Броварського району Київської області скасувати рішення про відміну процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-07-24-008346-a. Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на рішення про відміну відкритих торгів
Номер:
36f2ced5405f4c99ad3adcd99232875e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-24-008346-a.b1
Назва:
СКАРГА
на рішення про відміну відкритих торгів
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 26.08.2024 10:42
- скарга ТЕП Кепітал Калинівка.docx 26.08.2024 10:37
- Протокол № 162.pdf 26.08.2024 10:37
- скарга ТЕП Кепітал Калинівка.docx.p7s 26.08.2024 10:37
- Протокол № 184.pdf 13.09.2024 11:49
- Пояснення_скарга АМКУ.pdf 30.08.2024 15:41
- Пояснення_скарга_АМКУ.docx 30.08.2024 15:41
- рішення від 04.09.2024 № 14826.pdf 06.09.2024 17:37
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.09.2024 № 14826.pdf 05.09.2024 12:41
- рішення від 28.08.2024 № 14429.pdf 28.08.2024 15:34
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.08.2024 15:54
Дата розгляду скарги:
04.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
28.08.2024 15:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
06.09.2024 17:38
Дата виконання рішення Замовником:
13.09.2024 11:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.09.2024 № 14826-р/пк-пз замовником прийнято рішення про скасування рішення від 22.08.2024 р. про відміну процедури закупівлі, оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-07-24-008346-а
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
9a77b4e6217246a99e98bc8e2fc24737
Заголовок пункту скарги:
СКАРГА
на рішення про відміну відкритих торгів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Виконавчий комітет Калинівської селищної ради Броварського району Київської області (далі Замовник) оприлюднило закупівлю (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-24-008346-a) код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області).
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕП-КЕПІТАЛ."- Скаржник.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурно будівельна компанія «Укрбуд».
Скаржником запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію.
22 серпня 2024 р. Замовником прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що рішення Замовника по відміні торгів прийнято з порушенням норм чинного законодавства.
Відповідно протоколу Замовника №162 від 22.08.2024 р. відміна торгів здійснена виходячи з наступного (витяг):
На етапі розгляду тендерних пропозицій, поданих для участі у процедурі закупівлі UA- 2024-07-24-008346-а у Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» було виявлено порушення (помилка), виправлення якого(якої) на даному етапі проведення закупівлі є неможливим. А саме, під час оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовником не оприлюднено відомість ресурсів, що передбачено абзацом третім пункту 5.1. розділу V КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва»
У зв’язку з цим у замовника виникла необхідність у відміні процедури закупівлі.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей, Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Калинівської селищної ради Броварського району Київської області від 29.01.2021 № 157/04-VII, та керуючись розпорядженням Калинівського селищного голови від 25.10.2022 № 171
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити відкриті торги на закупівлю UA-2024-07-24-008346-a за предметом Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Як вбачається з протоколу підставою для відміни тендеру стало:
- неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовником не наведено опис порушень вимог саме законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначене у протоколі (замовником не оприлюднено відомість ресурсів, що передбачено абзацом третім пункту 5.1. розділу V КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва») не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає умовам законодавства про публічні закупівлі, а, отже, і відміна торгів здійснена з порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Аналіз Додатку №2 до Тендерної документації дає можливість встановити, які роботи і які матеріальні ресурси повинні бути включені учасникам и до складу свої пропозицій.
Обидва учасники процедури закупівлі надали кошторисну документацію, яка включає матеріальні ресурси та містить підсумкову відомість ресурсів.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши відкриті торги, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
Для участі в процедурі закупівлі тендерні пропозиції подали наступні учасники:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕП-КЕПІТАЛ."- Скаржник.
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Архітектурно будівельна компанія «Укрбуд».
Скаржником запропоновано найбільш економічно вигідну пропозицію.
22 серпня 2024 р. Замовником прийнято рішення про відміну торгів у зв’язку з неможливістю усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що рішення Замовника по відміні торгів прийнято з порушенням норм чинного законодавства.
Відповідно протоколу Замовника №162 від 22.08.2024 р. відміна торгів здійснена виходячи з наступного (витяг):
На етапі розгляду тендерних пропозицій, поданих для участі у процедурі закупівлі UA- 2024-07-24-008346-а у Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ (Технічна специфікація)» було виявлено порушення (помилка), виправлення якого(якої) на даному етапі проведення закупівлі є неможливим. А саме, під час оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі замовником не оприлюднено відомість ресурсів, що передбачено абзацом третім пункту 5.1. розділу V КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва»
У зв’язку з цим у замовника виникла необхідність у відміні процедури закупівлі.
Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та Особливостей, Положення про уповноважену особу, що затверджене рішенням Калинівської селищної ради Броварського району Київської області від 29.01.2021 № 157/04-VII, та керуючись розпорядженням Калинівського селищного голови від 25.10.2022 № 171
ВИРІШИЛА:
1. Відмінити відкриті торги на закупівлю UA-2024-07-24-008346-a за предметом Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області (код ДК 021:2015 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), на підставі підпункту 2 пункту 50 Особливостей, а саме: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Заперечення на відміну
Відповідно до пункту 50 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі Особливості), замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
Як вбачається з протоколу підставою для відміни тендеру стало:
- неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Замовником не наведено опис порушень вимог саме законодавства у сфері публічних закупівель.
Зазначене у протоколі (замовником не оприлюднено відомість ресурсів, що передбачено абзацом третім пункту 5.1. розділу V КНУ «Настанови з визначення вартості будівництва») не є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Вважаємо, що підстава відміни торгів, зазначена Замовником в протоколі, не відповідає умовам законодавства про публічні закупівлі, а, отже, і відміна торгів здійснена з порушенням законодавства про публічні закупівлі.
Аналіз Додатку №2 до Тендерної документації дає можливість встановити, які роботи і які матеріальні ресурси повинні бути включені учасникам и до складу свої пропозицій.
Обидва учасники процедури закупівлі надали кошторисну документацію, яка включає матеріальні ресурси та містить підсумкову відомість ресурсів.
Відповідно до пункту 55 Особливостей оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну торгів.
Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Відмінивши відкриті торги, Замовником було порушено принципи здійснення закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено права та інтереси Скаржника.
Порушення прав та інтересів Скаржника полягає також в тому, що за умови дотримання вимог чинного законодавства, Замовник повинен був укласти договір з ним, за результатами якого Скаржник мав би змогу отримати дохід та виконати свої зобов’язання за договором.
Враховуючи викладене вище, на підставі статей 5 та 18 Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування»,
×
-
Назва доказу:
протокол замовника про причини відміни закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Протокол № 162.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду по суті. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати Виконавчий комітет Калинівської селищної ради Броварського району Київської області скасувати рішення про відміну процедури закупівлі відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень № 59-75 Будинку культури за адресою: вулиця Травнева, 10, селище Калинівка Броварського району Київської області), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2024-07-24-008346-a. Всі необхідні документи для розгляду скарги наявні в електронній системі закупівель по цій процедурі.