-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Дизельне паливо наливом
Завершена
2 427 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
мін. крок: 1% або 25 000.00 UAH
Період оскарження:
24.07.2024 11:44 - 03.08.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Номер:
f65bccd5997048c09563a2c45da1dffc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-24-003975-a.b3
Назва:
скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
Скарга:
інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Пов'язані документи:
Учасник
- 3 Договор ФУЕЛ ПОСТАЧ Трансвел.pdf 26.07.2024 15:35
- Скарга.docx 26.07.2024 15:35
- Скарга.pdf 26.07.2024 15:35
- ТД_Дизельне паливо (1).docx 26.07.2024 15:35
- sign.p7s 26.07.2024 15:36
- рішення від 30.07.2024 № 12917.pdf 30.07.2024 16:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 07.08.2024 № 13415.pdf 08.08.2024 10:01
- рішення від 07.08.2024 № 13415.pdf 09.08.2024 16:19
- ВІдповідь на скаргу.pdf 01.08.2024 10:40
- Відповідь на скаргу.docx 01.08.2024 10:40
- Перелік змін.docx 01.08.2024 10:41
- ТД_Дизельне паливо_НР.docx 01.08.2024 10:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2024 16:06
Дата розгляду скарги:
07.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2024 16:41
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.08.2024 16:19
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
09.08.2024 16:19
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b603dbec97ae40a9b50ecf02876d1168
Заголовок пункту скарги:
Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
1. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання договору поставки дизельного палива, із зазначенням наявних власних/орендованих транспортних засобів, що будуть задіяні при поставці товару.
До п 2.2 Додатку №2 до Тендерної документації:
2.2. Учасник надає копії діючих документів на кожен транспортний засіб, зазначений у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів;
- у разі зазначення орендованих учасником транспортних засобів – копію договору оренди транспортного засобу, з терміном дії не менш ніж до 31.12.2024 р.
.
Вищезазначена вимога є такою, що обмежує учасників закупівлі, які можуть здійснити поставку паливо на підставі «договору перевезенням вантажів автомобільним транспортом »
Звертаємо увагу Комісії, що встановлення умови власних/орендованих транспортних засобів .– є штучним обмеженням кола потенційних учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що Відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів.
Зокрема ,поставка палива бензовозами може здійснюватися на підставі договору перевезенням вантажів автомобільним транспортом
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі. Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи.
Проте, бензовозами власних/орендованих транспортних засобів не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації.
Скаржник вважає, що Замовник не довів необхідність встановлення вищезазначених показників у наведеній редакції.
Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Скаржник, як постачальник палива, не має власних чи орендованих або оренди (лізингу) транспортных засобів, проте має Договір «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.01.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ»
Зазначене підтверджується Договором «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.02.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ»
Договори на перевезення вантажі автомобільним транспортом, зокрема вищенаведений підтверджує можливість Скаржника виконати умови договору про закупівлю.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Додатково хочемо зауважити, що Замовник прописавши вимогу про надання відповідних підтверджуючих документів щодо власних/орендованих транспортних засобів, хоче штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які зможуть мають власності чи орендованими.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вищенаведені вимоги вважаємо дискримінаційними, та такими що обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
1. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання договору поставки дизельного палива, із зазначенням наявних власних/орендованих транспортних засобів, що будуть задіяні при поставці товару.
До п 2.2 Додатку №2 до Тендерної документації:
2.2. Учасник надає копії діючих документів на кожен транспортний засіб, зазначений у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів;
- у разі зазначення орендованих учасником транспортних засобів – копію договору оренди транспортного засобу, з терміном дії не менш ніж до 31.12.2024 р.
.
Вищезазначена вимога є такою, що обмежує учасників закупівлі, які можуть здійснити поставку паливо на підставі «договору перевезенням вантажів автомобільним транспортом »
Звертаємо увагу Комісії, що встановлення умови власних/орендованих транспортних засобів .– є штучним обмеженням кола потенційних учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що Відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів.
Зокрема ,поставка палива бензовозами може здійснюватися на підставі договору перевезенням вантажів автомобільним транспортом
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі. Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи.
Проте, бензовозами власних/орендованих транспортних засобів не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації.
Скаржник вважає, що Замовник не довів необхідність встановлення вищезазначених показників у наведеній редакції.
Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Скаржник, як постачальник палива, не має власних чи орендованих або оренди (лізингу) транспортных засобів, проте має Договір «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.01.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ»
Зазначене підтверджується Договором «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.02.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ»
Договори на перевезення вантажі автомобільним транспортом, зокрема вищенаведений підтверджує можливість Скаржника виконати умови договору про закупівлю.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Додатково хочемо зауважити, що Замовник прописавши вимогу про надання відповідних підтверджуючих документів щодо власних/орендованих транспортних засобів, хоче штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які зможуть мають власності чи орендованими.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вищенаведені вимоги вважаємо дискримінаційними, та такими що обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників.
×
-
Назва доказу:
Договор
-
Повʼязаний документ:
3 Договор ФУЕЛ ПОСТАЧ Трансвел.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним. 1. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: 2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання договору поставки дизельного палива, із зазначенням наявних власних/орендованих транспортних засобів, що будуть задіяні при поставці товару. До п 2.2 Додатку №2 до Тендерної документації: 2.2. Учасник надає копії діючих документів на кожен транспортний засіб, зазначений у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: - свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу; - свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів; - у разі зазначення орендованих учасником транспортних засобів – копію договору оренди транспортного засобу, з терміном дії не менш ніж до 31.12.2024 р. . Вищезазначена вимога є такою, що обмежує учасників закупівлі, які можуть здійснити поставку паливо на підставі «договору перевезенням вантажів автомобільним транспортом » Звертаємо увагу Комісії, що встановлення умови власних/орендованих транспортних засобів .– є штучним обмеженням кола потенційних учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що Відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів. Зокрема ,поставка палива бензовозами може здійснюватися на підставі договору перевезенням вантажів автомобільним транспортом Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі. Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи. Проте, бензовозами власних/орендованих транспортних засобів не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації. Скаржник вважає, що Замовник не довів необхідність встановлення вищезазначених показників у наведеній редакції. Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. Скаржник, як постачальник палива, не має власних чи орендованих або оренди (лізингу) транспортных засобів, проте має Договір «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.01.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ» Зазначене підтверджується Договором «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.02.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ» Договори на перевезення вантажі автомобільним транспортом, зокрема вищенаведений підтверджує можливість Скаржника виконати умови договору про закупівлю. Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару. Додатково хочемо зауважити, що Замовник прописавши вимогу про надання відповідних підтверджуючих документів щодо власних/орендованих транспортних засобів, хоче штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які зможуть мають власності чи орендованими. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вищенаведені вимоги вважаємо дискримінаційними, та такими що обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників.
Скарга
Скасована
КЕП
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
Номер:
6e85c57ee405440799bfbd59d9074ebb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-24-003975-a.a2
Назва:
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників
Скарга:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Пов'язані документи:
Учасник
- 3 Договор ФУЕЛ ПОСТАЧ Трансвел.pdf 26.07.2024 15:26
- ТД_Дизельне паливо (1).docx 26.07.2024 15:26
- Скарга.pdf 26.07.2024 15:26
- Скарга.docx 26.07.2024 15:26
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
29.07.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4b1b91f70ee64a8fb750db4d89aaf6d8
Заголовок пункту скарги:
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі. Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
1. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання договору поставки дизельного палива, із зазначенням наявних власних/орендованих транспортних засобів, що будуть задіяні при поставці товару.
До п 2.2 Додатку №2 до Тендерної документації:
2.2. Учасник надає копії діючих документів на кожен транспортний засіб, зазначений у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів;
- у разі зазначення орендованих учасником транспортних засобів – копію договору оренди транспортного засобу, з терміном дії не менш ніж до 31.12.2024 р.
.
Вищезазначена вимога є такою, що обмежує учасників закупівлі, які можуть здійснити поставку паливо на підставі «договору перевезенням вантажів автомобільним транспортом »
Звертаємо увагу Комісії, що встановлення умови власних/орендованих транспортних засобів .– є штучним обмеженням кола потенційних учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що Відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів.
Зокрема ,поставка палива бензовозами може здійснюватися на підставі договору перевезенням вантажів автомобільним транспортом
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі. Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи.
Проте, бензовозами власних/орендованих транспортних засобів не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації.
Скаржник вважає, що Замовник не довів необхідність встановлення вищезазначених показників у наведеній редакції.
Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Скаржник, як постачальник палива, не має власних чи орендованих або оренди (лізингу) транспортных засобів, проте має Договір «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.01.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ»
Зазначене підтверджується Договором «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.02.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ»
Договори на перевезення вантажі автомобільним транспортом, зокрема вищенаведений підтверджує можливість Скаржника виконати умови договору про закупівлю.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Додатково хочемо зауважити, що Замовник прописавши вимогу про надання відповідних підтверджуючих документів щодо власних/орендованих транспортних засобів, хоче штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які зможуть мають власності чи орендованими.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вищенаведені вимоги вважаємо дискримінаційними, та такими що обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Уважно вивчивши Тендерну документацію, скаржник вважає, що вона містить вимоги та положення, які є дискримінаційними та/або суперечать нормам чинного законодавства у зв'язку з наступним.
1. Відповідно до п. 2 Додатку 2 до Тендерної документації: 2. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
2.1. Довідка в довільній формі про наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для виконання договору поставки дизельного палива, із зазначенням наявних власних/орендованих транспортних засобів, що будуть задіяні при поставці товару.
До п 2.2 Додатку №2 до Тендерної документації:
2.2. Учасник надає копії діючих документів на кожен транспортний засіб, зазначений у довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій:
- свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу;
- свідоцтво про допущення транспортного засобу до перевезення визначених небезпечних вантажів;
- у разі зазначення орендованих учасником транспортних засобів – копію договору оренди транспортного засобу, з терміном дії не менш ніж до 31.12.2024 р.
.
Вищезазначена вимога є такою, що обмежує учасників закупівлі, які можуть здійснити поставку паливо на підставі «договору перевезенням вантажів автомобільним транспортом »
Звертаємо увагу Комісії, що встановлення умови власних/орендованих транспортних засобів .– є штучним обмеженням кола потенційних учасників.
Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару.
Також варто зауважити, що Відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів.
Зокрема ,поставка палива бензовозами може здійснюватися на підставі договору перевезенням вантажів автомобільним транспортом
Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі. Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи.
Проте, бензовозами власних/орендованих транспортних засобів не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації.
Скаржник вважає, що Замовник не довів необхідність встановлення вищезазначених показників у наведеній редакції.
Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації.
Скаржник, як постачальник палива, не має власних чи орендованих або оренди (лізингу) транспортных засобів, проте має Договір «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.01.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ»
Зазначене підтверджується Договором «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.02.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ»
Договори на перевезення вантажі автомобільним транспортом, зокрема вищенаведений підтверджує можливість Скаржника виконати умови договору про закупівлю.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Додатково хочемо зауважити, що Замовник прописавши вимогу про надання відповідних підтверджуючих документів щодо власних/орендованих транспортних засобів, хоче штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які зможуть мають власності чи орендованими.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Таким чином, вищенаведені вимоги вважаємо дискримінаційними, та такими що обмежують добросовісну конкуренцію серед учасників.
×
-
Назва доказу:
Договор
-
Повʼязаний документ:
3 Договор ФУЕЛ ПОСТАЧ Трансвел.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Звертаємо увагу Комісії, що встановлення умови власних/орендованих транспортних засобів .– є штучним обмеженням кола потенційних учасників. Згідно ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що Відповідно до чинного законодавства України використання майна можливе на підставі різних правочинів. Зокрема ,поставка палива бензовозами може здійснюватися на підставі договору перевезенням вантажів автомобільним транспортом Скаржник, як учасник процедури закупівлі, повідомляє про те, що повністю відповідає іншим установленим вимогам тендерної документації та має намір брати участь в закупівлі. Для підтвердження можливості взяти участь в процедурі закупівлі, для підтвердження технічних характеристик показників, скаржник до скарги додає всі необхідні документи. Проте, бензовозами власних/орендованих транспортних засобів не дозволяє взяти участь в процедурі закупівлі, оскільки призведе до відхилення тендерної пропозиції Скаржника через невідповідність умовам технічної специфікації. Скаржник вважає, що Замовник не довів необхідність встановлення вищезазначених показників у наведеній редакції. Узагальнюючи вищенаведене, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації. Скаржник, як постачальник палива, не має власних чи орендованих або оренди (лізингу) транспортных засобів, проте має Договір «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.01.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ» Зазначене підтверджується Договором «03-01-24-1 перевезенням вантажів автомобільним транспортом» від 03.02.2024р з ТОВ «ТРАНСВЕЛЛ-ОЙЛ» Договори на перевезення вантажі автомобільним транспортом, зокрема вищенаведений підтверджує можливість Скаржника виконати умови договору про закупівлю. Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару. Додатково хочемо зауважити, що Замовник прописавши вимогу про надання відповідних підтверджуючих документів щодо власних/орендованих транспортних засобів, хоче штучно обмежити коло потенційних учасників, оскільки участь у закупівлі зможуть взяти лише ті учасники, які зможуть мають власності чи орендованими.
Скарга
Скасована
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Номер:
ec860659d5bf49c1a590430edfc12d2e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-24-003975-a.a1
Назва:
Відповідно до ч. 4 ст. 5 Закону, Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників
Скарга:
Відповідно до ч. 3 ст. 22 Закону, Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону, Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Пов'язані документи:
Учасник
- ТД_Дизельне паливо (1).docx 26.07.2024 15:03
- 3 Договор ФУЕЛ ПОСТАЧ Трансвел.pdf 26.07.2024 15:04
- Скарга.docx 26.07.2024 15:07
- Скарга.pdf 26.07.2024 15:07
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
26.07.2024 15:29