• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт (модернізація) ліфта реєстр. №1700 в головному корпусі (літера А9) КНП «Вінницька міська клінічна лікарня №1» по Хмельницькому шосе, 96 в м. Вінниці» (код ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника 45453000-7- Капітальний ремонт і реставрація)

Торги відмінено

2 334 391.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 671.96 UAH
Період оскарження: 24.07.2024 10:38 - 05.08.2024 00:00
Скарга
Залишено без розгляду
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 63e849c104074a1b9e639e84185c85dd
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-24-002329-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Причина: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.08.2024 15:16
Автор: ТОВ "ВИРОБНИЧА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Давид Іванов +380662562366 interbudltd@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5a35bc2186324cc58d06c34b74c0b830
Заголовок пункту скарги: Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «ВК "ІНТЕРБУД» (далі – Скаржник) та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: У п.п.3 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації замовник зазначив вимогу, зокрема:
- Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох договорів). Аналогічним вважається договір на виконання робіт з капітального ремонту/модернізації ліфтів/ліфту в закладі охорони здоров’я.

Виходячи з вище наведених вимог замовника, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які нададуть аналогічні договори з капітального ремонту/модернізації ліфтів/ліфту, зокрема які виконувались лише в закладах охорони здоров’я.

Встановлення Замовником дискримінаційних вимог щодо надання аналогічних договорів на виконання робіт саме в закладах охорони здоров’я є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі", та порушує права і законні інтереси всіх потенційних Учасників, та Скаржника зокрема.

Разом з тим, Замовник, не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги документації у вказаній редакції.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: b03f3118e3054d36a308cba314d8df02
Заголовок пункту скарги: Вважаємо, що вимоги встановлені Замовником в тендерній документації порушують права ТОВ «ВК "ІНТЕРБУД» (далі – Скаржник) та унеможливлюють його участь у даній закупівлі, оскільки містять вимоги що не передбачені діючим законодавством України та штучно обмежують конкуренцію.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: В п. 18 таблиці Технічні, якісні та кількісні вимоги до ліфта реєстр. №1700 Ліфт (5 зупинок/5 поверхів) Розділу IV Додатку 2 до тендерної документації замовник зазначив вимогу, зокрема:

- Країна виробник: Україна

Дані умови Документації є дискримінаційними та такими, що значно обмежують кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Замовник умисно встановив додаткові бар’єри для участі у процедурі закупівлі, та фактично обмежив коло компаній – учасників.

По-перше,
Виходячи з вище наведених вимог замовника, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть суб’єкти господарювання, які пропонують ліфтове обладнання лише країни виробника - Україна.
Встановлення Замовником дискримінаційних вимог щодо постачання учасниками устаткування країни виробника – Україна є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону, та порушує права і законні інтереси всіх потенційних Учасників, та Скаржника зокрема.

Разом з тим, Замовник, не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище вимог документації у вказаній редакції.

По-друге,
В п. 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) зазначено, зокрема:
- Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обгрунтованим та містити вираз «або еквівалент».

Замовник навмисно проігнорував Закон України «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей та не додав до країни виробника – Україна вираз «або еквівалент» чим порушив права та законні інтереси потенційних Учасників.

Вищезазначені дії замовника свідчить про узгодженість поведінки під час підготовки публічної закупівлі, з метою усунення інших учасників.

Наголошуємо, що замовник самостійно приймає відповідні рішення, вчиняє або не вчиняє дії, необхідні для реалізації своїх функцій, дотримуючись принципів закупівель та мети Закону, якою є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобіганням проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації