-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами
Завершена
1 378 733.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 13 787.33 UAH
мін. крок: 1% або 13 787.33 UAH
Період оскарження:
24.07.2024 10:09 - 21.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
dd7fb1ff1a424aa09f5589c0e9796b15
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-24-001724-a.b1
Назва:
Скарга
Скарга:
на умови тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- додаток 1.docx 26.07.2024 14:31
- додаток 4.doc 26.07.2024 14:31
- додаток 3.doc 26.07.2024 14:31
- додаток 2.doc 26.07.2024 14:31
- додаток 7.docx 26.07.2024 14:31
- додаток 5.RTF 26.07.2024 14:31
- Докази.pdf 26.07.2024 14:31
- додаток 6.docx 26.07.2024 14:31
- Скарга текст.docx 26.07.2024 14:31
- Скарга текст.pdf.p7s 26.07.2024 14:31
- Скарга текст.pdf 26.07.2024 14:31
- Тендерна документація.docx 26.07.2024 14:31
- sign.p7s 26.07.2024 14:31
- рішення від 30.07.2024 № 12910.pdf 30.07.2024 15:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.08.2024 № 13356.pdf 07.08.2024 11:44
- рішення від 06.08.2024 №13356.pdf 09.08.2024 12:34
- інформація на скаргу.docx 01.08.2024 10:38
- Інформація на скаргу .pdf 01.08.2024 10:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
26.07.2024 15:08
Дата розгляду скарги:
06.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.07.2024 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.08.2024 12:34
Дата виконання рішення Замовником:
19.08.2024 12:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовник виконав вимоги Антимонопольного комітету та вніс відповідні зміни до тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6aeccca6c2ec4e01954aab46d612c7c1
Заголовок пункту скарги:
Заголовок
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
24.07.2024 року КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №4" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) (далі-Замовник) опубліковано оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом: « Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами» з очікуваною вартістю 1 378 733 грн з ПДВ (далі- Процедура закупівлі).
В умовах тендерної документації зі змінами по Процедурі закупівлі, затвердженої рішенням Уповноваженої особи (протокол № 109 від 24.07.2024 року) ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-24-001724-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1. п.5 технічних вимог Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів. Учасник надає довідку, складеною у довільній формі, з інформацією про наявність в Учасника чинного на період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті. У довідці обов’язково має бути зазначена інформація про номер та дату рішення про видачу дозвільного документа, строк його дії, форма: електронна, паперова. У разі, якщо інформація про дозвільний документ оприлюднена на офіційному веб-сайті органу, уповноваженого на його видачу, учасник має заначити у довідці посилання на сторінку сайту де така інформація оприлюднена. У разі якщо учасником торгів є об’єднання учасників, інформація про наявність дозвільного документа надається щодо одного з учасників такого об’єднання. Замість довідки Учасник має право надати відповідний дозвільний документ. Відповідно до п.47 Особливостей У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Згідно умов тендерної документації Замовник не передбачає можливості залучення субпідрядника /співвиконавця, що є дискримінаційною умовою по відношенню до Скаржника. Оскільки Замовник вимагає що саме Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів.
Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначених вимоги в тендерній документації та саме чому виключно саме у учасника має бути дозвільний документ на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті та саме учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі та повинна враховувати можливість подання зазначений документів субпідрядника/співвиконавця який має право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
2. п.24 переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 6 до тендерної документації Довідка, складеною у довільній формі, з інформацією про наявність в Учасника чинного на період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті. Замість довідки Учасник має право надати відповідний дозвільний документ.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
В умовах тендерної документації зі змінами по Процедурі закупівлі, затвердженої рішенням Уповноваженої особи (протокол № 109 від 24.07.2024 року) ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-24-001724-a, наявні дискримінаційні, необґрунтовані та незаконні вимоги що обмежують участь Скаржника та інших потенційних учасників.
У відповідності до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення торгів, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій.
Аналогічна норма містить п. 56 Особливостей, а саме скарги, що стосуються тендерної документації, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, але не пізніше ніж за три дні до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, установленого до внесення змін до тендерної документації.
Скаржник бажає скористатись вказаним правом з огляду на встановлення в тендерній документації дискримінаційних умов.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи - викладені в наступному.
Таблиця 1
№
пп Посилання на вимогу тендерної документації Зміст вимоги яка встановлена Замовником в тендерній документації Опис порушення процедури закупівлі та дискримінаційних вимог, які обмежують конкуренцію та участь Скаржника в Процедурі закупівлі
1. п.5 технічних вимог Додатку 3 до тендерної документації Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів. Учасник надає довідку, складеною у довільній формі, з інформацією про наявність в Учасника чинного на період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті. У довідці обов’язково має бути зазначена інформація про номер та дату рішення про видачу дозвільного документа, строк його дії, форма: електронна, паперова. У разі, якщо інформація про дозвільний документ оприлюднена на офіційному веб-сайті органу, уповноваженого на його видачу, учасник має заначити у довідці посилання на сторінку сайту де така інформація оприлюднена. У разі якщо учасником торгів є об’єднання учасників, інформація про наявність дозвільного документа надається щодо одного з учасників такого об’єднання. Замість довідки Учасник має право надати відповідний дозвільний документ. Відповідно до п.47 Особливостей У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання щодо відсутності підстав, визначених цим пунктом.
Згідно умов тендерної документації Замовник не передбачає можливості залучення субпідрядника /співвиконавця, що є дискримінаційною умовою по відношенню до Скаржника. Оскільки Замовник вимагає що саме Учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів.
Для надання послуг передбачених Предметом закупівлі, Скаржник планує залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі менше ніж 20 % від вартості договору про закупівлю, а саме ТОВ «КОМПАНІЯ ЕКОГАРАНТ», який буде здійснювати перевезення небезпечних вантажів.
Скаржник має як доказ та надає на розгляд Комісії Договір № П100323 від 10 березня 2023 року про перевезення вантажів автомобільним транспортом по Україні.
Замовник не обґрунтував необхідність встановлення зазначених вимоги в тендерній документації та саме чому виключно саме у учасника має бути дозвільний документ на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті та саме учасник повинен мати право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних відходів.
Наявна редакція тендерної документації в цій частині обмежує участь та дискримінує Скаржника на участь в процедурі закупівлі та повинна враховувати можливість подання зазначений документів субпідрядника/співвиконавця який має право на провадження діяльності у сфері перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті.
2. п.24 переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Додатку 6 до тендерної документації Довідка, складеною у довільній формі, з інформацією про наявність в Учасника чинного на період надання послуг дозвільного документу на перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів, виданого Державною службою України з безпеки на транспорті. Замість довідки Учасник має право надати відповідний дозвільний документ.
Враховуючи наведене, законні права та інтереси Скаржника можуть бути захищені лише шляхом зобов’язання Замовника внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати із тендерної документації вказані дискримінаційні вимоги. Разом із скаргою Скаржник надає документальне підтвердження/докази.
Дії Замовника в частині встановлення у Тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону.
Вважаємо, що вищенаведені дії Замовника спрямовані на зменшення конкуренції серед учасників, а тому порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що основними принципами здійснення закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням.
×
-
Назва доказу:
Докази
-
Повʼязаний документ:
Докази.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації