-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
"Комп`ютерне обладнання " ДК 021:2015: 30230000-0 (Комплектуючі та приладдя до комп`ютерної техніки )
Торги не відбулися
101 030.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 010.30 UAH
мін. крок: 1% або 1 010.30 UAH
Період оскарження:
03.07.2018 14:49 - 06.07.2018 16:00
Вимога
Відкликано скаржником
Невідповідність вімогам тендерної документації ТОВ „Діавевестенд комплексні рішення” :
Номер:
61bee9c8590b4cae9028d6e5ba7a0b40
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-03-001923-a.b2
Назва:
Невідповідність вімогам тендерної документації ТОВ „Діавевестенд комплексні рішення” :
Вимога:
Невідповідність вімогам тендерної документації ТОВ „Діавевестенд комплексні рішення” :
1. Відсутня згода щодо Технічних та якісних вимог до товару (Додаток 1, Особливі вимоги до предмету закупівлі, пункти 1 -4).
2. Не надані копії сертифікатів відповідності на товар або копії паспортів виробника (4. Вимоги щодо якості Товару: якість Товару повинна відповідати вимогам відповідних діючих нормативних документів (ДСТУ,ТУ тощо). Для підтвердження відповідності технічних та якісни вимог до товару Постачальник при поставці Товару надає копію паспорту виробника, копію сертифікату відповідності на товар.) З початку 2018 року в Україні відмінена обов”язкова сертифікація. На наш погляд, це зроблено з метою уникнення необхідності повторної сертифікації , але не відміняє необхідність в сертифікації продукції самим виробником, з метою забезпечення відповідної якості. Тобто участник повинен був надати або діючі сертифікати відповідності, або ж сертифікат виробника., так як цього і вимагає тендерна документація.
3. Нашу пропозицію було відхилено вами з причини невідповідності пункту : відсутність ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності або довідки в довільній формі про те що наявність ліцензії не передбачена. В пропозиції ТОВ „Діавевестенд комплексні рішення” також , як і в нашій пропозиції, відсутня будь яка довідка про те що ліцензія не передбачена. А надані копії сертифікату на систему управління якістю та систему екологічного керування не являються сертифікатами на впровадження певного виду госп. діяльності.
Тобто ваші дії щодо акцептування учасника ТОВ „Діавевестенд комплексні рішення” без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Крім цого, щодо відхилення моєї минулої вимоги, через так би мовити, відсутність відповідності до оформлення. Згідно до роз”яснень, які містяться на сайті https://education.zakupki.prom.ua/skargi-vimogi-v-zakupivlyah-na-prozorro-shho-obovyazkovo-treba-znati-uchasniku/:
3) вимога замовнику пишеться у довільній формі, формат скарги чітко регламентований; 4) вимога, як і запитання до замовника, може подаватися у процедурі будь-якого типу; скарги ж не подаються до допорогових закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.07.2018 09:39
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
23.07.2018 17:53
Вимога
Відхилено
порушення
Номер:
5455e883d668439da7deb33dff0d9bc7
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-03-001923-a.b1
Назва:
порушення
Вимога:
Прошу шановного замовника при розгляді пропозицій врахувати наступні порушення:
1. ФОП АЛЯКШЕВ ІВАН ПИЛИПОВИЧ-
Невідповідність технічним вимогам: запропонований процесор має частоту 3.3 GHz замість 3.5 ( додаток 1 :Процесор: 3,5 GHz, Socket 1151)
2. ТОВ "ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА" -
2.1 .Невідповідність технічним вимогам : запропонований МАРШРУТИЗАТОР TP-LINK TL-MR3420 не можна вважати аналогом до Mikro Tik Hap (RB951UI – 2 nD, через відсутність наступних технічних можливостей:
а. MikroTik hAP підтримує віддалену подачу живлення по „витій парі” через LAN порт по технології Passive POE. Порт видає напругу 24B і ток 0.5А, що може бути використане, наприклад, для живлення вуличної точки достуту.
b. Маршрутизатор Mikro Tik Hap (RB951UI – 2 nD, на відміну від МАРШРУТИЗАТОРа TP-LINK TL-MR3420, керується своєю операційною системою RouterOSLevel4, яка значно розширює фунціональність роутера( дозволяє обмежити швидкість для клієнтів, заборонити торренти, закрити доступ до соціальних мереж і т.д.).
2.2. Довідка про інформацію щодо раніше укладених договорів містить 4 випадки заключення договорів, але документальне підтверждення має лише один.
3. ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА" -
відсутні технічні х-ки запропонованого товару ( виробник, модель), відсутня згода з особливими вимогами до предмету закупівлі, які містяться в додатку № 1,„технічні та якісні вимоги до товару”.
Відсутня згода на обробку персональних даних.
ФОП "ГОЛОБЧУК ЕЛЛА МИКОЛАЇВНА "
Відсутня згода з особливими вимогами до предмету закупівлі, які містяться в додатку № 1 „технічні та якісні вимоги до товару”.
Відсутня згода на обробку персональних даних.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
12.07.2018 18:09
Вирішення:
Комісією Головного територіального управління юстиції у Закарпатській області з питань закупівлі товарів, робіт, послуг, вартість яких є меншою за вартість, визначену в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі», (далі комісією з питань закупівлі товарів, робіт, послуг) розглянуто вимогу опубліковану від 12.07.2018 «про порушення».
Відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35, вимога повинна містити таку інформацію:
1. найменування Замовника, рішення, дії або бездіяльність, щодо якого (яких) ініціюється Вимога;
2. номер повідомлення про проведення Закупівлі, щодо якого ініціюється Вимога;
3. підстави подання Вимоги, посилання на порушення у процесі проведення закупівель, фактичні обставини, що можуть це підтверджувати;
4. зміст вимог до Замовника та їхнє обґрунтування;
5. дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася (для юридичних осіб - найменування, код ЄДРПОУ (за наявності) та місцезнаходження або місце реєстрації юридичної особи, для фізичних осіб - ПІБ, ідентифікаційний номер/реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності) та місце проживання або місце реєстрації особи). Для забезпечення рівних умов для всіх Учасників зазначені дані до моменту розкриття пропозицій недоступні Замовнику і відображаються після розкриття пропозицій.
Однак як вбачається зі змісту вимоги відсутні дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка звернулася та чітке обґрунтування вимог щодо порушень допущених в процесі закупівлі.
Враховуючи вищезазначене, вважаємо Вимогу, такою, що подана з порушенням п. 14.1 Порядку здійснення допорогових закупівель, затверджених наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 № 35.
Статус вимоги:
Відхилено