-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Капітальний ремонт електрощитових для забезпечення резервного електропостачання КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: вул. Шовковична, 39/1 м. Київ»)
Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Капітальний ремонт електрощитових для забезпечення резервного електропостачання КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: вул. Шовковична, 39/1 м. Київ»)
Торги не відбулися
181 823.37
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 920.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2024 17:41 - 29.07.2024 17:46
Вимога
Відкликано скаржником
порушення Замовником п.13 ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі
Номер:
7d790d9ed3784a70ace3e4e5c662850b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-23-011225-a.a1
Назва:
порушення Замовником п.13 ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі
Вимога:
ВИМОГА №1
23 липня 2024 року через автоматизований електронний майданчик на веб – порталі Уповноваженого органу – https://prozorro.gov.ua/ було опубліковано оголошення про прощену закупівлю за ідентифікатором UA-2024-07-23-011225-a, за предметом: Код ДК 021:2015: 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування (Роботи з виготовлення проєктної документації на стадії Робочий проект по об’єкту: «Капітальний ремонт електрощитових для забезпечення резервного електропостачання КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: вул. Шовковична, 39/1 м. Київ»).
Аукціон було проведено 12.08.2024 року.
За результатами проведення електронного аукціону пропозиція Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» була найменшою та найбільш економічно вигідною та становила 99 499,00 грн.
На підставі Протоколу №бн від 16.08.2024 року було відхилена пропозиція Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування» (далі – Учасник).
та було прийнято рішення укласти договір з ФОП Кошин Андрій Миколайович згідно Протоколу від 16.08.2024р №бн.
Однак, після аналізу Протоколу уповноваженої особи, та документів Учасника ФОП Кошин А.М. нами було виявлено порушення Замовником умов тендерної документації, що може вважатися підставою для скасування Протоколу про відхилення пропозиції Учасника згідно наведеного переліку:
1. Щодо кошторисника
Згідно вимог спрощеної Закупівлі, п.9.7 Учасники мають надати довідку про наявність у учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації які мають необхідний досвід (складено і заповненою по формі таблиці 2)
ФОП Кошин А.М. надав довідку Вих. № 06-0824-04 від 06.08.2024р. в якій зазначено один працівник ФОП Кошин А.М. (додаток 1) та надав кваліфікаційний сертифікат АР 021428.
Згідно п. 9.6.1 вимог учасник мав надати - експертний звіт (позитивний) щодо кожного договору, за яким Учасник закупівлі виступає генеральним проектувальником.
ФОП Кошин А.М. надав Експертний звіт EX01:6658-5823-2615-0195 https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3186658133409793074/optype=6
Перелік видів робіт, виконаних проектувальником (генпроектувальником)
Загальна пояснювальна записка. Вихідні дані. Архітектурно-будівельні рішення. Проект організації будівництва. Кошторисна документація
За даним розроблялась проєктна документація PD01:9927-5293-5180-8489: Капітальний ремонт мережі електропостачання (забезпечення резервного живлення для встановлення генератора з облаштуванням майданчика з накриттям) КНП «ЦПМСД «Північний» РМР за адресою: вул. Фабрична, 10 м. Рівне.
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3180786294422766719/optype=4
За даними експертного звіту розроблялась кошторисна документація:
EM01:0029-8449-3514-9298 Редакція №1
https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3180028463633401563/optype=249
Згідно інформації порталу ЄДЕССБ, ФОП Кошик А.М. було видано наказ про призначення інженера-проектувальника (кошторисної документації) №10-07/02 від 10.07.2023. на Блищик Олена Анатоліївна (АР 017223).
В складі наданої ФОП Кошик А.М. довідки Вих. № 06-0824-04 від 06.08.2024р не було наведено інформацію про кошторисника Блищик Олена Анатоліївна (АР 017223), та не було долучено відповідний кваліфікаційний сертифікат АР 017223.
Також ФОП Кошик А.М., за даним порталу ЄДЕССБ, не володіє власним кваліфікаційним сертифікатом що надає йому право розробляти кошторису документацію згідно вимог закупівлі (п.28 завдання на проєктування).
Згідно дод.1 : «Подана Учасником пропозиція повинна відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, Державним стандартам про що Учасник у складі своєї пропозиції надає довідку складену у довільній формі за підписом Уповноваженої особи та завіреною печаткою організації (при наявності).
Таким чином, ФОП Кошик А.М. не виконав кваліфікаційні вимоги Замовника та не довів свою спроможність виконати в повному обсязі, а саме в частині розробки кошторисної документації, що є підставою для відхилення пропозиції даного учасника згідно п.13 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі, по причині невідповідності умовам визначеним в оголошенні для проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2. Щодо договору добровільного страхування
Згідно п. 9.7.3. Учасник у складі пропозиції надає довідку в довільній формі з інформацією про головного інженера проекту, який повинен мати поліс страхування виконавців від нещасних випадків при здійсненні професійної діяльності, оформленого в страховій компанії, визначену страховиком за договорами страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів Всеукраїнської громадської організації «Гільдія проектувальників в будівництві» перед споживачем. На підтвердження чого Учасник у складі пропозиції надає чинний страховий поліс та договір добровільного страхування щодо головного інженера проекту.
ФОП Кошин А.М. не надав вище вказаний договір добровільного страхування, а надав лише страховий поліс № 6565361-05-05-00.
Таким чином ФОП Кошин А.М. не виконав вимогу замовника п.9.7.3, що є підставою для дискваліфікації згідно п.13 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі, по причині невідповідності умовам визначеним в оголошенні для проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. Кошторис на проєкт
Згідно вимог дод.1 технічні вимоги учасник повинен надати: «Розрахунок ціни пропозиції (договірної ціни) Учасник повинен надати у складі пропозиції за формою зведеного кошторисного розрахунку та кошторису на виконання проектних робіт, визначеної згідно з Настановою з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво, складу та обсягів робіт, передбачених технічним завданням».
В завантаженому ФОП Кошин А.М. переліку документів доданий кошторис згідно вимогам до предмета закупівлі по проєкту: Капітальний ремонт електрощитових для забезпечення резервного електропостачання КНП «Олександрівська клінічна лікарня м. Києва» за адресою: вул. Шовковична, 39/1 м. Київ»).
Указано в кошторисі №1 Розд. 1, табл.8, п.2 передбачено лише для ДЕС з дизель-генераторами одиничною потужністю від 315 до 800 кВт, загальною потужністю, кВт: від 315 до 1575квт. Для розрахунку вартості проєктів щитових для закладів охорони здоров’я є зовсім інший нормативний документ.
Крім того, згідно п.16 завдання на проєктування сумарна потужність становить 1200 квт, а в кошторисі №1 від ФОП Кошин А.М. указано: Розрахунковий показник 600 (квт).
Отже, наданий ФОП Кошин А.М. не враховує всього обсягу проєктних робіт згідно завдання на проєктування.
Таким чином ФОП Кошин А.М. не виконав вимогу замовника дод.1 технічні вимоги, що є підставою для дискваліфікації згідно п.13 ст. 14 ЗУ Про публічні закупівлі, по причині невідповідності умовам визначеним в оголошенні для проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
4. Реквізити в договорі
Завантажений ФОП Кошин А.М. файл дод. 3 (проєкт договору) не містить заповнених реквізитів ФОП Кошин А.М. та печатки і підпису.
5. Щодо відхилення пропозиції ПП «ПЦБ-ПРОЕКТ»
Згідно вимог спрощеної закупівлі ПП «ПЦБ Проект» була надано:
1. Довідку Вих. № 0608-6 від 06.08.2024 року про виконання аналогічних договорів, по 2шт. аналогічний договір, відгук та експертний звіт. Додаток 2,3.
2. Довідку Вих. № 0608-14 від 06.08.2024 року про ліцензію. Додаток №4.
3. Зазначені Замовником формальні помилки описки тощо (в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід) не є підставою для оскарження учасника згідно ст.14 ЗУ Про публічні закупівлі, так як жодним чином не впливають на підтвердження Учасника ПП «ПЦБ-ПРОЕКТ» кваліфікаційнім вимогам замовника. Крім того, Замовник в оголошенні не оголошував вимог щодо того, що інформація згідно довідки, та даних кваліфікаційних сертифікатів мають бути ідентичним та співпадати.
Таким чином, Замовник, при відхиленні пропозиції учасника Приватне підприємство «Промислове та цивільне будівництво і проектування» неуважно вивчив надану тендерну документацію Учасника ФОП Кошин А.М., проявив упереджене та дискримінаційне ставлення, незаконно дискваліфікувавши пропозицію Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування», чим грубо порушив вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Замовник має право з власної ініціативи внести зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі, але до початку строку подання пропозицій. Зміни, що вносяться замовником, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції документів.
З огляду на те, що подані учасниками пропозиції автоматично допускаються до оцінки, замовник відхиляє тендерні пропозиції виключно з підстав, передбачених у ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Зокрема, у разі, якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам визначеним в оголошенні для проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
З цього слідує, що самі по собі зауваження Замовника в протоколі про дискваліфікацію ПП «ПЦБ-ПРОЕКТ» від 15.08.2024р. №бн року є незаконними, і не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «Промислове та цивільне будівництво і проектування», крім випадків, якщо така вимога встановлена в тендерній документації.
Відповідно до п.13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
За таких умов, Законом України «Про публічні закупівлі» передбачений вичерпний перелік підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, серед яких відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Таким чином,
ВИМАГАЄМО:
1. Скасувати рішення щодо визнання переможцем ФОП Кошин А.М. згідно протоколу
Щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 16.08.2024р. №бн.
2. Скасувати рішення щодо дискваліфікації переможця ПП ПЦБ-ПРОЕКТ згідно протоколу Щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.08.2024р. №бн.
3. Скасувати повідомлення про намір укласти договір із ФОП Кошин А.М.
4. Визнати переможцем спрощеної закупівлі згідно результатів аукціону ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ " із найбільш економічно вигідною та низькою ціною в сумі : 99 499 грн з ПДВ.
Також повідомляємо, що в разі відсутності відповіді на дану вимогу, або її незадоволення, будемо змушені оскаржувати дії Замовника законному порядку відповідно до встановлених чинним законодавством процедур, та змушені будемо звертитися до ДАСУ, та в Нацполіцію. Відповідні заяви вже підготовлено.
Додатки :
1. Довідка Вих. № 06-0824-04 від 06.08.2024р. про працівників від ФОП Кошин А.М.
2. Аналогічний договір №84 16.04.2021, Розробка проєкту: Реконструкція споруд системи безперебійного електроживлення (встановлення дизельного генератора) в Рівненській області, місто Рівне, вулиця Княгині Ольги,11, акт виконаних робіт, експертний звіт.
3. Аналогічний договір №470, 10.03.21, Розробка проєкту: Монтаж дизельної електростанції з технічним переоснащенням щитової державної установи «Територіальне медичне об’єднання міністерства внутрішніх справ України по Закарпатській області» по вул. Грибоєдова, 12 у м. Ужгород, Закарпатської області», акт виконаних робіт, експертний звіт.
4. Довідка Вих. № 0608-14 від 06.08.2024 року, про ліцензію.
Пов'язані документи:
Учасник
- оскарження_Кошин із додатками.pdf 17.08.2024 16:40
Дата подачі:
17.08.2024 16:40
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу №1 від 17.08.2024 року (ID: UA-2024-07-23-011225-a.a1) повідомляємо наступне:
Насамперед, слід зазначити, що подана Вами (ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ ") пропозиція була відхилена правомірно, на підставі пункту 1 ч. 13 ст. 14 Закону:
Під час проведення закупівлі у порядку, аналогічному до порядку проведення спрощених закупівель, розгляд пропозицій відбувається відповідно до пунктів 11, 12 статті 14 Закону із урахуванням положень пункту 3 Розділу II Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разi здійснення закупівель вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в Особливостях здійснення публічних закупівель товарів, робіт i послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету Міністрів від 12.10.2022 № 1178.
Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної.
Згідно пункту 3 Розділу ІІ Інструкції, Якщо замовником під час розгляду пропозиції учасника закупівлі, виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником закупівлі у пропозиції та/або подання яких передбачалося умовами, визначеними в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. 14.08.2024 року о 11.28 в електронній системі закупівель було розміщено повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей.
Учасник не виправив виявлені замовником невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Що стосується Учасника (ФОП Кошин Андрій Миколайович), повідомляємо наступне:
1.Щодо кошторисника. На виконання вимог п.9.7 Учасником (ФОП Кошин Андрій Миколайович) були надані всі необхідні документи в повному обсязі.
2. Щодо договору добровільного страхування. На виконання вимог п.9.7.3 Учасником (ФОП Кошин Андрій Миколайович) було надано в складі своєї пропозиції всі необхідні документи в повному обсязі, включно з договором добровільного страхування щодо головного інженера проекту.
3. Кошторис на проект. Ваша вимога буде прийнята до уваги.
4.Реквізити в договорі. Слід зазначити, що в кваліфікаційних вимогах до учасників не містилася вимога щодо надання учасником в складі своєї пропозиції проекту договору.
Статус вимоги:
Задоволено
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
22.08.2024 16:18