-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет, шолом для працівників виїзних бригад ЕМД)
Торги не відбулися
3 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 000.00 UAH
Період оскарження:
23.07.2024 15:58 - 28.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на рішення Уповноваженої особи Комунального не комерційного підприємства «Центр екстренної медичної допомоги та медицини катарстроф» Житомирської обласної ради про визначення переможцем відкритих торгів з особливостями за ДК 021:2015:35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет, щолом для працівників виїзних бригад ЕМД) - ТОВ «УКРВАЙТ»
Номер:
a64d1b70f66d476fbb0fce6772cace19
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-23-009746-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Уповноваженої особи Комунального не комерційного підприємства «Центр екстренної медичної допомоги та медицини катарстроф» Житомирської обласної ради про визначення переможцем відкритих торгів з особливостями за ДК 021:2015:35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет, щолом для працівників виїзних бригад ЕМД) - ТОВ «УКРВАЙТ»
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на УКРВАЙТ.pdf 06.08.2024 13:23
- листи від ФОП Ткаченко та ДЕФПОІНТ.pdf 06.08.2024 13:23
- Висновок від 18.06.2024 року № 2024042839.pdf 06.08.2024 13:23
- технічні документи.pdf 06.08.2024 13:23
- декларація бронежилет.pdf 06.08.2024 13:23
- лист Вих. № 8107 від 30.07.2024р..pdf 06.08.2024 13:23
- протоколи випробувань.pdf 06.08.2024 13:23
- лист 87 07 від 30.07.pdf 06.08.2024 13:23
- ДСТУ 8835 2019 Шоломи кулезахисні (1).pdf 06.08.2024 13:23
- протокол про визначення переможцем.pdf 06.08.2024 13:23
- СКАРГА на визначення переможцем.doc 06.08.2024 13:23
- паспорт на бронежилет.pdf 06.08.2024 13:23
- Цінова пропозиція (1).pdf 06.08.2024 13:23
- ДСТУ 8782.pdf 06.08.2024 13:23
- sign.p7s 06.08.2024 13:24
- рішення від 08.08.2024 № 13447.pdf 08.08.2024 15:01
- інформація про резолютивну частину рішення від 15.08.2024 № 13846.pdf 16.08.2024 13:59
- рішення від 15.08.2024 № 13846.pdf 20.08.2024 11:12
- Протокол від 09.08.2024р. у форматі doc.docx 09.08.2024 15:18
- Протокол від 09.08.2024р.pdf 09.08.2024 15:18
- Протокол від 03.09.2024р.pdf 03.09.2024 08:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.08.2024 15:48
Дата розгляду скарги:
15.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.08.2024 15:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
20.08.2024 11:13
Дата виконання рішення Замовником:
03.09.2024 08:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
1. Скасувати Протокол від 02.08.2024 року про визначення переможцем ТОВ "УКРВАЙТ" відкритих торгів з особливостями за кодом ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет, шолом для працівників виїзних бригад ЕМД), закупівля № UA-2024-07-23-009746-a на підставі Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 15.08.2024р. за №13846-р/пк-пз на підставі ч. 22 ст. 18 Закону та з урахуванням Особливостей.
2. Здійснити заходи необхідні щодо організації та проведення оприлюднення змін до закупівлі за № UA-2024-07-23-009746-a за кодом ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет, шолом для працівників виїзних бригад ЕМД), відповідно до вимог чинного законодавства в сфері публічних закупівель.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
56b943d5f8c245ca9f93fcd33ef49902
Заголовок пункту скарги:
1.ВІДСУТНІСТЬ ЛІЦЕНЗІЇ НА ВИРОБНИЦТВО АБО ПРОДАЖ ЗАСОБІВ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ЗАХИСТУ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.4 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник має надати у складі пропозиції дозвіл або ліцензію на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством.
У складі своєї пропозиції ТОВ «Укрвайт» надало лист Вих. № 87/07 від 30.07.2024р., яким повідомили замовника, що не надає ліцензію або документа дозвільного характеру, так, як вид господарської діяльності яким займається підприємство – не підлягає обов’язковому ліцензуванню, тому що вони не визначені в переліку Статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» No 222 VIII від 02.03.2015р. (зі змінами та доповненнями).
Наведена у вказаному листі інформація не відповідає дійсності та вимогам закону, та є такою, що спрямована на введення в оману замовника з метою прийняття ним неправомірного рішення.
Згідно пп.11, п. 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж.
Пунктом 3.1 ДСТУ 8782:2018 визначено, що бронежилет це засіб індивідуального захисту людини у вигляді жилета, який забезпечує захист торса людини від дії холодної та/чи вогнепальної зброї, уламків снарядів, мін, або ручних гранат.
Аналогічне визначення міститься й в ДСТУ 8835:2019 де у п. 3.1 зазначено, що шолом кулезахисний, балістичний це засіб індивідуального захисту голови людини від ураження метальними елементами вогнепальної стрілецької зброї та уламками снарядів, мін чи ручних гранат.
Таким чином, враховуючи що предметом постачання є засоби індивідуального захисту людини, то учасник ТОВ «Укрвайт» мав надати у складі пропозиції ліцензію на продаж засобів індивідуального захисту.
Окремо слід звернути увагу, що жоден суб’єктів господарювання, які можуть бути задіяні у постачанні запропонованого товару (ФОП «Ткаченко Олександр Олександр та ТОВ «ДЕФПОІНТ») не мають необхідних ліцензій, ані на виробництво, а ні на продаж засобів індивідуального захисту, що можна легко перевірити на веб-порталі МВС України за посиланням:
https://mvs.gov.ua/upload/1/8/0/0/2/7/perelik-sgd-stanom-na-19022024.pdf
В даному випадку, учасником заявлено, що ТОВ «ДЕФПОІНТ» являється постачальником шоломів балістичних виробництва Gotye Enterprise Limited, Китай, а ФОП Ткаченко Олександр Олександрович заявлений як виробник бронежилетів, які виходячи з інформації розміщеної у складі пропозиції, комплектуються низькоякісними китайськими бронеплитами.
Для розуміння ситуації та тих ризиків, які несе за собою використання таких бронеплит, пропонуємо Вам ознайомитись із нашим відео розміщеним на відеохостингу «YouTube» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jyDgDX8UCE8&t=660s.
Враховуючи вищевикладене, у зв’язку з відсутністю у складі пропозиції учасника необхідної ліцензії, пропозиція ТОВ «Укрвайт» мала бути відхилена.
Додаток:
лист Вих. № 87/07 від 30.07.2024 року.
ДСТУ 8782:2018
ДСТУ 8835:2019
У складі своєї пропозиції ТОВ «Укрвайт» надало лист Вих. № 87/07 від 30.07.2024р., яким повідомили замовника, що не надає ліцензію або документа дозвільного характеру, так, як вид господарської діяльності яким займається підприємство – не підлягає обов’язковому ліцензуванню, тому що вони не визначені в переліку Статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» No 222 VIII від 02.03.2015р. (зі змінами та доповненнями).
Наведена у вказаному листі інформація не відповідає дійсності та вимогам закону, та є такою, що спрямована на введення в оману замовника з метою прийняття ним неправомірного рішення.
Згідно пп.11, п. 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж.
Пунктом 3.1 ДСТУ 8782:2018 визначено, що бронежилет це засіб індивідуального захисту людини у вигляді жилета, який забезпечує захист торса людини від дії холодної та/чи вогнепальної зброї, уламків снарядів, мін, або ручних гранат.
Аналогічне визначення міститься й в ДСТУ 8835:2019 де у п. 3.1 зазначено, що шолом кулезахисний, балістичний це засіб індивідуального захисту голови людини від ураження метальними елементами вогнепальної стрілецької зброї та уламками снарядів, мін чи ручних гранат.
Таким чином, враховуючи що предметом постачання є засоби індивідуального захисту людини, то учасник ТОВ «Укрвайт» мав надати у складі пропозиції ліцензію на продаж засобів індивідуального захисту.
Окремо слід звернути увагу, що жоден суб’єктів господарювання, які можуть бути задіяні у постачанні запропонованого товару (ФОП «Ткаченко Олександр Олександр та ТОВ «ДЕФПОІНТ») не мають необхідних ліцензій, ані на виробництво, а ні на продаж засобів індивідуального захисту, що можна легко перевірити на веб-порталі МВС України за посиланням:
https://mvs.gov.ua/upload/1/8/0/0/2/7/perelik-sgd-stanom-na-19022024.pdf
В даному випадку, учасником заявлено, що ТОВ «ДЕФПОІНТ» являється постачальником шоломів балістичних виробництва Gotye Enterprise Limited, Китай, а ФОП Ткаченко Олександр Олександрович заявлений як виробник бронежилетів, які виходячи з інформації розміщеної у складі пропозиції, комплектуються низькоякісними китайськими бронеплитами.
Для розуміння ситуації та тих ризиків, які несе за собою використання таких бронеплит, пропонуємо Вам ознайомитись із нашим відео розміщеним на відеохостингу «YouTube» за посиланням https://www.youtube.com/watch?v=jyDgDX8UCE8&t=660s.
Враховуючи вищевикладене, у зв’язку з відсутністю у складі пропозиції учасника необхідної ліцензії, пропозиція ТОВ «Укрвайт» мала бути відхилена.
Додаток:
лист Вих. № 87/07 від 30.07.2024 року.
ДСТУ 8782:2018
ДСТУ 8835:2019
×
-
Назва доказу:
ДСТУ 8835:2019
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 8835 2019 Шоломи кулезахисні (1).pdf
-
-
Назва доказу:
ДСТУ 8782:2018
-
Повʼязаний документ:
ДСТУ 8782.pdf
-
-
Назва доказу:
лист Вих. № 87/07 від 30.07.2024 року.
-
Повʼязаний документ:
лист 87 07 від 30.07.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобовязати замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
21247d0d50ef4a49845f0514b67c9bd8
Заголовок пункту скарги:
2. НЕВІДПОВІДНІСТЬ СТРОКІВ ПОСТАЧАННЯ ВИМОГАМ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 1 Тендерної документації замовником встановлений строк постачання товару до 30.09.2024 року. У ціновій пропозиції, яка надана ТОВ «УКРВАЙТ» встановлений інший строк поставки, а саме до 31.09.2024 року, що у свою чергу не відповідає вимогам тендерної документації. У зв’язку з наведеним вище, пропозиція ТОВ «УКРВАЙТ» мала бути відхилена на цій підставі.
Додаток: Цінова пропозиція ТОВ «УКРВАЙТ»
Додаток: Цінова пропозиція ТОВ «УКРВАЙТ»
×
-
Назва доказу:
Цінова пропозиція ТОВ «УКРВАЙТ»
-
Повʼязаний документ:
Цінова пропозиція (1).pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобовязати замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
6a46e05bd81b4a699be5d58a87a08c54
Заголовок пункту скарги:
3.ВІДСУТНІСТЬ ВИСНОВКУ САНІТАРНО-ЕПІДЕМІОЛОГІЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 4 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати висновок санітарно-епідеміологічної експертизи (надалі – Висновок) виданого учаснику на запропонований ним товар за вимогами ДС'ГУ 8782:2018.
Висновок від 18.06.2024 року № 2024/04/2839 який надано ТОВ «УКРВАЙТ» виданий на «Бронежилет 6-го класу або еквівалент» та не містить в собі посилань на жодні технічні умови виробника або конкретної назви бронежилету.
В довідці учасника Вих. № 81/07 від 30.07.2024р. ним зазначено конкретну назву запропонованого товару, а саме: «Полегшений бронежилет 6 класу, з системою швидкого скидання».
Таким чином, у складі пропозиції відсутній Висновок саме на запропонований товару – «Полегшений бронежилет 6 класу, з системою швидкого скидання», а тому пропозиція ТОВ «УКРВАЙТ» мала бути відхилена.
Додаток:
Висновок від 18.06.2024 року № 2024/04/2839
Довідка вих. № 81/07 від 30.07.2024р.
Висновок від 18.06.2024 року № 2024/04/2839 який надано ТОВ «УКРВАЙТ» виданий на «Бронежилет 6-го класу або еквівалент» та не містить в собі посилань на жодні технічні умови виробника або конкретної назви бронежилету.
В довідці учасника Вих. № 81/07 від 30.07.2024р. ним зазначено конкретну назву запропонованого товару, а саме: «Полегшений бронежилет 6 класу, з системою швидкого скидання».
Таким чином, у складі пропозиції відсутній Висновок саме на запропонований товару – «Полегшений бронежилет 6 класу, з системою швидкого скидання», а тому пропозиція ТОВ «УКРВАЙТ» мала бути відхилена.
Додаток:
Висновок від 18.06.2024 року № 2024/04/2839
Довідка вих. № 81/07 від 30.07.2024р.
×
-
Назва доказу:
Довідка вих. № 81/07 від 30.07.2024р.
-
Повʼязаний документ:
лист Вих. № 8107 від 30.07.2024р..pdf
-
-
Назва доказу:
Висновок від 18.06.2024 року № 2024/04/2839
-
Повʼязаний документ:
Висновок від 18.06.2024 року № 2024042839.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобовязати замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
c15cbd843da84144a30c2aa9070c0b13
Заголовок пункту скарги:
4. ВІДСУТНІСТЬ ДЕКЛАРАЦІЇ ВІДПОВІДНОСТІ ТА ПАСПОРТУ НА ЗАПРОПОНОВАНІ УЧАСНИКОМ БРОНЕЖИЛЕТИ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до додатку 4 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати Декларацію на відповідність запропонованого товару вимогам технічного регламенту. Як вже зазначелось вище, то учасником запропоновано – «Полегшений бронежилет 6 класу, з системою швидкого скидання», про що ним зазначено в довідці Вих. № 81/07 від 30.07.2024р.
Однак, декларація відповідності, яка надана учасником поширюється на інший товар, а саме: бронежилет 6-го класу захисту, замість запропонованого ним «полегшеного бронежилету 6 класу, з системою швидкого скидання».
Також, вказана у паспорті якості назва «БРОНЕЖИЛЕТ» не співпадає із тою назвою, що зазначена даним учасником в довідці Вих. № 81/07 від 30.07.2024 р., а саме: - «Полегшений бронежилет 6 класу, з системою швидкого скидання».
Слід звернути увагу, тендерна документація визначала, що в середині бічних куліс (камербандів) розміщуються м’які захисні елементи виготовлені з над високомолекулярного поліетилену, або арамідної тканини. Тобто, бічні куліси (камербанди) мають бути укомплектовані м’якими захисними (балістичними) елементами, однак в самому паспорті взагалі відсутня будь-яка інформація щодо їх наявності у складі бронежилету та рівня їх захисту, що дає підстави вважати, що вони там взагалі відсутні.
Таким чином, за відсутності декларації та паспорту на запропонований товар - «Полегшений бронежилет 6 класу, з системою швидкого скидання», пропозиція ТОВ «УКРВАЙТ» мала бути відхилена.
Додаток:
Декларація на бронежилет
Паспорт на бронежилет
Довідка № 81/07 від 30.07.2024р.
Однак, декларація відповідності, яка надана учасником поширюється на інший товар, а саме: бронежилет 6-го класу захисту, замість запропонованого ним «полегшеного бронежилету 6 класу, з системою швидкого скидання».
Також, вказана у паспорті якості назва «БРОНЕЖИЛЕТ» не співпадає із тою назвою, що зазначена даним учасником в довідці Вих. № 81/07 від 30.07.2024 р., а саме: - «Полегшений бронежилет 6 класу, з системою швидкого скидання».
Слід звернути увагу, тендерна документація визначала, що в середині бічних куліс (камербандів) розміщуються м’які захисні елементи виготовлені з над високомолекулярного поліетилену, або арамідної тканини. Тобто, бічні куліси (камербанди) мають бути укомплектовані м’якими захисними (балістичними) елементами, однак в самому паспорті взагалі відсутня будь-яка інформація щодо їх наявності у складі бронежилету та рівня їх захисту, що дає підстави вважати, що вони там взагалі відсутні.
Таким чином, за відсутності декларації та паспорту на запропонований товар - «Полегшений бронежилет 6 класу, з системою швидкого скидання», пропозиція ТОВ «УКРВАЙТ» мала бути відхилена.
Додаток:
Декларація на бронежилет
Паспорт на бронежилет
Довідка № 81/07 від 30.07.2024р.
×
-
Назва доказу:
Довідка № 81/07 від 30.07.2024р.
-
Повʼязаний документ:
лист Вих. № 8107 від 30.07.2024р..pdf
-
-
Назва доказу:
Паспорт на бронежилет
-
Повʼязаний документ:
паспорт на бронежилет.pdf
-
-
Назва доказу:
Декларація на бронежилет
-
Повʼязаний документ:
декларація бронежилет.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобовязати замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
bb6c9482b5a04484aa39d93d9d52d7ea
Заголовок пункту скарги:
5. ВІДСУТНІСТЬ У СКЛАДІ ПРОПОЗИЦІЇ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ ТЕХНІЧНИМ ТА ЯКІСНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ, ЯКІ ВИДАНІ УЧАСНИКУ
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Додатком 4 до Тендерної документації замовником встановлена чітка вимога, що для підтвердження відповідності товару технічним, якісним, кількісним характеристикам предмету закупівлі, учасник надає наступні документи:
Протокол випробувань полегшеної балістичної керамічної плити, виданий учаснику незалежною акредитованою лабораторією, який підтверджує захисні характеристики захисної структури плити за вимогами ДС'ГУ 8782:2018.
Протоколи випробувань видані учаснику незалежною акредитованою лабораторією, які підтверджують відповідність тканини чохла бронежилету.
Протокол випробувань шоломів кулезахисних, виданий учаснику незалежною акредитованою лабораторією, який підтверджує захисні характеристики шолому за вимогами ДС'ГУ 8835:2019.
Отже, в даному випадку замовником вимагається надання у складі пропозиції протоколів випробувань, які видані саме учаснику, а не іншим суб’єктам господарювання. Посилання учасника на листи від ФОП Ткаченка О.О. та ТОВ «ДЕФПОІНТ», які надають йому дозвіл на використання протоколів випробувань не могли бути прийняті замовником, адже ним самим встановлена вимога щодо надання протоколів випробувань, які видані саме учаснику, а не іншим господарюючим суб’єктам. Крім того, протокол № 2022.00.12.09.01 від 09.12.2022 року, який підтверджує відповідність тканини чохла бронежилету взагалі виданий - ТОВ «ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА», яка не надавала даному учаснику жодних дозволів на його використання та, ймовірно й взагалі не в курсі яким чиним їхні протоколи опинились у складі пропозиції ТОВ «УКРВАЙТ». Також, згідно інформації у даному протоколі, випробуванням піддавалась тканина змішана гладкофарбована у піксельному забарвлені, при тому, що тендерна документація встановлює, що колір тканини чохла бронежилету має бути – чорний.
Враховуючи вищенаведені невідповідності, пропозиція ТОВ «УКРВАЙТ» мала бути відхилена.
Додаток:
Протоколи випробувань
Лист від ФОП Ткаченко та ДЕФПОІНТ
Узагальнюючи вищевикладене, учасником ТОВ «УКРВАЙТ» пропонується до постачання бронежилети та шоломи китайського виробництва, які не мають належних підтверджуючих документів щодо їх якісних та захисних характеристик, а тому постачання та подальше використання такого товару є неприпустимим.
Комунальне не комерційне підприємство «Центр екстренної медичної допомоги та медицини катарстроф» Житомирської обласної ради не відхиливши пропозицію ТОВ «УКРВАЙТ» грубо порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації, а також права та законні інтереси інших учасників закупівлі на неупереджену оцінку та об’єктивне визначення переможця, а також не дискримінацію та рівне ставлення до них, чим порушено вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, з метою відновлення наших порушених прав та інтересів, просимо зобов’язати Комунальне не комерційне підприємство «Центр екстренної медичної допомоги та медицини катарстроф» Житомирської обласної ради скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ДК 021:2015:35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет, щолом для працівників виїзних бригад ЕМД) - ТОВ «УКРВАЙТ», яке оформлено протоколом від 02.08.2024 року.
Протокол випробувань полегшеної балістичної керамічної плити, виданий учаснику незалежною акредитованою лабораторією, який підтверджує захисні характеристики захисної структури плити за вимогами ДС'ГУ 8782:2018.
Протоколи випробувань видані учаснику незалежною акредитованою лабораторією, які підтверджують відповідність тканини чохла бронежилету.
Протокол випробувань шоломів кулезахисних, виданий учаснику незалежною акредитованою лабораторією, який підтверджує захисні характеристики шолому за вимогами ДС'ГУ 8835:2019.
Отже, в даному випадку замовником вимагається надання у складі пропозиції протоколів випробувань, які видані саме учаснику, а не іншим суб’єктам господарювання. Посилання учасника на листи від ФОП Ткаченка О.О. та ТОВ «ДЕФПОІНТ», які надають йому дозвіл на використання протоколів випробувань не могли бути прийняті замовником, адже ним самим встановлена вимога щодо надання протоколів випробувань, які видані саме учаснику, а не іншим господарюючим суб’єктам. Крім того, протокол № 2022.00.12.09.01 від 09.12.2022 року, який підтверджує відповідність тканини чохла бронежилету взагалі виданий - ТОВ «ЦЕНТР ТЕКСТИЛЬ УКРАЇНА», яка не надавала даному учаснику жодних дозволів на його використання та, ймовірно й взагалі не в курсі яким чиним їхні протоколи опинились у складі пропозиції ТОВ «УКРВАЙТ». Також, згідно інформації у даному протоколі, випробуванням піддавалась тканина змішана гладкофарбована у піксельному забарвлені, при тому, що тендерна документація встановлює, що колір тканини чохла бронежилету має бути – чорний.
Враховуючи вищенаведені невідповідності, пропозиція ТОВ «УКРВАЙТ» мала бути відхилена.
Додаток:
Протоколи випробувань
Лист від ФОП Ткаченко та ДЕФПОІНТ
Узагальнюючи вищевикладене, учасником ТОВ «УКРВАЙТ» пропонується до постачання бронежилети та шоломи китайського виробництва, які не мають належних підтверджуючих документів щодо їх якісних та захисних характеристик, а тому постачання та подальше використання такого товару є неприпустимим.
Комунальне не комерційне підприємство «Центр екстренної медичної допомоги та медицини катарстроф» Житомирської обласної ради не відхиливши пропозицію ТОВ «УКРВАЙТ» грубо порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», тендерної документації, а також права та законні інтереси інших учасників закупівлі на неупереджену оцінку та об’єктивне визначення переможця, а також не дискримінацію та рівне ставлення до них, чим порушено вимоги статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Враховуючи вищевикладене, з метою відновлення наших порушених прав та інтересів, просимо зобов’язати Комунальне не комерційне підприємство «Центр екстренної медичної допомоги та медицини катарстроф» Житомирської обласної ради скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ДК 021:2015:35810000-5 Індивідуальне обмундирування (Бронежилет, щолом для працівників виїзних бригад ЕМД) - ТОВ «УКРВАЙТ», яке оформлено протоколом від 02.08.2024 року.
×
-
Назва доказу:
Лист від ФОП Ткаченко та ДЕФПОІНТ
-
Повʼязаний документ:
листи від ФОП Ткаченко та ДЕФПОІНТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Протоколи випробувань
-
Повʼязаний документ:
протоколи випробувань.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобовязати замовника скасувати рішення про визначення переможця закупівлі