• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги зі встановлення системи автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням в гуртожитку №4: вул. Північний Бульвар 9 м.Івано-Франківськ

Уточнення класифікатора : Послуга з поточного ремонту

Торги не відбулися

200 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження: 23.07.2024 15:11 - 18.08.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації

Номер: 687be57d831f4ca296e7c64ecf2d8629
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-23-008671-a.c1
Назва: Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 05.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 30.07.2024 16:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.08.2024 13:26
Дата виконання рішення Замовником: 14.08.2024 11:22
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до рішення АМКУ №12923-р/пк-пз від 30.07.2024р внесено зміни в Тендерну документацію та в Додотки №№ 1,2,3,4 до тендерної документації.
Автор: ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ", Максим ПРОКОПЕЦЬ +380674436559 pult_security_sheriff@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 3a5cdd5e38414c4590750b7fedb85005
Заголовок пункту скарги: п.п. 2.1. п.2 Додатку №1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до вимог п.п. 2.1. п.2 Додатку №1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) до тендерної документації вимагається:

«2.1. Довідка у довільній формі із вкладеною Таблицею №1, що містить інформацію щодо наявності в Учасника не менше 5 електромонтерів (основних виконавців послуг) які мають необхідні знання та досвід, що безпосередньо будуть виконувати роботи з встановлення системи охоронної, пожежної сигналізації та обслуговування засобів охоронно-пожежної сигналізації, з кваліфікаційним розрядом не нижче 3-го.».

Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаці вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.

Вимогу щодо кількості працівників Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №1). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення встановлені наступні кадрові вимоги:
Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
Кадрові вимоги
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
Таким чином, відповідно до чинного законодавства для виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, необхідно мати керівника робіт та двох виконавців (1 електромонтера та 1 налагоджувальника), а не п’ятьох (електромонтерів), як цього вимагає Замовник. Звертаємо увагу, що законодавець встановлює лише конкретну мінімальну межу для кількості працівників, і є не зрозумілим, чому Замовник забирає на себе законодавчі функції та встановлює свою мінімальну межу.
Учасник вправі сам визначати кількість осіб для виконання робіт, що дозволить йому вчасно виконати роботи(відповідно до Постанови від 23 листопада 2016 р. № 852 про Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення).
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо тої кількості працівників, яку визначає Замовник, але маємо ту кількість працівників, яка визначена Ліцензійними умовами.
За таких умов, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть підтвердити наявність працівників у тій кількості, яку вимагає Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, видалити вимогу п.п. 2.1. Додатку №1 до тендерної документації щодо кількості працівників (не менше 5 електромонтерів (основних виконавців послуг)) та викласти її у відповідності до п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Наведене вище також підтверджуємо наступними доказами: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №1), Наказ про видачу Ліцензії (додаток №2 до скарги).
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 6f8620f567d64fc488f2e81134f73dd7
Заголовок пункту скарги: п.п. 2.2. п.2 Додатку №1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до вимог п.п. 2.2. п.2 Додатку №1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) до тендерної документації вимагається:

«2.2. Довідка у довільній формі із вкладеною Таблицею №2, що містить інформацію щодо наявності в Учасника не менше 2 інженерів для належного програмування, налаштування, пусконалагоджування і підключення систем автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням».

Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаці вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.

Вимогу щодо кількості працівників Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною з огляду на наступне:
Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки послуги, що передбачені предметом закупівлі здійснюються на основі Ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, отримання якої передбачено Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №1). Дані Ліцензійні умови визначають ВИЧЕРПНИЙ перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та ВИЧЕРПНИЙ перелік підтвердних документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення.
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення встановлені наступні кадрові вимоги:
Вимоги щодо виконання робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень
Кадрові вимоги
«14. Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб.»
Таким чином, відповідно до чинного законодавства для виконання робіт, передбачених предметом закупівлі, необхідно мати керівника робіт та двох виконавців (1 електромонтера та 1 налагоджувальника).
Отже, відповідно до чинного законодавства (Постанови Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 р. № 852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення») Учасники даної закупівлі НЕ ЗОБОВ’ЯЗАНІ МАТИ 2 інженерів для належного програмування, налаштування, пусконалагоджування і підключення систем автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням».
Для нас, як учасника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо 2 інженерів для належного програмування, налаштування, пусконалагоджування і підключення систем автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням», але маємо працівників, яка визначена Ліцензійними умовами.
За таких умов, взяти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть підтвердити наявність 2 інженерів для належного програмування, налаштування, пусконалагоджування і підключення систем автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням», яких вимагає Замовник, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Отже, на підставі вищевикладеного, вважаємо дану вимогу не обґрунтованою та дискримінаційною, а також такою, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, видалити вимогу п.п. 2.2. Додатку №1 до тендерної документації щодо наявності 2 інженерів для належного програмування, налаштування, пусконалагоджування і підключення систем автоматичної пожежної сигналізації та системи керування евакуюванням».
Наведене вище також підтверджуємо наступними доказами: Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2016 № 852 (додається до скарги як доказ, додаток №1), Наказ про видачу Ліцензії (додаток №2 до скарги).

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 7c8667a5966b485fb8a82ebf2fa43977
Заголовок пункту скарги: Додаток №2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), 4 (Перелік обладнання)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: 3. Додаток №2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), 4 (Перелік обладнання) до тендерної документації містить перелік робіт, але не містить перелік обладнання.
Згідно пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Згідно з пунктом 33 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі — встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги.
Згідно пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити наступну інформацію кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг
Так, за пунктом 3 частини 2 статті 22 та пунктом 3 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII оголошення та тендерна документація повинні містити відомості про:
кількість товару, обсяги робіт та послуг;
найменування продукції, під яким вона продається.
В Додатоку №2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), до тендерної документації наявна Таблиця «Технічна специфікація до закупівлі», що містить лише найменування робіт та витрат, але не містить переліку обладнання, його найменування та кількості. В Додатоку 4 (Перелік обладнання) наявна Таблиця «Перелік обладнання для встановлення системи охоронної та пожежної сигналізації відповідно до місця надання послуг та кількість послуг», що містить лише найменування робіт та витрат , але не містить переліку обладнання, його найменування та кількості. Тобто Таблиця «Технічна специфікація до закупівлі» (Додаток 2) та Таблиця «Перелік обладнання для встановлення системи охоронної та пожежної сигналізації відповідно до місця надання послуг та кількість послуг» (Додаток 4) ідентичні, тобто містять лише найменування робіт та витрат , але не містить переліку обладнання, його найменування та кількості.
Отже, уважно ознайомившись з Додатком 2 та 4 до Тендерної документації, можна дійти висновку, що ці додатки містять лише перелік робіт та витрат та не містять переліку обладнання, його найменування та кількості.
Згідно п.п. 2 п. 44 Особливостей №1178, замовник відхиляє тендерну пропозицію уразі, коли вона не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Просимо уповноважену Комісію зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації в цій частині. Привести умови Додаток №2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), 4 (Перелік обладнання) у відповідність до законодавства, саме вказати перелік обладнання, його наменування та кількість.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 091d5edb3ff54a0ca23262e8d039db22
Заголовок пункту скарги: п.п. 1.1. п.1 Додатку №1
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до вимог п.п. 1.1. п.1 Додатку №1 (ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА) до тендерної документації вимагається:
«1.1. Довідка в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі наявності) в якій вказано перелік основних матеріалів, що будуть встановлюватися згідно з технічним завданням (Додаток № 2) до тендерної документації.
(для підтвердження відповідності даної вимоги передбаченої цим пунктом Учасникам необхідно надати:
- скановану копію документів що підтверджують наявність даного обладнання в Учасника (видаткова накладна на товар або оборотно-сальдову відомість, яка засвідчує про те, що вказане обладнання, знаходяться на балансі Учасника або Гарантій лист який буде адресований Замовнику від постачальника або офіційного імпортера Учасника, в якому повинен зазначатися ідентифікатор даної закупівлі та гарантуватиметься Учаснику поставку обладнання протягом 2 календарних днів з моменту отримання заявки на поставку товару».
Скаржник вважає таку вимогу дискримінаційною та такою, що обмежує права Скаржника на участь в даній процедурі закупівель та вимагає виключення даної вимоги із тендерної документації. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Скаржник має намір прийняти участь у даній закупівлі, проте дискримінаці вимоги Замовника не дозволяють прийняти в ній участь.

Дану Скаржник вважає необґрунтованою, безпідставною та дискримінаційною з огляду на наступне:

по-перше, Замовник вимагає наявність в Учасників обладнання, яке буде монтуватися. Тобто, участь у даній закупівлі можуть взяти лише ті Учасники, які вже мають необхідне обладнання для виконання робіт відповідно до предмету закупівлі. У разі невизнання Учасника переможцем даних торгів, обладнання, яке буле закуплене для даних торгів стає вже не потрібним. Не зрозуміло чи зможе Учасник реалізувати дане обладнання взагалі, через що понесе невиправдані витрати. Також існує ймовірність того, що на обладнання пройде гарантійний строк до моменту можливої реалізації, що несе інші ризики для Учасника. Тобто, Учасники несуть додаткові витрати та ризики.
Таким чином, Учасники не зобов’язані купувати обладнання для закупівлі, за якою вони не визнані Переможцем.
по-друге, Замовник вимагає надати, вразі відсутності в Учасників обладання, яке буде монтуватися, Гарантій лист який буде адресований Замовнику від постачальника або офіційного імпортера Учасника, в якому повинен зазначатися ідентифікатор даної закупівлі та гарантуватиметься Учаснику поставку обладнання протягом 2 календарних днів з моменту отримання заявки на поставку товару.
Постачальники або офіційні імпортери Учасника можуть не надати гарантійні листи такого змісту, а саме: поставку обладнання протягом 2 календарних днів з моменту отримання заявки на поставку товару. Брати участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті Учасники, які нададуть такі гарантійні листи від своїх Постачальників або офіційних імпортерів.
По-третє, Додаток №2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ), 4 (Перелік обладнання) не містить переліку обладнання, його наменування та кількості, що робить неможливим для Учасників виконати умови тендерної документації: надати скановану копію документів що підтверджують наявність даного обладнання в Учасника (видаткова накладна на товар або оборотно-сальдову відомість, яка засвідчує про те, що вказане обладнання, знаходяться на балансі Учасника або Гарантій лист який буде адресований Замовнику від постачальника або офіційного імпортера Учасника, в якому повинен зазначатися ідентифікатор даної закупівлі та гарантуватиметься Учаснику поставку обладнання протягом 2 календарних днів з моменту отримання заявки на поставку товару. Тобто, Тендерна документація не містить інформації про найменування та кількості обладаня, яке необхідно закупити у разі виконання вимоги про надання документів що підтверджують наявність даного обладнання в Учасника (видаткова накладна на товар або оборотно-сальдову відомість, яка засвідчує про те, що вказане обладнання, знаходяться на балансі Учасника, та інформацію про найменування та кількості обладаня, яке необхідно поставити у разі виконання вимоги про надання Гарантійного листа, який буде адресований Замовнику від постачальника або офіційного імпортера Учасника, в якому повинен зазначатися ідентифікатор даної закупівлі та гарантуватиметься Учаснику поставку обладнання протягом 2 календарних днів з моменту отримання заявки на поставку товару.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, видалити вимогу п.п. 1.1. Додатку №1 до тендерної документації.

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 851f38e6acc74cea85b510142ec59f1a
Заголовок пункту скарги: п.7 Додатку №2
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 5. Відповідно до вимог п.7 Додатку №2 (ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ДО ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ) до тендерної документації вимагається:
«Гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) протипожежного обладнання, що буде монтуватися учасником (системи протипожежного захисту), або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів), або дилера (-ів), або дистриб’ютора (-ів), в якому виробник (-и), або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри), або дилер (-ри) або дистриб’ютор (-ри), гарантуватиме учаснику поставку обладнання для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру цієї закупівлі. У випадку, якщо гарантійний лист надається не від виробника, Замовник просить учасників вказати в листі від представництва чи філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію або від імпортера, або від дилера або дистриб’ютора, інформацію про його офіційний статус (вказавши в листі назву виробника - дилером, представником, філією, імпортером, дистриб’ютором якого він є), за підписом уповноваженої особи та печаткою (у разі наявності), та із зазначенням переліку протипожежного обладнання (комплексу переговорного для системи оповіщення, який повинен бути адресним, з можливістю виклику абонентами диспетчера та диспетчером абонента; сповіщувачів), згідно даної закупівлі, поставку якого останній гарантує, з посиланням на номеру цієї закупівлі».
Дана вимога є дискримінаційною. Виробники продукції (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником мають можливість на власний розсуд надавати певним учасникам гарантійні листи, іншим ж учасникам відмовляти в їх наданні, або зволікаючи час – не надавати. Окрім цього, не зрозуміла сама правова природа та поняття "гарантійного листа". Ні Закон України «Про публічні закупівлі», ні Цивільний та Господарський кодекси України не містять такого поняття як "гарнатійний лист". Відповідно і відсутня юридична визначеність такого листа та його правові наслідки. Також зазначаємо, що виробник (представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником можуть не надати гарантійні листи такого змісту, та подібна вимога суттєво звужує коло учасників, адже деякі виробники(представництва, філії виробника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України) або представника, дилера дистриб’ютора уповноваженого на це виробником не мають змоги або бажання надати гарантійні листи саме з таким формулюванням як встановлює Замовник.
За таких умов, Скаржник стає залежним від волі виробника або представників, дилерів, дистриб’юторів, офіційно уповноважених на це виробником в частині надання гарантійного листа від фактично третьої особи, яка немає жодного відношення до Закупівлі. Тим більше виробник не може проконтролювати, що Скаржник поставить ці товари у необхідній кількості та у визначені строки, оскільки в залежності від обставин строки можуть бути змінені.
Жодна третя особа (ні виробник, ні уповноважений) не може гарантувати Замовнику вчасне постачання товару Скаржником.
Враховуючи вищевикладене, просимо зобов’язати Замовника внести відповідні зміни до умов Тендерної документації, а саме, видалити вимогу п.7 Додатку №2 до тендерної документації.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації