-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Ланцюги
Завершена
1 297 102.50
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 12 971.03 UAH
мін. крок: 1% або 12 971.03 UAH
Період оскарження:
23.07.2024 09:57 - 28.07.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірну відміну процедури закупівлі
Номер:
05800f4d3f3446ad84988ee7b4921598
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-07-23-001806-a.c1
Назва:
Скарга на неправомірну відміну процедури закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол скасування рішення.docx 13.09.2024 11:46
- інформація що стосується розгляду скарги.docx 04.09.2024 14:28
- інформація що стосується розгляду скарги..pdf 04.09.2024 14:28
- Заява щодо участі в засіданні.pdf 30.08.2024 13:35
- рішення від 09.09.2024 № 14998.pdf 11.09.2024 16:43
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.09.2024 № 14998.pdf 10.09.2024 14:38
- рішення від 02.09.2024 № 14638.pdf 02.09.2024 17:00
- sign.p7s 30.08.2024 11:34
- Протокол про відміну відкритих торгів згідно підп. 1 п. 50 Особливостей.pdf 30.08.2024 11:33
- Обгрунтування анц.pdf 30.08.2024 11:33
- Протокол про визначення переможця..pdf 30.08.2024 11:33
- Процедура аукціону.pdf 30.08.2024 11:33
- Платіжне доручення.pdf 30.08.2024 11:33
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.08.2024 12:04
Дата розгляду скарги:
09.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.09.2024 17:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.09.2024 16:43
Дата виконання рішення Замовником:
13.09.2024 11:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення про відміну відкритих торгів по закупівлі товару за кодом ДК 021:2015 –– 44540000-7: «Ланцюги» (Ланцюги) (ідентифікатор закупівлі
UA-2024-07-23-001806-a) (далі - Закупівля) на підставі виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 14998-р/пк-пз від 09.09.2024.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6ab5b24164cf4713b9b77511dc6c1711
Заголовок пункту скарги:
Оскарження відміни тендеру відповідно до п.п. 1 п. 50 Особливостей
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Державним підприємством «Ізмаїльський морський торговельний порт» було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-07-23-001806-a.
ТОВ "ПОРТ І ФЛОТ" подало тендерну пропозицію, взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, та було визначене переможцем (Протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею від 07.08.2024 р.)
В подальшому, Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 21.08.2024 р., Замовником було відмінено торги та вжито заходи, передбачені пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ПОРТ І ФЛОТ" подає цю скаргу на такі дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконним та таким, що порушуює права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі. ТОВ "ПОРТ І ФЛОТ" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
За результатами аукціону по закупівлі за номером UA-2024-07-23-001806-a пропозиція Учасника ТОВ "ПОРТ І ФЛОТ" електронною системою визначена як найбільш економічно вигідною, а точніше аномально низька. Своїм листом від 02.08.2024 № 645, Скаржник, обґрунтовуючи значне зниження щодо вартості своєї пропозиції від заявленої на участь та за результатами аукціону, підтвердив свою позицію щодо гарантованого постачання товару у разі укладання договору з Замовником. Будь-яких вимог від Замовника під час розгляду пропозиції Скаржника не надходило. Тобто вся інформація, викладена в пропозиції Скаржника, відповідала вимогам Замовника. Враховуючи зазначене, Замовником було прийнято рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПОРТ І ФЛОТ", що підтверджується Протоколом Уповноваженої особи ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» щодо розгляду тендерних пропозицій від 07.08.2024. Надані Скаржником документи як переможця закупівлі також відповідали всім вимогам Замовника, і тим самим Скаржник без сумніву був готовий укласти Договір за результатами закупівлі.
Але, Замовник, Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 21.08.2024 р. відмінив торги, використовуючи підставу, відповідно до пп.1 п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги на підставі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Також слід зазначити, що дана підстава жодним чином не підтверджена, ані Протокольним рішенням від 21.08.2024, ані будь-якими додатковими документами. Протоколом визначено лише, що Технічна документація, яка була викладена Замовником в закупівлі потребує доопрацювання і це на його думку – відсутність подальшої потреби у закупівлі. Це твердження є хибним, оскільки сам Замовник не заперечує необхідність проведення закупівлі, а лише планує зміну технічних характеристик, тобто сама потреба в закупівлі існує, що не відповідає пп.1 п. 50 Особливостей. Також слід зазначити, що у Замовника є законне право здійснити додаткову закупівлю, або внести зміни до технічної документації на стадії укладення договору з переможцем торгів. Також, Скаржник вважає, що у Замовника було достатньо часу (починаючи з публікації закупівлі), щоб відкоригувати технічну документацію, але виключно до стадії укладання договору, при цьому не маючи жодних зауважень до тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи зазначене, Скаржник вважає, що дії Замовника, коли було оголошено закупівлю, визначено переможця закупівлі, оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, а згодом відмінено закупівлю, суперечать його попереднім діям і є недобросовісними, а також такими, що порушують право Учасника на законних підставах укласти договір про закупівлю. Тому, вважаємо, що жодних законних та обґрунтованих підстав для скасування закупівлі у Замовника не було.
Отже, ТОВ «Порт і флот» взяло участь в зазначеній процедурі закупівлі, було визначене переможцем процедури закупівлі, надало документи, передбачені для переможця закупівлі шляхом їх завантаження в електронну систему, внесло забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника (платіжне доручення №2102 від 13.08.2024 р., та очікувало підписання договору про закупівлю.
Водночас, Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 21.08.2024 р. Замовником було відмінено торги та вжито заходи, передбачені пп.1 п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та Протоколу уповноваженої особи від 21.08.2024 р., процедуру закупівлі відмінено через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою наведена наступна інформація:
«Порядок денний:
1. Про відміну відкритих торгів на закупівлю ланцюги 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № UA-2024-07-23-001806-a відповідно до пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості).
2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю ланцюги 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № UA-2024-07-23-001806-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення процедури Закупівлі була виявлена потреба в доопрацюванні Технічної специфікації (технічних вимог) товару, зокрема, з метою удосконалення вимог тендерної документації і закупівлі Товару, який буде найбільше відповідати за своїми якісними та технічними характеристиками вимогам, а також потребам замовника. Враховуючи викладене, необхідність в подальшої Закупівлі з вказаними у тендерній документації характеристиками відпала.
В ході проведення Закупівлі підрозділом ініціатором Закупівлі, повідомлено про необхідність доопрацювання Технічної специфікації (технічних вимог) (Рапортом від 20.08.2024 року Вих. № 22/1413-24).
Отже для закупівлі Товару, який буде найбільше відповідати потребам Замовника необхідно уточнити і відкоригувати технічні та якісні характеристики.
На підставі наданої вище інформації, Рапорту від 20.08.2024 року Вих. № 22/1413-24 та відповідно до п.п. 1 п. 50 Особливостей (Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг).
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю ланцюги 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника,
№ UA-2024-07-23-001806-a згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей.
ВИРІШИВ:
1. Відмінити відкриті торги на закупівлю ланцюги 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № UA-2024-07-23-001806-a відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю ланцюги 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № UA-2024-07-23-001806-a згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей.»
На думку скаржника, рішення щодо відміни відкритих торгів з особливостями є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив, на якій підставі відпала потреба у закупівлі товарів.
Тому, з огляду на все викладене вище, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необгрунтованим та підлягає скасуванню.
Додатково звертаємо увагу, що згідно з п. 59 Особливостей: «Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів
відповідно до пункту 50 Особливостей, подається протягом 10 днів з дати
оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом)». Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відміни процедури закупівлі було прийняте 21.08.2024 року, вищезазначені строки, передбачені Особливостями, дотримані скаржником у повній мірі.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro. gov.ua
ТОВ "ПОРТ І ФЛОТ" подало тендерну пропозицію, взяло участь у вищевказаній процедурі, оголошеній Замовником, та було визначене переможцем (Протокол розгляду тендерних пропозицій за закупівлею від 07.08.2024 р.)
В подальшому, Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 21.08.2024 р., Замовником було відмінено торги та вжито заходи, передбачені пп. 1 п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
При цьому, Замовником були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв’язку з чим, користуючись своїми правами, ТОВ "ПОРТ І ФЛОТ" подає цю скаргу на такі дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо, що незаконним та таким, що порушуює права та законні інтереси суб’єкта оскарження, є рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі. ТОВ "ПОРТ І ФЛОТ" вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Фактичні обставини
За результатами аукціону по закупівлі за номером UA-2024-07-23-001806-a пропозиція Учасника ТОВ "ПОРТ І ФЛОТ" електронною системою визначена як найбільш економічно вигідною, а точніше аномально низька. Своїм листом від 02.08.2024 № 645, Скаржник, обґрунтовуючи значне зниження щодо вартості своєї пропозиції від заявленої на участь та за результатами аукціону, підтвердив свою позицію щодо гарантованого постачання товару у разі укладання договору з Замовником. Будь-яких вимог від Замовника під час розгляду пропозиції Скаржника не надходило. Тобто вся інформація, викладена в пропозиції Скаржника, відповідала вимогам Замовника. Враховуючи зазначене, Замовником було прийнято рішення щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ "ПОРТ І ФЛОТ", що підтверджується Протоколом Уповноваженої особи ДП «Ізмаїльський морський торговельний порт» щодо розгляду тендерних пропозицій від 07.08.2024. Надані Скаржником документи як переможця закупівлі також відповідали всім вимогам Замовника, і тим самим Скаржник без сумніву був готовий укласти Договір за результатами закупівлі.
Але, Замовник, Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 21.08.2024 р. відмінив торги, використовуючи підставу, відповідно до пп.1 п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги на підставі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг. Також слід зазначити, що дана підстава жодним чином не підтверджена, ані Протокольним рішенням від 21.08.2024, ані будь-якими додатковими документами. Протоколом визначено лише, що Технічна документація, яка була викладена Замовником в закупівлі потребує доопрацювання і це на його думку – відсутність подальшої потреби у закупівлі. Це твердження є хибним, оскільки сам Замовник не заперечує необхідність проведення закупівлі, а лише планує зміну технічних характеристик, тобто сама потреба в закупівлі існує, що не відповідає пп.1 п. 50 Особливостей. Також слід зазначити, що у Замовника є законне право здійснити додаткову закупівлю, або внести зміни до технічної документації на стадії укладення договору з переможцем торгів. Також, Скаржник вважає, що у Замовника було достатньо часу (починаючи з публікації закупівлі), щоб відкоригувати технічну документацію, але виключно до стадії укладання договору, при цьому не маючи жодних зауважень до тендерної пропозиції Скаржника.
Враховуючи зазначене, Скаржник вважає, що дії Замовника, коли було оголошено закупівлю, визначено переможця закупівлі, оприлюднено повідомлення про намір укласти договір, а згодом відмінено закупівлю, суперечать його попереднім діям і є недобросовісними, а також такими, що порушують право Учасника на законних підставах укласти договір про закупівлю. Тому, вважаємо, що жодних законних та обґрунтованих підстав для скасування закупівлі у Замовника не було.
Отже, ТОВ «Порт і флот» взяло участь в зазначеній процедурі закупівлі, було визначене переможцем процедури закупівлі, надало документи, передбачені для переможця закупівлі шляхом їх завантаження в електронну систему, внесло забезпечення виконання договору шляхом перерахування коштів на рахунок Замовника (платіжне доручення №2102 від 13.08.2024 р., та очікувало підписання договору про закупівлю.
Водночас, Протокольним рішенням (протоколом) уповноваженої особи від 21.08.2024 р. Замовником було відмінено торги та вжито заходи, передбачені пп.1 п. 50 Особливостей, а саме: Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Щодо неправомірного рішення щодо відміни процедури закупівлі
Відповідно до інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель та Протоколу уповноваженої особи від 21.08.2024 р., процедуру закупівлі відмінено через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Відповідно до п. 50 Особливостей, Замовник відміняє тендер у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
У протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою наведена наступна інформація:
«Порядок денний:
1. Про відміну відкритих торгів на закупівлю ланцюги 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № UA-2024-07-23-001806-a відповідно до пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженому постановою Кабміну «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами) (далі - Особливості).
2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю ланцюги 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № UA-2024-07-23-001806-a.
Під час розгляду першого питання порядку денного:
Під час проведення процедури Закупівлі була виявлена потреба в доопрацюванні Технічної специфікації (технічних вимог) товару, зокрема, з метою удосконалення вимог тендерної документації і закупівлі Товару, який буде найбільше відповідати за своїми якісними та технічними характеристиками вимогам, а також потребам замовника. Враховуючи викладене, необхідність в подальшої Закупівлі з вказаними у тендерній документації характеристиками відпала.
В ході проведення Закупівлі підрозділом ініціатором Закупівлі, повідомлено про необхідність доопрацювання Технічної специфікації (технічних вимог) (Рапортом від 20.08.2024 року Вих. № 22/1413-24).
Отже для закупівлі Товару, який буде найбільше відповідати потребам Замовника необхідно уточнити і відкоригувати технічні та якісні характеристики.
На підставі наданої вище інформації, Рапорту від 20.08.2024 року Вих. № 22/1413-24 та відповідно до п.п. 1 п. 50 Особливостей (Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг).
Враховуючи викладене, Закупівля підлягає відміні.
Під час розгляду другого питання порядку денного:
Згідно з пунктом 50 Особливостей у разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю ланцюги 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника,
№ UA-2024-07-23-001806-a згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей.
ВИРІШИВ:
1. Відмінити відкриті торги на закупівлю ланцюги 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № UA-2024-07-23-001806-a відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель підстави прийняття рішення про відміну відкритих торгів на закупівлю ланцюги 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника, № UA-2024-07-23-001806-a згідно з підпунктом 1 пункту 50 Особливостей.»
На думку скаржника, рішення щодо відміни відкритих торгів з особливостями є неправомірним, необґрунтованим та підлягає скасуванню, у зв’язку з тим, що Замовник не обґрунтував, не надав пояснень та документально не підтвердив, на якій підставі відпала потреба у закупівлі товарів.
Тому, з огляду на все викладене вище, рішення щодо відміни процедури закупівлі є неправомірним, необгрунтованим та підлягає скасуванню.
Додатково звертаємо увагу, що згідно з п. 59 Особливостей: «Скарга, що стосується прийнятого замовником рішення щодо відміни відкритих торгів
відповідно до пункту 50 Особливостей, подається протягом 10 днів з дати
оприлюднення замовником рішення про відміну відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом)». Таким чином, враховуючи те, що рішення щодо відміни процедури закупівлі було прийняте 21.08.2024 року, вищезазначені строки, передбачені Особливостями, дотримані скаржником у повній мірі.
Файли/документи, які можуть підтвердити все вищезазначене, знаходяться у вільному доступі в електронній системі закупівель, зокрема, на сайті prozorro. gov.ua
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Встановити органом оскарження факт порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі ланцюги 44540000-7 «Ланцюги» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника Єдиного закупівельного словника, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-07-23-001806-a. Зобов’язати Замовника - Державне підприємство «Ізмаїльський морський торговельний порт» - скасувати Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 21 серпня 2024 року щодо рішення про відміну процедури закупівлі.