• Спрощена закупівля
  • Однолотова
  • КЕП

Комплект регульованих лавок для пресу та жиму (з грифами, фіксаторами та замками), 37440000-4 Інвентар для фітнесу за ДК 021:2015

Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).

Торги не відбулися

70 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 350.00 UAH
Період оскарження: 22.07.2024 17:19 - 26.07.2024 08:00
Вимога
Є відповідь

Щодо надання строку на виправлення невідповідностей у наданих документах Учасника.

Номер: fc36f6848a2e4868a81018d32faa9bb7
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-22-009406-a.a1
Назва: Щодо надання строку на виправлення невідповідностей у наданих документах Учасника.
Вимога:
Відповідно до пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 № 1275 у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Додатком 2 Тендерної документації встановлено, що на підтвердження відповідності пропозиції учасник має надати паспорти якості та/або сертифікати якості або інший документ, що підтверджує якість товару відповідно до норм Законодавства України. Окремо не встановлено вимог для форми паспорту якості, тому Учасником було надано паспорт товару (файл doc 01483020240731111256). Відповідно до протоколу Замовника від 02.08.2024 № 146 в наданих документах у складі тендерної документації ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ СПОРТУ" виявлені невідповідності. Оскільки Учасником були подані всі необхідні документи, але Замовник виявив в них невідповідності лише до форми паспорту на товар, а також інформації у наданих документах, а не до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі на підставі пункту 14 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" та на підставі пункту 8 ПКМУ від 11.11.2022 № 1275 прошу надати строк для виправлення невідповідностей інформації наведених у документах, які надані у складі тендерної пропозиції ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ СПОРТУ".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: - Шановний учасник! Вимога відхилена , оскільки: Відповідно до абзацу 6 пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями) та інформації яка зазначалася в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі в розділі 3 «Розгляд та оцінка пропозицій», а саме : У разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а саме: відсутність у складі пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається цією документацією (крім випадків відсутності забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником спрощеної закупівлі в його пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі була встановлена вимога щодо підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним вимогам до предмета закупівлі, а саме Учасник повинен надати 1). - сканкопії оригіналів документів, які свідчать про якість товарів, що пропонуються Учасником: паспорт (ти) якості, та/або сертифікат (ти) якості/ відповідності на виріб (товар) / чи якісне посвідчення/ чи протокол випробувань (або експертний висновок) на товари або матеріали з яких вони виготовлені / чи декларація виробника про відповідність технічним вимогам / чи інші документи, що підтверджують якість товару, що передбачені чинним законодавством України, які мають бути дійсні на дату розкриття пропозицій. У складі пропозиції Учасника ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ СПОРТУ" сканкопій оригіналів документів, які свідчать про якість товару, що пропонуються Учасником не надано. А надані документи Учасником в довільній формі «ПАСПОРТ ЯКОСТІ», не містять інформацію про технічні, якісні вимоги до предмета закупівлі, встановлені замовником, та не підтверджують їхню відповідність вимогам нормативних документів (ДСТУ чи ТУ У) за результатами випробувань, тому їх не можна віднести до виразу «інші документи, що підтверджують якість товару, що передбачені чинним законодавством України», і які мають бути дійсні на дату розкриття пропозицій. 2). б) лист виробника або офіційного представника, який підтверджує, що Учасник уповноважений на реалізацію його товару, що є предметом даної закупівлі та в якому виробник або офіційний представник гарантує поставити товар, що є предметом даної закупівлі, Учаснику належної якості у необхідній кількості та в установлені Замовником строки. Зазначені документи повинні бути дійсними на весь термін постачання товару. Якщо в документі зазначено термін дії до кінця року з автоматичною пролонгацією, надати документальне підтвердження пролонгації цього документу від виробника; На підтвердження цієї вимоги - у складі пропозиції Учасник надає файл «гарант лист Спорттехніка.jpg» в якому є невідповідність в інформації, а саме в даному листі йде посилання на ідентифікатор закупівлі: UA-2024-07-22-009406-a, але зазначена можливість поставки предмету закупівлі у строки, кількості та відповідності до технічних характеристик предмета закупівлі, що визначені тендерною документацією Державна установа "Державний центр олімпійської підготовки із бадмінтону та волейболу пляжного", Отже даний лист не підтверджує можливості Учасника щодо поставки предмету закупівлі, а саме - Комплект регульованих лавок для пресу та жиму (з грифами, фіксаторами та замками), що визначені згідно з Додатком 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі оголошеної Замовником – Військовою частиною Т0500 і не гарантує поставку саме такого товар, що є предметом даної закупівлі, належної якості у необхідній кількості та в установлені Замовником строки. Слід зазначити, що вищезазначені документи не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей, у зв'язку з чим Замовник не має права звертатись за усуненням невідповідностей у зазначених вище документах, що підтверджується рішеннями комісії Антимонопольного комітету України з розгляду аналогічних скарг у сфері публічних закупівель ( UA-2023-06-01-013495-a РІШЕННЯ № 11200-р/пк-пз від 24.07.2023; UA-2023-05-18-002918-a РІШЕННЯ № 9101-р/пк-пз від 21.06.2023 тощо). А також, зазначити, що відповідно до абзацу 2 частини 14 статті 14 Закону у спрощених закупівлях Учасник, пропозиція якого відхилена, може тільки звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, тому вимога щодо надання Учаснику строку для виправлення невідповідностей інформації наведених у документах, які надані у складі його пропозиції - є недійсною через невідповідність її вимогам Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ СПОРТУ" була правомірна відхилена з наведеної Замовником підстави зазначеної в протоколі від 02.08.2024 № 147 у зв'язку з чим відсутні підстави для задоволення Вимоги ТОВ "ТЕХНОЛОГІЇ СПОРТУ" від 06.08.2024 року. Дякуємо!
Статус вимоги: Відхилено