• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1

Торги не відбулися

4 189 353.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 20 946.77 UAH
Період оскарження: 22.07.2024 12:24 - 03.08.2024 00:00
Вимога
Є відповідь

ВИМОГА на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ"ЖИЛ СІТІ БУД" (ЄДРПОУ 40614486)

Номер: 7812ac662dfc47da831328cafb68bd6c
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-22-004271-a.b4
Назва: ВИМОГА на неправомірне рішення Замовника щодо визнання переможцем ТОВ"ЖИЛ СІТІ БУД" (ЄДРПОУ 40614486)
Вимога:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т», яке приймало участь у закупівлі ДК 021:2015 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1, код за ДК 021:2015 - (далі – Закупівля) (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-07-22-004271-a) не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможцем ТОВ" ТОВ"ЖИЛ СІТІ БУД" " (ЄДРПОУ 40614486) згідно Протоколу засідання уповноваженої особи№150 від 19 жовтня 2024 року оприлюдненого Замовником на веб- портал уповноваженого органу 19 жовтня 2024 року о 16:17 год. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» вимагає надати аргументовану відповідь, чому тендерна пропозиція ТОВ " ЖИЛ СІТІ БУД ", яка не відповідає вимогам відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) (далі – Особливості). не була відхилена , а саме: Скаржник зазначає, що відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Пунктом 5 ч. 1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, але Замовник проігноровав і недобросовісно виконав свої повноваження, не надав ці зауваження на виправлення та визнав переможцем ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД» . По- перше: Підпунктом 1.1.п. 1 розділу 1 тендерної документації передбачено надання Інформації та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям (згідно з додатком № 1). Додатком 1 визначено надання наявності матеріально-технічної бази, що передбачається використовувати для виконання замовлення підтверджується наданням копій документів (завірених належним чином), що підтверджують право власності або користування, завірені печаткоюУчасника (перелік зазначеної матеріально-технічної бази повинен відповідати підсумковій відомості ресурсів). У разі використання не власного, а орендованого обладнання, надаються копії договорів оренди тощо. У складі пропозиції відсутні копії документів (завірених належним чином), що підтверджують право власності або користування, завірені печаткою Учасника. Оборотно-сальдовая відомість по рахунку 10 за 01.04.2023 по 22.04.2024рік ( термін дії закінчився), яка надана у складі пропозиції не є документом, що підтверджує право власності. Обладнання , яке врахував Учасник у підсумковій відомості ресурсів для виконання робіт відсутнє , а саме : бадді, місткість 2м3,апарат для газового зварювання і різання, дріллі електричні, пальник газопламеневий , машини паркетно-стругальні. По-друге: Додатком1 Перелік кваліфікаційних критеріїв та документів, які вимагаються від учасника процедури закупівлі для підтвердження його відповідності таким критеріям, відповідно до статі 16 закону передбачено надання скан-копії, завірені належним чином- виконаного Учасником аналогічного договору (копія договору про виконання робіт з усіма укладеними додатковими угодами, додатками, специфікаціями до договору, що підтверджують факт повного виконання даного договору (акт(и) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка(и) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3)). повинні бути викладені в повному обсязі, а саме: мати чіткий вигляд повного (завершеного) документу, печатки, підпису і т.ін.). На зазначену вимогу Учасником оприлюднено: - файл «Аналогічний договір .pdf» , Акти КБ-2в та КБ-3 не в повному обсязі, акт №9 не містить печатки . Додаткова угода №3 від 27.12.2023 року з помилками. Договірна ціна на будівництво ______, що здійснюється в 2024 році, що в свою чергу ставить під сумнів достовірність наданої інформації. По- трете Учасник згідно Додатку №1 до ТД – інші документи завантажує на авторизований електронний майданчик документи у сканованому вигляді ,а саме, П. 3 Витяг з інформаційної системи органів ДФС щодо стану розрахунків платника з бюджетом та цільовими фондами, видану(і) не раніше оприлюднення інформації про закупівлю. У складі пропозиції ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" – відсутній документ По-четверте: П. 4 Довідка, видана відповідним органом Державної податкової служби України, про наявність відкритого рахунку (рахунків) в обслуговуючому банку (всіх обслуговуючих банків) учасника У складі пропозиції ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" – відсутній документ По-п’яте: На момент розгляду пропозиції 18.10.2024року Договір АВК, ліцензія, платіжка до 30.09.2024р. термін дїї закінчився. Замовник не відхилив і не надав 24 години на виправлення По-шосте: З Замовник встановив вимоги до предмета закупiвлi у Додатку №3 до тендерноi документації: Iнформацiя про необхiднi технiчнi, якiснi та кiлькiснi характеристики предмета закупiвлi. Iнформацiятаlабо документи, якi учасник подав у складi тендерноi пропозицiТ, не вiдповiдають вимогам тендерноi документацii Замовника, а саме: В закупівлі ставилось питання- Для більш детального ознайомлення з технічною документацією у відкритих джерелах (Єдина державна електрона система у сфері будівництва) , просимо Замовника, надати реєстраційні номери проектної та кошторисної документації (PD, ЕМ) Відповідь1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області надає інформацію: Реєстраційний номер кошторисної документації EM01:5550-6541-8416-2582 Реєстраційний номер Проектної документації PD01:4713-8750-5918-0873 ТОБТО УСІ учасники бачили проект і кошторис. В електронному виді і бачили розцінки ЗАМОВНИК УЧАСНИК ЖИЛ СІТІ БУД КР 8-52-5 Ремонт існуючих металевих кріплень конструкцій горища КР6-40-12 улаштування з листової сталі кріплень радіо- та телеантен збільшення 5646,93грн КБ10-14-1 Підшивання карнизу дошками КБ10-14-1 Підшивання карнизу дошками Коефіціент 1,15 збільшення 697,41 грн Кб-10-54-3 Улаштування настилу суцільного товщиною 20 мм КР7-15-7 улаштування настилу з дощок під паркетні підлоги збільшення 1279,20грн КБ9-42-1 Монтаж покрівельного покриття зпрофільованого листа при висоті будівлі до 25 м КБ9-42-1 Монтаж покрівельного покриття з профільованого листа при висоті будівлі до 25 м коефіціент1,15 збільшення 11637,03грн Це призвело до збільшення цінової пропозиції. Учасника. З огляду на положення пункту 43 Особливостей такі помилки у складi тендерноi пропозицii учасника не можна вважати невiдповiднiстю в iнформацii та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупiвлi. отже, замовник мав вiдхилити тендерну пропозицiю учасника процедури закупiвлi ТОВ «ЖИЛ СІТІ БУД Ураховуючи зазначене вище тендерна пропозиція учасника ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" підлягає відхиленню на підставі абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Вимагаємо: 1. Надати аргументовану відповідь чому тендерна пропозиція ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", яка не відповідає вимогам до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі –Закон) з врахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (зі змінами) (далі – Особливості). не була відхилена 2. Відхилити пропозицію ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" як таку, що не відповідає вимогам ДИРЕКТОР ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" РИБАК О.М.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області повідомляє, що відкриті торги з особливостями відміняються через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА на рішення та дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т»

Номер: 61999b31528f4352872ecd0910eecba0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-22-004271-a.b3
Назва: СКАРГА на рішення та дії замовника щодо відхилення тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т»
Скарга:
Дата розгляду скарги: 14.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 07.10.2024 16:36
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 17.10.2024 14:29
Автор: ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", Олександр Рибак +380675602501 5602501@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 5e1ff8b6e8424038b4c713c290d08c63
Заголовок пункту скарги: Замовник, не виявивши невідповідності оформлення Договірної ціни Скаржника та не надавши йому можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Скаржник зазначає, що відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі відповідно до Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Проте водночас пункт 43 Особливостей передбачає, зокрема, що замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Повноваження органу оскарження за результатами розгляду скарги є визначеними згідно з частинами 18, 19 статті 18 Закону, які деталізують, що у рішенні органу оскарження зазначаються заходи, які повинні вживатися для усунення порушень та недоліків, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення.
Таким чином, норма чітко надає можливість за результатами виконання рішення органу оскарження надати можливість для учасника з економічно вигідною ціною виправити недоліки у складі пропозиції.
Скаржник інформує, що фактично його кошторисна документація складена у відповідності до Настанови з дотриманням порядку та форми Додатку 30 і не заповнення графи «Визначена згідно з» є невідповідністю, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. До того ж, пояснювальна записка до кошторисної документації, наданої ТОВ «Альтернатива-Т» містить посилання на Настанову, а це доводить факт складання Договірної ціни у відповідності до Додатку 30 Настанови. Додатково звертаємо увагу, що кошторисна документація, включаючи договірну ціну, складена у програмному комплексі АВК-5, який функціонує на підставі та у відповідності до Настанови № 281, всі документи в цьому комплексі складаються за формами, передбаченими Настановою, в тому числі і договірна ціна відповідно до Додатку 30. На підтердження надаємо договір № 6/8018 від 06.11.2023, ліцензію № 6/8018 та платіжну інструкцію № 775 від 06.11.2023р щодо придбання програмного комплексу АВК-5. Отже, спірна невідповідність є незначною, виправлення якої не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Пунктом 5 ч. 1 ст. 5 Закону, закупівлі здійснюються за такими принципами: об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши наведеної вище невідповідності оформлення Договірної ціни Скаржника та не надавши йому можливості виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев’ятої статті 26 Закону.
На підставі викладеного вище, тендерна пропозиція Скаржника неправомірно відхилена Замовником. Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону.
Замовником не забезпечено об’єктивного розгляду пропозицій що призвело до порушення прав Скаржника.
Підставою для подання скарги є неправомірне рішення уповноваженої особи Замовника торгів щодо відхилення пропозиції Скаржника (протокол уповноваженої особи № 135 від 01.10.2024 року).
Окремо слід зазначити, що документальне підтвердження (докази), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, міститься у електронній системі закупівель за посиланням –https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-07-22-004271-a
Враховуючи вищевказане, керуючись Особливостями та ст. 18 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника скасувати рішення № 135 від 01.10.2024 року щодо відхилення пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" у закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі адміністративної частини комплекса будівель та споруд громадського призначення Літ. А-1,А1-1,Б-1,В-1,Г-1,Д-1. пожежного депо 46 ДПРЧ 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області, за адресою: Дніпропетровська область, Кам’янський район, Верхньодніпровська територіальна громада, м. Верхньодніпровськ, вул. Пожежна,1, код за ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи; ідентифікаційний номер UA-2024-07-22-004271-a.
3. Спираючись на частину 3 пункту 43 Особливостей прийняти рішення щодо необхідності звернення замовника до Учасника 2 (Скаржника) щодо усунення невідповідності в частині дотримання форми Додатку 30 Настанови під час заповнення графи «Визначена згідно з» Договірної ціни.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення та дії замовника щодо прийняття тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т» та визначення його переможцем закупівлі

Номер: 56442e2a3f4f406cbdfba3588f165d89
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-22-004271-a.a2
Назва: Скарга на рішення та дії замовника щодо прийняття тендерної пропозиції Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т» та визначення його переможцем закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 19.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.09.2024 16:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.09.2024 17:01
Дата виконання рішення Замовником: 01.10.2024 08:11
Коментар замовника щодо усунення порушень: Станом на 08:11 год. 01.10.2024р. 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області на підставі рішення № 15906-р/пк-пз від 26.09.2024 повернув на кваліфікацію Учасника № 2 ТОВ "Альтернатива-Т".
Автор: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", В'ячеслав Маципура +380974177216 matcberg@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 18cfeb4433b64f36b04067d5478ffaeb
Заголовок пункту скарги: У складі Пропозиції Переможця міститься Договірна ціна, в якій не вказано, що вона визначена згідно до вимог, що встановлені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (Настанови)
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: тендерна пропозиція Переможця неправомірно прийнята Замовником.Рішення № 125 від 05.09.2024 незаконне. Протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону. пропозиція Переможця не відповідає умовам Додатку 3 та п.2 Розділу V. Оцінка тендерної пропозиції Документації та підлягає відхиленню. Замовником не забезпечено об’єктивного розгляду пропозицій що призвело до порушення прав Скаржника.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон 922), з урахуванням положень розділу «Порядок оскарження відритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості))

Номер: 7e27d22b8860464797057b6ccf4fc112
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-22-004271-a.a1
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель (в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон 922), з урахуванням положень розділу «Порядок оскарження відритих торгів» Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості))
Скарга:
Дата розгляду скарги: 28.08.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.08.2024 16:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 30.08.2024 17:37
Дата виконання рішення Замовником: 02.09.2024 07:54
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1 державний пожежно-рятувальний загін Головного управління ДСНС України у Дніпропетровській області виконав рішення шляхом повернення на кваліфікацію учасника № 1 ТОВ ПВП "ДВН" 02.09.2024р. о 7:52год
Автор: ТОВ "ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДВН"", Владимир Демьяненко +380994724480 pvpdvn33863245@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 902bc0079cc5449497143a9c277d1cff
Заголовок пункту скарги: Протоколом № 112 від 12.08.2024 уповноваженої особи 1 державного пожежно-рятувального загону неправомірно відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»»
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, оформлене Протоколом № 112 від 12.08.2024 уповноваженої особи 1 державного пожежно-рятувального загону (далі – Протокол), з приводу відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»», оскільки вважає його неправомірним і таким, що порушує принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, під час здійснення процедур публічних закупівель.
Крім того, прийняте Замовником рішення, що оформлене Протоколом, порушує законні права та інтереси щодо участі у Закупівлі ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» зважаючи на наступне.

09.08.24, 15:18 учаснику ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» було висунуто вимогу про усунення порушення до 10.08.24, 15:18.

Важливо зазначити, що в Додатку 1 до тендерної документації Замовник не встановлює обов'язкову вимогу щодо надання певної кількості договорів. У п. 3.1. чітко зазначено, що учасник повинен мати досвід виконання аналогічного або аналогічних за предметом закупівлі договору (договорів), що підтверджується довідкою за встановленою формою. Використання терміну «аналогічного (аналогічних)» свідчить про те, що Замовник допускає можливість надання одного договору або кількох договорів на вибір учасника, залежно від обсягу та складності виконаних робіт. Відсутність вимоги про мінімальну кількість договорів підтверджує, що Замовник визнає достатнім підтвердження досвіду навіть одним договором, якщо він відповідає предмету закупівлі та охоплює роботи, аналогічні тим, що вимагаються тендерною документацією.

Враховуючи викладене вище, на рахунок висунутої вимоги про усунення порушення у відношенні питання № 3, ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» надало лист (Вих.№ 100824-6 від 10.08.2024р) наступного змісту:

«Приватне виробниче підприємство «ДВН» повідомляє, що між нашим підприємством та Департамент розвитку житлово–комунальної Маріупольської міської ради ЄДРПОУ 37426079 був заключений договір №270 від 09.03.2017 капітальний ремонт покрівлі спортивної зали КЗ "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 67" за адресою: б-р. Шевченка, 353 в м. Маріуполі на суму 296750,00 (Двісті дев’яносто шість тисяч сімсот п’ятдесят гривень 00 копійок) Усі роботи були виконані вчасно та в повному обсязі. За результатами контрольних замірів по факту, був складений та підписаний акт №1 від 30.05.2024 на суму 242906,96 (Двісті сорок дві тисячі дев’ятсот шість гривень 96 копійок) Оскільки додаткових робіт не було, та сума акту не перевищувала суму договору, додаткових угод не було створено».

Зважаючи на зазначене у листі, учасником ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» було підтверджено відповідність вимогам тендерної документації та виконано вимогу про усунення невідповідностей, оскільки таким чином доведено, що має місце невідповідність сум, але це фактично відповідність, яка підтверджена належним чином.

Принагідно заявляємо, що пропозиція ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» включала два аналогічних договори для підтвердження відповідності кваліфікаційним вимогам. Згідно з рішенням оформленим Протоколом, тендерну пропозицію було відхилено на підставі того, що один з наданих договорів не відповідає встановленим вимогам. У зв'язку з цим ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» вважає, що рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» є невиправданим та його потрібно переглянути, виходячи з наступного:

ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» у складі тендерної пропозиції надали у якості аналогічного, договір № 83 від 10 березня 2023 року, який повністю відповідає всім кваліфікаційним вимогам, зазначеним у тендерній документації. Цей договір охоплює всі необхідні критерії, що передбачені умовами тендерної документації. Важливо зазначити, що цей договір чітко демонструє наш досвід та здатність виконати умови договору за даним тендером.
Важливим фактом є те, що тендерна документація Замовника не містить чіткої вимоги щодо кількості договорів, які мають бути надані учасником для підтвердження кваліфікації. ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» надали договір підряду, у якості аналогічного № 270 від 09 березня 2017 року, який хоча і не повністю відповідає вимогам, був наданий ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» добровільно, як додатковий доказ нашого досвіду. Однак, аналогічний договір № 83 від 10 березня 2023 року, є таким, що повністю відповідає всім вимогам, є достатнім для підтвердження ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» відповідності кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до законодавства України про публічні закупівлі, критерії оцінки тендерних пропозицій мають бути чіткими та прозорими. У випадку, коли немає чітких вимог щодо кількості договорів, рішення про відхилення пропозиції на основі формальних ознак, які не є критичними для виконання договору, може бути визнане необґрунтованим. Наш договір, який відповідає вимогам, є достатньою підставою для визнання нас кваліфікованим учасником.
Згідно з принципом пропорційності, рішення про відхилення тендерної пропозиції повинно враховувати ступінь порушення та його вплив на здатність учасника виконати договір. Договір № 270 від 09 березня 2017 року, який не повністю відповідає вимогам, не впливає на основні зобов'язання ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» та не свідчить про відсутність кваліфікації, оскільки договір № 83 від 10 березня 2023 року повністю покриває всі вимоги.
Виходячи з вищезазначеного, є необхідність у перегляді рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» та визнати її такою, що відповідає кваліфікаційним вимогам тендерної документації. ТОВ «ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДВН»» переконані, що тендерна пропозиція повністю відповідає умовам тендерної документації, і договір № 83 від 10 березня 2023 року не повинен бути підставою для дискваліфікації.

Наводимо приклад рішень Антимонопольного комітету України (АМКУ), які мали на меті розгляд аналогічних (подібних) ситуацій:

1. Рішення №10486-р/пк-пз від 12.07.2023 (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2023-06-08-010249-a):
У цьому рішенні АМКУ зазначено, що документація не містить вимог до кількості аналогічних договорів і враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині оскарження обрання переможцем учасника.

2. РІШЕННЯ №1256-р/пк-пз від 25.01.2021 (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2020-11-02-002614-b ):
У цьому випадку АМКУ визнав неправомірним відхилення пропозиції учасника через те, що через наявність одного аналогічного договору було достатньо і пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної підстави в скарзі.

3. Рішення № 12284 -р/пк-пз від 22.06.2020 (процедура закупівлі за ідентифікатором UA-2020-04-15-001644-c ):
Це рішення стосується випадку, коли скаржник звертає увагу колегії, що у документації немає жодних вимог до кількості аналогічних договорів, що має зазначити учасник в підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, а також відсутні будь-які вказівки про підтвердження саме повного виконання зобов'язань за аналогічними договорами. У ході розгляду, колегія дійшла висновку, що документація не містить окремих вимог щодо необхідності підтвердження саме повністю виконаного аналогічного договору.

Ці рішення додатково підкреслюють принцип, що формальні невідповідності або неповна відповідність одного з документів не повинні бути підставою для відхилення тендерної пропозиції, якщо інші документи або договори повністю відповідають вимогам.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на незаконну відміну процедури закупівлі

Номер: 068f4fcbf33a48b98886164d00d98b93
Ідентифікатор запиту: UA-2024-07-22-004271-a.b5
Назва: Скарга на незаконну відміну процедури закупівлі
Скарга:
Дата розгляду скарги: 08.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.11.2024 16:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 13.11.2024 13:13
Дата виконання рішення Замовником: 14.11.2024 15:21
Коментар замовника щодо усунення порушень: 1 ДПРЗ ГУ ДСНС України у Дніпропетровській області повідомляє, що 14.11.2024р. рішення про скасування закупівлі анульовано/скасовано.
Автор: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", В'ячеслав Маципура +380974177216 matcberg@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 2c84d875f8cf454d87b3a3e7fef763e3
Заголовок пункту скарги: Законодавство не визначає можливість відміни торгів з підстав зазначених Замовником як порушень.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника.

Зазначене вище дає можливість встановити відсутність порушень законодавства в сфері публічних закупівель, а отже і підстав для відміни тендеру не вбачається, оскільки відсутні підстави: неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Законодавство не визначає можливість відміни торгів з підстав зазначених Замовником як порушень.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати інші рішення